Dat is wel heel makkelijke om zo maar een label op iemand te plakkenquote:Op maandag 19 april 2010 01:02 schreef Ylsa het volgende:
aseksueel dus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksualiteit
Als het werkt, waarom niet.quote:Op maandag 19 april 2010 01:05 schreef Seam het volgende:
Wat?! Ze heeft een relatie ernaast terwijl jullie verloofd zijn?
quote:
Aseksuele homo's bestaan ook.quote:Op maandag 19 april 2010 01:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij geen sexuele drang heeft....dus helemaal geen interesse in sex.
Ja kjel, als ik elke nacht naast een man zou liggen zou ik ook geen sexuele drang hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 01:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij geen sexuele drang heeft....dus helemaal geen interesse in sex.
Vrouwen hebben meestal moeite om sex en emoties te scheiden, zoiets loopt makkelijk uit tot een psychologisch drama.quote:
quote:
De oplossing: Koop een Chinees voor je vrouw.quote:Op maandag 19 april 2010 01:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Vrouwen hebben meestal moeite om sex en emoties te scheiden, zoiets loopt makkelijk uit tot een psychologisch drama.
Iedereen heeft moeite om sex en emotie uit elkaar te halen, ze horen namelijk bij elkaarquote:Op maandag 19 april 2010 01:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Vrouwen hebben meestal moeite om sex en emoties te scheiden, zoiets loopt makkelijk uit tot een psychologisch drama.
Maar mannen hebben er over het algemeen minder moeite mee dan vrouwen, althans wat mijn ervaring leertquote:Op maandag 19 april 2010 01:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Iedereen heeft moeite om sex en emotie uit elkaar te halen, ze horen namelijk bij elkaar
Ja dat snapte ik, maar als meneer zegt dat het goed gaat neem ik aan dat het ook echt goed gaatquote:Op maandag 19 april 2010 01:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar mannen hebben er over het algemeen minder moeite mee dan vrouwen, althans wat mijn ervaring leert. Je hebt wel gelijk op zich hoor, maar ik bedoel emotioneel gebonden.
Mm okequote:Op maandag 19 april 2010 01:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik, maar als meneer zegt dat het goed gaat neem ik aan dat het ook echt goed gaat
neeequote:M'n vriendin heeft een sexuele relatie ernaast (ongeveer eens in de maand) en is zeer begripvol.
ongeacht haar draak-gehalte? wanhopige puberquote:Op maandag 19 april 2010 01:16 schreef BOPE het volgende:
PM het telnummer van je chik dan ff naar mij
Waarschijnlijk wel, nooit echt bij stilgestaan.quote:aseksueel dus.
Nope, ik val absoluut op vrouwen. Altijd zo geweest en zonder enige twijfel.quote:Misschien ben je wel homo
Relatie is misschien niet het juist woord. Het is meer een 'vriendendienst' om aan haar behoefte te voldoen. Behalve dat ééne uurtje in de maand zien ze elkaar praktisch nooit. Moet ik haar dan het genot ontnemen omdat ik geen behoefte heb??? We gaan binnenkort trouwen en hebben onderling een zeer goede relatie / vertrouwensband. Kortom, voor ons beide een ideale oplossing.quote:Wat?! Ze heeft een relatie ernaast terwijl jullie verloofd zijn ?
Afgelopen vijf jaar is het geen enkel probleem geweest.quote:Vrouwen hebben meestal moeite om sex en emoties te scheiden, zoiets loopt makkelijk uit tot een psychologisch drama.
Verklaar je nader...quote:Hoewel dit inderdaad waarschijnlijk een onzin TS is
Als hij zo weinig ervaring heeft, zal het voor haar ook niet erg geweldig zijn, denk ik.quote:Op maandag 19 april 2010 01:31 schreef bijderechter het volgende:
Kun je je voor 1 keer in de maand niet over je eigen gevoel heenzetten en het gewoon doen met je vriendin? Je bent er toe in staat zeg je..
Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor haar ipv haar naar een ander te laten gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |