Echt niet!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef Izaag het volgende:
Turks vrouwen die Turks spreken klinken als mannen. Zwaar accent door de taal?
Adres huisnummer woonplaats aubquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:05 schreef TeringHenkie het volgende:
[knuppel in hoenderhok] Zijn Turken eigenlijk niet gewoon halve Grieken? [/knuppel in hoenderhok]
Dat komt omdat ze het nieuws presenteert. Dat doen alle nieuwslezers. Ja, ook in het Nederlands.quote:Op zondag 25 april 2010 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat praat die mevrouw in de OP snel !
Ik kan niet eens zo snel praten, al zou ik het willen![]()
Mijn ongeoefend oor vind het klinken als een mix van Russisch plus een Aziatische taal en dat dan achterstevoren afgespeeld, fast forward.
Haha. Het Turks wat ze in Istanbul spreken, is behoorlijk gay. En nee, ik ben geen "Oosterse dorpeling", ik kom uit Adana.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit in Istanbul geweest
Oosterse dorpelingen![]()
Met hun steenkolenturks![]()
![]()
Het deed mij een beetje denken aan de verslaglegging van paardenrennenquote:Op zondag 25 april 2010 19:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het nieuws presenteert. Dat doen alle nieuwslezers. Ja, ook in het Nederlands.
Turken praten gewoon veel.quote:Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het deed mij een beetje denken aan de verslaglegging van paardenrennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |