friemelquote:
symquote:
het trekt aardig open hierquote:Op maandag 19 april 2010 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
iig mooi genoeg om vanmiddag ijsje te halen
en dan kan je ook geen ijsje etenquote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ga maar eens douchen, zou lullig zijn dat als ik binnen het uur op het werk moet zijn dat ik dat niet red omdat ik nu nog moet douchen
hier volop, uit de wind is het heel aangenaamquote:Op maandag 19 april 2010 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier schijnt nog geen zon![]()
qua temperatuur is het wel goed
valt nog mee.quote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig. Op maandag bellen en op vrijdag pas bij de huisarts terecht kunnen.
Je zal maar een spoedoperatie nodig hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
valt nog mee.
collega belt voor een kaakchirug, 3 tot 6 maanden
wie zegt dat? de kans is vrij klein dat ik gebeld word en ik woon in het centrum dus als ik tijdens ijsje gebeld word ben ik binnen 5 min thuis, ff uniform aan trekken en weer wegquote:Op maandag 19 april 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het trekt aardig open hier![]()
[..]
en dan kan je ook geen ijsje eten
erm SPOED operaties gaan altijd voor op het reguliere schemaquote:Op maandag 19 april 2010 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zal maar een spoedoperatie nodig hebben.
jaaa ik was echt moe gisterenquote:
centrum, ik zit aan de rand, gaan we niet samen ijs etenquote:Op maandag 19 april 2010 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie zegt dat? de kans is vrij klein dat ik gebeld word en ik woon in het centrum dus als ik tijdens ijsje gebeld word ben ik binnen 5 min thuis, ff uniform aan trekken en weer weg
whehee dat had ik toen ik ooit op een kinderdag verblijf stage liepquote:Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
hehe dito... een 4 jarig kind trekt letterlijk al mijn energie weg... elke keer als ik hem heb gezien ben ik gesloopt
Dat is waar. Maar toch, je zal maar klachten hebben die ze niet als spoed zien, maar waar je wel erg veel last van hebt. En dan 3 tot 6 maanden moeten rondlopen daarmee...quote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh giertje!
[..]
erm SPOED operaties gaan altijd voor op het reguliere schema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |