abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80477371
Awww tessie de eerste blauwe plek... 't moet er een keer van komen, maar liever niet natuurlijk

k zal ook maar es van die gel aanschaffen... ik dacht net: even op film zetten hoe leuk ze zwaait... en het werd echt een heel leuk filmpje tot ze ineens zo poef! achterover kukelde met d'r hoofd op het parket. Nou is het meer een zielig filmpje geworden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 19 april 2010 @ 13:03:54 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_80478295
Hoi!

Jochem is vandaag 6 maanden, dus tijd om jullie te gaan vervelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 april 2010 @ 13:05:25 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_80478340
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Sorbootje het volgende:
Hè bah miss, wat ongelooflijk k*t!

Even een vraagje. Tot welke leeftijd maak je 't bedje kort op? Ik heb het idee dat het nogal zinloos is bij Isabeau. Ze wriemelt net zo lang tot ze helemaal boven ligt met haar hoofd tegen de achterwand.
Jochems bed is nog steeds kort opgemaakt, maar desondanks lag hij pas ondersteboven met zijn hoofd onder de deken. Allang blij dat Ruben op dezelfde kamer ligt, want die waarschuwde ons "Totum weg"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 13:12:27 #29
5428 crew  miss_sly
pi_80478558
ach, arme Graeme. En arme Willow. Zo zielig he, als ze zich pijn doen.

Troel en Jochem welkom!

Senna's bedje is al lang neit meer kort opgemaakt. Is hier ook helemaal zinloos, want ze ligt altijd bovenaan.
Ik vroeg me af hoe lang ze een slaapzakje aan 'moeten'. Ook met slaapzak reist ze haar hele bedje door en gaat ze staan. Dus erg veel doet het niet. Wanneer laat je zoiets weg?

schaap is nu met de auto naar Carglas. De ruit was op voorraad, dus de vraag is even hoe lang ze erover doen om die erin te zetten. Even afwachten dus nog. Net stond wel de politie nog aan de deur. Gelukkig had ik het van de auto al gezien, anders schrik je je toch een ongeluk als de politie ineens aan de deur staat. Ze hadden het kenteken, groene kaart, boekje van de auto, tankpasje en pas van de parkeergarage van schaaps werk eruit gehaald en dat kwamen ze terugbrengen. Het ging dus duidelijk alleen om de radio/navigatiesysteem. Ze hadden het ook nog in een andere Passat geprobeerd, maar dat was mislukt, zeiden ze. Stomme lui, die zomaar aan andermans spullen komen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80479812
Oh je zou zulke mensen toch... grrrr.
Sly, hopelijk is schaap snel terug met auto inclusief raam en kan je toch nog op pad...

Troel en Jochem, welkom!

Arme vallende en stotende kinders, vallen en stoten gel doet het hier ook goed
En ook hier wordt er met slaapzak aan alle kanten opgeschoven in bed, tot staan aan toe.
Dekentje ligt er voor de sier, zodra ze wakker is wurmt ze zich eronder uit.

Mikoxx, ik zat nog over die slofjes na te denken, ik bedoelde ze niet van oxxy, maar zootjes... , geen idee of het wat is, maar die lijken wat smaller.
Fake it till you make it...
pi_80480581
Karin wat een schrik zeg

Miss wat beroerd zeg Wel fijn dat het raam op voorraad was, hopelijk zit het er snel in!

Graeme arm ventje

Troel en Jochem welkom!

Willow ook aan het zwaaien Timo doet dat ook al een tijdje, eerst was het meer toevallig denk ik, maar een paar dagen geleden bleef hij maar terugzwaaien Maar daarna deed ie t ineens niet meer, sta ik daar een hele tijd te zwaaien en dag dag te zeggen, maar nee hoor, geen reactie

Amélie, 3 tandjes tegelijk... succes Enne Innepin, 4 tegelijk betekende hier gewoon 4 weken hetzelfde drama met slapen en alles, dus ik zou ze liever 1 voor 1 hebben, en dan tussendoor de gelegenheid krijgen wat bij te slapen

Timo is nog steeds ziek, hij is ook duidelijk afgevallen, zn spekjes op zn polsen zijn veel minder spekkig.. Maar hij heeft vandaag nog niet gespuugd, en nou maar hopen dat het zo blijft..
pi_80483879
Zo wij waren er ook weer De pc was helemaal stuk dus was er ff tussen uit.
Met Leander gaat het helemaal super. Hij begint zo langzaam aan af en toe een stapje los te zetten om daarna helemaal trots te kijken en snel weer te gaan zitten want eng is dat allemaal nog wel. Verder is ie vorige week naar het cb geweest. Hij is en blijft nog steeds aan de kleine kant. Qau gewicht komt ie nog steeds niet echt aan terwijl ie toch wel goed eet. Maar hij is ook heel druk dus tja. We moeten alleen volgende week weer komen voor zijn hoofdje. Die is ook te klein. Omtrek van 47 cm bij 9 maand vond ze toch wat weinig en helemaal in combinatie met de aanvallen die hij nog zo af en toe heeft. Maar ja wij denken, klein kind, klein hoofd. Hij doet het verder goed dus we maken ons geen zorgen.
Slapen gaat iets beter. Hij heeft nog 1 nachtvoeding en dat is ook het enige waar ie wakker voor word nu!!
Verder is ie heerlijk ondeugend nog steeds en altijd vrolijk. Ons heerlijke ventje
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 19 april 2010 @ 15:38:34 #33
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80484010
Miss Sly wat een gedoe allemaal zeg alleen omdat andere mensen niet met hun ***** van andermans spullen af kunnen blijven
  maandag 19 april 2010 @ 15:51:46 #34
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80484590
Ik maak het bedje uit automatisme nog steeds kort op eigenlijk. Niet meer zo kort als in het begin. Ik tel altijd de spijlen (ik ben begonnen bij spijl 5 en nu bij nr 7). Tot daar het dekentje zeg maar. Geen idee of dat nog 'moet' hoor, maar ik vind het wel een fijn idee. Ook hebben ze nog een slaapzakje aan: hier ook van die 'reizigers' in bed. Haha!

Zootjes slofjes dus Nijna? Heb je ervaring of gok je dat die smaller zijn? Iemand ervaring?
En vallen en stoten-gel check! Haha!

Oh ik zit nog wel te hannesen met de slaapjes overdag hoor. Ze gaan rond half 11 en half 4 naar bed. Dat slaapje van half 11 lijkt enorm nodig te zijn (ze slapen dan ook zo 1,5 tot 2 u), maar het slaapje 's middags: Da's meer 'kletsen in bed' geworden. Wat zouden jullie doen, toch zo laten of....????

Miss hoe is het nu met je auto? Ga je t allemaal nog redden? En mannen.... soms
pi_80485040
Vandaag is er een echo van de missende bal gemaakt bij Thijs, en hij zit inderdaad niog steeds in het lieskanaal en is daar niet uit te krijgen. Dus dat wordt een (kleine) operatie....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80485273
Wat sneu dat Thijs toch geopereerd moet worden McLaura. Wanneer moet hij?

MeNicole, Graeme zn hoofdomtrek was bij de laatste keer meten (iets meer dan 9 maanden was hij toen) maar 45,5cm en dat vonden ze prima
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80485800
Hè vervelend McLaura. T is vast zo gepiept, maar toch.

Miss succes met de toet. Hopelijk is het snel gefixt en hoef je je plannen niet aan te passen verder.

Over bedjes, ik maak het uit automatisme nog steeds wel kort op, maar kort is inmiddels ook niet meer zo heel kort ofzo haha. Tot de helft is het opgemaakt nu ongeveer? Amélie blijft over het algemeen keurig liggen dus ik laat het nog maar even zo.

Innepins, helaas is het hier ook wat Chan zegt. Was het maar zo'n feest dat het dan ook heel vlot voorbij was.
Ik ben niet zo van het klagen over slaapgebrek dat vind k niet zo boeiend, maar ik kan wel zeggen dat ik al sinds twee weken ongeveer een uurtje of 3 a 4 per nacht slaap, max. En dr is er pas 1 door boehoe. Maar goed, ik hoop maar gewoon dat ze allemaal door zijn tegen de tijd dat mn tentamen er echt aankomt, dat zou een pak schelen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80485827
MeNicole 47 lijkt me helemaal niet klein bij 9 maanden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80485933
Dat weet ik nog niet, de kinderarts moet nog officieel vertellen dat het een 'maldescensus testis' is, oftewel een niet indalend balletje. De echoscopiste heeft ook geprobeerd het balletje omlaag te duwen, maar dat lukt niet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_80486026
MeNicole, is 47 klein? Thijs heeft 48 en is lang voor zijn leeftijd, en dat was mooi in verhouding....
pi_80486169
Dit is een curve voor de hoofdomtrek voor jongens. 47 cm met 9 maanden zit zelfs boven het gemiddelde. Lijkt me gek als ze je daarvoor door zouden sturen?
Typo misschien? bedoelde je een ander getal? Of is het cb gewoon abuis
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80486270
MeNicole, geen idee van hoofdomtrek...

Mikoxx, ze lijken smaller die zootjes, maar ik heb er geen ervaring mee... en twijfel of ik ze zal kopen of niet... want ik weet dan ook niet zo goed welke maat...
Fake it till you make it...
pi_80486324
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:41 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, geen idee van hoofdomtrek...

Mikoxx, ze lijken smaller die zootjes, maar ik heb er geen ervaring mee... en twijfel of ik ze zal kopen of niet... want ik weet dan ook niet zo goed welke maat...
kun je niet haar voetjes opmeten, lengte en breedte en er dan een mailtje tegenaan gooien?

Wij hebben ook geen schoenen momenteel zo karig haha
ik heb 8 paar schoenen ofzo voor t kind en ze past er geen een de slofjes zijn nét te krap nu en de volgende slofjes nog veeeel te groot.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80486453
Och Thijs aan de operatie, jeetje zeg
Chan en Huup ik neem het terug, ok ?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 19 april 2010 @ 16:46:49 #45
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80486505
Miss, wat vervelend zeg! Heb je nog iets kunnen regelen?

Ik weet even niet meer wie het vroeg, over het bedje. Ik heb nu even helemaal geen dekens meer... Joep draait in zijn slaap telkens met zijn hoofd richting de dekens en gaat er op liggen. Hij gebruikt ze meer als kussen dan dat hij er onder ligt en ik ben als de dood dat hij een keer per ongeluk met zijn hoofd onder de dekens komt... dus hier nu alleen een slaapzak.

Mikoxx, geen tips over slapen. Ben zelf ook een beetje aan het vogelen met 1 of 2 slaapjes op een dag. De ene dag is het er nu 1 en dan ligt hij vroeg in bed: 19:00. Dan zijn het er ineens weer 2 en ligt hij pas rond 20.30/20.45 in bed.

Thijs
Niet mieten! Door gieten!
pi_80486607
Ik heb wel meerdere schoentjes voor Graeme, maar ik trek ze eigenlijk alleen aan als hij in de draagdoek naar buiten gaat. Of als we op bezoek gaan voor de leuk Thuis is hij meestal op blote voetjes, en 's ochtends heeft hij meestal nog wel sokjes aan, maar die trekt hij zelf al snel uit, want dat is z'n favoriete speelgoed
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80488029
Isabeau is toen ze een week oud was opgenomen in het ziekenhuis met een stafylokokinfectie. (kinderzeer) Nu ontdekte ik vanmiddag weer zo'n plek. We moesten naar het CB en zij herkende het ook meteen. Dus maar weer smeren. Gelukkig is het nu niet meer gevaarlijk. Ik schrok wel!

Zal zo even kijken wat d'r lengte en gewicht ook alweer waren. In elk geval precies gemiddeld.
pi_80488057
Ik heb gewoon een gemiddeld kind

McLaura, je ging er al min of meer vanuit. Maar toch...
pi_80488347
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb gewoon een gemiddeld kind

McLaura, je ging er al min of meer vanuit. Maar toch...
Ja inderdaad... Harold kwam net thuis 'Ik neem vrij hoor, ik wil mee als hij geopereerd wordt'. De schat
pi_80488471
Tja, mannen en ballen... het blijft een gevoelig onderwerp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')