Dat sowieso ja. Ben benieuwdquote:Op maandag 19 april 2010 10:00 schreef TAV74 het volgende:
In Breda, maar gegarandeerd zit de Oude Markt dan tjokvol supporters.
Dat drink ik definitiief nooit meer. Jaren niet gehad tot een tijdje terug op een feestje bij mijn broer. Damn, wat was ik slecht van die rotzooiquote:
zoo dat hoop ik ook. is een stuk leuker feestenquote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef MissHobje het volgende:
Ja en ff een graad of 7 warmerdat zou lekker zijn
Denk tegen Koninginnedag dag dat de temp wel beter is
hoop ik ook voor je!quote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. Ik hoop vooral op een week zonder hoesten en verkoudheid
Ik vind maandag altijd wel een leuke dag. Beetje gezelligheid op kantoor, zeker als het weekend nogal saai is geweest. Dit weekend niet echt last van gehad gelukkigquote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook geen opwindend nieuws. Mehn, het is maandagochtend... Dan hoort het saai te zijn
Waar zucht ie over dan?quote:Op maandag 19 april 2010 10:40 schreef Laydina het volgende:
Vandaag een rustige dag op het werk. 1 collega maar op kantoor die toch alleen maar zucht en steunt en verder weinig te beleven.
Mensen nog leuke dingen te vertellen als vermaak tussendoor?
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool dingquote:Op maandag 19 april 2010 10:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind maandag altijd wel een leuke dag. Beetje gezelligheid op kantoor, zeker als het weekend nogal saai is geweest. Dit weekend niet echt last van gehad gelukkigMaar toch, ik hou wel van maandagen
Stel dat het maar 200 EUR zou kosten, zou je er dan eentje voor thuis op de bank of onderweg voor het reizen willen hebben?quote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool ding
Ja! Helaas is dat niet zoquote:Op maandag 19 april 2010 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stel dat het maar 200 EUR zou kosten, zou je er dan eentje voor thuis op de bank of onderweg voor het reizen willen hebben?
Hij heeft gille de la tourette, een milde vorm ervan. En houdt het ook wat onder controle door veel te zuchten, pufjes en dergelijke.quote:
Ze lieten hem eens zien bij DWDD, best grappig dingetjequote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een beetje aan het rommelen met de nieuwe iPad van mn baas, cool ding
Ik heb er helemaal niks mee eigenlijk. Maar het is voor mij ook al revolutionair dat mijn nieuwe telefoon behoorlijk high tech wordt. Waarschijnlijk gebruik ik ongeveer 10% van de mogelijkheden..quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze lieten hem eens zien bij DWDD, best grappig dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |