Waarom niet? Als ze alles aan elkaar ligt en er zelf (financieel) beter van wordt?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
Aan de andere kant, is het nodig om een 14-jarige zo onderuit te halen meneer Peterrrr de Vries?
Nou ja, ze is natuurlijk nu wel een stuk ouder.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
Aan de andere kant, is het nodig om een 14-jarige zo onderuit te halen meneer Peterrrr de Vries?
Als je IETS leert tijdens je studie journalistiek (en sowieso elke respectabele studie) is het wel kritisch zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef MilaNL het volgende:
Een interviewer kan er toch ook gewoon vanuit gaan dat het waar is omdat het totaal niet bij je op komt dat iemand zoiets zou verzinnen :/
Neen, ze was 14 toen ze leiding gaf aan een ronselnetwerk voor jonge prostitueeeeeees begreep ikquote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
Ze is 22, en ze heeft heel wat bij elkaar gelogen en er veel geld mee verdient. Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
Ze wordt over 2 maanden 21 jaarquote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
En daarvoor smerige leugens over anderen vertelt?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ze alles aan elkaar ligt en er zelf (financieel) beter van wordt?
http://www.mariamosterd.nl/gastenboek.phpquote:Joran v/d Sloot Geplaatst op: 09-05-2010
Hallo Maria, Wil je contact met me opnemen? Ik begrijp helemaal in welke situatie je zit.. Samen kunnen we wraak nemen. Voeg me anders maar even toe op Hyves. Groetjes, Joran
Inderdaad, dat was niet handig van Peter om gelijk de aanval te kiezen.quote:
Echtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze wordt over 2 maanden 22 jaar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria_Mosterd
quote:
quote:Joran v/d Sloot Geplaatst op: 09-05-2010
Hallo Maria, Wil je contact met me opnemen? Ik begrijp helemaal in welke situatie je zit.. Samen kunnen we wraak nemen. Voeg me anders maar even toe op Hyves. Groetjes, Joran
21, sorry. In ieder geval al lang geen 15 meerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Echt
OMG, ik hoorde haar net in die uitzending en dacht eigenlijk dat ze 15 was , tis nog steeds een kind )
Vreemd gastenboek, ik zie maar 3 reacties .quote:
quote:dagdag Geplaatst op: 09-05-2010
te koop yvonne handpop -druk je op het buikje komt de noord koreaanse vlag tevoorschijn - druk je in het handje hoor je BAN BAN BAN 37,90 euro
Op de eerste pagina. Klik onderin op de pagina die je wil.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vreemd gastenboek, ik zie maar 3 reacties .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |