En zorgverzekeraar menzis zekerquote:Op maandag 19 april 2010 11:34 schreef wildcardxxl het volgende:
Ik werk zelf bij een bewindvoerderskantoor in Noord Nederland en moet regelmatig aanbieders utikiezen voor mijn klanten, wat ik meestal doe voor klanten is:
Gas en elektra bij Essent (gewoon veilige keuze, ze zijn niet het goedkoopst maar blinken voor zover het mijn ervaring is op het werk uit in klantvriendelijkheid)
Kabel/tv/inet: Maakt ook weinig uit, heb vooral slechte ervaringen met Online en UPC, ik kies meestal voor Ziggo
Haha nee helaas, daar laten we de klant vrij in meestal klanten uit friesland die bij de Friesland willen, die vind ik niet erg goed in contact met derden, dan heb ik ze al in january 2009 aangeschreven dat ik de bewindvoerder ben en dan willen ze nu nog geen info geven omdat ze zogenaamd niet aangeschreven zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 11:35 schreef Renesite het volgende:
Essent en ziggo. Erg stabiele partijen.
[..]
En zorgverzekeraar menzis zeker
we matchenquote:Op maandag 19 april 2010 11:35 schreef Renesite het volgende:
Essent en ziggo. Erg stabiele partijen.
[..]
En zorgverzekeraar menzis zeker
En helaas is de kwaliteit absolute bagger. Zie je niet bij een CRT maar als je een Full HD TV hebt stoort het enorm.quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Ludootje het volgende:
Als je goedkoop wil, kan je ook nog eens kijken naar Digitenne wbt. TV. Mits je slechts twee TV's hebt, is Digitenne goedkoper dan kabel. Ook willen ze nog wel eens een leuke pakket deal maken met internet + TV.
Die lijkt inderdaad erg goedkoop. Geen haken en ogen?quote:
Ik vind 90 euro nog best veel, wij betalen met 2 personen in de zelfde situatie, gaskachel en geiser etc, 76 euro bij Eneco. Maar misschien krijg jij bij de eindafrekening weer meer terug.quote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef rub3n het volgende:
Ik zit met gas en licht bij Essent. Geen idee of die de goedkoopsten zijn. Maar ik hoor er wel de minste klachten over. Hier betaal ik nu 90 euro p/m. (1 persoon, geen CV maar 1 gaskachel in de woonkamer en keukengeiser en koken op gas)
(..)
Router heb ik inderdaad al wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:38 schreef lemonlime het volgende:
Een modem heeft niet altijd meerdere uitgangen voor internet. Je zult dus sowieso een router moeten kopen, als je die niet al hebt.
Dankuwel!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Op verzoek een schop richting DIG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |