Inclusief natuurlijk!quote:
Nee, maar jij vindt vrijwel niks interessant waar het hier over gaat, behalve tennis(mannen) en Nuno.quote:Op zondag 18 april 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vond al die shows na idols 1 al niet interessant meer
kan ik er wat aan doen dat jullie het over saaie dingen hebbenquote:Op zondag 18 april 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar jij vindt vrijwel niks interessant waar het hier over gaat, behalve tennis(mannen) en Nuno.
Je wil sowieso toch geen brandwonden, maakt niet uit waar ze zitten?quote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
Naakt frituren... lijkt me vragen om brandwonden op plekken waar je ze niet wilt hebben
quote:
Je wou zeggen dat Nuno interessant is?quote:Op zondag 18 april 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat jullie het over saaie dingen hebben
Wat is er dan?quote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo daar zit ik dan, achter de PC van Ang3l, druk bezig mezelf zo onzichtbaar mogelijk te maken, dit voelt echt ongemakkelijk...
Nee dat is waar. Maar er zijn plekken, die normaal bedenkt zijn met een laagje stof, die een stuk pijnlijker zijn vermoed ik...quote:Op zondag 18 april 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil sowieso toch geen brandwonden, maakt niet uit waar ze zitten?
Jij hebt een vreemde smaakquote:
Je kan eens proberen zelf wat toe te voegenquote:Op zondag 18 april 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat jullie het over saaie dingen hebben
nee, maar wie de nieuwe 'superster' word van Nederland die iedereen net zo snel veer vergeten is, kan me echt helemaal niks schelenquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Nuno interessant is?
dat doe ik tochquote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan eens proberen zelf wat toe te voegen.
ik slaap bij hem vannacht, maar Tibo is er nog...quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan eens proberen zelf wat toe te voegen.
Hahaha okequote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, maar wie de nieuwe 'superster' word van Nederland die iedereen net zo snel veer vergeten is, kan me echt helemaal niks schelen
Dan ga je of naar huis, of je stelt een trio voor.quote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik slaap bij hem vannacht, maar Tibo is er nog...
Nee nou ja ik heb gewerkt dus ik ben nu weer een zielig, krakkemikkig hoopje mens met een heleboel wensen en doelen en ambities die ik moet waarmaken, en met mijn baantje is dat alles nog extra confronterend dus eigenlijk ben ik een heel emotioneel mens.quote:Op zondag 18 april 2010 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er iets was ofzo. Helaas. Nou ja, niet dat ik wil dat er iets met je is, behalve positief natuurlijk (zo ben ik).
Wat je niet perse hoeft te melden hierquote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan ga je of naar huis, of je stelt een trio voor.
En daar waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je niet perse hoeft te melden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |