Oh?quote:
Ik kijk nietquote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is de koos die de rechter....![]()
![]()
Nee nee, het gaat net zoals vroeger. De dames in één ruimte en de heren in een anderequote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ow, dan wil ik daar ook slapen
Hihi natuurlijk wel in een andere kamer
Ik zou meewerken aan dat programmaquote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh?![]()
Ik had beter The Phone kunnen kijken.
Ik zag de editquote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ow, dan wil ik daar ook slapen
Hihi natuurlijk wel in een andere kamer
Ja andere kamer zeg ik tochquote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee nee, het gaat net zoals vroeger. De dames in één ruimte en de heren in een andere
HET IS TOCH GEEN MOSKEEquote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee nee, het gaat net zoals vroeger. De dames in één ruimte en de heren in een andere
quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik wil wel wat lulligs zeggen over je foto als je dat wilt, moet je er wel een sturen
Nee, ik slaap bij issiequote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh?![]()
Ik had beter The Phone kunnen kijken.
Ja, ik zag pas later de editquote:
Wat niet is, kan nog wordenquote:
En dan stiekem naar je kamer sluipen als je slaapt en scheerschuim op je hand toen en dan je neus kietelenquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En dan stiekem naar je kamer sluipen als je slaapt en scheerschuim op je hand toen en dan je neus kietelen
Hand in een bak water doenquote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En dan stiekem naar je kamer sluipen als je slaapt en scheerschuim op je hand toen en dan je neus kietelen
Extra lange uitzendingquote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef teamlead het volgende:
duurt dit nog lang trouwensmorgen weer idioot vroeg dag...
Wat?quote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hmm ik denk niet dat je dan welkom bent hier![]()
Ik had het over juist irritatie100quote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok jongens, ik cancel allesJullie gaan maar lekker naar Irritatie100
Wat wel dan?quote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat?Ik wil er geen letterlijke moskee van maken
quote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
JIJ HEBT GEEN WEGMISBRUIKERS GEKEKEN ?!?!?!!:??!?
Maarquote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok jongens, ik cancel allesJullie gaan maar lekker naar Irritatie100
Alleen jongens en meisjes gescheidenquote:
Dat dus! Geen moskee, maar een basisschoolquote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef PiRANiA het volgende:
Whehe basisschool "jongens tegen de meisjes"![]()
Wij veranderen het wel in "jongens met de meisjes"quote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef PiRANiA het volgende:
Spamquote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef henrydg het volgende:
ONTOPIC JONGENS DIT IS NIET ONTOPIC JONGENS ONTOPIC JONGENS DIT IS NIET ONTOPIC JONGENS ONTOPIC DIT IS NIET ONTOPIC JONGENS ONTOPIC JONGENS DIT IS NIET ONTOPIC JONGENS ONTOPIC.
Basisschool? Met de waterpolotraining is dat soms nog steedsquote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef PiRANiA het volgende:
Het is Alberto Stegemanquote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
DE PERSOON DIE ONTHULT.. ONDERZOEKT EN ONTMASKERD, HET IS..
[ afbeelding ]
Dat is toch basisschoolniveauquote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Basisschool? Met de waterpolotraining is dat soms nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |