Krijgen we nu dit soort reacties?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef xFriendx het volgende:
Sexy gaan lopen op je schoolplein voor zo'n gangsta figuur, dan ben je al niet goed bezig natuurlijk.
Nee natuurlijk niet. Zo'n vent moet hoe dan ook van haar afblijven, maar het is meer dat blijkbaar de aandacht van zo'n grietje al getrokken kan worden met wat luide muziek en stoere look. Zie ook het smaatjes/guido topic waarin velen er met hun pet niet bij kunnen wat daar aantrekkelijk aan is. Hoewel dat natuurlijk ook allemaal persoonlijke smaak is. Maar er dan ook nog eens op ingaan door sexy te lopen geeft dan dus al aan dat ze na zoiets al gecharmeerd is van zo'n knakker.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Krijgen we nu dit soort reacties?
Zometeen ga je vertellen dat meisjes die in rokjes lopen er om vragen verkracht te worden....
Dat soort boekenlezen.quote:
Manoe vond het carriereperspectief qua baan niet de hoogste prioriteit hebbenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:44 schreef sjorsvdg het volgende:
Voor alles minstens een 5. Dan haal je het nog niet hoor!
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:45 schreef Henkdenktank het volgende:
[..]
Manoe vond het carriereperspectief qua baan niet de hoogste prioriteit hebben
ja en? Ik kreeg het boek bij m'n abonnement bij eci..Moet ik het dan weggooien?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:45 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dat soort boekenlezen.
Ikheb dat kind van dag 1 al wazig gevonden.
Neequote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja en? Ik kreeg het boek bij m'n afgesloten abonnement bij eci..Moet ik het dan weggooien?
Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja en? Ik kreeg het boek bij m'n abonnement bij eci..Moet ik het dan weggooien?
Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja en? Ik kreeg het boek bij m'n abonnement bij eci..Moet ik het dan weggooien?
Dat was bij De Wereld Draait Door ja. Er klopt echt geen zak van dat boek.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Zag Peter gisteren in 1 of ander actualiteitenprogramma , er staat o.a. dat ze altijd op tijd thuis kwam (dus s'morgens de deur uit zogenaamd naar school en op tijd weer thuis) en dat ze duizenden guldens/euro's verdiende. Gezien de afstand tot haar werkplek en haar woonplaats zou ze dan gemiddeld 1 á 2 uur per dag hebben gewerkt. Luxe klanten die dan zoveel geld betaalden
Jaquote:Op zondag 9 mei 2010 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Zag Peter gisteren in 1 of ander actualiteitenprogramma , er staat o.a. dat ze altijd op tijd thuis kwam (dus s'morgens de deur uit zogenaamd naar school en op tijd weer thuis) en dat ze duizenden guldens/euro's verdiende. Gezien de afstand tot haar werkplek en haar woonplaats zou ze dan gemiddeld 1 á 2 uur per dag hebben gewerkt. Luxe klanten die dan zoveel geld betaalden
Hij wil natuurlijk wel even laten zien dat hij het goed voor elkaar heeft. Het kan gewoon in de studio, maar iedere aflevering zie 'm toch even rijden in z'n dikke wagen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef IsYouOnDope het volgende:
waarom stapt Peter R. ineens in een auto?
als ik het goed onthouden heb van het boek, verteld Manoe op een gegeven moment dat hij geen kaas lust en zegt daarna: echte mannen eten geen kaas.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Wat betekent de titel eigenlijk. Echt mannen eten geen kaas.
Oh prachtig jaquote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef IsYouOnDope het volgende:
waarom stapt Peter R. ineens in een auto?
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:49 schreef Henkdenktank het volgende:
Leidinggeven aan een criminele organisatie geven op je 13e 14e. Chapeau. Job Cohen eat your heart out
Waarom niet? Als ze alles aan elkaar ligt en er zelf (financieel) beter van wordt?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
Aan de andere kant, is het nodig om een 14-jarige zo onderuit te halen meneer Peterrrr de Vries?
Nou ja, ze is natuurlijk nu wel een stuk ouder.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
Aan de andere kant, is het nodig om een 14-jarige zo onderuit te halen meneer Peterrrr de Vries?
Als je IETS leert tijdens je studie journalistiek (en sowieso elke respectabele studie) is het wel kritisch zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef MilaNL het volgende:
Een interviewer kan er toch ook gewoon vanuit gaan dat het waar is omdat het totaal niet bij je op komt dat iemand zoiets zou verzinnen :/
Neen, ze was 14 toen ze leiding gaf aan een ronselnetwerk voor jonge prostitueeeeeees begreep ikquote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
Ze is 22, en ze heeft heel wat bij elkaar gelogen en er veel geld mee verdient. Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
Ze wordt over 2 maanden 21 jaarquote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef yvonne het volgende:
En daarvoor smerige leugens over anderen vertelt?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ze alles aan elkaar ligt en er zelf (financieel) beter van wordt?
http://www.mariamosterd.nl/gastenboek.phpquote:Joran v/d Sloot Geplaatst op: 09-05-2010
Hallo Maria, Wil je contact met me opnemen? Ik begrijp helemaal in welke situatie je zit.. Samen kunnen we wraak nemen. Voeg me anders maar even toe op Hyves. Groetjes, Joran
Inderdaad, dat was niet handig van Peter om gelijk de aanval te kiezen.quote:
Echtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze wordt over 2 maanden 22 jaar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria_Mosterd
quote:
quote:Joran v/d Sloot Geplaatst op: 09-05-2010
Hallo Maria, Wil je contact met me opnemen? Ik begrijp helemaal in welke situatie je zit.. Samen kunnen we wraak nemen. Voeg me anders maar even toe op Hyves. Groetjes, Joran
21, sorry. In ieder geval al lang geen 15 meerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Echt
OMG, ik hoorde haar net in die uitzending en dacht eigenlijk dat ze 15 was , tis nog steeds een kind )
Vreemd gastenboek, ik zie maar 3 reacties .quote:
quote:dagdag Geplaatst op: 09-05-2010
te koop yvonne handpop -druk je op het buikje komt de noord koreaanse vlag tevoorschijn - druk je in het handje hoor je BAN BAN BAN 37,90 euro
Op de eerste pagina. Klik onderin op de pagina die je wil.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vreemd gastenboek, ik zie maar 3 reacties .
quote:
Update,,,
19-02-2010
weet je wat ik echt niet snap,, dat mensen een site gaan hacken en er verder niks meer mee doen,, best wel kansloos ook als ze er wel wat mee zouden doen maar goed,, als het goed is doet ie het weer ,,,=)
als eerst wil ik even zeggen,, dat ik niet vermist ben,, of in curacao zit,, of in de gevangenis,, of in het buitenland,, ik ben gewoon in Nederland,,,=)
ik krijg ook veel te horen over die school,, en over dat ik dus heb gelogen omdat de school gelijk heeft gekregen,, wat ik best kan begrijpen,, als je alle dingen leest en hoort van bepaalde journalisten of kranten,, gelukkig zijn er ook nog mensen die iets verder kijken dan dat,, =) eigelijk heb ik nu niet echt heel veel zin om me te verdedigen,, dus dat ga ik nu ook niet doen,, en dat is niet omdat ik niks te zeggen heb omdat ik 'heb gelogen' maar omdat ik geen zin heb,,,
de meeste mensen weten wel dat er een film komt over de boeken van mijn moeder en mij,, ik weet nu dat er toestemming is gegeven en er geld is om de film te maken,, ik weet nog niet wanneer er audities zijn,, en hoe het verder allemaal gaat,, maar als ik dat weet zal ik het zeker in m n blog zetten,, zodat mensen die willen misschien wel auditie kunnen doen,,=)
Oke,,, Nou,, dat was het voor nu,,, Als er weer iets is dan zal ik het hier melden,, Toedels en Vaarwel,,, =)
quote:YOUTUBE
05-05-2010
ik heb op you tube een reactie gezet op het boek van korterink die eraan gaat komen,,, als je wil weten wat ik erover te zeggen heb,, check youtube,,, maria mosterd onthult,,, =)
http://www.youtube.com/results?search_query=maria+mosterd+onthult&aq=f
toedelss,,,,
Ze is met de Hoenderloo groep naar India geweest om los te komen van haar loverboy. Daar heeft ze haar hele verhaal op papier gezet omdat ze niet alles kon of durfde te vertellen geloof ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef sterandje het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft zij het verhaal opgeschreven als opdracht voor de therapie? De therapeuten vonden het verhaal zo goed geschreven dat ze het uit wilden laten geven?
zo iets?
Hier ben ik het wel mee eens. Hij begint het gesprek al met een toon van "Kip, ik heb je, dus kom maar even". Dat had ook wat subtieler gemogenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Peter is niet de diplomatiekste: belt ie met de moeder en vanaf woord 1 voel je al dat het gedonder wordt![]()
"Waarom dan niet?" met dat nasale stemgeluid
Dat dus.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Hij begint het gesprek al met een toon van "Kip, ik heb je, dus kom maar even". Dat had ook wat subtieler gemogen
Die indruk kreeg ik ook een beetje. Als hij met de vraagstelling zoals hij bij Maria gebruikte, bij die moeder had gebruikt, had ze vast eea. willen vertellen. Die moeder zette de deur al op een kier.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef verregentmeisje het volgende:
Ligt het aan mij of wilde Peter R helemaal niet dat die moeder naar de studio kwam?
Als hij dat wel wilde dan had hij het natuurlijk veel beter aan kunnen pakken... Meteen beginnen met: Het hele boek is aan elkaar gelogen, is niet echt een goede manier om een gesprek te starten. Komt op mij een beetje over als op de verkeerde knoppen proberen te drukken voor een sensationele reactie.
En de uitgeverij had gewoon moeten zeggen: Als de moeder en het meisje niet komen, dan komen wij ook niet. (logisch?)
Erg jammer dat zo'n verhaal uiteindelijk (voor het grootste gedeelte) niet waar blijkt te zijn. Zeker omdat het voor een vertekend beeld zorgt van slachtoffers van misbruik/onvrijwillige prostitutie etc. Ik ben wel benieuwd wat er ECHT gebeurd is, maar daar zullen we waarschijnlijk nooit achter komen.
Wel 1 vraag... Waar ik zelf al een tijd mee loop. Als die 'Manou' niks heeft gedaan, waarom heeft hij dan geen aangifte gedaan? In de uitzending werd deze vraag ook hardop gesteld, maar om de 1 of andere reden helemaal niet beantwoord.
Zij heeft tot nu toe nooit zijn naam genoemd in de media. En ze heeft nooit aangifte gedaan. Dus tot aan de reportage van aanstaande woensdag en het verschijnen van haar tegenreactie op het boek "Echte mannen eten wel kaas", wist niemand wie Manou was.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef verregentmeisje het volgende:
Wel 1 vraag... Waar ik zelf al een tijd mee loop. Als die 'Manou' niks heeft gedaan, waarom heeft hij dan geen aangifte gedaan? In de uitzending werd deze vraag ook hardop gesteld, maar om de 1 of andere reden helemaal niet beantwoord.
Nou ja, wat verregentmeisje zegt. Je krijgt bijna het idee dat hij bewust die moeder schoffeerde. Ook omdat Peter belde en het gesprek in het geniep werd opgenomen. Je zou toch denken dat een redacteur dit regelt en dat dit soort gesprekken (in eerste instantie) niet worden opgenomen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef OeJ het volgende:
Maar oh, oh, wat vreselijk, Peter liet die moeder een keer niet uitpraten. Bah, bah. Misselijk die reacties hier.
Dat niet, het leek erop dat die moeder wat wilde gaan zeggen. Alleen daar walsde peter vol overheen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef OeJ het volgende:
Die moeder misbruikt haar dochter voor eigen gewin (geld), en dat vindt niemand een probleem? Ach gossie toch, ze mocht niet uitpraten van Peter...
quote:
Ja, daar had echt meer in kunnen zitten als hij het anders had aangepakt. Vraag me overigens af wat het verhaal van die moeder dan inhoudt. Die had toch niets gemerkt?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou ja, wat verregentmeisje zegt. Je krijgt bijna het idee dat hij bewust die moeder schoffeerde. Ook omdat Peter belde en het gesprek in het geniep werd opgenomen. Je zou toch denken dat een redacteur dit regelt en dat dit soort gesprekken (in eerste instantie) niet worden opgenomen.
"Hallo met Peter, ik heb het boek van je dochter gelezen en ik ben tot de conclusie gekomen dat er geen reet van klopt. Daarom wil ik je graag even uitnodigen om in "de studio" te komen praten"quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou ja, wat verregentmeisje zegt. Je krijgt bijna het idee dat hij bewust die moeder schoffeerde. Ook omdat Peter belde en het gesprek in het geniep werd opgenomen. Je zou toch denken dat een redacteur dit regelt en dat het gesprek (in eerste instantie) niet wordt opgenomen.
Zou jij met zo iemand een gesprek aan gaan? Iemand die je al beschuldig van liegen en bedriegen zonder concreet bewijs? Iemand die je niet eens laat uitpraten?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef OeJ het volgende:
Maria Mosterd zal vast heel erg opknappen als iedereen maar meegaat in haar leugens. Ja hoor, geloof het zelf.
Maar oh, oh, wat vreselijk, Peter liet die moeder een keer niet uitpraten. Bah, bah. Misselijk die reacties hier.
Ik denk eigenlijk dat het best goede reclame voor het boek is. Hij heeft het ook wel 5 keer genoemd.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
Wel behoorlijk schaamteloos van Peterrrrrr om een DAG voor het verschijnen van het boek van Hendrik Jan Korterink met deze uitzending te komen en zo ff het gras voor z'n voeten weg te maaien.
Waarom werd het gesprek in het geniep opgenomen? Waarom belde Peter? Waarom zei hij direct dat er niets van het boek klopte?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef OeJ het volgende:
Ach kom, die moeder was echt niet van plan hoor om haar mond open te trekken. Nogal makkelijk om het daarop te gooien: "de toon was verkeerd."
Yeah right.
Ach kom nou toch! Je bent toch niet idioot. Hoeveel meer heb je nodig om te weten dat het in ieder geval grotendeels verzonnen is.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zou jij met zo iemand een gesprek aan gaan? Iemand die je al beschuldig van liegen en bedriegen zonder concreet bewijs? Iemand die je niet eens laat uitpraten?
Iedereen weet toch dat Peter r. de Vries iedere week met een "onthullende" uitzending komt en zichzelf graag hoort praten. Maar zodra de aftiteling begint vraagt iedereen zich af wat er dan zo "onthullend" was.
Nee, ze gaf eigenlijk toe dat er iets speelde, dat er wat te vertellen viel. Daaruit leid je af dat de moeder zeker wel iets te vertellen heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef OeJ het volgende:
Ach kom, die moeder was echt niet van plan hoor om haar mond open te trekken. Nogal makkelijk om het daarop te gooien: "de toon was verkeerd."
Yeah right.
Als de toon wel goed was geweest, had die moeder wel weer een andere smoes gehad hoor. Je kunt altijd wel iets verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |