Enige goede van die powerplay, maar het moet niet eens nodig zijn.....quote:
Ja de commentator verontschuldigde zich al dat de powerplayklok down wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:32 schreef nyny83 het volgende:
En nu alweer een waardeloze powerplay met als resultaat zelfs dat de Caps een penalty vangen .
Irritant trouwens dat Versus niet weergeeft hoe lang de PP nog duurt.... oh, nu ineens weer wel!
En de Red Wings, ik geloof niet dat ze het niet thuis afmaken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:01 schreef nyny83 het volgende:
Blijft spannend, nog steeds alleen de Flyers door.
PM mij anders vannacht eventjes, dan pass ik je een goede. Ik heb tot nu toe niet één wedstrijd met een brakke stream gevolgd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik vannacht maar naar Avs - Sharks ga kijken via een brakke stream ofzo
De Caps speelden gewoon matig omdat ze dachten dat ze er al waren ,maar dat is bij de Wings zeker niet het geval. Die zullen de Coyotes nu toch zeker niet meer onderschatten, en juist daarom viel het me tegen dat ze ze niet gewoon oprolden ondanks het verlies van Shane Doan. Misschien heb ik de kracht van de Wings toch wat overschat na hun uitstekende serie aan het einde van het seizoen. De serie van de Coyotes winnen ze nog wel, maar ik zie ze niet meer met gemak doorstomen naar de Stanly Cup Finals.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:22 schreef Saviola het volgende:
Vannacht maar eens goeie nachtrust genomen (moest wel na al die overtimes gister) maar ESPN America was zo vriendelijk om net Caps & Wings games na elkaar nog eens uit te zenden
![]()
Vond de Caps maar matig eigenlijk, heel erg slordig en dus niet erg verrassend ook verlies. Phoenix had ook meer verdiend, domineerde vooral in die 3de periode tot de Wings opeens uit het niets scoren en het daarna wel netjes afmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |