dat hoeft ook nietquote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar we willen elkaar nog wel blijven zien. Beter als vrienden uit elkaar gaan toch? Waarom als vijanden, dat snap ik niet?
+1 voor dequote:
En dat was me toch een briljante film!quote:
In my humble opinion heb ik niet het gevoel dat Delan zich er bij neer heeft gelegd dat het voorbij is. En als een van de twee of beiden nog in zo'n tussenzone zitten is het avak niet aan te raden om vrienden te zijn omdat je dan een beetje blijft hangen in iets halfbakkens. Dat betekent niet dat je vijanden bent, maar wel dat vriendschap soms betekent dat je elkaar wat meer afstand moet geven en dus niet alsnog elke dag op elkaars lip moet willen zitten.quote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar we willen elkaar nog wel blijven zien. Beter als vrienden uit elkaar gaan toch? Waarom als vijanden, dat snap ik niet?
Als vrienden hoef je geen toekomst op te bouwen in die zin, dus ik geloof dat ik je opmerking niet helemaal snap..quote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet
maar gezien t feit dat afstand een grote rol heeft gespeeld in jullie break up komen er natuurlijk wel vragen als de week erna gewoon gemeet wordt....
Ik ben niet zo'n jaloers en onzeker tiepje, dus dat scheelt al een heleboel.quote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef STING het volgende:
Vindt Techno het wel goed dat je bij andere mannen hapt?
Je Zwitserse kaasmeisje smacht naar je?quote:
Die komen toch altijd in setjes? Voor links en rechts van je balkondeur?quote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb slechts balkonhomo, dat is de wat gedowngrade versie.
Dat was de reden dat ik T niet meer zag. Beter gewoon flink kappen dan zo blijven hangen in iets waarvan je weet dat het nooit meer wordt. Ook al is het leuk. Zelfbescherming.quote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
In my humble opinion heb ik niet het gevoel dat Delan zich er bij neer heeft gelegd dat het voorbij is. En als een van de twee of beiden nog in zo'n tussenzone zitten is het avak niet aan te raden om vrienden te zijn omdat je dan een beetje blijft hangen in iets halfbakkens. Dat betekent niet dat je vijanden bent, maar wel dat vriendschap soms betekent dat je elkaar wat meer afstand moet geven en dus niet alsnog elke dag op elkaars lip moet willen zitten.
Maar dat is uiteraard een online indruk, ik heb geen kijk op jullie echte leven en zo.
Ik ben geen Zwitsers kaasmeisjequote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je Zwitserse kaasmeisje smacht naar je?
Ja en je hebt nu die nieuwe met dat haakje. Die kun je in een sling hangen op 't balkonquote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die komen toch altijd in setjes? Voor links en rechts van je balkondeur?
Ow! En nu?quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was de reden dat ik T niet meer zag. Beter gewoon flink kappen dan zo blijven hangen in iets waarvan je weet dat het nooit meer wordt. Ook al is het leuk. Zelfbescherming.
Tot ie dus vannacht weer bij me sliep na een half jaar
Het ligt dieper en fundamenteler. Maar ik heb geloof ik al veel teveel openheid op FOK! gezet, waar een medeSingle gruwelijk misbruik van heeft gemaakt vrijdag...quote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet
maar gezien t feit dat afstand een grote rol heeft gespeeld in jullie break up komen er natuurlijk wel vragen als de week erna gewoon gemeet wordt....
Oeh, dat wil ik voor op m'n kamerquote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en je hebt nu die nieuwe met dat haakje. Die kun je in een sling hangen op 't balkon
Daar lijkt het wel op, afgaande op de lange mail die ik afgelopen nacht ontvangen hebquote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je Zwitserse kaasmeisje smacht naar je?
Echt he?quote:
Jaelousy & Insecurity are irrelevant huh?quote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n jaloers en onzeker tiepje, dus dat scheelt al een hele boel.
ik zag niet wiens naam hierbij hoorde en ik dacht angelquote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar heb ik geen toestemming voor nodig, ik hap/ zuig/ zoen/ bespring andere mannen wanneer ik wil
nee maar de toekomst is nog ver weg, waarom dan definitief breken als beide niet willen als ze daarna op bijna een zelfde voet verder gaan alleen er geen naampje (relatie) aangeven...quote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als vrienden hoef je geen toekomst op te bouwen in die zin, dus ik geloof dat ik je opmerking niet helemaal snap..
Het is net voorbij, dan is het logisch dat het zo gaat toch? We zien wel hoe het loopt verder...quote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
In my humble opinion heb ik niet het gevoel dat Delan zich er bij neer heeft gelegd dat het voorbij is. En als een van de twee of beiden nog in zo'n tussenzone zitten is het avak niet aan te raden om vrienden te zijn omdat je dan een beetje blijft hangen in iets halfbakkens. Dat betekent niet dat je vijanden bent, maar wel dat vriendschap soms betekent dat je elkaar wat meer afstand moet geven en dus niet alsnog elke dag op elkaars lip moet willen zitten.
Maar dat is uiteraard een online indruk, ik heb geen kijk op jullie echte leven en zo.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het ligt dieper en fundamenteler. Maar ik heb geloof ik al veel teveel openheid op FOK! gezet, waar een medeSingle gruwelijk misbruik van heeft gemaakt vrijdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |