Met de iPad kun je niet bellen toch?quote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef WSquater het volgende:
Ik hoop dat die geruchten en foto's kloppen over de 4e generatie iPhone. Als die kloppen, dan koop ik de iPhone 4G i.p.v. de iPad (de iPad is toch pas fatsoenlijk beschikbaar in juni, en ze moeten wel met een hele goede Europese prijs komen willen ze dat ik die er naast koop).
Zo'n lomp ding tegen je oorquote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met de iPad kun je niet bellen toch?
Vind dat ronde van de huidige iphone veel mooier..quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef elfzesendertig het volgende:
http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone
Wel jammer dat het geen bolling meer heeft inderdaad, maar als dat hem is ziet hij er wel heel gaaf uit vind ik. Ik koop 'm zeker als het front facing en flash heeft. Ziet er gaaf uit.quote:Op maandag 19 april 2010 16:24 schreef Suikerbroodje27 het volgende:
[..]
Vind dat ronde van de huidige iphone veel mooier..
Het OS doet het eerst wel. Apple heeft hem vanaf afstand gekilled. Hij draaide al op OS 4.0. Werd trouwens wel tijd voor een nieuwe design (maar hij veranderd nog wel, let maar op in juni of juli). Interne componenten lijken wel allemaal al te kloppen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef Biogarde het volgende:
Gaat 'm echt niet worden. Het is geen Apple uiterlijk en hij laat het OS niet zien. Ding is gewoon een Chinese ripoff.
Flash gaat er gewoon _niet_ komen, Apple gaat flash de das om doen en ervoor zorgen dat HTML5.0 de standaard wordtquote:
Zag het ook al, ik vind het nog niet heel baanbrekend.quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)eratie-alle-details/
Ik had het over de camera flash.quote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef chiren het volgende:
[..]
Flash gaat er gewoon _niet_ komen, Apple gaat flash de das om doen en ervoor zorgen dat HTML5.0 de standaard wordt![]()
Verder eens met Bio, ik geloof er niets van en al mocht dit de definitieve vorm zijn, ben ik blij met m'n 3Gs
je kunt het standaard web'n walk gedoe ook opwaarderen naar de snellere (iPhone) variant binnen je abo, heb ik ook met mijn T-Mobile relaxquote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef Steamydeluxx het volgende:
Heeft iemand ervaring met een iphone icm een T-Mobile web n walk standard abbo? Ben wel benieuwd hoe de snelheid en het bereik zijn! Iphone abbo is natuurlijk sneller, maar ook duurder
Oh my badquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |