abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 10:30:19 #51
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_80551490
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat laatste maak jij er zelf van.

Dat eerste is helemaal waar.
Nee hoor, dat doet De Vries. Nog maar weer een voorbeeld: blijkbaar heeft ie maandag op zijn website geschreven dat hij twijfelt of hij wel door moet gaan 'onder dit gesternte'. Wat?!? HIj wordt veroordeeld door een rechter, negeert dat vonnis en doet wat hem verboden was. Met een grote mond over het maatschappelijk belang etc. Dan wordt hij logischerwijs in een zelfde zaak nogmaals veroordeeld, maar dit keer met een hogere dwangsom. En dan gaat meneer zitten huilen in een hoekje omdat iedereen zo gemeen tegen hem is. Ga toch weg, wat een klein kind. En zo'n mededeling op de maandag na de uitzending, bang dat de aandacht wegvalt/vissen naar de sympathy vote?

Ik hoop van harte dat Teeuwen er werkelijk induikt en dat er een gedegen, op feiten gebaseerd, onderzoek komt. Maar ik ben bang dat Teeuwen enkel de kans schoon zag om wat potentiele stemmers binnen te halen.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 april 2010 @ 10:36:10 #52
862 Arcee
Look closer
pi_80551676
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef keesjeislief het volgende:
Nee hoor, dat doet De Vries. Nog maar weer een voorbeeld: blijkbaar heeft ie maandag op zijn website geschreven dat hij twijfelt of hij wel door moet gaan 'onder dit gesternte'. Wat?!? HIj wordt veroordeeld door een rechter, negeert dat vonnis en doet wat hem verboden was.
Nee hoor, dat was de vorige keer.
quote:
Maar ik ben bang dat Teeuwen enkel de kans schoon zag om wat potentiele stemmers binnen te halen.
Teeven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:54:27 #53
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_80552240
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee hoor, dat was de vorige keer.
[..]

Teeven.
He, hoe kan ik de naam van mijn favoriete politicus nou zo verkeerd schrijven! .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 21 april 2010 @ 11:27:14 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80553304
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat Teeuwen er werkelijk induikt en dat er een gedegen, op feiten gebaseerd, onderzoek komt.
Dan mogen we toch blij zijn dat jij daar niet bij zit want als je zoveel belang hecht aan gedegen onderzoek dan moeten we niet bij jou zijn. Om Teeuwen te verwarren met Teeven...
  woensdag 21 april 2010 @ 11:29:22 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80553408
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:01 schreef keesjeislief het volgende:

[..]De Vries haalt zoals vaker hele interessante zaken boven tafel, maar verneukt het helaas zelf weer eens jammerlijk door er teveel een Peter R.-show van te willen maken.
[..]
Die 'maar' en 'verneukt' snap ik niet.
pi_80564302
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:34 schreef OeJ het volgende:
tvp
pi_80717350
Die crimineel met dat suffe Brabo-dialect van vanavond
pi_80717367
quote:
Op maandag 26 april 2010 05:25 schreef Greetings het volgende:
Die crimineel met dat suffe Brabo-dialect van vanavond
Als je Tilburger bent, je zou toch na het zien van deze uitzending spontaan de stad verlaten; de associatie alleen is voldoende.
pi_80717368
Een doodsaaie uitzending.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_80717376
quote:
Op maandag 26 april 2010 05:44 schreef MaskOfSanity het volgende:
Een doodsaaie uitzending.
Ik snap eigenlijk gewoon niet goed waarom die man niet vastzit, of onder behandeling is. Een gevaar voor anderen, die mafkees. Er waren nota bene getuigen, wat heb je dan nog meer nodig?
pi_80723718
Saai ja.
pi_80725971
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Saai ja.
Zeg dat nou niet...Ik vond het eigenlijk best boeiend. Waarom toch, Echtgaaf, waarom toch?
pi_80726404
Ja, sorry dat ik het opmerk, hoor, maar ik denk, dat je in dat geval, je tijd verkeerd geinvesteerd hebt.
pi_80726471
Wat wil je toch met die Peter R. de Vries, hoewel de afgelopen uitzendingen heel fijn waren.
pi_80726504
???? Ik begrijp het niet.
pi_80733868
ben je in de war?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_80753901
2de zaak op rij bij peter r de vries dat de verdachte/dader een ellenlang strafblad heeft (die tilburger 16 pginas lang, die koos H tientallen delicten)... Wann gaan die straffen nou eens fors omhoog hier.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 mei 2010 @ 22:56:23 #68
862 Arcee
Look closer
pi_80952228
Ik vond dat Peter wel makkkelijk aannam dat Sandra er iets mee te maken heeft. Het kwam op mij over alsof ze onschuldig was en oprecht moeite had met de aandacht. Terecht als ze onschuldig is.

Het leek me meer iemand die het niet zo nauw neemt met de zeden, enzo. Beetje naïef type. Onterecht van Peter om gelijk met een verdachtmakende toon haar aan te spreken voor de telefoon.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 2 mei 2010 @ 23:11:31 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80952793
Die ouders van die Geert: hun kind is vermoord, moord is onopgelost, zien waarschijnlijk hun kleinkinderen nooit meer (die wonen bij die Sandra), hun slagerszaak naar de haaien Wat een tragedie.
  zondag 2 mei 2010 @ 23:28:29 #70
191516 batumulia
Funny, Social, Cool.
pi_80953245
Eerlijk is eerlijk, die Geert ging ook met de verkeerde mensen om. Beetje makkelijk over te halen type als ik het verhaal zo is hoor.
pi_80958356
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:56 schreef Arcee het volgende:
Ik vond dat Peter wel makkkelijk aannam dat Sandra er iets mee te maken heeft.
Waarom was ze bang voor een gesprekje dan?

Meestal willen slachtoffers van een misdrijf graag met onderzoekers praten.
Als je niets te verbergen hebt, kun je toch ook niets verkeerds zeggen of zie ik dat verkeerd?

De enige reden die ik kan bedenken dat mensen niet willen praten is angst voor intimidatie of angst voor verdraaiing van je woorden door mensen die er alle belang bij hebben om jou onderuit te trappen maar dat lijkt me hier niet aan de orde.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:26:21 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80958875
Was het niet zo dat toen het over die Osman ging, dat zij ineens terugkrabbelde? Misschien zat ie wel binnen

In ieder geval heeft ze nog kontakt met 'm, ook in bed: "Ja, ik had al 6 jaar na Geert geen man meer gehad dus van het één kwam het ander." En ze vond zijn rammelende verhaal ook helemaal niet vreemd.

Mij lijkt het een één-tweetje tussen de beide Turkse broers om die Geert uit de weg te ruimen. Broer 1 had al eens een koelbloedige liquidatie van een bekende op zijn naam staan en broer 2 kwam met dat uiterst vreemde verhaal van een 'overval'.

In ieder geval is de moordenaar er vooralsnog mee weggekomen, dat is nog het allerergste.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:36:49 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80959027
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Saai ja.
Heb t ook niet afgekeken. De Vries met zn reconstructies en aannames en verborgen camera's, deze zaak was het niet waard. Vond t wel dapper dat Johan L gewoon een interview gaf.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 3 mei 2010 @ 12:38:11 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80964231
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heb t ook niet afgekeken. De Vries met zn reconstructies en aannames en verborgen camera's, deze zaak was het niet waard. Vond t wel dapper dat Johan L gewoon een interview gaf.
Ik vind jou wel negatief hoor
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 mei 2010 @ 21:58:11 #75
862 Arcee
Look closer
pi_81155865
quote:
Onthullende uitzending over loverboy-slachtoffer Maria Mosterd

Aanstaande zondag komt ons programma met een onthullende uitzending over loverboy-slachtoffer Maria Mosterd. In de bestseller ‘Echte mannen eten geen kaas’ vertelt Maria hoe ze op twaalfjarige leeftijd wordt ingewijd in een wereld van gedwongen seks, drugs en geweld.

In de eerste klas van de middelbare school maakt Maria kennis met de dan 18-jarige Manou. Hij ontpopt zich tot een extreem gewelddadige pooier, maar dat niet alleen. Manou blijkt de leider te zijn van een omvangrijke, internationale bende die handelt in drugs en vrouwen. Pas na vier jaar komt er een einde aan alle ellende.

Vanaf het moment dat het boek in de schappen ligt, is het een doorslaand succes. In twee jaar tijd worden er meer dan 250.000 exemplaren van verkocht. Maria vertelt in alle denkbare talkshows een verhaal dat ieder voorstellingsvermogen te boven gaat. Pers en publiek hangen aan haar lippen.

Maar de vraag dringt zich op hoe waarheidsgetrouw het verhaal van Maria eigenlijk is. Is het werkelijk mogelijk dat Manou, dan nog maar een tiener, aan het hoofd staat van een internationaal crimineel netwerk? Zit hij, zoals Maria beweert, achter tal van verdwijningen? En kan een middelbare scholier als Maria vier jaar lang vrijwel iedere dag spijbelen zonder dat ook iemand hier iets van merkt?

Peter start een uitgebreid onderzoek naar de waarheid achter Nederlands bekendste loverboy-slachtoffer. Hij spreekt direct betrokkenen en gerenommeerde wetenschappers die het boek hebben bestudeerd. En hij weet de hand te leggen op politiedocumenten die een nieuw licht werpen op de zaak. Klopt het verhaal van Maria Mosterd wel? Of is ze alleen maar het slachtoffer van haar eigen fantasie?
En uit het dagboek van Peter R.:
quote:
Loverboy-slachtoffer

Vandaag studio-opnamen voor onze laatste uitzending van dit seizoen. Dat is een onthullende reportage over de true crime bestseller ‘Echte mannen eten geen kaas’, van Maria Mosterd. Zij claimt in het boek dat zij van haar twaalfde tot haar zestiende in de macht is geweest van een gewetenloze loverboy. Van het boek zijn meer dan 250.000 exemplaren verkocht en Maria en haar moeder zaten bijna in elke talkshow om haar huiveringwekkende verhaal te ‘verkopen’. Maar onder meer door toedoen van collega misdaad-journalist Hendrik Jan Korterink van de bekende site www.misdaadjournalist.nl rezen er twijfels over het waarheidsgehalte van het boek. Dat leidde er toe dat ook wij een langdurig onderzoek hebben ingesteld. En uit het feit dat we zondag met een extra lange uitzending hierover komen, kunt u afleiden dat er wat bijzonders over te melden valt, want als de feiten in een non-fictie boek gewoon kloppen, is dat natuurlijk geen uitzending waard.

Zoete koek

Vrijwel gelijktijdig verschijnt er ook een boek van Hendrik Jan Korterink over de zaak ‘Echte mannen eten wél kaas’, dat ik u van harte kan aanbevelen. Hij ontrafelt en fileert daarin het hele relaas van Maria Mosterd. Belangrijk element in zijn boek en onze reportage is ook nagenoeg de gehele Nederlands pers het verhaal van Maria als zoete koek heeft geslikt en nooit kritische vragen aan haar heeft gesteld. Enfin, kijkt u zondag naar alle onthullende bevindingen.

Nou, tot zover mijn dagboek. Na de zomer ben ik weer terug. Bedankt voor al uw reacties en uw support. Ik wens u een geweldige zomer!

Peter R. de Vries
Aanstaande zondag dus, 21:30 uur. Ben benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')