En dat.quote:Op maandag 19 april 2010 04:11 schreef Siegfried het volgende:
Hoe erg kun je een nummer verkrachten.
Dus maak je er zo'n zeikerige rotcover van, waarop je compleet geen maat houdt en vals zingt?quote:Op maandag 19 april 2010 04:16 schreef Braddie het volgende:
Ik wilde wat anders proberen dan de standard Rock versie.
Het is ook 's ochtends opgenomen, dan is hij nooit in topvorm.quote:Op maandag 19 april 2010 04:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dus maak je er zo'n zeikerige rotcover van, waarop je compleet geen maat houdt en vals zingt?
quote:Op maandag 19 april 2010 04:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is ook 's ochtends opgenomen, dan is hij nooit in topvorm.
Ja, want op een ander moment van de dag zou zijn keyboard ook minder gezapig klinkenquote:Op maandag 19 april 2010 04:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is ook 's ochtends opgenomen, dan is hij nooit in topvorm.
a) Koop een woordenboekquote:Op maandag 19 april 2010 04:27 schreef Braddie het volgende:
Gezapig?, keyboard!.
Een yamaha DX-7 is een SYNTH uit `83.
WTF is Gezapig?
Saai? Dat is wel een héél slecht synoniem.quote:Op maandag 19 april 2010 04:32 schreef Braddie het volgende:
Een synth kan inderdaad saai klinken, maar een DX-7 is alles behalve saai..
(heb het net even opgezocht)
Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 19 april 2010 04:42 schreef popolon het volgende:
Je 'Nederlandse Engels' is aandoenlijk maar ook vrij dubieus. Ik ben alleen bang dat er niet veel zijn die 't beter doen. Dat dan weer wel.
Ik ben blij dat er kritiek gegeven word, met kritiek kan ik wat, met complimenten ook, maar kritiek is ook nooit weg.quote:Op maandag 19 april 2010 04:41 schreef Siegfried het volgende:
He, waarom vraag je eigenlijk nog naar een mening als je alleen maar complimenten wilt hebben, en alle kritiek denkt te kunnen wegwuiven?
Doe dat eens wel en kom terug hier ok?quote:
Als hij het dan in zijn kamer houdt.quote:Op maandag 19 april 2010 05:08 schreef popolon het volgende:
Gewoon doen wat je leuk vindt, laat de rest maar zeiken. Who the f cares?
Ja stel je voor zeg dat je het vraagt op een froum!quote:Op maandag 19 april 2010 05:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als hij het dan in zijn kamer houdt.
Als hij ervoor kiest om vals te blijven zingen, zoals hij zegt, hoeft hij anderen er niet meer mee te vervelen. In de toekomst. Hence "dan".quote:Op maandag 19 april 2010 05:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja stel je voor zeg dat je het vraagt op een froum!
Ik mag toch hopen van niet? Of bedoel je soms straatmuzikant (al dan niet met straatkrant)?quote:Beroep Muzikant
Weet je wat het probleem een beetje is?quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Braddie het volgende:
Wordt lekker de grond in geboord?
Wees eens eerlijk? er zitten goede stukken tussen.
Beste Braddie,quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Braddie het volgende:
Het is gewoon niet goed.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Braddie het volgende:
Waarom is dat een probleem?quote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem een beetje is?
Men is eerlijk...
quote:Op maandag 19 april 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Braddie je hebt best talent hoor. Laat ze maar ouwehoeren.
Hij gaat er nu voor kiezen om jou te geloven hè? Dat weet je.quote:Op maandag 19 april 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Braddie je hebt best talent hoor. Laat ze maar ouwehoeren.
Omdat hij een plaat voor z'n kop heeft waar sommige nog een puntje aan kunnen sabbelen.quote:
Was dat de vraag? Je vroeg om een reactie op dit nummer, en die heb je overduidelijk gekregen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef Braddie het volgende:
LOL, Ik weet van mezelf dat ik talent heb, misschien niet in zang, maar zeker wel in toetsen.
Kijk Braddie, je denkt natuurlijk "al die FOKkkertjes vinden het leuk om mij lekker anoniem af te zeiken"quote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef Braddie het volgende:
LOL, Ik weet van mezelf dat ik talent heb, misschien niet in zang, maar zeker wel in toetsen.
Iedereen heeft zo zijn of haar eigen mening ,in dit geval zijn we het redelijk eens met elkaar gezien de reacties .quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:47 schreef Braddie het volgende:
Daar ben ik het zeker mee eens.
Wat de opa boven jou zegt is gelul overigens, mijn keyboardspel is hartstikke goed, ga vooor de grap eens kijken naar: korg M3 rock improv.. PART I ik improviseer ALLES en word op het SynthForum als geniaal beschouwd daar door.
Heb een aanbod gehad van Professionele muzikanten dat ze mij wel in een band willen
Kerel, blijf eens ontopic. Je vroeg commentaar op DIT nummer, niet op rock improv Part I.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:47 schreef Braddie het volgende:
Wat de opa boven jou zegt is gelul overigens, mijn keyboardspel is hartstikke goed, ga vooor de grap eens kijken naar: korg M3 rock improv.. PART I ik improviseer ALLES en word op het SynthForum als geniaal beschouwd daar door.
Heb een aanbod gehad van Professionele muzikanten dat ze mij wel in een band willen
Natuurlijk Brad... Natuurlijk....quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:47 schreef Braddie het volgende:
Welke band is dat dan? De orkestband van TV Oranje zeker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:47 schreef Braddie het volgende:
Mijn IQ is 108, dus dat is niet dat van een palletsoorteerder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk Brad... Natuurlijk....
Je hebt het IQ van een palletsorteerder, maar je bent geniaal.
Naam van de band is mij nog niet bekend gemaakt, ik weet alleen dat hij in een aardig bekende band speelt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Welke band is dat dan? De orkestband van TV Oranje zeker.
Bovendien heb je onlangs in een ander topic Rod Stewart als geniaal gekwalificeerd, dus dat zet wel eea. in het juiste perspectief.
De grapjes over keelkanker en jouw zang liggen nu wel heel erg voor de hand héquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naam van de band is mij nog niet bekend gemaakt, ik weet alleen dat hij in een aardig bekende band speelt.
Rod Stewart is opzich ook wel geniaal, althans, niet zo zeer qua songwriting, maar ik vind zijn live zang erg goed voor iemand van 65 die Keelkanker weet te trotseren.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De grapjes over keelkanker en jouw zang liggen nu wel heel erg voor de hand hé
Doe normaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De grapjes over keelkanker en jouw zang liggen nu wel heel erg voor de hand hé
Freddy Mercury kon ook geniaal zingen en je weet hoe dat afgelopen is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naam van de band is mij nog niet bekend gemaakt, ik weet alleen dat hij in een aardig bekende band speelt.
Rod Stewart is opzich ook wel geniaal, althans, niet zo zeer qua songwriting, maar ik vind zijn live zang erg goed voor iemand van 65 die Keelkanker weet te trotseren.
Whutquote:Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef MASD het volgende:
Ik hoop niet dat jij ooit kanker krijgt. Alle mensen die je pijn doet, je gaat gewoon kapot. Je maakt heel veel mensen verdrietig. Ik hoop dat je je fout inziet en terugkeert naar de wegen van de Heer. Red jezelf.
Win/win tochquote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef Braddie het volgende:
MASD heeft gelijk... denk je dat Stewart het leuk vond dat hij kanker kreeg?, nee natuurlijk niet.
het enige voordeel voor hem was dat hij daarna opnieuw moest leren zingen en daardoor een betere stem heeft dan 20-25 jaar geleden.
Denk je dat je zelf de paden van de Heer bewandelt? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef Braddie het volgende:
MASD heeft gelijk... denk je dat Stewart het leuk vond dat hij kanker kreeg?, nee natuurlijk niet.
het enige voordeel voor hem was dat hij daarna opnieuw moest leren zingen en daardoor een betere stem heeft dan 20-25 jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |