Bedankt voor het plaatje. Ik vroeg me al af wat een praatpaal was.quote:
Hoezo? Dan moet je toch alsnog erheen lopen, naar die paal?quote:Op maandag 19 april 2010 08:32 schreef Pharkus het volgende:
Wat zou het fijn zijn als er een apparaat uitgevonden zou worden waar je draadloos mee zou kunnen telefoneren
Het zou helemaal mooi zijn als zo'n apparaat ook z'n eigen batterij heeft en bovendien ook buiten op grotere afstand van een zender zou werken. Misschien gaan we in de toekomst ons hele land wel volzetten met zenders zodat iedereen die zo'n apparaat heeft overal kan bellen waar ie maar wil.quote:Op maandag 19 april 2010 08:32 schreef Pharkus het volgende:
Wat zou het fijn zijn als er een apparaat uitgevonden zou worden waar je draadloos mee zou kunnen telefoneren
Wij hebben er hier al één... Paupers.quote:Op maandag 19 april 2010 08:38 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Het zou helemaal mooi zijn als zo'n apparaat ook z'n eigen batterij heeft en bovendien ook buiten op grotere afstand van een zender zou werken. Misschien gaan we in de toekomst ons hele land wel volzetten met zenders zodat iedereen die zo'n apparaat heeft overal kan bellen waar ie maar wil.
Wow, die van mij past niet eens in mijn broekzak. Die van jou wel?quote:Op maandag 19 april 2010 08:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wij hebben er hier al één... Paupers.
[ afbeelding ]
trein had pech. rails was te warm geworden door de tropische temperaturen van afgelopen weekendquote:
Nee, keertje met de auto.quote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Je ging niet met de trein?
ah, is tegenwoordig het bashen op italiaanse auto's omgeslagen in franse auto's?quote:Op maandag 19 april 2010 08:48 schreef kikoooooo het volgende:
Welkom in 2010, rukker.
TS rijdt een Franse autoAlthans, dat zijn de enige automobilisten die ik nog gebruik zie maken van praatpalen
Ik ben in het bezit van een Nokia 8210, hoezo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef nattermann het volgende:
Zeg Socios, je gaat me niet wijsmaken dat je geen mobiele telefoon hebt hè.
Dan kun je toch de ANWB bellen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben in het bezit van een Nokia 8210, hoezo?
Waar googlede jij op joh, drol?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef bosgroentensoep het volgende:
[..]
ah, is tegenwoordig het bashen op italiaanse auto's omgeslagen in franse auto's?
Dat, of RouteMobiel, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan kun je toch de ANWB bellen?
Als je belt ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij een praatpaal kom je in direct contact. (Als je meteen eentje treft die het doet)
http://www.anwb.nl/contac(...)Telefoonnummers.htmlquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij weet het telefoonnummer van de ANWB uit je hoofd?
bel 1850quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben je echt zo achterlijk?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh, da's nog beter. Was hij niet meer te redden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoeft niet meer. Ik heb inmiddels geen auto meer.
Lol, verklaart u nader?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Socios wist je al dat jij mijn favoriete user bent?
Ja, hij had het begeven. Daarna nog een andere auto gehad (Auto met 2.0 geeft alleen maar problemen.), maar ja, dat was ook niks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:
Oh, da's nog beter. Was hij niet meer te redden?
je moeder bellen en vragen of die het ff opzoekt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeer bespottelijke opmerking...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef Vijf_voor het volgende:
je moeder bellen en vragen of die het ff opzoekt?
Wat!? Ik ben ene paar maanden semi-aanwezig, en jij rent er meteen met een ander vandoor?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Socios wist je al dat jij mijn favoriete user bent?.
Wie ben jij ook alweer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat!? Ik ben ene paar maanden semi-aanwezig, en jij rent er meteen met een ander vandoor?
Waaromquote:
Jammer. Voorlopig maar met het OV dan hè, voor zover dat nog niet gebeurt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, hij had het begeven. Daarna nog een andere auto gehad (Auto met 2.0 geeft alleen maar problemen.), maar ja, dat was ook niks.
Ik weet waarom, en het is inderdaad een bespottelijke opmerking.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch heel normaal om iemand te bellen daarvoor
?
Ik begin me echt zo hard te ergeren aan jou. Bah.
Niet als iemand reeds overleden is...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom? Het is toch heel normaal om iemand te bellen daarvoor
?
Dat zijn incheckpoortjes man.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Praatpalen op ns stations zijn ook zo kut hè
Op Wormerveer, koog zaandijk en koog bloemwijk heb je praatpaaltjesquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op Wormerveer, koog zaandijk en koog bloemwijk heb je praatpaaltjes
Op wel meer (kleinere) stations, ja. Met een SOS-knop en een knop voor reisinformatie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Op Wormerveer, koog zaandijk en koog bloemwijk heb je praatpaaltjes
Ja is toch een soort van ANWB idee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Op wel meer (kleinere) stations, ja. Met een SOS-knop en een knop voor reisinformatie.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja is toch een soort van ANWB idee?
Wist diegene dat ook? In dat geval had je meer dan gelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet als iemand reeds overleden is...
Geen idee. Maar sowieso, ook daarom, nooit spotten met familieleden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Wist diegene dat ook? In dat geval had je meer dan gelijk.
quote:Jawel, maar bij een praatpaal heb je gewoon één knop waarmee je contact kan leggen met de `autopechhulpcentrale´.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef Robin__ het volgende:
staat dat telefoon nummer dan niet op de pas.. je weet wel, waar je lidmaatschapsnummer ook op staat
quote:Hahahahah!Op maandag 19 april 2010 08:32 schreef Pharkus het volgende:
quote:Ja nee dat is inderdaad veel handiger.. als je er vlak bij staat.. maar om dan naar de volgende te gaan lopen die het misschien ook niet doet vind ik toch minder handig.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, maar bij een praatpaal heb je gewoon één knop waarmee je contact kan leggen met de `autopechhulpcentrale´.
quote:Omdat ik pech kreeg met de auto?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nu snap ik waarom je altijd met het OV gaat, je bent gewoon ongeschikt voor het autowegdek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |