Ja.quote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was delan niet gisteren op bezoek bij je?
is t nu weer vet aan!?!?
*Ziet Angel met een halsbandje om op handen en knieën in een hondenmand zitten*quote:
Jamaar ik ben toch helegaar geen homo? Dit is mijn act om dichter bij ed vrouwen te komen zodat ik ongegeneerd de tieten mag aanraken en kan zeggen "Doet me niets hoor!". "Ja hoor kleed je maar om hier, kan ik wel tegen".quote:
Ik dacht alquote:Op maandag 19 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel veel homo-vrienden, dus ik nam het even voor ze op.
Nee, maar we willen elkaar nog wel blijven zien. Beter als vrienden uit elkaar gaan toch? Waarom als vijanden, dat snap ik niet?quote:Op maandag 19 april 2010 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pfff, ik dacht al dat ik het weer moest vragen
quote:
Daarom gaan wij dus ook samen stappen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik ben toch helegaar geen homo? Dit is mijn act om dichter bij ed vrouwen te komen zodat ik ongegeneerd de tieten mag aanraken en kan zeggen "Doet me niets hoor!". "Ja hoor kleed je maar om hier, kan ik wel tegen".
Ik mag bv al met Duim zoenen en babies maken!
dat had ook gemogen als je geen homo bent hoorquote:Op maandag 19 april 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik ben toch helegaar geen homo? Dit is mijn act om dichter bij ed vrouwen te komen zodat ik ongegeneerd de tieten mag aanraken en kan zeggen "Doet me niets hoor!". "Ja hoor kleed je maar om hier, kan ik wel tegen".
Is dat een ja?quote:Op maandag 19 april 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
niet vet, maar we houden contact!quote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was delan niet gisteren op bezoek bij je?
is t nu weer vet aan!?!?
Barmannetje, alles goed?quote:
Kinky!quote:Op maandag 19 april 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Ziet Angel met een halsbandje om op handen en knieën in een hondenmand zitten*
Hmmm...
Laat 1+1+1 het maar niet horen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
JaHad ik net een leuke crackhoer gevonden en zo...
quote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Staat ´ie zo mooi naast je tuinhomo dan?
daar heb ik geen toestemming voor nodig, ik hap/ zuig/ zoen/ bespring andere mannen wanneer ik wilquote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Vindt Techno het wel goed dat je bij andere mannen hapt?
Ja o.a.quote:Op maandag 19 april 2010 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat had ook gemogen als je geen homo bent hoor
maar jij bedoeld zoals in die film tree to tango of hoe heet ie met chandler uit friends!?!?
Meer dan dat zelfsquote:
ik ook niet en daarom doen we dat ook niet!quote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar we willen elkaar nog wel blijven zien. Beter als vrienden uit elkaar gaan toch? Waarom als vijanden, dat snap ik niet?
Matthew Perryquote:Op maandag 19 april 2010 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat had ook gemogen als je geen homo bent hoor
maar jij bedoeld zoals in die film tree to tango of hoe heet ie met chandler uit friends!?!?
Interestingquote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar heb ik geen toestemming voor nodig, ik hap/ zuig/ zoen/ bespring andere mannen wanneer ik wil
Ik heb slechts balkonhomo, dat is de wat gedowngrade versie.quote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Staat ´ie zo mooi naast je tuinhomo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |