abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80459990
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waar spreekt hij over een geweldig jaar?
quote:
„We hebben een geweldig jaar achter de rug”, zei Been.
-
pi_80460061
Feyenoord is op veel vlakken erop vooruitgegaan,dan mag je toch spreken van een fantastisch jaar?
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 21:26:00 #4
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80460063
Dat zei hij ook in de interview na Psv-Feyenoord
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_80460094
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Als je teruggaat naar vorig jaar dat ze met grote cijfers werden vernederd door ploegen als NEC,Heracles(al weet ik niet of dat ook vorig jaar was)is het een fantastisch seizoen.Tel daar nog eens bij de talenten die dit jaar zijn opgestaan.Feyenoord heeft zijn doelstellingen gewoon bereikt.
Je moet afgelopen seizoen niet als maatstaf nemen. En met je minimale doelstellingen is het nog geen 'geweldig' of 'fantastisch' seizoen. Gewoon acceptabel/redelijk. Wat nog 'goed' kan worden als je alsnog 4e wordt en de beker pakt.
-
pi_80460114
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef Joel-Smeets het volgende:
Feyenoord is op veel vlakken erop vooruitgegaan,dan mag je toch spreken van een fantastisch jaar?
Achteruitgang was niet mogelijk.
-
pi_80460145
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Achteruitgang was niet mogelijk.
Jawel,11 plekken.
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 21:29:43 #8
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_80460236
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je moet afgelopen seizoen niet als maatstaf nemen. En met je minimale doelstellingen is het nog geen 'geweldig' of 'fantastisch' seizoen.
Natuurlijk moet je vorig seizoen wel als maatstaf nemen, er is geen enkel seizoen wat je meer vertelt over de kwaliteiten van de huidige selectie als vorig seizoen. Feyenoord moet progressie maken, dat doe je door beetje bij beetje jezelf te verbeteren. De doelstelling was Europees voetbal halen, en dat is eigenlijk zonder noemenswaardige problemen gelukt. Dat is een hele prestatie.

Oké, een geweldig jaar was het zeker niet, maar Feyenoord is er wel degelijk op vooruit gegaan, en dat is best knap. We hebben nog nooit zo weinig geld gehad als dit jaar, en de drie seizoenen daarvoor ging het elk jaar alleen maar slechter. Wees blij dat we voor het eerst in jaren de ommekeer hebben maken, dat is een klein wonder gezien de omstandigheden.

En het blijft gek dat je wilt dat Feyenoord verliest, hoe je het ook wendt of keert. Ik moet zeggen dat van de vijf (vrij weinig) nederlagen die we hebben geleden dit seizoen deze mij ook het minste doet, maar je bent toch gewoon vóór Feyenoord. Feyenoord moet elke wedstrijd winnen, ongeacht de omstandigheden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_80460585
Die reactie van Been: ik heb ze scherpgezet en er op gehamerd! Het mocht niet zo zijn...
Kon me lach niet inhouden haha schitterend, of meende ie het?
pi_80460614
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je vorig seizoen wel als maatstaf nemen, er is geen enkel seizoen wat je meer vertelt over de kwaliteiten van de huidige selectie als vorig seizoen. Feyenoord moet progressie maken, dat doe je door beetje bij beetje jezelf te verbeteren. De doelstelling was Europees voetbal halen, en dat is eigenlijk zonder noemenswaardige problemen gelukt. Dat is een hele prestatie.

Oké, een geweldig jaar was het zeker niet, maar Feyenoord is er wel degelijk op vooruit gegaan, en dat is best knap. We hebben nog nooit zo weinig geld gehad als dit jaar, en de drie seizoenen daarvoor ging het elk jaar alleen maar slechter. Wees blij dat we voor het eerst in jaren de ommekeer hebben maken, dat is een klein wonder gezien de omstandigheden.

En het blijft gek dat je wilt dat Feyenoord verliest, hoe je het ook wendt of keert. Ik moet zeggen dat van de vijf (vrij weinig) nederlagen die we hebben geleden dit seizoen deze mij ook het minste doet, maar je bent toch gewoon vóór Feyenoord. Feyenoord moet elke wedstrijd winnen, ongeacht de omstandigheden.
Ze zijn er wel degelijk op vooruit gegaan, maar de eerste helft van vorig seizoen was gewoon onmogelijk dramatisch met 12 blessures en een oorlog tussen de spelersgroep en trainer. In de 2e seizoenshelft presteerde Vlemmings ongeveer net zo als Been nu het hele seizoen doet. Maar die heeft dan ook niet met die omstandigheden te maken gehad waarmee Verbeek te maken kreeg.

De omstandigheden waren helemaal niet zo slecht. Been heeft een speler erbij gekregen (of eigenlijk 4), een redelijk fitte selectie, onvoorwaardelijke steun van het publiek en veel talentvolle jeugd die ook alweer een jaar verder zijn. Op de bank een boel voormalig internationals. Als je dan 7e werd leverde je toch een ultieme wanprestatie.
-
pi_80460623
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:36 schreef PabloLopez het volgende:
Die reactie van Been: ik heb ze scherpgezet en er op gehamerd! Het mocht niet zo zijn...
Kon me lach niet inhouden haha schitterend, of meende ie het?
Hij meende het,alleen zijn spelersgroep was wat minder gemotiveerd.
AFC Ajax
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 21:40:25 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80460791
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

De Feyenoordsupporters moeten gewoon fatsoenlijk hun club supporteren,Been mag dit zeggen wanneer hij dat wil.
Hem verbieden om dat te zeggen gaat wat ver inderdaad.
Ik vind het alleen niet nodig dat hij er in dergelijke bewoordingen nog op terug kwam.
Eveneens onderschat hij blijkbaar de afkeer voor ajax bij veel supporters.
Maar ondanks dat: het waren 150 man, geen 4000.
En als de wedstrijd eenmaal begint.. zélf merkte ik dat ik gewoon hoopte dat Feyenoord het goed zou doen, ondanks dat ik vooraf een kleine nederlaag wel prima vond.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80461247
Met 48 goals 5e worden is overigens wel een prestatie opzich.
-
  zondag 18 april 2010 @ 21:56:08 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80461561
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Sinnie het volgende:
Maar goed, blijf vooral dromen over die Feyenoorders die Ajax de titel gunnen. Zijn er maar een handvol
Gast. Je moet een ding begrijpen. Dat ik Feijenoord liever zie winnen dan verliezen, omdat het in ons eigen belang is, betekent niet dat ik de joden de titel gun. Dat geldt ook voor diegene die Feijenoord liever zien winnen dan verliezen.

Been heeft verder 100% gelijk. Wat mij betreft een dieptepunt deze week. Hopen dat de club die je aanhangt verliest. Serieus, walgelijk gewoon.

En dan zijn er ook nog mensen (nou ja... ) die vinden dat Feijenoord een een matig tot redelijk jaar heeft gedraaid. Gezien de middelen voorhanden een goede prestatie. Niemand had dat kunnen voorzien aan het begin van het seizoen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80461829
Hoe had je er eigenlijk over gedacht als Feyenoord de 4e plek al binnen had gehad Happel?
-
pi_80461994
Twente was gewoon net een maatje te groot.
pi_80462013
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Gast. Je moet een ding begrijpen. Dat ik Feijenoord liever zie winnen dan verliezen, omdat het in ons eigen belang is, betekent niet dat ik de joden de titel gun. Dat geldt ook voor diegene die Feijenoord liever zien winnen dan verliezen.

Been heeft verder 100% gelijk. Wat mij betreft een dieptepunt deze week. Hopen dat de club die je aanhangt verliest. Serieus, walgelijk gewoon.

En dan zijn er ook nog mensen (nou ja... ) die vinden dat Feijenoord een een matig tot redelijk jaar heeft gedraaid. Gezien de middelen voorhanden een goede prestatie. Niemand had dat kunnen voorzien aan het begin van het seizoen.
Niet matig tot redelijk. Redelijk tot (als we de finale nog winnen) goed. Maar doe niet alsof Been wonderen heeft verricht. Gedaan wat ie moest doen, een 6,5je dat nog een 7,5 kan worden.

En ik had het zeker wel voorzien aan het begin van het seizoen, je zag toch al dat we vorig seizoen na de winterstop best aardig draaiden? Vlemmings heeft aardig wat punten gepakt. En dan heeft Been ook nog eens enkele spelers mogen halen plus een boel nieuwe talenten op de bank erbij.
-
  zondag 18 april 2010 @ 22:04:47 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80462054
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Ritmo het volgende:
Hoe had je er eigenlijk over gedacht als Feyenoord de 4e plek al binnen had gehad Happel?
Altijd voor winst spelen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 22:07:21 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80462193
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet matig tot redelijk. Redelijk tot (als we de finale nog winnen) goed. Maar doe niet alsof Been wonderen heeft verricht. Gedaan wat ie moest doen, een 6,5je dat nog een 7,5 kan worden.
We hebben een rustig seizoen gedraaid, met uitzondering van de afgelopen week, het voetbal is verbeterd (11 wedstrijden op rij ongeslagen) alleen scoren we te weinig. Er is dus een zeer goede basis gelegd voor de toekomst. Daar draait het namelijk om. Daarom heeft Been het gewoon goed gedaan.

Enige is dat Feijenoord nu wel alles op alles moet stellen om het elftal bij elkaar te houden. Gaat moeilijk worden, maar als dat eenmaal is gelukt kunnen we alleen maar mooiere tijden tegemoet gaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_80462395
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef Happel het volgende:

[..]

We hebben een rustig seizoen gedraaid, met uitzondering van de afgelopen week, het voetbal is verbeterd (11 wedstrijden op rij ongeslagen) alleen scoren we te weinig. Er is dus een zeer goede basis gelegd voor de toekomst. Daar draait het namelijk om. Daarom heeft Been het gewoon goed gedaan.
Pas als die de beker wint kan ik het echt goed noemen. Over het scoringsvermogen heb je idd gelijk, maar vergeet niet dat het Been zelf was die Cissé haalde. Een speler waarvan bekend was dat ie nauwelijks scoorde, en er dan toch (een lening/investering) van over de 3 miljoen in steken...

De rust vind ik idd nog de grootste vooruitgang die je op naam van Been mag zetten, voor de rest heeft ie mazzel gehad met de prachtige comeback van Vlaar.
quote:
Enige is dat Feijenoord nu wel alles op alles moet stellen om het elftal bij elkaar te houden. Gaat moeilijk worden, maar als dat eenmaal is gelukt kunnen we alleen maar mooiere tijden tegemoet gaan.
Eens. Van de basiself lopen er niet bijzonder veel contracten af, als je die in tact houdt ben je al een heel eind. Maar hoe we het probleem met scoren op moeten lossen zou ik echt niet weten...
-
  zondag 18 april 2010 @ 22:17:41 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80462761
Cissé is dan ook geen spits. Daarin kan je Been en hakker weinig kwalijk nemen. Maar denk dat beide ook iets meer hadden verwacht van de voorhoede, dus niet alleen van Cissé.
Elite
Tegen TTIP
pi_80463640
quote:
Alderweireld: 'Warm' onthaal Feyenoord in Arena

AMSTERDAM - Ajacied Toby Alderweireld was zondag tevreden met de 4-0 zege van zijn ploeg tegen Heracles Almelo. Minder te spreken was de Belg echter over de uitslag bij FC Twente - Feyenoord (2-0). ,,Ik heb gehoord dat Feyenoord niet echt zijn best heeft gedaan. Ik denk dat ze hier een warm onthaal krijgen", kijkt de verdediger vooruit naar de bekerfinale.

De international van België is er van overtuigd dat niet alleen de supporters, maar ook de spelers sportieve wraak willen. ,,Iedereen wil ze nu opeten."

Aan het begin van de zondag was Alderweireld volledig op de wedstrijd van Ajax gefocust, vertelde hij na afloop van Ajax-Heracles. ,,Dan sta je 2-0 voor en dan ben je toch ook een beetje met die andere wedstrijd bezig", geeft de Belg toe. ,,Af en toe kon ik omhoog kijken en toen het vlak voor rust 1-0 werd voor Twente was deze speelronde wel een beetje klaar."

Voor de wedstrijd werd Alderweireld door de supportersvereniging van Ajax tot Talent van het Jaar verkozen. ,,Dat is leuk, natuurlijk, maar de kers op de taart is hoop ik over twee weken", zo nam de verdediger een voorschot op de ontknoping in het kampioenschap.

De bekerfinale vergeet de 21-jarige Antwerpenaar echter niet. ,,We gaan onze best doen dat die tweede wedstrijd eigenlijk niet meer gespeeld hoeft te worden."
Aaw ze zijn boos op ons...
-
  zondag 18 april 2010 @ 22:34:27 #23
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80463698
Opzich ben ik wel tevreden over dit seizoen, ook met een 5e plek. De vier ploegen die boven ons staan zijn ook gewoon beter, dankzij Koeman hadden we alleen de hoop dat we wellicht een 4e plek konden behalen. Niet gelukt helaas, ondanks dat we het in eigen hand hadden.

De progressie die we geboekt hebben is dat we weinig punten laten liggen tegen tegenstanders die slechter zijn dan wij. De meeste punten hebben we verloren in wedstrijden tegen PSV, Ajax, AZ en Twente in plaats van tegen ploegen als NEC, NAC, Heerenveen, Groningen en Heracles (zoals vorig seizoen). Dat is mijns inzien een goed teken en een teken van stabiliteit. Zonder een stabiele basis kan je niet verder.

Punten waarop het beter moet is onze aanval. 48 goals is echt te weinig, daar moeten 30 goals bij wil je weer aanhaken bij de top.
2000 light years from home
pi_80464666
Ik ben ook zeker wel tevreden hoor. Maar je moet niet gaan overdrijven.
-
  zondag 18 april 2010 @ 23:06:23 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80465199
Niemand overdrijft ook en Been is gewoon Been. Gooit er altijd een schepje bovenop
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')