Ik voel dingen vaak aan mijn water, heb geen glazen bol nodig.quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
En zo staat er nog wel meer in De Telegraaf!
Gaan wij De krant van wakker Nederland ook halen, of keuvelen we braaf verder en gaan we op tijd naar bed? Teun, kijk eens in je glazen bol, wat gaat het worden!
Dat is toch alleen als je 't heul snel opeetquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ik heb hoofdpijn...en de keuze om dan ijs te eten was op zn zachts gezegd niet heel handig![]()
Ik wil geen discussie, ik wil alleen een paar simpele voorbeelden van "elke gelegenheid" en aangezien je daar niet mee komt ben jij degene die lult Gert.quote:Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je zat net te lullen dat je er geen discussue over wilde aangaan.
Nou dan zegt dat je maar genoeg. Lies gaf net al een voorbeeldje en zo zijn er nog veel meer. En ik ga ze niet terugzoeken. Maar las je nooit sneerde naar Lies dan heb ik het totáál verkeerd begrepen, domme ikke.
Las net op MSN nieuws dat een kind voor 1000,- aan FarmVille dingen had gekocht.quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
En zo staat er nog wel meer in De Telegraaf!
Gaan wij De krant van wakker Nederland ook halen, of keuvelen we braaf verder en gaan we op tijd naar bed? Teun, kijk eens in je glazen bol, wat gaat het worden!
Ja prop het dan ook niet door je strotquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ik heb hoofdpijn...en de keuze om dan ijs te eten was op zn zachts gezegd niet heel handig![]()
En Lies gaat ook al naar bed.. dit gaat de rel van de eeuw niet meer worden hè.quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel dingen vaak aan mijn water, heb geen glazen bol nodig.
Maar ik heb beloofd dat ik vandaag niet meer zal zeiken, dus je moet morgen toch echt een krantje kopen
Je moet het ook stoppen daar waar Fann haar raketjes laat. Geheid is je hoofdpijn wegquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Las net op MSN nieuws dat een kind voor 1000,- aan FarmVille dingen had gekocht.
Oa met de creidt card van ma![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je 't heul snel opeet?
ff opwarmen danquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Dat was ik sowieso niet van plan, daarvoor zitten we nog tekort in deze eeuw.quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En Lies gaat ook al naar bed.. dit gaat de rel van de eeuw niet meer worden hè.
Sinds Fann ben ik er aan gaan twijfelenquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Las net op MSN nieuws dat een kind voor 1000,- aan FarmVille dingen had gekocht.
Oa met de creidt card van ma![]()
You're welcomequote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds Fann ben ik er aan gaan twijfelenmaar bedankt voor de info
Je was vast op zoek naar een subforum. Ik ben op zoek naar een spelletje.quote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
12 ofzo?
ik weet niet hoe ik nou weer bij msn nieuws kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |