yep.. net zo goed als bij Koos H. dus..quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen toch als je -ondanks dat je "onherkenbaar" in beeld komt- toch herkenbaar bent?
Voor de achterblijversquote:Op zondag 18 april 2010 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens, hoe gaat het dan met de reeks als iedereen hier zit te zuipen?
Neequote:
Ik welquote:Op zondag 18 april 2010 22:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
NeeDenk dat ik dan al genoeg spullen mee heb
Wat is een Napoleon complex??quote:Op zondag 18 april 2010 22:40 schreef teamlead het volgende:
"heeft u iets te verbergen dan? "
Nee hoor Peter.. sommige mensen vinden je gewoon een lul
Heb je genoeg stopcontacten?quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus iedereen gaat hier gewoon op een rijtje zitten met een laptop op schoot. Klinkt gezellig
Het zal links of rechtsom wel kunnen maar dan zit je dus met heel dat gedoe met rechters etc. Feit is gewoon dat het diep en diep triest is dat een rechter een halfmiljoen oplegt voor een van de smerigste figuren uit het land.quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit werkt ook prima bij WMB. Als jij geen toestemming geeft en WMB geeft aan toch uit te zenden, kun jij ook naar de rechter
Maraca bij mij op schoot, laptop op Maraca's schootquote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus iedereen gaat hier gewoon op een rijtje zitten met een laptop op schoot. Klinkt gezellig
Wie typt?quote:Op zondag 18 april 2010 22:42 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maraca bij mij op schoot, laptop op Maraca's schoot
Die van mij gaat 2 minuten meequote:
je begrijp die uitspraak echt niet he?quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Het zal links of rechtsom wel kunnen maar dan zit je dus met heel dat gedoe met rechters etc. Feit is gewoon dat het diep en diep triest is dat een rechter een halfmiljoen oplegt voor een van de smerigste figuren uit het land.
Wat zal je als schadevergoeding krijgen bij wmb? 50 euro voor de moeite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |