En waar bier is, is Fles?quote:Op maandag 19 april 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zat glas in hoor ik net![]()
En waar glas is, is bier
niet uitgedroogd dusquote:Op maandag 19 april 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zat glas in hoor ik net![]()
En waar glas is, is bier
tot 20:00 vanavond vliegt er nog nietsquote:Op maandag 19 april 2010 14:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
he bah...morgen weer present zijn op schiphol![]()
kreeg wel smsjes van collega uit japan die daar vast zit hihi kreeg geen contact met supervisor
neen maar schiphol heeft aan ons gevraagd om weer present te zijn morgen... dus er zit beweging in de lucht zaakquote:Op maandag 19 april 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet uitgedroogd dus![]()
[..]
tot 20:00 vanavond vliegt er nog niets
aah eindelijkquote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen maar schiphol heeft aan ons gevraagd om weer present te zijn morgen... dus er zit beweging in de lucht zaak
gezellig reizigers die al 3 dagen daar zitten vriendelijk de weg wijzenquote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen maar schiphol heeft aan ons gevraagd om weer present te zijn morgen... dus er zit beweging in de lucht zaak
ik denk dat iedereen wel opgelucht isquote:Op maandag 19 april 2010 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gezellig reizigers die al 3 dagen daar zitten vriendelijk de weg wijzen
ik zal straks ff wrijven voor jequote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik voel me zieligme tattoo jeukt en ik mag niet krabben
foootooos ikke wil ze zienquote:
moet je JF vragenquote:
quote:
op zn armquote:Op maandag 19 april 2010 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja ho. eerst wil ik weten waar de tatoo staat voordat we foto's gaan posten
oew okee ben benieuwd naar het eind resultaatquote:Op maandag 19 april 2010 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op zn arm
Fotoboek van User
eerste pic, die is bewerkt... om de naam en panter heen staat nu een rand van rozen, tussen de naam en panter, de geboortedatum van Randall
maar hij moet sowieso nog ingekleurd worden, dus af issie nog niet...
volgende ronde: 20 mei
Ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew okee ben benieuwd naar het eind resultaat
je bent niet de enigequote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Symphonic het volgende:
Ze moeten nu wel op gaan schieten met dat vliegen, volgende week moet ik....
whehe sorrie, sommige taalfouten vallen me opquote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
Ladylike... de fout is gecorrigeerd. Heb hem gevonden!
Nou mooi toch? Was ook gewoon slordig. Jij zegt het tenminste!quote:Op maandag 19 april 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
whehe sorrie, sommige taalfouten vallen me op
quote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Was ook gewoon slordig. Jij zegt het tenminste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |