abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80459990
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waar spreekt hij over een geweldig jaar?
quote:
„We hebben een geweldig jaar achter de rug”, zei Been.
-
pi_80460061
Feyenoord is op veel vlakken erop vooruitgegaan,dan mag je toch spreken van een fantastisch jaar?
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 21:26:00 #4
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80460063
Dat zei hij ook in de interview na Psv-Feyenoord
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_80460094
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Als je teruggaat naar vorig jaar dat ze met grote cijfers werden vernederd door ploegen als NEC,Heracles(al weet ik niet of dat ook vorig jaar was)is het een fantastisch seizoen.Tel daar nog eens bij de talenten die dit jaar zijn opgestaan.Feyenoord heeft zijn doelstellingen gewoon bereikt.
Je moet afgelopen seizoen niet als maatstaf nemen. En met je minimale doelstellingen is het nog geen 'geweldig' of 'fantastisch' seizoen. Gewoon acceptabel/redelijk. Wat nog 'goed' kan worden als je alsnog 4e wordt en de beker pakt.
-
pi_80460114
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef Joel-Smeets het volgende:
Feyenoord is op veel vlakken erop vooruitgegaan,dan mag je toch spreken van een fantastisch jaar?
Achteruitgang was niet mogelijk.
-
pi_80460145
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Achteruitgang was niet mogelijk.
Jawel,11 plekken.
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 21:29:43 #8
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_80460236
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je moet afgelopen seizoen niet als maatstaf nemen. En met je minimale doelstellingen is het nog geen 'geweldig' of 'fantastisch' seizoen.
Natuurlijk moet je vorig seizoen wel als maatstaf nemen, er is geen enkel seizoen wat je meer vertelt over de kwaliteiten van de huidige selectie als vorig seizoen. Feyenoord moet progressie maken, dat doe je door beetje bij beetje jezelf te verbeteren. De doelstelling was Europees voetbal halen, en dat is eigenlijk zonder noemenswaardige problemen gelukt. Dat is een hele prestatie.

Oké, een geweldig jaar was het zeker niet, maar Feyenoord is er wel degelijk op vooruit gegaan, en dat is best knap. We hebben nog nooit zo weinig geld gehad als dit jaar, en de drie seizoenen daarvoor ging het elk jaar alleen maar slechter. Wees blij dat we voor het eerst in jaren de ommekeer hebben maken, dat is een klein wonder gezien de omstandigheden.

En het blijft gek dat je wilt dat Feyenoord verliest, hoe je het ook wendt of keert. Ik moet zeggen dat van de vijf (vrij weinig) nederlagen die we hebben geleden dit seizoen deze mij ook het minste doet, maar je bent toch gewoon vóór Feyenoord. Feyenoord moet elke wedstrijd winnen, ongeacht de omstandigheden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_80460585
Die reactie van Been: ik heb ze scherpgezet en er op gehamerd! Het mocht niet zo zijn...
Kon me lach niet inhouden haha schitterend, of meende ie het?
pi_80460614
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je vorig seizoen wel als maatstaf nemen, er is geen enkel seizoen wat je meer vertelt over de kwaliteiten van de huidige selectie als vorig seizoen. Feyenoord moet progressie maken, dat doe je door beetje bij beetje jezelf te verbeteren. De doelstelling was Europees voetbal halen, en dat is eigenlijk zonder noemenswaardige problemen gelukt. Dat is een hele prestatie.

Oké, een geweldig jaar was het zeker niet, maar Feyenoord is er wel degelijk op vooruit gegaan, en dat is best knap. We hebben nog nooit zo weinig geld gehad als dit jaar, en de drie seizoenen daarvoor ging het elk jaar alleen maar slechter. Wees blij dat we voor het eerst in jaren de ommekeer hebben maken, dat is een klein wonder gezien de omstandigheden.

En het blijft gek dat je wilt dat Feyenoord verliest, hoe je het ook wendt of keert. Ik moet zeggen dat van de vijf (vrij weinig) nederlagen die we hebben geleden dit seizoen deze mij ook het minste doet, maar je bent toch gewoon vóór Feyenoord. Feyenoord moet elke wedstrijd winnen, ongeacht de omstandigheden.
Ze zijn er wel degelijk op vooruit gegaan, maar de eerste helft van vorig seizoen was gewoon onmogelijk dramatisch met 12 blessures en een oorlog tussen de spelersgroep en trainer. In de 2e seizoenshelft presteerde Vlemmings ongeveer net zo als Been nu het hele seizoen doet. Maar die heeft dan ook niet met die omstandigheden te maken gehad waarmee Verbeek te maken kreeg.

De omstandigheden waren helemaal niet zo slecht. Been heeft een speler erbij gekregen (of eigenlijk 4), een redelijk fitte selectie, onvoorwaardelijke steun van het publiek en veel talentvolle jeugd die ook alweer een jaar verder zijn. Op de bank een boel voormalig internationals. Als je dan 7e werd leverde je toch een ultieme wanprestatie.
-
pi_80460623
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:36 schreef PabloLopez het volgende:
Die reactie van Been: ik heb ze scherpgezet en er op gehamerd! Het mocht niet zo zijn...
Kon me lach niet inhouden haha schitterend, of meende ie het?
Hij meende het,alleen zijn spelersgroep was wat minder gemotiveerd.
AFC Ajax
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 21:40:25 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80460791
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

De Feyenoordsupporters moeten gewoon fatsoenlijk hun club supporteren,Been mag dit zeggen wanneer hij dat wil.
Hem verbieden om dat te zeggen gaat wat ver inderdaad.
Ik vind het alleen niet nodig dat hij er in dergelijke bewoordingen nog op terug kwam.
Eveneens onderschat hij blijkbaar de afkeer voor ajax bij veel supporters.
Maar ondanks dat: het waren 150 man, geen 4000.
En als de wedstrijd eenmaal begint.. zélf merkte ik dat ik gewoon hoopte dat Feyenoord het goed zou doen, ondanks dat ik vooraf een kleine nederlaag wel prima vond.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80461247
Met 48 goals 5e worden is overigens wel een prestatie opzich.
-
  zondag 18 april 2010 @ 21:56:08 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80461561
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Sinnie het volgende:
Maar goed, blijf vooral dromen over die Feyenoorders die Ajax de titel gunnen. Zijn er maar een handvol
Gast. Je moet een ding begrijpen. Dat ik Feijenoord liever zie winnen dan verliezen, omdat het in ons eigen belang is, betekent niet dat ik de joden de titel gun. Dat geldt ook voor diegene die Feijenoord liever zien winnen dan verliezen.

Been heeft verder 100% gelijk. Wat mij betreft een dieptepunt deze week. Hopen dat de club die je aanhangt verliest. Serieus, walgelijk gewoon.

En dan zijn er ook nog mensen (nou ja... ) die vinden dat Feijenoord een een matig tot redelijk jaar heeft gedraaid. Gezien de middelen voorhanden een goede prestatie. Niemand had dat kunnen voorzien aan het begin van het seizoen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80461829
Hoe had je er eigenlijk over gedacht als Feyenoord de 4e plek al binnen had gehad Happel?
-
pi_80461994
Twente was gewoon net een maatje te groot.
pi_80462013
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Gast. Je moet een ding begrijpen. Dat ik Feijenoord liever zie winnen dan verliezen, omdat het in ons eigen belang is, betekent niet dat ik de joden de titel gun. Dat geldt ook voor diegene die Feijenoord liever zien winnen dan verliezen.

Been heeft verder 100% gelijk. Wat mij betreft een dieptepunt deze week. Hopen dat de club die je aanhangt verliest. Serieus, walgelijk gewoon.

En dan zijn er ook nog mensen (nou ja... ) die vinden dat Feijenoord een een matig tot redelijk jaar heeft gedraaid. Gezien de middelen voorhanden een goede prestatie. Niemand had dat kunnen voorzien aan het begin van het seizoen.
Niet matig tot redelijk. Redelijk tot (als we de finale nog winnen) goed. Maar doe niet alsof Been wonderen heeft verricht. Gedaan wat ie moest doen, een 6,5je dat nog een 7,5 kan worden.

En ik had het zeker wel voorzien aan het begin van het seizoen, je zag toch al dat we vorig seizoen na de winterstop best aardig draaiden? Vlemmings heeft aardig wat punten gepakt. En dan heeft Been ook nog eens enkele spelers mogen halen plus een boel nieuwe talenten op de bank erbij.
-
  zondag 18 april 2010 @ 22:04:47 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80462054
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Ritmo het volgende:
Hoe had je er eigenlijk over gedacht als Feyenoord de 4e plek al binnen had gehad Happel?
Altijd voor winst spelen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 22:07:21 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80462193
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet matig tot redelijk. Redelijk tot (als we de finale nog winnen) goed. Maar doe niet alsof Been wonderen heeft verricht. Gedaan wat ie moest doen, een 6,5je dat nog een 7,5 kan worden.
We hebben een rustig seizoen gedraaid, met uitzondering van de afgelopen week, het voetbal is verbeterd (11 wedstrijden op rij ongeslagen) alleen scoren we te weinig. Er is dus een zeer goede basis gelegd voor de toekomst. Daar draait het namelijk om. Daarom heeft Been het gewoon goed gedaan.

Enige is dat Feijenoord nu wel alles op alles moet stellen om het elftal bij elkaar te houden. Gaat moeilijk worden, maar als dat eenmaal is gelukt kunnen we alleen maar mooiere tijden tegemoet gaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_80462395
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef Happel het volgende:

[..]

We hebben een rustig seizoen gedraaid, met uitzondering van de afgelopen week, het voetbal is verbeterd (11 wedstrijden op rij ongeslagen) alleen scoren we te weinig. Er is dus een zeer goede basis gelegd voor de toekomst. Daar draait het namelijk om. Daarom heeft Been het gewoon goed gedaan.
Pas als die de beker wint kan ik het echt goed noemen. Over het scoringsvermogen heb je idd gelijk, maar vergeet niet dat het Been zelf was die Cissé haalde. Een speler waarvan bekend was dat ie nauwelijks scoorde, en er dan toch (een lening/investering) van over de 3 miljoen in steken...

De rust vind ik idd nog de grootste vooruitgang die je op naam van Been mag zetten, voor de rest heeft ie mazzel gehad met de prachtige comeback van Vlaar.
quote:
Enige is dat Feijenoord nu wel alles op alles moet stellen om het elftal bij elkaar te houden. Gaat moeilijk worden, maar als dat eenmaal is gelukt kunnen we alleen maar mooiere tijden tegemoet gaan.
Eens. Van de basiself lopen er niet bijzonder veel contracten af, als je die in tact houdt ben je al een heel eind. Maar hoe we het probleem met scoren op moeten lossen zou ik echt niet weten...
-
  zondag 18 april 2010 @ 22:17:41 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80462761
Cissé is dan ook geen spits. Daarin kan je Been en hakker weinig kwalijk nemen. Maar denk dat beide ook iets meer hadden verwacht van de voorhoede, dus niet alleen van Cissé.
Elite
Tegen TTIP
pi_80463640
quote:
Alderweireld: 'Warm' onthaal Feyenoord in Arena

AMSTERDAM - Ajacied Toby Alderweireld was zondag tevreden met de 4-0 zege van zijn ploeg tegen Heracles Almelo. Minder te spreken was de Belg echter over de uitslag bij FC Twente - Feyenoord (2-0). ,,Ik heb gehoord dat Feyenoord niet echt zijn best heeft gedaan. Ik denk dat ze hier een warm onthaal krijgen", kijkt de verdediger vooruit naar de bekerfinale.

De international van België is er van overtuigd dat niet alleen de supporters, maar ook de spelers sportieve wraak willen. ,,Iedereen wil ze nu opeten."

Aan het begin van de zondag was Alderweireld volledig op de wedstrijd van Ajax gefocust, vertelde hij na afloop van Ajax-Heracles. ,,Dan sta je 2-0 voor en dan ben je toch ook een beetje met die andere wedstrijd bezig", geeft de Belg toe. ,,Af en toe kon ik omhoog kijken en toen het vlak voor rust 1-0 werd voor Twente was deze speelronde wel een beetje klaar."

Voor de wedstrijd werd Alderweireld door de supportersvereniging van Ajax tot Talent van het Jaar verkozen. ,,Dat is leuk, natuurlijk, maar de kers op de taart is hoop ik over twee weken", zo nam de verdediger een voorschot op de ontknoping in het kampioenschap.

De bekerfinale vergeet de 21-jarige Antwerpenaar echter niet. ,,We gaan onze best doen dat die tweede wedstrijd eigenlijk niet meer gespeeld hoeft te worden."
Aaw ze zijn boos op ons...
-
  zondag 18 april 2010 @ 22:34:27 #23
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80463698
Opzich ben ik wel tevreden over dit seizoen, ook met een 5e plek. De vier ploegen die boven ons staan zijn ook gewoon beter, dankzij Koeman hadden we alleen de hoop dat we wellicht een 4e plek konden behalen. Niet gelukt helaas, ondanks dat we het in eigen hand hadden.

De progressie die we geboekt hebben is dat we weinig punten laten liggen tegen tegenstanders die slechter zijn dan wij. De meeste punten hebben we verloren in wedstrijden tegen PSV, Ajax, AZ en Twente in plaats van tegen ploegen als NEC, NAC, Heerenveen, Groningen en Heracles (zoals vorig seizoen). Dat is mijns inzien een goed teken en een teken van stabiliteit. Zonder een stabiele basis kan je niet verder.

Punten waarop het beter moet is onze aanval. 48 goals is echt te weinig, daar moeten 30 goals bij wil je weer aanhaken bij de top.
2000 light years from home
pi_80464666
Ik ben ook zeker wel tevreden hoor. Maar je moet niet gaan overdrijven.
-
  zondag 18 april 2010 @ 23:06:23 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80465199
Niemand overdrijft ook en Been is gewoon Been. Gooit er altijd een schepje bovenop
Elite
Tegen TTIP
pi_80465613
Nou "geweldig" en "fantastisch" vind ik termen die je nog even achterwege mag laten tot na de bekerfinale. Maar dat is idd Been, beetje het aandikken.
-
  maandag 19 april 2010 @ 07:59:17 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80469881
Volgens mij ontgaat FR12 de boodschap achter deze foto.

Waar we op de route weer vriendelijk werden uitgezwaaid door de plaatselijke bevolking
Elite
Tegen TTIP
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 10:07:11 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80471948
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Aaw ze zijn boos op ons...
De Telegraaf is in ieder geval druk bezig met stemming maken. Want het artikel is inmiddels wat aangescherpt. "Opeten" is ineens "opvreten" geworden. Verder staat er nu bij dat de ogen van Alderweireld "vuur spuwden" en dat Feyenoord er volgens hem "geen reet aan heeft gedaan" tegen FC Twente.

Ze denken echt wel even met 5-0 te kunnen winnen. Hopelijk blijft die eerste treffer zo lang uit dat ze gefrustreerd raken.
En voor Feyenoord valt de druk wel mee. Vrijwel iedereen gaat er vanuit dat ajax momenteel een maat te groot is, dus vanuit die underdogpositie weten ze dat verliezen geen schande is en alles meer dan dat een prestatie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80472031
quote:
'We moeten Feyenoord in de finale straffen'

Het goede gevoel van de 4-0 zege op Heracles Almelo verdween al snel bij de spelers van Ajax. De ploeg had de hoop gevestigd op Feyenoord dat uit bij FC Twente speelde. De Rotterdammers speelden echter flets en verloren met 2-0. 'Ik heb begrepen dat ze er geen reet aan hebben gedaan tegen FC Twente.'

'We moeten Feyenoord in de finale straffen voor het feit dat ze ons tegen FC Twente weigerden te helpen', liep Demy de Zeeuw alvast vooruit op de dubbele ontmoeting in de eindstrijd van het KNVB-beker toernooi. 'Het spel van Feyenoord in Enschede is een extra motivatie', voegde Vurnon Anita daar aan toe.

'Ook al is er grote rivaliteit, je moet je sportieve plicht vervullen', meent Toby Alderweireld. 'Nu dat niet is gebeurd, leeft het heel erg in de selectie om Feyenoord op te vreten in de finale. En dat gaan we doen. Ze kunnen op een warm onthaal rekenen. We willen in de ArenA nu zo’n uitslag neerzetten, dat de tweede wedstrijd niet meer hoeft te worden gespeeld.'

'Dit was geen Feyenoord waarin heeft gestreden voor de winst', weet Mario Been, coach in Rotterdam. Tijdens de training van zaterdag werd zijn groep geconfronteerd met zo'n 150 fans die op het veld kwamen om duidelijk te maken dat verliezen bij FC Twente beter was. 'Als je het hebt over invloeden van buitenaf dan is dit wel een van de raarste momenten die ik ooit heb meegemaakt. En dat de supporters onze training verstoren is wel heel erg treurig.'
Die de Zeeuw is echt een zielig persoontje aan het worden
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 10:12:43 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80472085
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

-edit- doe normaal.

[ Bericht 22% gewijzigd door Morpheus2002 op 19-04-2010 11:13:02 ]
pi_80472156
Wat zeuren ze nou over sportieve plicht, volgens mij hebben ze zelf daar ook verloren
pi_80472892
quote:

[..]

Grappig... de Zeeuw is zielig maar het stukje over de 150 "supporters" die een verlies opeisen is niet zielig... Tis maar net wat je standaard is huh !
  maandag 19 april 2010 @ 11:08:15 #33
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80473800
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef DJRV het volgende:

[..]

Grappig... de Zeeuw is zielig maar het stukje over de 150 "supporters" die een verlies opeisen is niet zielig... Tis maar net wat je standaard is huh !
De Zeeuw is ook gewoon zielig, provoceren in de uit-wedstrijd tegen Feyenoord, elke speler een kaart aannaaien en dan weer zulke uitspraken.

En we zijn nou eenmaal rivalen, als je nou echt dacht dat de meerderheid Feyenoord-fans wilde winnen tegen Twente dan ben je niet helemaal goed bij je paasei
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 11:10:02 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80473868
Geef mij maar een de Zeeuw bij Feijenoord. Alleen maar beter om zulke klootzakken in het elftal te hebben.
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Sinnie het volgende:

En we zijn nou eenmaal rivalen, als je nou echt dacht dat de meerderheid Feyenoord-fans wilde winnen tegen Twente dan ben je niet helemaal goed bij je paasei
Rivalen, ja. Maar het belang van je eigen club boven die van een rivaal stellen. Nee, dan heeft het weinig meer met rivaliteit te maken.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 april 2010 @ 11:10:40 #35
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80473890
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Happel het volgende:
Geef mij maar een de Zeeuw bij Feijenoord. Alleen maar beter om zulke klootzakken in het elftal te hebben.
[..]

Rivalen, ja. Maar het belang van je eigen club boven die van een rivaal stellen. Nee.
Hadden wij belang bij deze wedstrijd dan? Nee...
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80473930
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]

Rivalen, ja. Maar het belang van je eigen club boven die van een rivaal stellen. Nee, dan heeft het weinig meer met rivaliteit te maken.
Geef mij maar een van Bommel bij Feyenoord. Dat is een faire klootzak.
  maandag 19 april 2010 @ 11:14:02 #37
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80474008
Ben het wel eens met Happel, wij hebben een stel poten die alleen maar zeggen dat ze hun sportieve plicht willen doen. Ook al speelde ze als een stel zoutzakken zoals gewoonlijk.

Ik lees liever dat ze die beker in hun reet kunnen douwen en de titel kunnen vergeten. Maar ik zou niet weten bij wie dat vandaan zou moeten komen bij Feyenoord.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 11:15:03 #38
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80474045
Feyenoord
  maandag 19 april 2010 @ 11:20:58 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80474290
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Hadden wij belang bij deze wedstrijd dan? Nee...
Daar verschillen de meningen dan over. Het is voor Feijenoord belangrijker dat we direct vierde worden, dan vijfde. Een vierde plaats garandeert meerdere wedstrijden in Europa, een vijfde plek niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_80474336
ajax is toch nu sowieso 2e dan hebben we toch sowieso het beste ticket?
  maandag 19 april 2010 @ 11:23:10 #41
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80474383
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar verschillen de meningen dan over. Het is voor Feijenoord belangrijker dat we direct vierde worden, dan vijfde. Een vierde plaats garandeert meerdere wedstrijden in Europa, een vijfde plek niet.
Ja, maar we hebben sowieso al de EL-ticket met 1 ronde. Ongeacht we 4e of 5e worden. Daarbij speelt Az over twee weken tegen Psv en wij thuis tegen Heerenveen. Je zou toch zeggen dat we die 4e plek ook nog lang niet uit zicht hebben.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 11:25:45 #42
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80474506
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:21 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax is toch nu sowieso 2e dan hebben we toch sowieso het beste ticket?

We moeten sowieso vierde worden of de beker winnen. Dat eerste zie ik niet gebeuren en dat tweede wordt een zware opgave. Geen onmogelijke.
Elite
Tegen TTIP
pi_80474838
Hmmm, dat is jammer.... Echter zie ik az ook niet winnen van psv dus dat scheelt.
  maandag 19 april 2010 @ 11:37:55 #44
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80475015
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We moeten sowieso vierde worden of de beker winnen. Dat eerste zie ik niet gebeuren en dat tweede wordt een zware opgave. Geen onmogelijke.
Waar slaat het op dat de nummers 6,7,8(9) dan gaan spelen om de ticket van Ajax? Het lijkt me niet meer dan logisch dat Feyenoord de ticket van Ajax krijgt en dat de nummers 6,7,8(9) gaan spelen om de ticket van Feyenoord.

Dus de ploeg die bijvoorbeeld 8e staat heeft meer recht op die ticket dan de ploeg die in de finale staat van de nationale beker en 5e staat? Logisch
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80475129
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, dat is jammer.... Echter zie ik az ook niet winnen van psv dus dat scheelt.
PSV pakken ze wel
Daar is zo langzamerhand ook wel het beste vanaf, en AZ draait de laatste tijd lekker...
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 19 april 2010 @ 11:43:26 #46
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80475241
Logica ontgaat mij ook.
Iemand trouwens enig idee wat er aan de hand was/is bij het Carlton hotel te Spijkenisse, stonden slechts 6 ME bussen, gasten met honden en de nodige politie.
Toch geen KNVB vergadering hé.
pi_80476916
quote:

[..]

de zeeuw weet als geen ander hoe je iemand een oor aannaait dus zou hij die feyenoord actie juist moeten toejuichen

dat dit snertjong maar snel tegen een wasilevski'tje mag aanlopen

proto type van een echte ajacied: een ziekertje, een matennaaiertje eersteklas die je het bloed onder de nagels vandaan haalt.....geen wonder dat heel Nederland hoopt dat die schaal naar Enschede gaat!
  maandag 19 april 2010 @ 12:57:51 #48
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80478093
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

de zeeuw weet als geen ander hoe je iemand een oor aannaait dus zou hij die feyenoord actie juist moeten toejuichen

dat dit snertjong maar snel tegen een wasilevski'tje mag aanlopen

proto type van een echte ajacied: een ziekertje, een matennaaiertje eersteklas die je het bloed onder de nagels vandaan haalt.....geen wonder dat heel Nederland hoopt dat die schaal naar Enschede gaat!
Wat te denken van die Vertonghen. Toen Babovic rood kreeg wilde hij niet getuigen maar voegde er wel aan toe dat die rode kaart 100% terecht was en hij ervoor gestrafd zou moeten worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Happel op 19-04-2010 13:07:30 ]
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 13:15:55 #49
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80478669
quote:
Kaartverkoop tweede duel bekerfinale start dinsdag

De kaartverkoop voor de returnwedstrijd om de KNVB beker tussen Feyenoord en Ajax op donderdag 6 mei aanstaande in De Kuip start op dinsdag 20 april. Seizoenkaarthouders van Feyenoord kunnen dinsdag 20 en woensdag 21 april met voorrang een kaart voor deze wedstrijd kopen via Ticketbox en internet. Er zijn voldoende kaarten beschikbaar om alle seizoenkaarthouders van Feyenoord in de gelegenheid te stellen een kaart te kopen. Omdat niet alle vakken beschikbaar zijn is het niet mogelijk om seizoenkaarthouders het recht op de eigen plaats te bieden. Kaarten die niet aan seizoenkaarthouders worden verkocht zijn vanaf donderdag 22 april beschikbaar voor clubkaarthouders van Feyenoord. Per seizoen- of clubkaart kan één kaart worden gekocht. Feyenoord zal maandag via deze website bekend maken welke vakken beschikbaar zijn.

Supporters die een kaart hebben gekocht voor de finale zoals deze oorspronkelijk op 25 april gepland stond kunnen via de KNVB het betaalde bedrag retour ontvangen. Omdat de KNVB de organisator van de finale is kan het terugbetalen niet via Feyenoord verlopen. Feyenoord heeft getracht de 10.000 supporters, van wie een groot deel enorm veel moeite heeft gedaan een kaart te bemachtigen, op een andere wijze te laten bedienen. De verkoopsystemen van de KNVB maken dit helaas niet mogelijk. De KNVB zal via haar website vrijdag of uiterlijk zaterdag bekend maken op welke wijze supporters hun geld terug kunnen krijgen.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 19 april 2010 @ 13:28:01 #50
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80479056
quote:
Vier keepers strijden volgend seizoen om basisplek in Kuip

In navolging van Erwin Mulder, zal ook Rob van Dijk zijn contract met Feyenoord verlengen. Dat betekent dat de club volgend seizoen met Darley en Kostas Lamprou vier keepers heeft. Van Dijk werd dit seizoen eerste doelman na blessures van Darley, maar verloor zijn plek onder de lat na een liesblessure aan Erwin Mulder. Die doet het zo goed dat Been de 21-jarige sluitpost voorlopig laat staan. Wie volgend jaar eerste man zal worden, bepaalt de trainer tijdens de voorbereiding. Van Dijk weet dat Been de voorkeur geeft aan een jonge eerste keeper, maar sluit niet uit dat hij volgend seizoen opnieuw het doel verdedigt van Feyenoord.

'Dat de club het liefste een jonge keeper wil, snap ik', aldus Van Dijk tegen Voetbal International. 'Maar ik verwacht wel dat als ik er om een of andere reden in kom en ik doe het goed, de trainer mij dan zal laten staan. Daarover hebben we gesproken.' De 41-jarige doelman twijfelde lang over de aanbieding van Feyenoord zijn contract te verlengen. 'Belangrijk voor mij was m’n fysieke gesteldheid', zegt hij, 'En dat werd niet slechter.'

'Oké, ik ben er even uit geweest met een spierblessuretje, maar zoiets kan iedereen overkomen. Ook het feit dat de trainer en de technisch directeur mij graag wilden behouden, speelde een grote rol. Ik ben fit, ik vind het nog leuk en ik kan met mijn ervaring ook de jongere keepers helpen. Daarom ga ik door. Voor Feyenoord is het dan handig een ervaren doelman achter de hand te hebben op wie het altijd kan terugvallen.'
quote:
Lensky wilde vertrekken na trainingsbezoek supporters

Jacob Lensky heeft op het punt gestaan zijn contract bij FC Utrecht in te leveren vanwege het supportersincident van zaterdag. De directie van FC Utrecht heeft de verdediger op andere gedachten kunnen brengen.

Inleiding voor het bijna inleveren van zijn contract was het trainingsbezoek van enkele FC Utrecht-supporters. Zij betraden zaterdag het veld, zouden met vuurwerk hebben gegooid naar de spelers en eisten in woord en gebaar betere prestaties en een overwinning tegen Sparta (zondag), meldt De Telegraaf. Alles bij elkaar reden genoeg voor Lensky om zijn contract in te willen leveren, wat hij uiteindelijk dus niet deed. Ook algemeen directeur Jan Willem van Dop was allesbehalve blij met het incident. 'Wij staan er altijd voor open om met supporters te praten en hebben dat ook met een vrij forse delegatie gedaan.'

De algemeen directeur sprak van een eerder onderhoud tussen club en supporters. 'We begrepen dat het daarmee klaar was. Toch is dat blijkbaar niet bij iedereen aangekomen. Het is duidelijk dat het betreden van het veld door een aantal mensen zeer intimiderend is ervaren.' FC Utrecht won zondag overigens wel bij Sparta: 0-3. Jacob Lensky nam met een afstandsschot de eerste goal voor zijn rekening.
quote:
AZ biedt op Viergever en Falkenburg

AZ is met Sparta serieus in onderhandeling over een transfer van Nick Viergever én Erik Falkenburg. De club uit Alkmaar heeft een eerste bod van twee miljoen euro neergelegd bij de Kasteelclub.
Hadden nuttige spelers voor Feyenoord kunnen zijn, helaas toch te duur.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 19 april 2010 @ 13:29:20 #51
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80479104
Lensky . Lekker in je eentje Nirvana luisteren, gezellige gozer.
pi_80479226
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:28 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hadden nuttige spelers voor Feyenoord kunnen zijn, helaas toch te duur.
Ik vind dat Mulder het echt goed doet en als er geen gekke dingen gebeuren moet je hem voorlopig laten staan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 19 april 2010 @ 13:42:19 #53
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80479589
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik vind dat Mulder het echt goed doet en als er geen gekke dingen gebeuren moet je hem voorlopig laten staan.
Idem. Erg rustig, positioneert zich goed en schuwt ook niet om een duel aan te gaan in de zestien meter.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 april 2010 @ 13:48:12 #54
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80479832
Falkenburg redt het, vanwege zijn waardeloze instelling, amper bij Sparta. Zou bij ons zeker niets toevoegen dus. En daarbij hebben we zo'n soort speler al rondlopen bij Feyenoord: Bruins.

Ook die Viergever vind ik niet veel bijzonders. Aardige verdediger, leuk voor op de bank, maar zeker geen basiskandidaat bij Feyenoord.

De enige speler van Sparta die ik graag naar Feyenoord zie komen is Strootman. Lijkt me dat je dan een leuk blokkie op het middenveld hebt staan met Fer en Strootman. Jammer genoeg niet haalbaar. Tenzij Landzaat vertrekt en Sparta degradeert.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 19 april 2010 @ 14:08:47 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80480554
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Idem. Erg rustig, positioneert zich goed en schuwt ook niet om een duel aan te gaan in de zestien meter.
Soms vraag ik me af wij nou al gauw tevreden zijn of dat onze jeugd het echt zo goed doet. Ik ben geneigd te zeggen dat mijn objectieve waarnemingsvermogen nog niet is aangetast, maar dat zou wel betekenen dat we een extreem talentvolle jeugd hebben .
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef PIETR het volgende:
De enige speler van Sparta die ik graag naar Feyenoord zie komen is Strootman. Lijkt me dat je dan een leuk blokkie op het middenveld hebt staan met Fer en Strootman. Jammer genoeg niet haalbaar. Tenzij Landzaat vertrekt en Sparta degradeert.
Niet zo'n ondenkbaar scenario toch? Alleen vind ik niet dat onze prioriteit daar ligt. We kunnen wel weer honderd middenvelders aantrekken, maar we moeten ook eens doelpuntenmakers hebben.
  maandag 19 april 2010 @ 14:16:10 #56
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80480792
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af wij nou al gauw tevreden zijn of dat onze jeugd het echt zo goed doet. Ik ben geneigd te zeggen dat mijn objectieve waarnemingsvermogen nog niet is aangetast, maar dat zou wel betekenen dat we een extreem talentvolle jeugd hebben .
[..]

Niet zo'n ondenkbaar scenario toch? Alleen vind ik niet dat onze prioriteit daar ligt. We kunnen wel weer honderd middenvelders aantrekken, maar we moeten ook eens doelpuntenmakers hebben.
Met onze jeugd is niks mis, maar het is niet zo dat een jeugd-elftal kampioen zou kunnen worden in de Eredevisie. We hebben toch echt een paar spelers nodig die de kar trekken en waar de talenten zich aan omhoog kunnen trekken. Die spelers ontbreken bij Feyenoord en daarom ook de tegenvallende prestaties van het team.

Enige speler boven de 30 waar ik het in zie zitten is Tomasson, de rest is wat mij betreft afgedane zaak. Giovanni is moeilijk, soms doet hij het aardig maar soms valt hij ook weer tegen. Maar is wel op en top Feyenoorder natuurlijk.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 14:22:37 #57
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80481099
Van Bronckhorst zou op het middenveld nog iets kunnen toevoegen aan Feyenoord. Als back komt hij duidelijk snelheid te kort. Dat bleek wel tegen Zijler en Schaken dit seizoen.
  maandag 19 april 2010 @ 14:24:24 #58
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80481172
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:22 schreef PIETR het volgende:
Van Bronckhorst zou op het middenveld nog iets kunnen toevoegen aan Feyenoord. Als back komt hij duidelijk snelheid te kort. Dat bleek wel tegen Zijler en Schaken dit seizoen.
Zou misschien wel het beste wezen inderdaad. Dan heb je op elke linie minimaal 1 ervaren speler.

Tomasson voorin
Giovanni op het middenveld
En in principe acht ik Vlaar ver genoeg om de rest bij de hand te nemen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 14:24:34 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80481181
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:22 schreef PIETR het volgende:
Inderdaad. Als opkomende back doet hij het wel goed vind ik. Maar wie zetten we dan op de LB-positie? De Cler? Lijkt me niet. Leerdam dan ofzo?
  maandag 19 april 2010 @ 14:29:12 #60
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80481375
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Als opkomende back doet hij het wel goed vind ik. Maar wie zetten we dan op de LB-positie? De Cler? Lijkt me niet. Leerdam dan ofzo?
1-2 jaar geleden viel daar een keer een Wattamaleo in geloof ik (zoiets?) ben alleen een beetje kwijt hoe dat ging. Maar een de Cler zie ik in ieder geval niet zitten, hoop dat die ook nog vertrekt.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 14:37:45 #61
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80481715
Wattamaleo heeft daar inderdaad een paar keer gespeeld. Startte volgens mij in de basis tegen Lech Poznan. Vond het maar een dravertje die niet echt wist waar die nou eigenlijk mee bezig was. Is nu uitgeleend aan Excelsior en mag aan het einde van het seizoen vertrekken bij Feyenoord.

De Cler is ook zeker geen optie voor op links. Is zoniet nog slomer dan Gio. Gelukkig schijnt er in de A1 een hele talentvolle linksback rond te lopen: Bruno Martins Indi
  maandag 19 april 2010 @ 14:52:12 #62
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80482289
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef PIETR het volgende:
Wattamaleo heeft daar inderdaad een paar keer gespeeld. Startte volgens mij in de basis tegen Lech Poznan. Vond het maar een dravertje die niet echt wist waar die nou eigenlijk mee bezig was. Is nu uitgeleend aan Excelsior en mag aan het einde van het seizoen vertrekken bij Feyenoord.

De Cler is ook zeker geen optie voor op links. Is zoniet nog slomer dan Gio. Gelukkig schijnt er in de A1 een hele talentvolle linksback rond te lopen: Bruno Martins Indi
Lastige positie om in te vullen. Rechtsbacks hebben we een handje vol van. Eerst nog Tiendalli, Leerdam, Fernandez en de Vrij.

Inprincipe ben ik er ook voor om Leerdam een keer op het middenveld te zetten ten kosten van een Landzaat of dergelijke
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80482320
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Lastige positie om in te vullen. Rechtsbacks hebben we een handje vol van. Eerst nog Tiendalli, Leerdam, Fernandez en de Vrij.

Inprincipe ben ik er ook voor om Leerdam een keer op het middenveld te zetten ten kosten van een Landzaat of dergelijke
Tiendalli?
  maandag 19 april 2010 @ 14:56:02 #64
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80482420
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tiendalli?
Ja, nu niet meer maar die behoorde eerst ook nog tot de opties. Nu is het wel zo dat we maar 1 échte RB hebben in de vorm van Fernandéz. Leerdam en De Vrij zijn gelegenheids RB's.

Ben benieuwd wat Been gaat doen met de Vrij. Op weinig foutjes te betrappen geweest (wel bijna met Suarez) en heeft een behoorlijk seizoen gedraaid. Als Vlaar blijft zal hij misschien in het centrum komen ten kosten van Bahia?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80482667
Van Bronckhorst moet je gewoon houden als het even kan. Buiten en op het veld voegt hij wat toe en als je tegen teams met echte buitenspelers speelt kan je daar altijd rekening mee houden. Als ze dat niet doen, dan kan hij makkelijk(er) mee voetballen en een hoop toevoegen. Goede pass, goed schot en heeft zoveel ervaring dat hij de anderen kan coachen.

Je moet een <echt> goed alternatief hebben wil je hem laten gaan .. of hij moet zelf stoppen na een gewonnen WK :p
  maandag 19 april 2010 @ 15:04:53 #66
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80482735
Lijkt me een hele goede optie inderdaad. Zoals het er nu voorstaat heeft deze opstelling mijn voorkeur voor het komende seizoen:

Mulder / Darley
Fernandez - De Vrij - Vlaar - Gio
Fer - El Ahmadi - Wijnaldum
Schaken - Tomasson - Cisse
pi_80482839
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Merkie het volgende:
Lensky . Lekker in je eentje Nirvana luisteren, gezellige gozer.

-
  maandag 19 april 2010 @ 15:08:38 #68
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80482873
De mijne:

------------Cissé--Tomasson---------
Ahaoui---Fer---Ahmadi---Wijnaldum-------
Giovanni--De Vrij--Vlaar--Fernandéz--
--------------Mulder-----------------------

Zoiets, afhankelijk een beetje van de prestaties. Bahia kan ook gewoon CB en de Vrij RB ten kosten van Fernandéz. Maar Fernandéz brengt aanvallend wel wat meer, al is het maar de vraag hoe hij uit zijn blessure komt.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80482911
quote:

[..]

'Straffen'

Ajax.
-
  maandag 19 april 2010 @ 15:13:31 #70
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80483053
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80488892
quote:
Update: Feyenoord legt twaalf trainingsverstoorders stadionverbod op
19 april '10 16:56 door Mitchel Pronk

Mario Been heeft naar eigen zeggen de vreemdste week uit zijn carrière achter de rug. De Feyenoord-trainer verloor zondag met 2-0 van FC Twente en blikte na afloop van dat duel terug op de laatste training van Feyenoord.

Afgelopen zaterdag verstoorden Feyenoord-supporters de training van hun club. Zij lieten de spelers weten dat er niet mocht worden gewonnen van FC Twente. Als dat wel zou gebeuren, dan zou Ajax nu aan kop zijn gegaan in de Eredivisie. "Het is ongelooflijk treurig wat er is gebeurd", aldus Been, die het niet eens is met de Rotterdamse fans.

"Ze wilden dat hun eigen club verloor uit haat tegen Ajax. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt", vervolgt Been. "We hebben een geweldig jaar achter de rug. We hebben ons gekwalificeerd voor Europees voetbal. Wat wil je nog meer? Dan dit. Ze vragen ons om te verliezen. De eigen aanhang. Ik kan het gewoon niet geloven."

UPDATE: De Feyenoord-aanhangers die zaterdag de training van de Rotterdamse club verstoorden, moeten boeten voor hun daad. De club heeft inmiddels twaalf man geïdentificeerd en een stadionverbod opgelegd.

Ongeveer 150 fans liepen zaterdag het trainingsveld op om duidelijk te maken dat de spelers moesten verliezen van FC Twente, om zo de kampioenskansen van Ajax te doen slinken. Ze zorgden ervoor dat er enkele minuten niet getraind kon worden. Ook werden er zeven ballen gestolen.

"Feyenoord ontzegt niemand het recht om te demonstreren. Ook is er begrip voor de frustratie die bij veel supporters leeft over het opsplitsen van de bekerfinale. Maar zaterdag zijn grenzen overschreden. Het verstoren van de training en het oproepen tot onderpresteren zijn onacceptabel", luidt een verklaring op de website van Feyenoord.

Feyenoord hoopt aan de hand van beelden nog meer trainingsverstoorders te kunnen identificeren, zodat er nog meer stadionverboden worden uitgevaardigd.
Bron: elfvoetbal.nl
  maandag 19 april 2010 @ 17:50:30 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80488934
Goed zo.
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef Sinnie het volgende:
De mijne:

------------Cissé--Tomasson---------
Ahaoui---Fer---Ahmadi---Wijnaldum-------
Giovanni--De Vrij--Vlaar--Fernandéz--
--------------Mulder-----------------------

Zoiets, afhankelijk een beetje van de prestaties. Bahia kan ook gewoon CB en de Vrij RB ten kosten van Fernandéz. Maar Fernandéz brengt aanvallend wel wat meer, al is het maar de vraag hoe hij uit zijn blessure komt.
Waarom haal je Bahia uit het centrum? Doet het toch niet slecht met Vlaar naast zich. De Vrij heeft zelfs nog nooit als CV gespeeld in het eerste geloof ik.
  maandag 19 april 2010 @ 17:52:48 #73
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80489018
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Jorwol het volgende:

[..]

netjes, respect voor het feyenoord bestuur
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 19 april 2010 @ 17:56:29 #74
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80489131
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer iets te ver gaan. Die actie was niet goed, maar dit is weer een andere extreme.

Ze hebben trouwens nog het gore lef om ¤30 te vragen voor de wedstrijd in de Kuip ook. Terwijl het eerst ¤30 was voor 1 wedstrijd.
Elite
Tegen TTIP
pi_80489248
Sowieso niet de Vrij en Vlaar in het centrum denk ik. Volgens mij heeft Been niet bepaald een voorkeur voor 2 rechtspoten.
pi_80489273
Ook wel triest als je gaat demonstreren dat er dan 7 ballen worden meegenomen..

Zit trouwens net ff het AD te lezen met die Vertongen.. Pff het hele seizoen spelen we als een stel natte kranten en mag je blij zijn dat je sommige wedstrijden wint, dan hoor je helemaal niemand, maar als je dan verliest van de nummer 1 in eigen huis dan was het een beschamende vertoning etc. etc.

Volgens mij verloren zij zelf daar ook met 1-0..

Maar goed lekker belangrijk allemaal. Nog 2 bekerwedstrijden en dan kunnen we weer op vakantie.
#12 is not for sale!
pi_80489338
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer iets te ver gaan. Die actie was niet goed, maar dit is weer een andere extreme.

Ze hebben trouwens nog het gore lef om ¤30 te vragen voor de wedstrijd in de Kuip ook. Terwijl het eerst ¤30 was voor 1 wedstrijd.
Eindelijk word er opgetreden tegen dit soort supporters. Hiermee heeft Feyenoord een duidelijk signaal afgegeven aan dat soort `supporters` Hopelijk gaan veel clubs dit goede voorbeeld snel volgen

Capeau Feyenoord!!!!!
pi_80489405
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef Haringkop het volgende:
Ook wel triest als je gaat demonstreren dat er dan 7 ballen worden meegenomen..
Echt waar? Hoe sneu
Hopelijk staan die mensen op beeld en worden ze gewoon opgepakt voor diefstal.
  maandag 19 april 2010 @ 18:15:34 #79
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80489719
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef Merkie het volgende:
Goed zo.
[..]

Waarom haal je Bahia uit het centrum? Doet het toch niet slecht met Vlaar naast zich. De Vrij heeft zelfs nog nooit als CV gespeeld in het eerste geloof ik.
Tegen Twente

Ik zei toch ook dat het afhankelijk is van de andere. Als Fernandez geen pepernoot raakt kan de Vrij daar.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 19:24:24 #80
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80492431
Triest hoor, dat die supporters die zaterdag het veld betraden nu een stadionverbod krijgen. Was totaal geen sprake van een bedreigende of intimiderende sfeer oid. Werd gewoon rustig een praatje gemaakt met de spelers ..
pi_80492793
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:24 schreef PIETR het volgende:
Triest hoor, dat die supporters die zaterdag het veld betraden nu een stadionverbod krijgen. Was totaal geen sprake van een bedreigende of intimiderende sfeer oid. Werd gewoon rustig een praatje gemaakt met de spelers ..
Dus,hadden ze toestemming om het trainingsveld te betreden?Feyenoord doet dot goed,gewoon eens hard optreden tegen dit soort hersenloze figuren.
AFC Ajax
  maandag 19 april 2010 @ 19:35:28 #82
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80492929
Hersenloze gasten

Je weet niet waar je het over hebt. Liepen misschien net 2 hooligans tussen, de rest waren fanatiekelingen die in de Kuip voor de sfeer zorgen ..
  maandag 19 april 2010 @ 19:35:59 #83
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80492956
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef PIETR het volgende:
Hersenloze gasten

Je weet niet waar je het over hebt. Liepen misschien net 2 hooligans tussen, de rest waren fanatiekelingen die in de Kuip voor de sfeer zorgen ..
pi_80493172
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef PIETR het volgende:
Hersenloze gasten

Haha,wat een onzin.Door zo'n gasten wordt een bekerfinale over 2 duels gespeeld.Die fanatiekelingen namen voor de 'grap' zeker ook nog 7 ballen mee naar huis...
AFC Ajax
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 19:44:44 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80493364
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:24 schreef PIETR het volgende:

Vergis je niet. Ook als er geen dreigende taal wordt uitgeslagen, kan het behoorlijk intimiderend werken als er ineens 150 man op je af komen. Alleen al door het overtal en het feit dat ze daar helemaal niet hóren te zijn.

Verder is het wel typisch dat er zeven ballen meegejat zijn. En dat dit blijikbaar getolereerd werd door de rest. Dat geeft al wat aan over de moraal binnnen deze groep en waarschijnlijk zegt het ook wel wat over de uitstraling die ze hadden op de spelers.

Desondanks is een stadionverbod voor het voltallige gezelschap wel héél erg streng, imo. De meesten hebben natuurlijk gewoon een Feyenoordhart en een iets groter dan gemiddelde afkeer van ajax.
  maandag 19 april 2010 @ 20:09:37 #86
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80494509
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Haha,wat een onzin.Door zo'n gasten wordt een bekerfinale over 2 duels gespeeld.Die fanatiekelingen namen voor de 'grap' zeker ook nog 7 ballen mee naar huis...
Dat waren de supporters van Ajax, niet die van Feyenoord. En het is inderdaad zo dat het legioen uiterst geirriteerd is door dit alles. Dus hier kon je op wachten, en ik voorspel nog meer problemen op 6 mei.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80494584
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:09 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat waren de supporters van Ajax, niet die van Feyenoord. En het is inderdaad zo dat het legioen uiterst geirriteerd is door dit alles. Dus hier kon je op wachten, en ik voorspel nog meer problemen op 6 mei.
Wat vervolgens weer als argument gebruikt wordt voor de volgende keer.
pi_80494922
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:09 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat waren ook de supporters van Ajax die er mee begonnen.Laat ik het anders zeggen.Door dit soort ''volk'' wordt de finale over 2 duels gespeeld.
AFC Ajax
  maandag 19 april 2010 @ 20:23:33 #89
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80495237
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:17 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Dat waren ook de supporters van Ajax die er mee begonnen.Laat ik het anders zeggen.Door dit soort ''volk'' wordt de finale over 2 duels gespeeld.
Over welk 'volk' heb je het dan? Het volk dat elke thuis en uit-wedstrijd bezoekt van hun club en hun hele hebben en houwe erin legt? Dat volk dat ondanks de recessie en allerlei rompslomp zich 3 slagen in de rondte werkt om de wedstrijden van Feyenoord te kunnen bezoeken...dat volk?

Alles wordt tegenwoordig gelijk afgeschreven als hersenloze hooligans Je moet de media eens een keer niet zo na-praten want die blazen alles op. Ze hadden niet zo het veld op moeten komen maar de straffen gaan weer nergens over. Je houdt niks meer over in S op deze manier
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80495503
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Over welk 'volk' heb je het dan? Het volk dat elke thuis en uit-wedstrijd bezoekt van hun club en hun hele hebben en houwe erin legt? Dat volk dat ondanks de recessie en allerlei rompslomp zich 3 slagen in de rondte werkt om de wedstrijden van Feyenoord te kunnen bezoeken...dat volk?

Alles wordt tegenwoordig gelijk afgeschreven als hersenloze hooligans Je moet de media eens een keer niet zo na-praten want die blazen alles op. Ze hadden niet zo het veld op moeten komen maar de straffen gaan weer nergens over. Je houdt niks meer over in S op deze manier
Vind je het raar dat het leeuwendeel van de bevolking dit ''volk'' als hersenloos afschrijft.De training van Feyenoord stilleggen en eisen dat ze zondag's verliezen van FC Twente,zich als een stelletje malloten gaan opstellen voor de kuip vrijdag(of wanneer was dat?)Spreekkoren gebruiken als:Joden moeten worden vergast.Waar gaat het over?weg met dat paupervolk
AFC Ajax
  maandag 19 april 2010 @ 20:44:59 #91
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80496175
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:29 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Vind je het raar dat het leeuwendeel van de bevolking dit ''volk'' als hersenloos afschrijft.De training van Feyenoord stilleggen en eisen dat ze zondag's verliezen van FC Twente,zich als een stelletje malloten gaan opstellen voor de kuip vrijdag(of wanneer was dat?)Spreekkoren gebruiken als:Joden moeten worden vergast.Waar gaat het over?weg met dat paupervolk
Ja, want het leeuwendeel van de bevolking gaat af op wat ze lezen in de media. En wat er in de media geschreven staat is niet altijd de waarheid. Als je er niet bij was moet je niet gaan oordelen met termen als 'hersenloze hooligans'. Net alsof ze alles daar verbouwd hebben, wat ze daar hebben gedaan is fout maar het zijn gewoon fanatieke Feyenoord-supporters die na deze week met van alles en nog wat in hun maag zitten.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En dat soort spreekkoren, kijk toch godverredomme eerst eens naar je eigen club met die bombardementen en doods-bedreigingen aan ieder die kaartjes in Amsterdam wilde halen voor Feyenoord-Ajax.

JULLIE begonnen hiermee en wij draaien er weer mee op. Is het gek dat er dan een groep supporters is die dit niet pikt?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80496272
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, want het leeuwendeel van de bevolking gaat af op wat ze lezen in de media. En wat er in de media geschreven staat is niet altijd de waarheid. Als je er niet bij was moet je niet gaan oordelen met termen als 'hersenloze hooligans'. Net alsof ze alles daar verbouwd hebben, wat ze daar hebben gedaan is fout maar het zijn gewoon fanatieke Feyenoord-supporters die na deze week met van alles en nog wat in hun maag zitten.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En dat soort spreekkoren, kijk toch godverredomme eerst eens naar je eigen club met die bombardementen en doods-bedreigingen aan ieder die kaartjes in Amsterdam wilde halen voor Feyenoord-Ajax.

JULLIE begonnen hiermee en wij draaien er weer mee op. Is het gek dat er dan een groep supporters is die dit niet pikt?
Ik kijk ook naar Ajax,zo'n supporters moeten ze ook de arena uitgooien.En over wat je zegt dat ik er niet bij was,ik denk dat TV-beelden niet liegen.En dat ze ermee in hun maag zitten zie niet als excuus,moeten ze zich van tevoren bedenken.
AFC Ajax
  maandag 19 april 2010 @ 20:50:28 #93
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80496401
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:47 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik kijk ook naar Ajax,zo'n supporters moeten ze ook de arena uitgooien.En over wat je zegt dat ik er niet bij was,ik denk dat TV-beelden niet liegen.En dat ze ermee in hun maag zitten zie niet als excuus,moeten ze zich van tevoren bedenken.
Nee?

Welkom in 2010 waar ze van alles in elkaar kunnen flansen. Nu zeg ik niet dat die beelden niet op waarheid berusten, maar ze pakken 1-2 momenten eruit en laten dat zien. De rest niet.

Verder ben ik het met je eens, maar ben het niet eens met hoe jij over deze mensen praat. Zeker omdat je ze niet kent. Het is ook geen excuus, het is dood gewoon zo. Hoe zou jij het vinden als je godverdomme 3 nachten voor de primera ligt voor kaartjes en dan vervolgens zo'n idioot besluit wordt genomen omdat die neuzen in Amsterdom in hun broek schijten bij het idee van 1 finale. Zeker nog met die 3-1 vers in het geheugen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80496508
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:50 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Nee?

Welkom in 2010 waar ze van alles in elkaar kunnen flansen. Nu zeg ik niet dat die beelden niet op waarheid berusten, maar ze pakken 1-2 momenten eruit en laten dat zien. De rest niet.

Verder ben ik het met je eens, maar ben het niet eens met hoe jij over deze mensen praat. Zeker omdat je ze niet kent. Het is ook geen excuus, het is dood gewoon zo. Hoe zou jij het vinden als je godverdomme 3 nachten voor de primera ligt voor kaartjes en dan vervolgens zo'n idioot besluit wordt genomen omdat die neuzen in Amsterdom in hun broek schijten bij het idee van 1 finale. Zeker nog met die 3-1 vers in het geheugen
Amsterdom
Als ik zie dat die figuren stenen liggen te gooien op de ME zegt dat genoeg,de rest hoef ik dan niet eens te zien..
AFC Ajax
  maandag 19 april 2010 @ 20:57:53 #95
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80496784
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:52 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Amsterdom
Als ik zie dat die figuren stenen liggen te gooien op de ME zegt dat genoeg,de rest hoef ik dan niet eens te zien..
Dat noemen ze ACTIE = REACTIE.

Maar blijf gewoon lekker je oordeel vellen over televisie beelden, jij komt er wel.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80497665
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:57 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat noemen ze ACTIE = REACTIE.

Maar blijf gewoon lekker je oordeel vellen over televisie beelden, jij komt er wel.
Met mijn opleiding kom ik er idd wel..
Waarover moet ik anders mijn oordeel vellen,net of die televisiebeelden niet de waarheid zeggen,bagatelliseer het maar
AFC Ajax
pi_80497698
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef H.M.Murdock het volgende:

Kaartverkoop tweede duel bekerfinale start dinsdag
etc
Nu zal het wel aan mij liggen, maar waarom zijn niet alle vakken beschikbaar? Zijn er zoveel bobo's van de knvb?
  maandag 19 april 2010 @ 21:19:58 #98
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80497888
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:15 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Net of die televisiebeelden niet de waarheid zeggen
  maandag 19 april 2010 @ 21:28:15 #99
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80498276
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:15 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Met mijn opleiding kom ik er idd wel..
Waarover moet ik anders mijn oordeel vellen,net of die televisiebeelden niet de waarheid zeggen,bagatelliseer het maar
Misschien eens een keer een wedstrijd bezoeken?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 21:29:00 #100
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80498316
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef snabbi het volgende:

[..]

Nu zal het wel aan mij liggen, maar waarom zijn niet alle vakken beschikbaar? Zijn er zoveel bobo's van de knvb?
Gewoon alles aan Feyenoord
  maandag 19 april 2010 @ 21:31:25 #101
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80498439
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef snabbi het volgende:

[..]

Van wat ik heb begrepen kon Knvb iets van 7/8000 kaarten slijten met die ene beker finale. Dus lijkt me niet dat er nu meer bij zijn gekomen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80499598
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Misschien eens een keer een wedstrijd bezoeken?
Nee,geen behoefte om naar Feyenoord te gaan
AFC Ajax
pi_80499782
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Als ik zo'n figuren met stenen zie gooien naar de Me,is dat dan niet de waarheid?
AFC Ajax
  maandag 19 april 2010 @ 22:07:29 #104
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80500356
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Als ik zo'n figuren met stenen zie gooien naar de Me,is dat dan niet de waarheid?
Wat voor waarheid zie jij erin?

Dat vraag ik me dan af aangezien we daar stonden ter demonstratie tegen het besluit van die beker. Niet omdat we een schijthekel hebben aan de M.E
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80500544
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wat voor waarheid zie jij erin?

Dat vraag ik me dan af aangezien we daar stonden ter demonstratie tegen het besluit van die beker. Niet omdat we een schijthekel hebben aan de M.E
Jij zegt dat die beelden niet altijd op de waarheid berustten,maarja.Geweld lijkt de enigste oplossing
AFC Ajax
  maandag 19 april 2010 @ 22:14:28 #106
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80500746
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Jij zegt dat die beelden niet altijd op de waarheid berustten,maarja.Geweld lijkt de enigste oplossing
Dat is ook zo?

Maar hoe kan jij me nou het tegendeel wijsmaken, je bent er nog nooit bij geweest man. En ook nu ontwijk je me vraag, waarom zou de Feyenoord-aanhang de M.E met stenen bekogelen als ze voor het maasgebouw staan voor een demonstratie?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80500890
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat is ook zo?

Maar hoe kan jij me nou het tegendeel wijsmaken, je bent er nog nooit bij geweest man. En ook nu ontwijk je me vraag, waarom zou de Feyenoord-aanhang de M.E met stenen bekogelen als ze voor het maasgebouw staan voor een demonstratie?
Ik ben er godzijdank nog nooit bijgeweest,idd.En over dat stenen bekogelen,daar kan ik niet op antwoorden,het zou me een raadsel zijn waarom je zoiets ''doms'' zou doen.
AFC Ajax
  maandag 19 april 2010 @ 22:19:11 #108
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80500984
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:17 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik ben er godzijdank nog nooit bijgeweest,idd.En over dat stenen bekogelen,daar kan ik niet op antwoorden,het zou me een raadsel zijn waarom je zoiets ''doms'' zou doen.
Maar ondertussen heb je wel al je oordeel klaar over degene die er waren?

Typisch...
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 19 april 2010 @ 22:31:51 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80501611
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
Geweld lijkt de enigste oplossing
Je bent wel hardnekkig in je mening of niet...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 april 2010 @ 22:35:10 #110
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80501807
Overigens moet ik wel even kwijt dat we de weg helemaal kwijt zijn als Feyenoord-supporters. Alles en iedereen wil nou gaan protesteren tegen het bestuur vanwege die stadion verboden. Er zaten enkelingen tussen die de sfeer verzorgen en die willen ermee gaan ophouwen.

Gaat lekker zo zeg, ik heb de afgelopen dagen mijn club en supporters lopen te verdedigen maar hier kan ik me dus echt niet in vinden. Net alsof de club om hen draait ipv andersom
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80502483
Mwa, kijk even wat er bij Utrecht gebeurde. Dáár kan je sv's voor uitdelen, dit slaat nergens op. Mario praatte als het goed is ook nog wat met die gasten, en achteraf zeggen dat het triest is. Pleur toch op man, met dat gedraai.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 19 april 2010 @ 22:50:42 #112
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80502608
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef MB23 het volgende:
Mwa, kijk even wat er bij Utrecht gebeurde. Dáár kan je sv's voor uitdelen, dit slaat nergens op. Mario praatte als het goed is ook nog wat met die gasten, en achteraf zeggen dat het triest is. Pleur toch op man, met dat gedraai.
Ja, maar als de hele supporters kernen daar al meteen van uit elkaar vallen stelt dat legioen in mijn ogen ook nog maar weinig voor. Die stadion verboden zijn ook absurd (voor hoelang eigenlijk) maar dat betekent niet dat we nu met zijn allen Feyenoord maar de rug toe moeten keren.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80502712
Negen maanden. Klopt, maar de beheerders en toch initiatiefnemers van die 12e minuut en alles, hebben nu ook een sv dus. Maargoed, ik ga naar Feyenoord voor Feyenoord, en niet voor het bestuur.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 19 april 2010 @ 22:55:23 #114
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80502838
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef MB23 het volgende:
Negen maanden. Klopt, maar de beheerders en toch initiatiefnemers van die 12e minuut en alles, hebben nu ook een sv dus. Maargoed, ik ga naar Feyenoord voor Feyenoord, en niet voor het bestuur.
Feyenoord snijdt zichzelf hiermee in de vingers. Niet alleen geven ze de beker uit handen, maar ze drijven het legioen ook nog van ze af. Zo jammer is dit allemaal

Dit gaat voor mij echt te boek als 1 van me zwartste weken

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinnie op 19-04-2010 23:45:46 ]
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80504422
De sfeer in De Kuip en bij uitwedstrijden is het afgelopen seizoen fors verbeterd. De saamhorigheid is gegroeid en ook de initiatieven van FR Lyrics hebben ervoor gezorgd dat Feyenoord weer op een positieve manier gesteund wordt. Kortom: er heerste weer een positieve sfeer rond de club.

En daar hoor je als club toch gelukkig van te worden. Zo niet bij Feyenoord. Bij Feyenoord verklaren ze diezelfde trouwe supporters gewoon doodleuk de oorlog. En dáár maken ze een grote fout. Nu Feyenoord ons de oorlog heeft verklaard, verklaren wij het bestuur de oorlog. Als gevolg van deze fout van Feyenoord stopt FR Lyrics per direct alle sfeerverhogende acties.

Feyenoord bedankt!

www.Fr12.nl
pi_80505965
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:30 schreef super-gabber het volgende:
De sfeer in De Kuip en bij uitwedstrijden is het afgelopen seizoen fors verbeterd. De saamhorigheid is gegroeid en ook de initiatieven van FR Lyrics hebben ervoor gezorgd dat Feyenoord weer op een positieve manier gesteund wordt. Kortom: er heerste weer een positieve sfeer rond de club.

En daar hoor je als club toch gelukkig van te worden. Zo niet bij Feyenoord. Bij Feyenoord verklaren ze diezelfde trouwe supporters gewoon doodleuk de oorlog. En dáár maken ze een grote fout. Nu Feyenoord ons de oorlog heeft verklaard, verklaren wij het bestuur de oorlog. Als gevolg van deze fout van Feyenoord stopt FR Lyrics per direct alle sfeerverhogende acties.

Feyenoord bedankt!

www.Fr12.nl
Waarom stoppen ze alle sfeerverhogende acties? Best handig als ze dat er even bij zetten.
pi_80506172
Ik heb me er even in verdiept zijn ze niet zo blij dat er supporters een SV hebben gekregen omdat ze het trainingsveld op zijn gegaan. Ik vind het geheel terecht dat die malloten (want dat zijn het) een SV hebben gekregen wegens het betreden van het trainingsveld. Helemaal nadat ik las dat ze ook even 7 ballen hebben gejat.
Ik vind het mooi dat FR Lyrics probeert om de sfeer terug te krijgen in de Kuip, maar ik vind het toch aparte lui die die groep op hebben gericht. Ik had me een tijd terug ook aangemeld bij de FR Lyrics hyves maar toen gingen ze eisen aan je stellen. Je was geen echte als je niet op de gele zijde zat etc etc.
Hopelijk komt er nu een andere groep die opstaat en het wat professioneler aanpakt. Wat een kneuzen zeg.
pi_80506668
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb me er even in verdiept zijn ze niet zo blij dat er supporters een SV hebben gekregen omdat ze het trainingsveld op zijn gegaan. Ik vind het geheel terecht dat die malloten (want dat zijn het) een SV hebben gekregen wegens het betreden van het trainingsveld. Helemaal nadat ik las dat ze ook even 7 ballen hebben gejat.
Ik vind het mooi dat FR Lyrics probeert om de sfeer terug te krijgen in de Kuip, maar ik vind het toch aparte lui die die groep op hebben gericht. Ik had me een tijd terug ook aangemeld bij de FR Lyrics hyves maar toen gingen ze eisen aan je stellen. Je was geen echte als je niet op de gele zijde zat etc etc.
Hopelijk komt er nu een andere groep die opstaat en het wat professioneler aanpakt. Wat een kneuzen zeg.
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom die-hard supporters zo achterlijk doen tegen/over mensen die zich ook als supporter van dezelfde club beschouwen maar het niet tot levensstijl/religie verheffen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:13:27 #119
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_80508468
Feyenoord heeft interesse in Marcellis volgens NU.nl

http://www.nu.nl/sport/22(...)psver-marcellis.html
ga eens koffie halen
pi_80508594
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:13 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Marcellis volgens NU.nl

http://www.nu.nl/sport/22(...)psver-marcellis.html
Voor 5 ton zeg ik: doen!
pi_80508650
quote:
Mokotjo wacht op officieel bericht van Feyenoord-trainer Been

Kamohelo Mokotjo weet nog niet in welk shirt hij volgend seizoen speelt. De middenvelder van Excelsior zou een kans krijgen bij Feyenoord, maar heeft officieel nog niets gehoord. “Ik sta in ieder geval te popelen om mijn kans te grijpen”, zei Mokotjo in AD/Sportwereld.

De jeugdinternational van Zuid-Afrika las in de kranten dat hij zich in de zomer mag komen bewijzen bij Feyenoord. “Maar officieel heb ik dat nog niet gehoord”, reageerde Mokotjo. “Dat ik eerst een seizoen bij Excelsior heb gespeeld is uitstekend voor mijn ontwikkeling geweest. Zegt Mario Been dat ik qua spel op Eyong Enoh van Ajax lijk? Dat is een compliment, maar ik vind dat ik een andere voetballer ben.”

“Enoh is fysiek veel sterker, ik moet het vooral van mijn techniek hebben”, legde de negentienjarige middenvelder uit. “Dat Feyenoord een ticket voor Europees voetbal heeft is prachtig. Ik wil dolgraag die ervaring opdoen.” Mokotjo werd in de zomer overgenomen van SuperSport United en speelde dit seizoen 24 competitiewedstrijden voor Excelsior, waarvan 22 als basisspeler.
Goede speler. Gewoon een kans geven dit seizoen samen met Pedro en Erasmus.
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:31:10 #122
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_80508693
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Nee, dat is door die mongool bij de KNVB. Je weet wel, die het nodig vond om neutrale kaarten in de verkoop te gooien.
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:57:07 #123
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80509113
quote:
Aboutaleb niet naar bekerfinale in Amsterdam

Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam zal niet aanwezig zijn bij de eerste wedstrijd van de finale van de KNVB-beker. Hij zegt ervoor gepleit te hebben om de finale over één wedstrijd te laten spelen met supporters van beide verenigingen in De Kuip.De beslissing om de finale te verdelen over een Amsterdamse en een Rotterdamse wedstrijd lag uiteindelijk in handen van de KNVB en de clubs zelf. Tijdens de verkiezing van de RTV Rijnmond Voetballer van het Jaar voegde hij daar aan toe dat hij niet bij de wedstrijd in Amsterdam aanwezig wil zijn als de Rotterdamse supporters daar niet gewenst zijn.
quote:
Mokotjo en Van Dijk in de prijzen op gala RTV Rijnmond Voetballer van het Jaar

Tijdens het afsluitende gala van de RTV Rijnmond Voetballer van het Jaar-verkiezing zijn naast winnaar Ron Vlaar, ook Rob van Dijk en Kamohelo Mokotjo in de prijzen gevallen. De Feyenoord-goalie en het Excelsior-talent werden tijdens de rondvaart op een boot van Spido in het zonnetje gezet.

Rob van Dijk werd door Rob Jacobs gekroond tot keeper van het jaar. Excelsior-middenvelder Kamohelo Mokotjo werd door judoka Deborah Gravestein uitgeroepen tot talent van het jaar. De Zuid-Afrikaan, die volgend seizoen weer bij Feyenoord zal spelen, bleef Spartaan Nick Viergever voor. Feyenoorder Stefan de Vrij stond ook hoog in het klassement, maar speelde niet het minimaal benodigde aantal wedstrijden om in aanmerking te komen voor de eindoverwinning.

Guyon Fernandez (Excelsior) en Moussa Kalisse (FC Dordrecht) werden met 12 goals uitgeroepen tot topscorer van het jaar. Aad de Mos werd verkozen tot beste analist van RTV Rijnmond. De trainer van Sparta bleef Jan Everse nipt voor.
quote:
Feyenoord en AZ azen op Marcellis

PSV'er Dirk Marcellis (22) staat in de belangstelling van AZ en Feyenoord. De verdediger komt onder trainer Fred Rutten nauwelijks aan bod, maar heeft officieel nog niet te horen gekregen dat hij Eindhoven mag verlaten. Dirk Marcellis Eerder dit seizoen werden de onderhandelingen over een nieuw contract door de Limburger zelf afgebroken. De onzekerheid over zijn sportieve toekomst was de aanleiding. Het weigeren van een nieuwe verbintenis heeft voor de tweevoudige international als voordeel dat ook zijn gelimiteerde transfersom van naar verluidt een half miljoen euro niet is gestegen. PSV zou Marcellis eventueel kunnen betrekken in een deal met doelwit Jeremain Lens.

[ Bericht 17% gewijzigd door H.M.Murdock op 20-04-2010 09:07:00 ]
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:58:17 #124
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80509140
quote:
Beenhakkers cv naar Belgische voetbalbond gestuurd

Sinds het vertrek van Dick Advocaat bij België, stromen de kandidaturen binnen bij de Belgische bond. Daarbij zit onder andere het cv van Leo Beenhakker. Don Leo zelf relativeert deze gang van zaken. 'Ik vind het niet erg als mijn cv op de Belgische voetbalbond is beland', vertelt Beenhakker aan Het Nieuwblad. 'Geef toe, er staat niet veel fout in hé. Ik ga niet speculeren over wat ik zou doen als België effectief bij me aanklopt. Dat zien we dan wel.'

Overigens wil het niet zeggen dat Beenhakker zélf zijn staat van dienst heeft opgestuurd naar onze zuiderburen. Bij zaakwaarnemers komt het vaker voor dat spelers of trainer voorgesteld worden en met de aanbieding later pas naar de betrokkene stappen als er wordt toehapt. Bij de stapel aanmeldingen zit trouwens ook het cv van Aad de Mos. De meest voor de hand liggende nieuwe bondscoach komt uit het rijtje Wilmots, Gerets, Broos, Preud'homme, Leekens en Bölöni.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:01:17 #125
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80509199
quote:
Succesvolle rentree De Guzman in kleine klassieker

Jonathan De Guzman heeft maandagavond zijn rentree gemaakt bij Jong Feyenoord/Excelsior in de wedstrijd tegen Jong Ajax. De middenvelder speelde ruim zeventig minuten in het duel waar geen publiek bij aanwezig was en dat eindigde in een 3-0 zege voor de thuisploeg. De Guzman hervatte vorige week maandag de groepstraining nadat hij was hersteld van een knieblessure en deed in Amsterdam voor het eerst wedstrijdritme op.

Scoreverloop:
41’ 1-0 Kappelhof
45’ 2-0 Sulejmani
81’ 3-0 Suk

Geel: Pattinama (Jong Feyenoord/Excelsior), Kappelhof (Jong Ajax)

Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Darley; Leerdam, Ramsteijn, Nelom, De Cler; Risamasu (72’ Weber), De Guzman (72’ Hagary), Babovic; Schet (46’ Pattinama), Biseswar en Ribeiro.
Ik heb de wedstrijd gezien maar de ''eerste elftalspelers'' lieten het zwaar afweten. De Guzman en Biseswar dramatisch, zelfs Darley zag er bij alle drie de goals niet best uit.
pi_80509230
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:58 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 10:27:31 #127
138438 crew  Pizzakoppo
pi_80511470
Voor wie zijn jullie in de bekerfinale eigenlijk?
pi_80511969
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat wil je nu dat we zeggen?
pi_80511986
quote:
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 10:45:19 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80512044
quote:
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:46:22 #131
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_80512076
quote:
Portsmouth
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_80512526
quote:
+10000 !!
- AFCA -
pi_80512597
Pizzakoppo leert het ook nooit. Wanneer krijgt die arme jongen toch eens een perm-ban?
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:15:04 #134
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_80513065
Happel in de krant olé olé!
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)en-Ajax-haters.dhtml
ROTTERDAM - Feyenoord-fans hebben op internet hun verontwaardiging uitgesproken over 150 medesupporters die zaterdag de training van hun club verstoorden. De laatstgenoemde aanhangers benadrukten dat zij een nederlaag van hun ploeg tegen FC Twente eisen. Daarmee helpt Feyenoord rivaal Ajax in ieder geval niet aan een kampioenschap. ,,Zijn we fan van Feyenoord of Ajax-haters?"

,,Die 150 zetten ons allen weer te kijk voor heel Nederland. En bedankt. Wat een idioten! Gewoon winnen van Twente!", zegt bezoeker 'Da_renz' op een groot netwerk van Feyenoorders.

Gebruiker 'rolandb' vindt dat de 150 niet spreken namens alle fans. ,,Dat calimerogedrag ten opzichte van Ajax irriteert mij mateloos, het tekent zwakte en daar houd ik niet van. Persoonlijk zou ik veel meer voldoening halen als Ajax dánkzij Feyenoord kampioen wordt. Dan hebben ze het namelijk aan ons te danken, dat maakt ons sterker."

'Feijenoord-albir' stemt hiermee in en benadrukt dat een overwinning op FC Twente de ploeg van Mario Been alleen maar vertrouwen kan geven op weg naar de dubbele confrontatie met Ajax in de bekerfinale.

Ook wordt gewezen op het belang van de vierde plaats voor Feyenoord, waardoor de club de voorronde volgend seizoen in de Europa League zal kunnen overslaan. ,,Anders moeten we weer naar FC Verweggistan en dat kóst ons alleen maar geld. De groepsfase lévert je geld op."

Sommigen vinden dat Feyenoord 'gewoon' voor de winst moet gaan en rekenen erop dat Ajax zelf tegen Heracles ('Gertjan Verbeek zal graag voor ons willen winnen') of NEC faalt.

Andere fans staan weer achter een bewuste nederlaag. 'Happel' laat in een reactie weten: ,,Het financiële gat met Ajax mag niet groter worden. Zonder Champions League-voetbal zal Ajax meer spelers moeten verkopen, dat is alleen maar gunstig."

'Romeijn' maakt het weinig uit of Feyenoord nou wint, gelijkspeelt of verliest. ,,Dit is een win-win-situatie. Als we punten pakken, pakken we punten, als we verliezen, wordt Ajax geen kampioen."

De meningen blijven dus ook 'online' verdeeld. Het resultaat is vandaag te zien: Twente - Feyenoord staat om 14:30 uur op het programma. Om diezelfde tijd trapt Ajax in eigen huis af tegen Heracles. Volgende week volgen nog NAC - Twente en NEC - Ajax.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:20:06 #135
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80513241
Hij wordt beroemd Nieuwe Johan Derksen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:22:17 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80513350
Voor de 1000ste keer. Dat ben ik niet.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:40:13 #137
63192 ursel
pi_80514074
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:22 schreef Happel het volgende:
Voor de 1000ste keer. Dat ben ik niet.
Staat toch echt dat Happel dat zegt
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:45:52 #138
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80514288
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:40 schreef ursel het volgende:

[..]

Staat toch echt dat Happel dat zegt
Idd....
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:51:30 #139
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_80514510
quote:
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_80514749
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:51 schreef MassimO het volgende:

[..]

JA HE!!!!!!!!1111111
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:23:04 #141
53267 TC03
pi_80515605
quote:
pi_80518992
quote:
'Er komt geen gesprek meer met trainer Fred Rutten'
De toekomst van Dirk Marcellis lijkt definitief buiten het Philips Stadion te liggen. Kees Ploegsma, zaakwaarnemer van de verdediger, zegt tegen L1 dat hij daar op rekent. "Ga er maar vanuit dat Dirk volgend seizoen naar een andere club gaat. Er komt ook geen gesprek meer met trainer Fred Rutten", aldus Ploegsma. De belangenbehartiger beaamt dat er interesse is van verschillende clubs, waaronder AZ. Marcellis wil eerst afwachten wie de nieuwe trainer wordt van AZ voordat hij een beslissing neemt.
pi_80519093
Als Vlaar weggaat wel een optie, anders lekker naar AZ laten gaan.
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:08:17 #144
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_80519625
Ik zag/zie Schut het vertrek van Vlaar ook wel opvangen;
* Contract bij FC Utrecht loopt af, dus kost niets (op salaris na).
* Is wat ouder, wat in onze selectie toch ook geen minpunt is.
* Heeft in de jeugd van Feijenoord gezeten.
* Zal het kwalitatief gezien ook aankunnen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:27 #145
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80522986
18:30 op donderdag. Dat wordt nog aardig racen om op tijd te kunnen komen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:37:36 #146
53267 TC03
pi_80525645
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Vlaar weggaat wel een optie, anders lekker naar AZ laten gaan.
Of Vlaar behouden en Bahía of Hofland verkopen om daarna Marcellis te huren met optie tot koop?
pi_80525817
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Of Vlaar behouden en Bahía of Hofland verkopen om daarna Marcellis te huren met optie tot koop?
Hmm, denk dat er in dat geval een linksbenige verdediger gehaald gaat worden.
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:26:55 #148
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80527633
Je kan beter Wijnaldum of Fer verkopen dan Vlaar hoor, die moeten we echt houden. Zitten we met een bout aanval en ook nog een bout verdediging. Nu valt het achterin nog wel mee bij ons
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80528628
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Maar ondertussen heb je wel al je oordeel klaar over degene die er waren?

Typisch...
Jaa,die over zo'n trieste hersenlozen figuren met het iq van een stoeptegel heb ik een oordeel.
AFC Ajax
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:15:27 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80529235
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:54 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Jaa,die over zo'n trieste hersenlozen figuren met het iq van een stoeptegel heb ik een oordeel.
Vind het altijd zo leuk, wanneer figuren zoals jij met dit soort termen gaat smijten. Dan vraag ik me altijd af wie hier nou de hersenloze is. Stenen gooien naar de poltie/ME is sowieso al kansloos. Die gasten moet je gewoon aanpakken. Verder vind ik jouw mening over de andere, wel normale, supporters, vrij kortzichtig en ondoordacht. Maar dat is wel vaker met mensen die van toeten nog blazen weten.
Elite
Tegen TTIP
pi_80529615
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef H.M.Murdock het volgende:
18:30 op donderdag. Dat wordt nog aardig racen om op tijd te kunnen komen.
en dan was het eerst nog om 18.00 he, alleen om Pim Fortuyn te herdenken is het half zeven geworden
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:27:30 #152
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80529698
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:54 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Jouw IQ is ook niet veel hoger dan die van een stoeptegel. Pot verwijt de ketel, enige verschil tussen hun en jij is dat jij geen stoeptegels kan tillen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80529825
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:27 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Jouw IQ is ook niet veel hoger dan die van een stoeptegel. Pot verwijt de ketel, enige verschil tussen hun en jij is dat jij geen stoeptegels kan tillen.
Enigste verschil tussen mij en hun is dat ik nadenk bij mijn acties en niet met stenen zit te gooien op de ME,en alles verniel wat ik maar tegen kom.
AFC Ajax
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:39:20 #154
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80530183
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:30 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Enigste verschil tussen mij en hun is dat ik nadenk bij mijn acties en niet met stenen zit te gooien op de ME,en alles verniel wat ik maar tegen kom.
Ik denk dat het verschil eerder is dat hun er elke week bij zijn en jij hier alleen maar gal zit te spuwen van achter je computer. Niet?

Gaan er hier mensen nog naar de beker-finale?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80531253
Hallo mede-supporters!
Ik wil jullie allemaal vragen om je eens te verdiepen in het nieuwe spelersfonds van Feyenoord. Door deze nieuwe opzet is het voor de echte fans ook mogelijk om iets voor je club te doen voor weinig geld. Je krijgt er natuurlijk erg veel voordeel voor terug en je steunt de club er enorm mee! Laat me ook weten wat jullie van het fonds vinden!
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:55:25 #156
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80533552
Wéééér zon idee om geld van de supporters af te troggelen. Tuurlijk is het idee goed, maar we besteden al zoveel geld aan onze club. Daarbij helpt het niet echt als de club dan, over de rug van de fanatiekelingen, een wit voetje probeert te halen in de media. Beetje eenrichtingsverkeer ..
pi_80536975
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:39 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik denk dat het verschil eerder is dat hun er elke week bij zijn en jij hier alleen maar gal zit te spuwen van achter je computer. Niet?

Gaan er hier mensen nog naar de beker-finale?
Wat gal te spuwen?Ik geef hier mijn mening over dat zooitje ongeregeldheden,maarja dit is het laatste woord wat ik erover heb vuil gemaakt.
AFC Ajax
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:13:39 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80537079
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Wat gal te spuwen?Ik geef hier mijn mening over dat zooitje ongeregeldheden,maarja dit is het laatste woord wat ik erover heb vuil gemaakt.
Wij blij.
Elite
Tegen TTIP
pi_80537991
Iemand die nog gaat? Ik niet, m'n oom gaat op mijn seizoenskaart een kaart halen want ik heb totaal geen zin.
pi_80538076
Ik ga ook niet, dat geld gebruik ik wel lekker ergens anders voor.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:39:14 #161
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_80538322
Ik ga gewoon, is toch een soort automatisme he om weer een kaartje te bestellen.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:45:47 #162
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80541781
Tuurlijk ga ik. Boycot de boycot!
  woensdag 21 april 2010 @ 13:11:47 #163
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80556700
Ik ga ook gewoon, Feyenoord-Ajax is gewoon een wedstrijd apart. En anders ga ik wel voor de gezelligheid rondom het stadion
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 21 april 2010 @ 13:47:36 #164
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80558015
quote:
Respect is toverwoord voor finale Ajax-Feyenoord

De directies van Ajax en Feyenoord hebben hun trainers en spelers opgedragen zich in de media respectvol over elkaar uit te laten. Ook op hun internet- en tv-sites zullen beide clubs, op weg naar de beladen bekerfinales, fair play benadrukken. ‘Natuurlijk moet er rivaliteit zijn’, zegt Ajax-directeur Rik van den Boog. ‘En natuurlijk wil ik met 5-0 winnen van Feyenoord, maar ik wil ook dat we trots op onszelf kunnen zijn vanwege ons sportief gedrag.’ Zijn collega Eric Gudde van Feyenoord: ´Ik heb alle kopstukken, van technisch directeur Leo Beenhakker tot aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, bijeengeroepen en gezegd: ‘Nu leiderschap en volwassen gedrag tonen. De finales moeten een voetbalfeest worden. Dan hoor je je niet tegen een ander af te zetten.’

Maandag nog spraken spelers van Ajax – Jan Vertonghen en Toby Alderweireld – in diverse publicaties hun woede uit over de gemakzuchtige houding van Feyenoord in het – verloren – treffen met Ajax’ concurrent om het kampioenschap FC Twente. ‘Nu vreten we Feyenoord in de bekerfinale helemaal op’, zei Alderweireld toen onder meer. ‘Ik heb hem daarop niet aangesproken, maar wel over gesproken’, aldus Van den Boog. ‘Op zich vind ik zijn uitdrukking niet kwetsend. Ik hoop ook dat Ajax Feyenoord opvreet in de dubbel, en dat bedoel ik echt niet slecht.’ In de aanloop naar de bekertwedstrijd is de spanning hoog opgelopen. Het Ajax - Feyenoord gevoel liet het vuur al vroeg ontbranden. Of zoals Gudde schertsend zegt: ‘Je wenst een bekerfinale in De Kuip met 20.000 supporters van beide clubs, die allemaal met eigen vervoer naar het stadion komen en, plastisch gezegd, door vijf veldwachters naar hun plek worden gewezen. Van dat ideaal zijn we wel heel ver afgeraakt.’

Toch hadden Van den Boog en Gudde, op 3 maart, na het eerste overleg met burgemeester Aboutaleb van Rotterdam het idee dat ze er met één finale in De Kuip, met twee eigen supportersgroepen op de tribunes, wel uitkwamen. ‘Maar de regie over ons akkoord ging verloren omdat opeens allerlei corrigerende maatregelen naar buiten kwamen over het aantal supporters, het aanvangstijdstip en het vervoer. Vanaf dat moment zijn we gaan glijden.’ Wat uiteraard alles te maken had met de onverdraagzaamheid van beide supportersgroepen. ‘We zitten met de erfenis van degenen die er de afgelopen jaren een zooitje van hebben gemaakt’, aldus Gudde, ‘en waartegen we met z’n allen, clubs en overheid, onvoldoende zijn opgetreden.

‘We hebben te maken met een maatschappelijk probleem. In Nederland lukt het niet een kwaadaardige cel van 200 of 300 hooligans te isoleren’, zegt Van den Boog. Beiden pleiten voor snelle invoering van de Voetbalwet, die al anderhalf jaar ter behandeling in de Eerste Kamer ligt en op 18 mei weer op de agenda staat. ‘Die wet is voor de clubs de basis waarop we verder moeten gaan’, aldus Gudde, die meent dat alleen een Spaanse of Engelse aanpak van raddraaiers succes heeft. Lik-op-stukbeleid voor fans met een stadionverbod, die zich voor, tijdens en na de wedstrijd op het politiebureau moeten melden.
quote:
Been kan tegen Ajax weer over De Guzman beschikken

Jonathan De Guzman is op tijd hersteld van een knieblessure voor het eerste duel in de bekerfinale tegen Ajax van zondag. De middenvelder speelde maandagavond met Jong Feyenoord/Excelsior ook al in de Arena. Hij deed zeventig minuten mee in de wedstrijd tegen Jong Ajax (3-0 verlies).

De Canadese middenvelder, wiens contract deze zomer afloopt, hervatte vorige week al de groepstraining. Lange tijd kampte De Guzman met een knieblessure, maar hij lijkt nu dus op tijd fit voor het treffen in de Arena. Medio februari speelde De Guzman in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (2-2) voor het laatst. Hij kwam tijdens de huidige jaargang veertien keer in actie en scoorde daarin drie keer.
  woensdag 21 april 2010 @ 14:27:02 #165
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80559455
Het is jammer dat het altijd de ajax spelers zijn met zulke teksten, waar is de tijd gebleven dat wij nog pittige uitspraken deden in de media over Ajax.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80560541
quote:
'Ajax is veel groter en mooier dan Feyenoord'

AMSTERDAM - Ajax en Feyenoord worden als twee grootste clubs van Nederland vaak met elkaar vergeleken. In de aanloop naar de eerste bekerfinale van komende zondag, zegt Ajax-verdediger Toby Alderweireld niet te snappen waarom. ,,Ajax is een veel grotere en mooiere club."

Zondag speelt Ajax in eigen huis tegen Feyenoord, een eerste van twee confrontaties die moet gaan bepalen wie de KNVB-beker op zijn naam mag schrijven: Ajax zijn achttiende of Feyenoord zijn twaalfde.

Alderweireld vindt het jammer dat de strijd over twee wedstrijden moet worden uitgevochten. ,,Het blijft het mooiste met supporters van beide clubs op de tribune", aldus de Belg deze week in Voetbal International. "Aanvankelijk was dit een droomfinale, nu zit er toch een smetje op."

De 21-jarige Alderweireld - sinds dit seizoen vaste kracht in de defensie van Ajax dat maar 19 competitiedoelpunten moest toestaan - over de rivaliteit: ,,Die spanning tussen Ajax en Feyenoord, ja, die is heftig. Maar gezonde rivaliteit kan mooi zijn."

,,In de club, in de kleedkamer, onder supporters: iedereen is erop gebrand deze prijs binnen te slepen. Bovendien heeft Ajax de laatste jaren te weinig prijzen gewonnen, waardoor het zeker niet aan ons is om geringschattend te doen over de nationale beker. Het is een trofee die we absoluut willen winnen."

Alderweireld vindt het onterecht dat de twee clubs vaak met elkaar vergeleken worden. ,,Ik vind Ajax een grotere en mooiere club", zo zegt hij. ,,Wij hebben veel meer prijzen gewonnen, hebben veel meer fans in binnen- en buitenland én ons spel spreekt traditioneel meer tot de verbeelding. Ook dit seizoen zijn wij beter dan zij: niet alleen qua resultaten, ook qua manier van voetballen."

,,Ik hoor en lees vaak dat Feyenoord het met zo'n jong team zo knap doet. Maar ons team is gemiddeld even jong. En toch doen wij het beduidend beter. Nu ja, door de grotere naam van Ajax wordt altijd meer van ons verwacht. Logisch ook, dat hoort nu eenmaal bij de status van de club."
Dit nare mannetje moet eens even op z'n plek gezet worden met die jodenbek van hem.
-
  woensdag 21 april 2010 @ 14:58:44 #167
189963 nubreektmijnklomp
pi_80560612
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit nare mannetje moet eens even op z'n plek gezet worden met die jodenbek van hem.
hoezo? hij heeft gewoon gelijk hoor
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80560694
- normaal doen -

[ Bericht 31% gewijzigd door Happel op 21-04-2010 15:07:45 ]
-
  woensdag 21 april 2010 @ 15:06:03 #169
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80560879
- reactie op edit -

[ Bericht 90% gewijzigd door Happel op 21-04-2010 15:08:01 ]
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 21 april 2010 @ 15:09:10 #170
189963 nubreektmijnklomp
pi_80560970
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef Ritmo het volgende:
- normaal doen -
nouja hij heeft natuurlijk de tijd gemist toen ajax en feyenoord WEL aan elkaar gewaagd waren. over de laatste paar jaar vergeleken kan je nou niet zeggen dat hij heel erg ongelijk heeft.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 21 april 2010 @ 15:11:04 #171
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80561015
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

nouja hij heeft natuurlijk de tijd gemist toen ajax en feyenoord WEL aan elkaar gewaagd waren. over de laatste paar jaar vergeleken kan je nou niet zeggen dat hij heel erg ongelijk heeft.
Tuurlijk wel, voor jou is het misschien zo dat de 'mooiste' club tevens de club is met de prijzen. Maar daar zijn de meningen toch echt wel over verdeeld.

Zo zijn alle ajacieden, vandaar dat we een hekel aan jullie hebben. Heeft niks met jaloezie te maken, van mijn part maak je het embleem rond vol met sterren.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80561116
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Feyenoord won recenter zowel nationaal als internationaal een prijs. Maar het is gewoon minderwaardig hoe hij over Feyenoord praat, geen grijntje respect...

En Happel, doe niet zo triest. Dat jij tegenwoordig in Ajax-pyama slaapt is niet ons probleem.
-
  woensdag 21 april 2010 @ 15:17:38 #173
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80561219
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:14 schreef Ritmo het volgende:
En Happel, doe niet zo triest. Dat jij tegenwoordig in Ajax-pyama slaapt is niet ons probleem.
Ritmo, doe gewoon normaal. Je weet best wat wel en niet toegestaan is hier. Dat laatste zal ik maar als niet gelezen beschouwen. Typisch dat zoiets weer uit jouw muil komt.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 21 april 2010 @ 15:22:40 #174
189963 nubreektmijnklomp
pi_80561366
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:11 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, voor jou is het misschien zo dat de 'mooiste' club tevens de club is met de prijzen. Maar daar zijn de meningen toch echt wel over verdeeld.

Zo zijn alle ajacieden, vandaar dat we een hekel aan jullie hebben. Heeft niks met jaloezie te maken, van mijn part maak je het embleem rond vol met sterren.
ja dat zal het zijn dat ik als ajax supporter ajax de mooiste club vindt, ook al hadden ze net zo weinig prijzen als ado, is natuurlijk logisch. maar het feit blijft dat ajax de laatste 2 seizoen een stuk beter speelt. En kom op, jullie laatste europese prijs was ook al weer 8 jaar geleden
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 21 april 2010 @ 15:39:54 #175
63192 ursel
pi_80561988
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

ja dat zal het zijn dat ik als ajax supporter ajax de mooiste club vindt, ook al hadden ze net zo weinig prijzen als ado, is natuurlijk logisch. maar het feit blijft dat ajax de laatste 2 seizoen een stuk beter speelt. En kom op, jullie laatste europese prijs was ook al weer 8 jaar geleden
Tis wel de laatste nederlandse europese prijs, dus groot gelijk dat we er ff op teren.
pi_80562464
Het zou godverdomme eens tijd worden dat onze spelers zulke dingen zeggen. Ook die uitspraak van Alderweireld dat ze Feyenoord willen "opvreten", dat mis ik bij ons.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 21 april 2010 @ 15:54:46 #177
63192 ursel
pi_80562586
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef MB23 het volgende:
Het zou godverdomme eens tijd worden dat onze spelers zulke dingen zeggen. Ook die uitspraak van Alderweireld dat ze Feyenoord willen "opvreten", dat mis ik bij ons.
Niemand heeft babovic de afgelopen week geintreviewd denk ik
  woensdag 21 april 2010 @ 15:56:12 #178
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80562633
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.

Minimaal driekwart zou afvallen als Ajax niet de naamsbekendheid en de hoeveelheid prijzen had gehad die ze op dit moment hebben. Kinderen zijn voor Ajax omdat iedereen in de klas voor Ajax is. Zo begint het allemaal
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80562684
Respect voor Feyenoord? Waarom zouden Ajacieden dat moeten hebben na dat akkefietje met 150 man op het trainingsveld dan

Kom op jongens, niet zo miepen. Ook incasseren als je zelf uitdeelt.
pi_80562705
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:56 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.

Minimaal driekwart zou afvallen als Ajax niet de naamsbekendheid en de hoeveelheid prijzen had gehad die ze op dit moment hebben. Kinderen zijn voor Ajax omdat iedereen in de klas voor Ajax is. Zo begint het allemaal
Ik dacht dat er meer Feyenoord supporters waren dan Ajax supporters?
  woensdag 21 april 2010 @ 16:29:41 #181
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80564024
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik dacht dat er meer Feyenoord supporters waren dan Ajax supporters?
Ajax hebben meer fans dan Feyenoord, wel minder supporters inderdaad.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 21 april 2010 @ 16:52:32 #182
189963 nubreektmijnklomp
pi_80564882
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ajax hebben meer fans dan Feyenoord, wel minder supporters inderdaad.
gelukkig kan je dat onderbouwen met feiten. oh nee wacht. Overigens was mijn hele klas vroeger wel voor feyenoord maar toentertijd was feyenoord (en ajax) nog goed op europees niveau. T zou mooi zijn als nederland weer eens iets presteerde op europees niveau, en dan boeit t me echt weinig welke club zolang nederland maar weer op de kaart word gezet
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 21 april 2010 @ 16:54:31 #183
299324 BartAlmelo
Wij Zijn 1, Wij Zijn HERACLES
pi_80564953
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

gelukkig kan je dat onderbouwen met feiten. oh nee wacht. Overigens was mijn hele klas vroeger wel voor feyenoord maar toentertijd was feyenoord (en ajax) nog goed op europees niveau. T zou mooi zijn als nederland weer eens iets presteerde op europees niveau, en dan boeit t me echt weinig welke club zolang nederland maar weer op de kaart word gezet
Dat gaat ook gebeuren zo gauw wij Europa in gaan!!

Maar goed, even over de topic... Het spijt me maar ik geef Feyenoord weinig kans. Als het in 1 wedstrijd zou worden gespeeld in de Kuip was alles mogelijk geweest, maar over twee wedstrijden is Ajax toch de betere denk ik.
  woensdag 21 april 2010 @ 17:07:24 #184
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80565461
quote:

[..]

Het is algemeen bekent? Als jullie zoveel fans/supporters hebben, waarom is die beker-finale na een aantal dagen nog steeds niet uitverkocht? 2-3 jaar geleden stonden jullie op een gegeven moment ergens rond de 10e plaats, het was nog nooit zo leeg in de ArenA.

En dan verschillen wij daar in mening in. Nederland in het algemeen kan me geen ruk schelen, alleen Feyenoord interesseert me.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 21 april 2010 @ 17:25:27 #185
189963 nubreektmijnklomp
pi_80566043
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:07 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Het is algemeen bekent? Als jullie zoveel fans/supporters hebben, waarom is die beker-finale na een aantal dagen nog steeds niet uitverkocht? 2-3 jaar geleden stonden jullie op een gegeven moment ergens rond de 10e plaats, het was nog nooit zo leeg in de ArenA.

En dan verschillen wij daar in mening in. Nederland in het algemeen kan me geen ruk schelen, alleen Feyenoord interesseert me.
en dan volgens mij niet eens feyenoord zelf maar meer de andere supporters
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80566045
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:54 schreef BartAlmelo het volgende:

[..]

Dat gaat ook gebeuren zo gauw wij Europa in gaan!!

....
(kijkt naar je avatar...heracles...) Dit is een grap mag ik hopen?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 21 april 2010 @ 17:31:40 #187
299324 BartAlmelo
pi_80566241
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:25 schreef Aloulou het volgende:

[..]

(kijkt naar je avatar...heracles...) Dit is een grap mag ik hopen?
Wacht jij de play-offs maar af, dit gaat helemaal goed komen. Het is dat jullie zo veel mazzel hebben gehad dit seizoen anders hadden wij gewoon 5e gestaan...
pi_80566292
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:31 schreef BartAlmelo het volgende:

[..]

Wacht jij de play-offs maar af, dit gaat helemaal goed komen. Het is dat jullie zo veel mazzel hebben gehad dit seizoen anders hadden wij gewoon 5e gestaan...
Het is dat Twente, PSV, AZ en Ajax het beter doen, maar anders waren wij kampioen geworden
  woensdag 21 april 2010 @ 18:32:39 #189
189963 nubreektmijnklomp
pi_80568143
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:31 schreef BartAlmelo het volgende:

[..]

haha you go girl!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80568691
Kaartverkoop voor 6 mei gaat best rap volgens mij. Dacht effe op mijn gemak een kaart voor X te halen, maar helaas. Effe wat anders uitzoeken dus. Als ik maar op X kom.
  woensdag 21 april 2010 @ 19:27:29 #191
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80570162
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:48 schreef blindgier het volgende:
Kaartverkoop voor 6 mei gaat best rap volgens mij. Dacht effe op mijn gemak een kaart voor X te halen, maar helaas. Effe wat anders uitzoeken dus. Als ik maar op X kom.
Dat valt best mee, maar de vakken X,S en dergelijke zijn altijd snel uitverkocht. Logisch
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80570583
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat valt best mee, maar de vakken X,S en dergelijke zijn altijd snel uitverkocht. Logisch
Snap op zich wel dat die snel weg zijn, maar dan zijn er toch een hoop van andere vakken die dus voor X kiezen. Had niet verwacht dat zoveel mensen ineens voor andere vakken zouden kiezen Of het moeten de supporters zijn van vakken die niet in de vekoop gingen. Ach ja lekker belangrijk ook, dus nu maar Q genomen.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:10:47 #193
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80572099
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:37 schreef blindgier het volgende:

[..]

Snap op zich wel dat die snel weg zijn, maar dan zijn er toch een hoop van andere vakken die dus voor X kiezen. Had niet verwacht dat zoveel mensen ineens voor andere vakken zouden kiezen Of het moeten de supporters zijn van vakken die niet in de vekoop gingen. Ach ja lekker belangrijk ook, dus nu maar Q genomen.
Inprincipe maakt dat ook weinig uit, als je een halfuurtje van te voren op Q staat kan je zo overlopen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 21 april 2010 @ 20:21:45 #194
53267 TC03
pi_80572584
Echt geen zin in zondag.

Weet nu al dat het een kansloze wedstrijd wordt.
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 20:39:03 #195
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80573320
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef TC03 het volgende:
Echt geen zin in zondag.

Het kan alleen maar meevallen, want het ligt in de lijn der verwachting dat ajax met een aantal doelpunten verschil wint.

En als je een club die in de competitie 20 punten hoger staat, en die een 27 miljoen euro hogere begroting heeft, ineens een extra wedstrijd voor eigen pubkiek kado gaat doen in de finale, dan zeg je als knjb eigenlijk: hier j.... ongens, hier heb je de beker.
Dus het is een geweldige prestatie en een hele dikke vinger als Feyenoord 'm weet te winnen, en niet meer dan normaal als dat niet gebeurt.
pi_80573392
quote:
Echt geen zin in zondag.

Niet zo negatief. Neuzen zijn nu zo vol van zichzelf dat ze er volgens mij iets te gemakkelijk over denken. Gaan er zo'n beetje allemaal vanuit dat het wel effe 5-0 wordt ofzo. Zal niet zeggen dat we daar zullen gaan winnen, maar zo kansloos zijn we ook weer niet en 2-1 of iets dergelijks is gewoon een 'goed' resultaat. Vind dat we als Feijenoord niet altijd over onszelf moeten praten alsof we een 3e rangs clubje zijn.
  woensdag 21 april 2010 @ 21:31:55 #197
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_80575641
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Het kan alleen maar meevallen, want het ligt in de lijn der verwachting dat ajax met een aantal doelpunten verschil wint.

En als je een club die in de competitie 20 punten hoger staat, en die een 27 miljoen euro hogere begroting heeft, ineens een extra wedstrijd voor eigen pubkiek kado gaat doen in de finale, dan zeg je als knjb eigenlijk: hier j.... ongens, hier heb je de beker.
Dus het is een geweldige prestatie en een hele dikke vinger als Feyenoord 'm weet te winnen, en niet meer dan normaal als dat niet gebeurt.

Het staat nog 0-0 he...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_80575972
quote:
Echt geen zin in zondag.

Heb een beetje vertrouwen derin,als Ajax als een dolle achter een doelpunt gaat aan lopen,vallen er gaten achterin,misschien maakt Feyenoord er wel gebruik van.
AFC Ajax
pi_80576870
quote:
Echt geen zin in zondag.

Dat je gaat kijken.

Voor mij is het seizoen voorbij, volgende week nog 1 competitiewedstrijd en dan is het klaar.
-
pi_80576997
quote:

[..]

Feyenoord en Ajax moeten weer samen Nederland gaan domineren.
Weg met al die boeren die nu opeens mee willen doen.
-
  woensdag 21 april 2010 @ 21:59:52 #201
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_80577139
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef MB23 het volgende:
Lekker boeiend dat geouwehoer vooraf, geen woorden maar daden toch...
  woensdag 21 april 2010 @ 22:00:31 #202
88139 JoeyT
pi_80577166
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Feyenoord en Ajax moeten weer samen Nederland gaan domineren.
Weg met al die boeren die nu opeens mee willen doen.
Toen Ajax de wereld domineerde, toen was het nog leuk...

De Nederlandse competitie stelt sowieso geen zak voor.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:01:21 #203
88139 JoeyT
pi_80577211
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Je zag t bij psv-feuenoord. Toen verwachtte ook iedereen dat PSV wel ff zou winnen...
pi_80577217
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Helaas ook geen daden bij ons.
-
pi_80577285
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Toen Ajax de wereld domineerde, toen was het nog leuk...

De Nederlandse competitie stelt sowieso geen zak voor.
Nee, dat was niet leuk.
-
  woensdag 21 april 2010 @ 22:05:44 #206
88139 JoeyT
pi_80577430
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, dat was niet leuk.
Jawel Maar ik genoot net zo hard in toen Feyenoord de UEFA cup pakte... Ik vind het jammer dat NEderland er nniet meer toe doet. Nu kijk ik maar naar clubs als bayern, real, inter, manchester omdat er Nederlanders spelem

Maar ik verwacht dat het spannend word. Ik denk dat AJAX zichzelf overschat en dat Feyenoord zeer gedreven zal zijn.
pi_80577514
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jawel Maar ik genoot net zo hard in toen Feyenoord de UEFA cup pakte... Ik vind het jammer dat NEderland er nniet meer toe doet. Nu kijk ik maar naar clubs als bayern, real, inter, manchester omdat er Nederlanders spelem

Maar ik verwacht dat het spannend word. Ik denk dat AJAX zichzelf overschat en dat Feyenoord zeer gedreven zal zijn.
Dat denk ik niet eigenlijk... Ik vind die koude oorlog opeens vanuit Amsterdam zo raar, meestal was dat juist meer vanuit Feyenoord-kant.
-
  woensdag 21 april 2010 @ 22:09:24 #208
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80577580
Ik denk dat Ajax over Feyenoord heen loopt zondag.

Ik hoop dat we het minimaal kunnen houden zodat we ook nog een reden hebben voor de return
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 21 april 2010 @ 22:10:45 #209
88139 JoeyT
pi_80577636
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat denk ik niet eigenlijk... Ik vind die koude oorlog opeens vanuit Amsterdam zo raar, meestal was dat juist meer vanuit Feyenoord-kant.
Dat komt gewoon door de competitie. Ze willen gewoon het liefst kampioen worden en balen ervan dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren.

Nu Feyenoord van twente heeft verloren, hebben ze er gewoon de hoop een beetje verloren...
pi_80577953
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat komt gewoon door de competitie. Ze willen gewoon het liefst kampioen worden en balen ervan dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren.

Nu Feyenoord van twente heeft verloren, hebben ze er gewoon de hoop een beetje verloren...
Feyenoord had sowieso geen kans gehad tegen Twente. Ajax verloor er zelf ook, juist Ajax zou moeten weten hoe moeilijk het daar is.
-
  woensdag 21 april 2010 @ 22:18:51 #211
88139 JoeyT
pi_80578071
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Feyenoord had sowieso geen kans gehad tegen Twente. Ajax verloor er zelf ook, juist Ajax zou moeten weten hoe moeilijk het daar is.
Inderdaad dat snap ik dat snap jij, maar wat Ajax zag was een slap Feyenoord dat expres verloor. En ik geloof ook best dat ze niet scherp stonden maar expres verliezen gaat me te ver.

Ik vind het jammer dat Ajax niet kampioen wordt maar ik kan wel inzien dat Feyenoord daar geen zak mee te maken heeft. Ik hoop op 2 mooie sportieve finales
  woensdag 21 april 2010 @ 22:50:45 #212
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80579694
quote:
KNVB-preses Van Praag prijst Feyenoord

KNVB-preses Michael van Praag heeft woensdag zijn waardering uitgesproken voor het krachtdadige beleid van Feyenoord ten aanzien van het wangedrag onder de eigen aanhang. ,,Ik hoop dat dit kordate optreden een voorbeeld is voor andere clubs'', gaf de bondsvoorzitter te kennen.

Ongeveer 150 'fans' van de Rotterdamse club verstoorden afgelopen zaterdag de training van de A-selectie. Zij betraden het trainingsveld en gaven coach Mario Been en zijn spelers duidelijk te verstaan dat een dag later in de uitwedstrijd tegen koploper FC Twente absoluut moest worden verloren. Alles beter dan aartsrivaal Ajax aan de landstitel helpen, zo luidde de dringende boodschap van de brutale meute, die ook nog eens zeven ballen ontvreemdde.

De clubleiding van Feyenoord legde maandag meteen aan twaalf supporters een stadionverbod op. Zij waren op basis van camerabeelden snel geïdentificeerd. De directie liet weten dat de komende weken verder zal worden gezocht naar personen die zich schuldig hebben gemaakt aan het overtreden van de gedragsregels in en rond De Kuip.

Van Praag: ,,In het kader van het programma Sportiviteit en Respect heb ik afgelopen weekeinde nog eens herhaald dat een grote verantwoordelijkheid ligt bij de clubbestuurders als we praten over het uitbannen van ongewenst gedrag op en rond de voetbalvelden. Feyenoord heeft de boodschap goed begrepen en heeft veel moeite gedaan de identiteit van de indringers te achterhalen en hen passend te straffen. Daar ben ik zeer tevreden over.''
quote:
WKE zet De Wolf aan de kant

John de Wolf is niet langer de trainer van de Drentse hoofdklasser WKE. De oud-Spartaan en oud-Feyenoorder is ontslagen door de amateurkampioen uit Emmen. De Wolf is ontslagen vanwege de slechte resultaten die de afgelopen periode werden geboekt. De landskampioen van vorig seizoen staat op de vijfde plaats en rechtstreekse plaatsing voor de Topklasse lijkt onhaalbaar te zijn geworden. Assistent-trainer Martin Koppenol is ook vertrokken. Het is nog niet bekend wie de opvolger wordt van John de Wolf.
WoonwagenKampEmmen
pi_80580238
'fans'
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 21 april 2010 @ 23:17:45 #214
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80581037
quote:
Coolsingel lijkt uitgesloten bij bekerwinst Feyenoord

'De Coolsingel bleef leeg' luidt de titel van het boek van Hugo Borst. Mocht Feyenoord de beker zien te winnen van Ajax, is dat ook letterlijk het geval. De Rotterdammers zullen een eventuele bekerwinst in het eigen stadion moeten vieren. Dit valt vandaag te lezen in Spits. Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam neemt hierover volgende week in overleg met de politie een definitief besluit. Zondag staat de eerste finalewedstrijd tussen Feyenoord en Ajax in de Arena op het programma, donderdag 6 mei volgt de return in De Kuip.

Volgens het gratis dagblad mogen de spelers alleen het balkon van het stadhuis betreden als er een Europese prijs of het landskampioenschap wordt binnengesleept. Dat Feyenoord twee jaar geleden na de overwinning op Roda JC in de bekerfinale wel naar de Coolsingel mocht, was een uitzondering gemaakt door de toenmalige burgemeester Ivo Opstelten. Het feest vond toen overdag plaats, veel winkels werden met hekken afgeschermd en sommige straten helemaal gesloten. Het feest met enkele tienduizenden supporters verliep toen relatief rustig.

De Ondernemersfederatie Rotterdam City (OFRC) heeft geen zin in een herhaling van 2008, zo lieten zij begin deze maand weten. De veiligheidsmaatregelen zijn volgens hen te groot, wat winkeliers zou afschrikken en waardoor inkomsten zouden worden misgelopen. Het OFRC voert voor de beslissing overleg met Aboutaleb en de politie. ,,Maar nu ligt het overleg even stil'', zegt directeur Guus van der Werf, die het geen probleem vindt dat er pas volgende week een besluit wordt genomen. ,,Als Feyenoord met 4-0 op z'n broek krijgt van Ajax, dan hoeven we het hier in Rotterdam niet meer over een huldiging te hebben, toch?''

Een woordvoerder van de burgervader ontkent dat er gewacht wordt op de uitslag van komende zondag in Amsterdam. ,,Dat heeft er niets mee te maken. We hadden alle draaiboeken voor de oorspronkelijke finaledag op 25 april klaarliggen, maar toen werd er besloten de finale over twee wedstrijden te verspreiden. Nu moet er een nieuw draaiboek komen.'' Feyenoord gaat niet van een huldiging op de Coolsingel uit. ,,Het is onwaarschijnlijk dat we naar het stadhuis mogen. Als we de beker winnen, vinden we vast een andere mooie plek om het te vieren'', laat de club weten. ,,Het meest voor de hand ligt een huldiging in het stadion op de dag van de tweede bekerfinalewedstrijd.''
  donderdag 22 april 2010 @ 00:36:35 #215
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_80583386
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Lijkt Amsterdam wel , daar mogen ze een eventuele bekerwinst ook niet vieren op het Leidscheplein.
Ook mede dankzij een paar tokkies die zich na de huldiging weer eens niet konden gedragen
Ik ben inmiddels overleden
pi_80583651
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Lijkt Amsterdam wel , daar mogen ze een eventuele bekerwinst ook niet vieren op het Leidscheplein.
Ook mede dankzij een paar tokkies die zich na de huldiging weer eens niet konden gedragen
Lullige is dat het tijdens de bekerwinst in 2008 perfect verliep. En dan krijg je dit...
Zo straf je supporters af voor goed gedrag en zullen ze zich minder snel inhouden een eventuele volgende keer, ze hebben toch niets te verliezen.
-
  donderdag 22 april 2010 @ 00:57:29 #217
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_80583770
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Lullige is dat het tijdens de bekerwinst in 2008 perfect verliep. En dan krijg je dit...
Zo straf je supporters af voor goed gedrag en zullen ze zich minder snel inhouden een eventuele volgende keer, ze hebben toch niets te verliezen.
Tja , het is altijd een kleine groep die het helaas voor de meerderheid verpest.
Denk ook niet dat het probleem op te lossen valt
  donderdag 22 april 2010 @ 12:21:37 #218
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80592535
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]
Toen Van Persie cs werden gemolesteerd op de toekomst, toen was meneer van Praag niet zo daadkrachtig

Heeft 020 de webmasters van afca inmiddels al een stadionverbod opgelegd? Vast niet...
  donderdag 22 april 2010 @ 12:44:25 #219
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80593292
quote:

[..]

2008 liepen de Roda-fans en Feyenoord-fans ook door elkaar heen zowat.

Maarja, Fey - Ajax gaat dat gewoon niet lukken
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80593681
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:21 schreef Klummie het volgende:

[..]

Toen Van Persie cs werden gemolesteerd op de toekomst, toen was meneer van Praag niet zo daadkrachtig

Heeft 020 de webmasters van afca inmiddels al een stadionverbod opgelegd? Vast niet...
020-roepers
  donderdag 22 april 2010 @ 12:57:15 #221
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80593757
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

020-roepers
Doet minder pijn dan Ajax of Amsterdam. Ben het er wel mee eens
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80593802
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:57 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Doet minder pijn dan Ajax of Amsterdam. Ben het er wel mee eens
Zondag gaan jullie pijn voelen, let maar op
  donderdag 22 april 2010 @ 12:59:37 #223
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80593827
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zondag gaan jullie pijn voelen, let maar op
Wordt er zondag gevoetbald dan?

Dacht dat het pas 6 mei was
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80594519
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wordt er zondag gevoetbald dan?

Dacht dat het pas 6 mei was
Ik weet niet of jullie zondag aan voetballen toekomen.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:26:21 #225
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80594706
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik weet niet of jullie zondag aan voetballen toekomen.
Ik hoop het niet, gewoon met zijn 11'en voor het doel liggen en 0-0 houden. Dan spelen we gewoon 1 beslissende finale, zoals het hoort
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 22 april 2010 @ 13:55:34 #226
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80595682
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, gewoon met zijn 11'en voor het doel liggen en 0-0 houden. Dan spelen we gewoon 1 beslissende finale, zoals het hoort
Niet geheel, aangezien uit-doelpunten dubbel tellen.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:00:23 #227
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80595830
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:55 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Niet geheel, aangezien uit-doelpunten dubbel tellen.
Ja, vanuit dat perspectief is het beter om 1-1 te spelen in de Arena ipv 0-0
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80597675
Mulder en v. Dijk beiden bijgetekend. Met name om Mulder ben ik blij, misschien wel de verrassing van het seizoen. Zit na het WK bij Oranje als ie zo doorgaat.
-
pi_80598944
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Ritmo het volgende:
Mulder en v. Dijk beiden bijgetekend. Met name om Mulder ben ik blij, misschien wel de verrassing van het seizoen. Zit na het WK bij Oranje als ie zo doorgaat.
Bij Oranje weet ik zo net nog niet, maar hij keept zeker prima! Hopelijk blijft Darley zich ontwikkelen en hebben we het jaar na volgend seizoen gewoon een prima keeper nr 1 en 2
  donderdag 22 april 2010 @ 15:43:16 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80599704
quote:
Ingezonden: Schadevergoeding bekerfinale
Geschreven op 2010-04-22 om 14:55 | Bekeken: 1846 | Reacties: 20 | | Foto: OrangePictures.nl

Gisteren is via de media bekend geworden dat advocaat en Feyenoordsupporter Dirk Vermaat een schadevergoedingsclaim gaat indienen bij de KNVB omtrent zijn kaartje van de bekerfinale (link). Echter stuitte hij vandaag op het feit dat supporters ook recht hebben op een schadevergoeding à 450 euro omdat de KNVB heeft gehandeld in strijd met de standaardvoorwaarden door de bekerfinale nu over twee wedstrijden te spelen. Dit staat achterop het wedstrijdkaartje vermeld (onderstaande foto, rood omcirkeld).

Dit heeft er toe geleid dat zijn schadevergoedingclaim nu ruim ¤500 bedraagt. Mocht hij deze schadevergoeding toegewezen krijgen, dan zou dit betekenen dat iedere Feyenoordsupporter die een kaartje heeft gekocht voor de oorspronkelijke bekerfinale van 25 april 2010 in de Kuip te Rotterdam recht heeft op dit bedrag van minimaal ¤480 euro. Als iedereen, dus 10.000 personen dit zou doen, dan hebben zij allemaal de kosten voor de seizoenkaart van volgend jaar terug, en de KNVB zit opgezadeld met een schadeclaim van ¤5.000.0000. Dat zou de perfecte revanche op de KNVB zijn, die onze mooie bekerfinale heeft ontnomen.

Kaartje al opgestuurd? Geen probleem, maak een kopie van het afschrift dat u de 30 euro heeft teruggestort gekregen van de KNVB. Het enige wat zij dan hoeven te doen is wachten op uitspraak in deze zaak, waar jullie natuurlijk van op de hoogte worden gehouden. Het zou toch zonde zijn als je ruim ¤500 euro en een mooie kans om de KNVB terug te pakken laat liggen?

Als bijlage treffen jullie een aangepast restitutieformulier dat aan de KNVB is gericht (dus niet aan de TicketBox). Hierbij is de 450 euro schadevergoeding en de gemaakte kosten bijgevoegd.
Klinkt te mooi om waar te zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_80599821
Nice.
pi_80600164
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooi zo, kaalplukken die hap.
-
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 15:55:18 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80600246
quote:

[..]

Als in de standaardvoorwaarden staat dat de finale in één wedstrijd wordt gespeeld, zonder mitsen en maren, dan moet de KNVB gewoon dokken.
  donderdag 22 april 2010 @ 16:00:58 #234
63192 ursel
pi_80600486
Whehe..
  donderdag 22 april 2010 @ 16:32:19 #235
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80601913
Kansloos natuurlijk en feitelijk ook nog eens onjuist als je de rest van de tekst op de achterzijde van je kaartje leest.
Maar ach, het houdt weer wat mensen van de straat.
pi_80606577
quote:

[..]

Maar das toch elke keer zo? Gedragen we ons bij een uitwedstrijd, krijg je het jaar daarop een combi opgelegd (Vitesse). Gebeurt er jaren niks bij de klassieker, krijg je een bekerfinale in tweeën. Valt het aantal incidenten in 2008 tegen rondom de Kuip, krijg je verscherpt toezicht op onzin dingen als "niet op straat lopen met bier in je handen etc."

Het gaat nergens over. Het hele beleid is niet eens meer gebaseerd op de werkelijke situatie maar gewoon op een onderbuik gevoel van enkele angsthazen. En als dan zelfbenoemde deskundigen op tv (zonder enige ervaring) dit gevoel aanwakkeren, loopt het hele land er achter aan.
#12 is not for sale!
  donderdag 22 april 2010 @ 19:22:53 #237
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80607186
Het gaat al jaren meer nergens over, iedereen doet net alsof dit onze verdiende loon is voor alle rellen de laatste tijd. Het is de laatste tijd erg rustig buiten de Nederlandse velden, zeker voor en na-wedstrijden zijn er nog nauwelijks knok-partijen geweest en als er één is dan wordt deze uitgelokt door de M.E. Het moet maar een keer zijn afgelopen, die 5 jaar schorsing ben ik ook nog steeds niet mee eens enkel en alleen voor wat onschuldige spreekkoren
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 22 april 2010 @ 19:29:05 #238
189963 nubreektmijnklomp
pi_80607404
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:04 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Maar das toch elke keer zo? Gedragen we ons bij een uitwedstrijd, krijg je het jaar daarop een combi opgelegd (Vitesse). Gebeurt er jaren niks bij de klassieker, krijg je een bekerfinale in tweeën. Valt het aantal incidenten in 2008 tegen rondom de Kuip, krijg je verscherpt toezicht op onzin dingen als "niet op straat lopen met bier in je handen etc."

Het gaat nergens over. Het hele beleid is niet eens meer gebaseerd op de werkelijke situatie maar gewoon op een onderbuik gevoel van enkele angsthazen. En als dan zelfbenoemde deskundigen op tv (zonder enige ervaring) dit gevoel aanwakkeren, loopt het hele land er achter aan.
dat gebeurt inderdaad al jaren zo. ik snap ook wel dat er problemen zijn met voetbal supporters, maar overdrijven is ook een vak. En het benadeelt alleen de echte supporters. De hooligans vinden toch wel afgelegen plekken om te rellen. Het gaat gewoon om de stemmers te laten denken dat er wat aan gedaan word.

Die hele politieke zooi is gewoon hypocriet en achterlijk.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 22 april 2010 @ 19:30:09 #239
189963 nubreektmijnklomp
pi_80607434
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:22 schreef Sinnie het volgende:
Het gaat al jaren meer nergens over, iedereen doet net alsof dit onze verdiende loon is voor alle rellen de laatste tijd. Het is de laatste tijd erg rustig buiten de Nederlandse velden, zeker voor en na-wedstrijden zijn er nog nauwelijks knok-partijen geweest en als er één is dan wordt deze uitgelokt door de M.E. Het moet maar een keer zijn afgelopen, die 5 jaar schorsing ben ik ook nog steeds niet mee eens enkel en alleen voor wat onschuldige spreekkoren
En die ME is inderdaad ook debiel. vind je het gek dat er rellen komen als er een of andere rampenjosti met z'n wapenstok in het rond begint te slaan omdat z'n lul te klein is. Zonder reden meestal ook nog, en dat word dan gewoon gedoogt
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80607721
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:22 schreef Sinnie het volgende:
Precies, zelfde over die bekerfinale.

Hoor die Humberto Tan vanmorgen al weer roepen dat het toch wel heel erg is dat dit niet meer in één wedstrijd kan.. Hoezo dan niet?!?! Alsof we de afgelopen 2 weken alleen maar met ajacieden op de vuist zijn gegaan? Waar hebben we het over joh?

Ik ga niet roepen dat je wedstrijden tussen Feyenoord en ajax met vier veldwachters af kan doen. Maar al die praatjes over veldslagen en verwijzingen naar hoe geweldig het in Engeland het wel niet is. Nou ik ken die zogenaamde deskundigen iig 1 ding vertellen en dat is dat ze in Engeland ook niet met 4 veldwachters een wedstrijd organiseren.

We praten ons in Nederland gewoon een probleem aan.
#12 is not for sale!
  donderdag 22 april 2010 @ 19:49:06 #241
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80608070
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

En die ME is inderdaad ook debiel. vind je het gek dat er rellen komen als er een of andere rampenjosti met z'n wapenstok in het rond begint te slaan omdat z'n lul te klein is. Zonder reden meestal ook nog, en dat word dan gewoon gedoogt
Precies, als ze zich nou zouden beperken tot 'hooligans', nee tegenwoordig moeten ook vrouwen en kinderen eraan geloven.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80608495
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:38 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Precies, zelfde over die bekerfinale.

Hoor die Humberto Tan vanmorgen al weer roepen dat het toch wel heel erg is dat dit niet meer in één wedstrijd kan.. Hoezo dan niet?!?! Alsof we de afgelopen 2 weken alleen maar met ajacieden op de vuist zijn gegaan? Waar hebben we het over joh?

Ik ga niet roepen dat je wedstrijden tussen Feyenoord en ajax met vier veldwachters af kan doen. Maar al die praatjes over veldslagen en verwijzingen naar hoe geweldig het in Engeland het wel niet is. Nou ik ken die zogenaamde deskundigen iig 1 ding vertellen en dat is dat ze in Engeland ook niet met 4 veldwachters een wedstrijd organiseren.

We praten ons in Nederland gewoon een probleem aan.
in engeland zijn nog vaak zat rellen zie millwall west ham en van jongens die wel eens naar swansea gaan heb ik ook de filmpjes en fotos gezien ;-)
alleen gebeurt het daar meestal in de lagere divisies om de stadions heen en hoor je er weinig van.
hier geilen alle journalisten op de minste geringste baksteen die door de lucht vliegt, omdat ze weten dat het merendeel van de nederlanders publiekelijk rellen afkeurt maar als er iets gebeurt maar al te graag lekker op rij 1 willen staan om te koekeloeren wat er allemaal voor spectaculairs aan de hand is......

schijnheilige boontjes allemaal hier.
pi_80608910
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

in engeland zijn nog vaak zat rellen zie millwall west ham en van jongens die wel eens naar swansea gaan heb ik ook de filmpjes en fotos gezien ;-)
alleen gebeurt het daar meestal in de lagere divisies om de stadions heen en hoor je er weinig van.
hier geilen alle journalisten op de minste geringste baksteen die door de lucht vliegt, omdat ze weten dat het merendeel van de nederlanders publiekelijk rellen afkeurt maar als er iets gebeurt maar al te graag lekker op rij 1 willen staan om te koekeloeren wat er allemaal voor spectaculairs aan de hand is......

Lage divisies zijn zowiezo kicker! Mijn laatste kantine-rel was ook in de kelder van de 4de klasse regio West!

In de eredivisie gebeurd geen hol man. Lees vanmiddag alweer dat NAC supporters een stadionverbod oplegd wegens het doorverkopen van hun seizoenskaart aan Twente-supporters. Waar hebben we het over. In ' 93 zaten er nog nauwelijks Groningen supporters in het stadion..

We vallen echter allemaal over elkaar heen van politieke correctheid.
#12 is not for sale!
  donderdag 22 april 2010 @ 20:12:37 #244
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80608963
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Degene die op wekelijkste basis de wedstrijden bezoekt weten wel beter. Het is jammer dat we keer op keer maar zwart worden gemaakt in de media. Wij willen ook gewoon een pot voetbal zien, maar als je ziet hoe wij afentoe behandelt worden dan is het ook niet zo gek dat er een groepering komt die zich hier tegen afzet.

Nu is het wel zo dat je ook wel politie nodig hebt met een confrontatie tussen Feyenoord en Ajax maar er wordt echt zwaar overdreven. Ik vond de regeling van Aboutaleb best redelijk hoor, genoeg politie (misschien zelfs teveel) en de supporters scheiden dmv containers. Maar helaas mocht het niet zijn. En het is dan om te kotsen om te lezen dat we het aan ons zelf te danken hebben. Wat is er dan laatst nog gebeurt waar we dit aan verdient hebben?

De media creeërt een beeld over ons en iedereen slikt het als zoete koek. Wie wilt er nou niet graag lezen dat er 150 hooligans het trainings-veld hebben bestormd of dat er een handjevol stenen hebben lopen gooien naar politie ambtenaren. Niemand die vraagt waarom, iedereen is het er over eens, tuig is het
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80609789
quote:

[..]

Is ook te mooi. Dit wordt vrij gemakkelijk afgedaan. Zij handelen namelijk niet in strijd met voorwaarden, maar kunnen niet leveren wat zij oorspronkelijk hebben aangeboden (verkocht). De koop wordt ongedaan gemaakt en wij worden gecompenseerd voor die kosten.
pi_80609872
Fraaie vent ben jij, Snabbi!
Had al bijna 450 euro overgemaakt naar de club. Dacht als iedereen dat nou ff doet, hebben we er een nieuwe spits bij!
#12 is not for sale!
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:06:40 #247
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80618434
Ik ben wel optimistisch voor komende zondag maar dat het Feijenoord-topic zo in mineur gedompeld zou zijn had ik niet verwacht. Een iets strijdvaardigere mentaliteit zou niet misstaan.
Life is what you make it.
pi_80618504
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef Haringkop het volgende:
Fraaie vent ben jij, Snabbi!
Had al bijna 450 euro overgemaakt naar de club. Dacht als iedereen dat nou ff doet, hebben we er een nieuwe spits bij!
Ik steun elk initiatief om de KNVB aan te klagen, maar als het me 450 euro oplevert gaat het niet helemaal naar Feyenoord
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:30:58 #249
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80623687
quote:
Oefenduel Feyenoord geschrapt uit veiligheidsoogpunt

Het oefenduel van Feyenoord tegen het Zeeuwse elftal – dat op het programma stond voor 14 juli – is op last van burgemeester Dick Van der Zaag van Goes afgelast, meldt PZC. De burgemeester geeft geen vergunning af omdat hij denkt de openbare orde niet te kunnen handhaven. Van der Zaag volgt daarmee het advies van de politie op. Het oefenduel zou onderdeel uitmaken van het trainingskamp dat Feyenoord van 12 tot en met 17 juli in het Zeeuwse Cadzand heeft belegd.

Het nieuwe seizoen zou voor Feyenoord wel eens vroeg kunnen beginnen. De Rotterdammers moesten de vorige speelronde de vierde plek aan AZ afstaan. Hierdoor moet de ploeg – wanneer het vijfde blijft – een ronde eerder in actie komen in de voorronde van de Europa League. Dit seizoen speelt Feyenoord nog drie wedstrijden. Twee ontmoetingen waarin het met Ajax uitmaakt wie de beker wint en tussendoor speelt Feyenoord op 2 mei de laatste competitiewedstrijd thuis tegen Heerenveen.
quote:
Oud-Feyenoorder Piet Steenbergen overleden

Feyenoord heeft donderdag met droefenis kennisgenomen van het overlijden van Piet Steenbergen, voormalig speler, jeugdtrainer en bestuurslid van de Kuipclub. De oud-Feyenoorder was al enige tijd ziek en overleed in de nacht van woensdag op donderdag in zijn woonplaats Rotterdam. Steenbergen werd op tienjarige leeftijd lid van Feyenoord en debuteerde als achttienjarige in het eerste elftal van de Rotterdamse club. De rechtsbinnen kwam tussen 1946 en 1959 tot liefst 229 competitiewedstrijden voor Feyenoord en tekende daarin voor 25 doelpunten. Piet Steenbergen is 81 jaar geworden.

Piet Steenbergen was in 1950 de eerste Feyenoorder die naar het buitenland vertrok om profvoetbal te spelen. De Rotterdammer nam ploeggenoot Arie de Vroet mee naar het Franse Le Havre, maar keerde na anderhalf jaar terug in De Kuip. Steenbergen maakte twee keer deel uit van het Nederlands elftal. Na zijn actieve carrière bleef Steenbergen zich inzetten voor Feyenoord. Zo had hij als jeugdtrainer onder meer Wim Jansen onder zijn hoede en maakte hij een periode van vier jaar deel uit van de ledenraad van de Rotterdamse club. Steenbergen, die bekend stond om zijn humor en vrolijkheid, was daarnaast een van de grondleggers van oud-Feyenoord, de ploeg waarin voormalige spelers van het eerste elftal nog steeds op regelmatige basis wedstrijden spelen. Steenbergen maakte daarnaast jarenlang deel uit van het bestuur van Feyenoord.
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:35:40 #250
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80623811
quote:
Vlaar nog onzeker voor bekerfinale in Arena

Het blijft onzeker of Ron Vlaar zondag aan de aftrap verschijnt van het eerste bekerfinaleduel. De verdediger trainde donderdag opnieuw niet mee met de Feyenoord-selectie. Vlaar viel met een hamstringblessure uit tijdens de Rotterdamse derby tegen Sparta (3-0 winst). Sinds het duel – dat op 14 april werd gespeeld – trainde de verdediger niet meer mee met de groep.

Door het kwetsuur ging het veelbesproken duel met FC Twente aan de neus van Vlaar voorbij. Dit was ook de enige competitiewedstrijd die hij miste. Donderdag werkte de verdediger wel een individuele training af. Trainer Mario Been kon, met uitzondering van Vlaar, over een vrijwel fitte selectie beschikken. Alleen voor de langdurig uitgeschakelde Dani Fernández komt het treffen in Amsterdam te vroeg. Het duel in de Arena begint om 18.00 uur. Twee weken later heeft de return in Rotterdam plaats.
quote:
Verbeek verruilt Heracles voor AZ

Gertjan Verbeek vertrekt na één seizoen bij Heracles. De succescoach, die momenteel in Almelo op koers ligt voor Europees voetbal, zal vanmiddag voor drie seizoenen bij AZ tekenen. Verbeek had een clausule in zijn contract dat tot 2012 liep, waarin stond dat hij mocht vertrekken zodra er een club uit de top vijf zich zou melden. Wel moest die club een transfersom betalen. De Deventenaar heeft de spelersgroep van Heracles vandaag over zijn vertrek ingelicht. Hij was maar één seizoen actief in Overijssel, nadat hij in de zomer van 2009 het roer overnam van Gert Heerkes.

De 47-jarige Verbeek draait een uitstekend seizoen bij Heracles, dat zich verrassend plaatste voor de play-offs voor deelname aan Europees voetbal. Eén speelronde voor het einde staat de Overijsselse club op de zesde plaats met 53 punten. In Alkmaar wordt Verbeek de opvolger van Dick Advocaat, die AZ vanuit de middenmoot naar plek vier in de eredivisie loodste. Advocaat, die bondscoach van Rusland wordt, nam eerder dit seizoen het stokje van de ontslagen Ronald Koeman over.

De overstap van Verbeek - eerder trainer bij SC Heerenveen en Feyenoord - naar AZ, kan ook invloed hebben op de samenstelling van de Heracles-selectie voor volgend seizoen. Spits Bas Dost liet al eerder doorschemeren zijn toekomst te verbinden aan Verbeek. Heracles hoopt op korte termijn een opvolger voor Verbeek te presenteren.
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:38:46 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80623893
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben wel optimistisch voor komende zondag maar dat het Feijenoord-topic zo in mineur gedompeld zou zijn had ik niet verwacht. Een iets strijdvaardigere mentaliteit zou niet misstaan.
Typisch voor de hedendaagse mindset van de Feijenoordsupporter. Ik verwacht er wel veel van eerlijk gezegd. Moeten ze er wel vanaf de eerste minuut bovenop zitten en 90 minuten vechten voor elkaar en voor elke bal.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 10:04:39 #252
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80624578
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Degene die op wekelijkste basis de wedstrijden bezoekt weten wel beter. Het is jammer dat we keer op keer maar zwart worden gemaakt in de media. Wij willen ook gewoon een pot voetbal zien, maar als je ziet hoe wij afentoe behandelt worden dan is het ook niet zo gek dat er een groepering komt die zich hier tegen afzet.

Nu is het wel zo dat je ook wel politie nodig hebt met een confrontatie tussen Feyenoord en Ajax maar er wordt echt zwaar overdreven. Ik vond de regeling van Aboutaleb best redelijk hoor, genoeg politie (misschien zelfs teveel) en de supporters scheiden dmv containers. Maar helaas mocht het niet zijn. En het is dan om te kotsen om te lezen dat we het aan ons zelf te danken hebben. Wat is er dan laatst nog gebeurt waar we dit aan verdient hebben?

De media creeërt een beeld over ons en iedereen slikt het als zoete koek. Wie wilt er nou niet graag lezen dat er 150 hooligans het trainings-veld hebben bestormd of dat er een handjevol stenen hebben lopen gooien naar politie ambtenaren. Niemand die vraagt waarom, iedereen is het er over eens, tuig is het
Een kans om ajax een thuiswedstrijd kado te doen laten ze niet lopen.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 10:07:24 #253
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80624641
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Typisch voor de hedendaagse mindset van de Feijenoordsupporter. Ik verwacht er wel veel van eerlijk gezegd. Moeten ze er wel vanaf de eerste minuut bovenop zitten en 90 minuten vechten voor elkaar en voor elke bal.
Het is gewoon realistisch.
Ajax heeft meer dan twee keer zoveel (!) doelpunten gemaakt in de competitie dan Feyenoord, staat meer dan twintig punten voor, heeft bijna 30 miljoen meer op de begroting.Ze zijn momenteel gewoon een maat groter.
Is Feyenoord dan kansloos? Zeker niet. Maar ze maken wel de minste kans. Helemáál nu de regels rond de finale zijn veranderd in het voordeel van ajax.
pi_80629326
Ach kansberekening..
De wedstrijd van zondag moet je gewoon overleven of gewoon met bluf ingaan. Gewoon dit keer zorgend at je met 11 man op het veld blijft staan en geen domme dingen doen. Dan kan je het in eigen huis afmaken.

Tuurlijk hebben zij de beste papieren, maar wij zijn zeker niet kansloos. Tenzij wij met z'n alle ons de nederlaag aanpraten natuurlijk.
#12 is not for sale!
pi_80629551
Gewoon met z'n allen voor de goal hangen en zo lang mogelijk 0-0 houden. Als zij eenmaal de 1-0 maken dan lopen ze waarschijnlijk vrij snel uit naar 4, 5-0 ook (vaak zo geweest dit seizoen), maar als het lang 0-0 blijft dan moet ik het nog zien hoe zij het er vanaf gaan brengen.
pi_80629789
dat jullie nog gaan kijken zeg, is toch pure slapstick en niet meer serieus te nemen een finale over 2 wedstrijden?
had me verheugd op een klassieker in een rechtsstreeks duel om een (hoofd)prijs. maar nu verkies ik lekker het zonnetje boven deze knvb aanfluiting...
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:38:11 #257
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80630040
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is gewoon realistisch.
Ajax heeft meer dan twee keer zoveel (!) doelpunten gemaakt in de competitie dan Feyenoord, staat meer dan twintig punten voor, heeft bijna 30 miljoen meer op de begroting.Ze zijn momenteel gewoon een maat groter.
Is Feyenoord dan kansloos? Zeker niet. Maar ze maken wel de minste kans. Helemáál nu de regels rond de finale zijn veranderd in het voordeel van ajax.
Dat zie ik ook allemaal wel. Betekent niet dat we onszelf een nederlaag moeten aanpraten, zoals Haringkop zegt. De meeste gaan er al vanuit dat we met 5-0 gaan verliezen.
Elite
Tegen TTIP
pi_80630116
quote:
Vlaar traint weer mee en hoopt eerste duel met Ajax te halen

Ron Vlaar is weer hersteld van zijn blessureleed. De verdediger van Feyenoord blesseerde zich tijdens de competitiewedstrijd tegen Sparta Rotterdam aan zijn hamstring en lag er daardoor even uit. Vlaar heeft echter weer de aansluiting bij de groep gevonden en hoopt zo snel mogelijk wedstrijdklaar te zijn.

Feyenoord-trainer Mario Been hoopt namelijk te kunnen beschikken over Ron Vlaar tijdens de eerste wedstrijd van de bekerfinale, zondag tegen Ajax. De oefenmeester kan nog niet met alle zekerheid stellen of hij zijn sterkhouder in de defensie dan al kan gebruiken. Verwacht wordt dat pas vlak voor de wedstrijd wordt bekeken of hij beschikbaar is.

Daarbij hoopt Been dat hij Sekou Cissé mee kan nemen naar Amsterdam. De aanvaller schakelde donderdag noodgedwongen over op de looptraining, nadat hij opnieuw last had gekregen van zijn voet. Daar kampte hij eerder dit seizoen ook al mee; toen speelde hij maandenlang met een bijna gebroken teen.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 13:08:23 #259
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80630992
Godverdomme die Cissé wéér geblesseerd?

Die kan tenminste een bal vasthouden en dat is heel belangrijk tegen ajax. Om niet overlopen te worden.

Vlaar weer terug waarschijnlijk, da's mooi.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:18:46 #260
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80633472
quote:
23 aprFeyenoord verkocht ook al 20.000 kaarten
Feyenoord nieuws
Feyenoord heeft inmiddels ook al 20.000 kaarten verkocht voor de tweede bekerfinalewedstrijd tegen Ajax, op 6 mei. Voor het duel zijn 40.000 kaarten beschikbaar. Feyenoord is tevreden over de kaartverkoop, aldus een woordvoerder. De algemene verwachting is dat veel aanhangers pas na de uitslag van Ajax-Feyenoord, aanstaande zondag, een beslissing nemen.

Saillant detail is dat Ajax voor zondag ook pas 20.000 kaarten heeft verkocht, hierdoor zal de ArenA zondag slechts voor de helft gevuld zijn.
quote:
23 aprFeyenoord vertrouwt tegen Ajax op solide defensie
Feyenoord nieuws
Voetbal International blikt vooruit op de eerste van twee bekerfinaleduels tussen Ajax en Feyenoord, zondag in de Amsterdam Arena. Ze nemen hierbij het indrukwekkende bekerseizoen door dat Feyenoord achter de rug heeft, en de minimale prestatie die de Godenzonen hebben moeten leveren om in de finale te komen.
FEYENOORD
Aantal bekerfinales 14
Aantal gewonnen finales 11
Laatste finale 2008
(Feyenoord-Roda JC 2-0)
Weg naar de finale De Rotterdammers begonnen hun bekeravontuur op het veld van amateurclub Harkemase Boys. Door onder meer een schitterende goal van Ron Vlaar – een onhoudbaar schot vanaf de middenlijn – won de ploeg van trainer Mario Been eenvoudig met 5-0. Daarna was Feyenoord achtereenvolgens in de eigen Kuip te sterk voor FC Den Bosch (2-0) en AZ (1-0).
Voor de kwartfinale reisden de Rotterdammers in januari naar Eindhoven voor de kraker met PSV, op dat moment koploper in de Eredivisie. Mede door twee treffers van uitblinker Karim El Ahmadi wonnen de bezoekers verrassend met 3-0. In de halve finale wachtte Feyenoord de volgende moeilijke uitdaging. De Rotterdammers werden gekoppeld aan FC Twente. Na kort voor rust op achterstand te zijn gekomen waren het de routiniers Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay die de thuisploeg in de tweede helft een finaleplaats bezorgden (2-1).
Opvallend Feyenoord presteert dit seizoen buitengewoon goed in de strijd om de KNVB-beker. In de vijf bekerduels tot nu toe kon alleen FC Twente een doelpunt te maken tegen de Rotterdammers. Indien Feyenoord de bekerconfrontatie met Ajax wint, heeft het de hele huidige top vier van de Nederlandse Eredivisie – FC Twente, Ajax, PSV en AZ – verslagen in het bekertoernooi.

AJAX
Aantal bekerfinales 21
Aantal gewonnen finales 17
Laatste finale 2007
(Ajax-AZ 1-1; winst na strafschoppen, 8-7)
Weg naar de finale De ploeg van trainer Martin Jol kende qua tegenstanders een gemakkelijk bekerprogramma op weg naar de finale, al wonnen de Amsterdammers hun duels niet altijd even eenvoudig. Ajax ontdeed zich in de tweede ronde met een kleine zege van AGOVV Apeldoorn (2-1) en had in de derde ronde tegen FC Dordrecht een verlenging nodig om verder te bekeren (2-1). Pas in de laatste minuut van de extra speeltijd besliste een schitterende vrije trap van Urby Emanuelson het duel met De Schapenkoppen.
Daarna haalden de Amsterdammers flink uit tegen de amateurs van WHC (14-1). In de kwartfinale stond Ajax in De Arena tegenover NEC. Toby Alderweireld en Siem de Jong maakten een verrassende 2-1 achterstand ongedaan en schonken Ajax in de verlenging een 3-2 overwinning. In de halve finale zette de ploeg van Jol Go Ahead Eagles uiteindelijk simpel met 6-0 opzij.
Opvallend Ajax wist tot dusverre liefst 27 keer te scoren in het bekertoernooi van dit seizoen. Luis Suarez nam de meeste treffers voor zijn rekening: de aanvaller speelde vier wedstrijden en scoorde daarin zes keer. Opvallend genoeg trof hij alleen tegen de amateurs van WHC doel. In de drie andere wedstrijden bleef de Uruguayaan droog staan.
[quote]NIEUWS
Soort nieuws:
23 aprSupporters niet welkom bij laatste training
Feyenoord nieuws
In de aanloop naar de eerste halve Bekerfinale traint Feyenoord zaterdag nog eenmaal, voordat zondag het eerste duel van de bekerfinale tegen Ajax wordt gespeeld. De training van zaterdag is besloten en dus niet toegankelijk voor pers... en publiek.[/quot]
pi_80633987
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

[..]

[quote]NIEUWS
Soort nieuws:
23 aprSupporters niet welkom bij laatste training
Feyenoord nieuws
In de aanloop naar de eerste halve Bekerfinale traint Feyenoord zaterdag nog eenmaal, voordat zondag het eerste duel van de bekerfinale tegen Ajax wordt gespeeld. De training van zaterdag is besloten en dus niet toegankelijk voor pers... en publiek.[/quot]
misschien verwachten ze dat er weer een groepje om een nederlaag komt zeuren
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_80634228
Ze moeten uit gewoon net zoals tegen ze tegen PSV speelden spelen, El Ahmadi op de Zeeuw of de Jong zetten, Enoh laten lopen (als die speelt) en wie er ook op linksbuiten speelt mandekking laten geven op van der Wiel. Dan hopen dat we wat counterkansjes krijgen..
pi_80634792
belangrijkste is om niet in paniek te raken als we een doelpunt tegen krijgen..
geen rode kaarten pakken en inderdaad gewoon compact spelen zoals tegen psv.
een kleine nederlaag is niet het einde van de wereld..

helaas staat me nog een laatste dubbel ontmoeting op het netvlies , waarin er niks aan de hand was tot de 1-0 en we uiteindelijk dik verloren zodat de thuiswedstrijd niet meer nodig was.. en die ging toen ook dik verloren..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:00:06 #264
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80634967
Ik zat te denken aan Landzaat op De Zeeuw, ervaren speler.
Bruins vrije rol achter de spitsen Tomasson en Wijnaldum.
El Ahmadi op de Jong.
Fer op Enoh.
Bahia op Pantelic.
En dan Vlaar van Bronckhorst en de Vrij rugdekking geven.
Iemand het hier mee eens?
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:25:03 #265
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80635812
Neu, Bruins niet opstellen man, waardeloze spelert.

Mulder
De Vrij - Vlaar - Bahia - Gio
Fer - Tomasson - El Ahmadi - Landzaat
Wijnaldum - Cisse

En dan gewoon vol op de aanval
pi_80636923
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef PIETR het volgende:
Neu, Bruins niet opstellen man, waardeloze spelert.

Mulder
De Vrij - Vlaar - Bahia - Gio
Fer - Tomasson - El Ahmadi - Landzaat
Wijnaldum - Cisse

En dan gewoon vol op de aanval
In de Arena? Wil je met 10-0 op de klote krijgen dan?
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:24:12 #267
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80637695
Bruins is juist wel handig, hij kan dus de spitsen bereiken met goede passes.
Mulder
De Vrij - Vlaar - Bahia - Bronckhorst
Landzaat - El Ahmadi - Fer
Bruins
Tomasson - Wijnaldum.
Cissé zal denk ik niet meespelen.
pi_80638658
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Vind je het heel raar? Juist dat laatste wat jij noemt gebeurd keer op keer niet.
-
pi_80638974
Hahaha! (!!!) Zondag winnen? Denken jullie echt dat jullie een kans maken? Het enige spannende aan de wedstrijd is de vraag of Ajax effectief blijft en 8-0 wint of dat ze slordig zijn en maar met 3-0 winnen.

vrijdag 23 april 2010 @ 17:06:50 #270
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80639031
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vind je het heel raar? Juist dat laatste wat jij noemt gebeurd keer op keer niet.
Wanneer heeft Feyenoord nou echt 90 minuten gevochten voor het winnen van een wedstrijd? Ken het me niet eens herinnere
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 17:10:57 #271
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80639188
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef Calciumdude het volgende:
belangrijkste is om niet in paniek te raken als we een doelpunt tegen krijgen..
Juist. In de arena zie je vaak dat tegenstanders dan in elkaar storten en er ineens nóg drie of vier om de oren krijgen. Nergens voor nodig.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:36:03 #272
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80640126
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Juist. In de arena zie je vaak dat tegenstanders dan in elkaar storten en er ineens nóg drie of vier om de oren krijgen. Nergens voor nodig.
Inderdaad, we pakken ze ook gewoon. Met zijn elven voor het doel liggen en uit de counter de doelpunten pakken. Net als bij Psv

Als Feyenoord zondag wint dan zal er een run op die kaartjes zijn van hier tot tokio
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80641166
Als we goed spelen en het een beetje meezit kunnen we heus wel winnen. Ik denk dat mensen Ajax overschatten en Feyenoord onderschatten, alhoewel ik Ajax wel meer kans geef om te winnen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:14:38 #274
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80641355
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:08 schreef Hamilcar het volgende:
Als we goed spelen en het een beetje meezit kunnen we heus wel winnen. Ik denk dat mensen Ajax overschatten en Feyenoord onderschatten, alhoewel ik Ajax wel meer kans geef om te winnen.
De conclusie...
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:28:47 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80641783
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind het triest, niet raar.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:41:41 #276
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80644265
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Dus iedereen met een andere mening dan jij is gelijk triest?

Dát is pas triest
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80646071
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk triester dat de spelers er de laatste jaren geen fuck om geven dat ze met 5-1 vernederd worden in de Arena.
-
pi_80649530
Het meest trieste is dat jullie elftal en club nu andermaal laat blijken geregeerd
te worden door +/- 500? man die elke keer de media opzoeken met hun acties.
en denken dat ze het uit naam van de club doen.

Door dus die training op Varkenoord te verstoren hebben ze andermaal laten zien
dat nadenken niet hun sterkste kant is want dit is de situatie:

- Ajax is extra gemotiveerd en uit op wraak,en gezien de onderlinge wedstrijden
tussen Ajax en Feyenood van de afgelopen tijd is net toch altijd Ajax geweest
die de lakens uitdeelde zowel in de ArenA als in de Kuip.

Gevolg: Feyenoord verliest straks de bekerfinale en wordt opnieuw door Ajax
vernedert en heeft dan helemaal niets gewonnen en dan is ook die 4de plaats
onzeker en wordt het dus de 5de met alle gevolgen van dien.

- Had Feyenoord minstens hun best gedaan in Enschede en dan nog verloren
dan was er niks aan de hand geweest.

- Had Feyenoord een puntje uit Enschede meegenomen en daardoor Ajax in
het zadel gehouden voor de landstitel dan weet ik zeker dat Ajax minder gemotiveerd
was om die beker finale te winnen.

Gevolg:Feyenoord wint dan de beker en verstevigd ook nog zijn positie
op de ranglijst ( 4de) en gaat zonder problemen Europees voetbal spelen zonder
extra voorronde.

Kortom had Feyenoord gewoon zijn sportieve plicht gedaan dan was het op termijn
een win-win situatie geweest voor zowel Ajax als Feyenoord.

Maar nee, die 50 man op Varkenoord die wisten het beter..
75 topics = FIN
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:39:17 #279
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80649653
quote:
23 aprSuarez: 'Alleen in de Kuip spelen hadden we verloren.'
Feyenoord nieuws
Het besluit om de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax in twee duels op te splitsen is volgens Ajax-trainer Martin Jol voor nu de beste oplossing. "Maar dit is iets wat niet meer voor mag komen", zei de coach vrijdag in de aanloop naar de eerste finale.
De finale wordt oorspronkelijk in één duel in De Kuip worden afgewerkt, maar vanwege de dreiging van beide supportersgroepen wilden de KNVB en de clubs een voetbaloorlog in Rotterdam niet riskeren. Afgelopen week werd door de voetbalbond besloten dat de finale door tweeën werd gedeeld. De heenwedstrijd vindt aanstaande zondag plaats in Amsterdam, de return volgt op donderdag 6 mei in Rotterdam. Bij beide duels zijn alleen de thuissupporters welkom.

"Voor nu is dit de beste oplossing, maar eigenlijk is het niets", zei Jol vrijdag op de vooruitblikkende persconferentie in Zeist, waar ook Feyenoord-coach Mario Been en de aanvoerders Giovanni van Bronckhorst en Luis Suarez aanwezig waren. "Het moet stoppen nu", stelde Jol. "Fans van alle clubs moeten nu eens aan het voetbal gaan denken. Spelers en trainers van Ajax en Feyenoord kunnen goed met elkaar overweg en ook fans moeten rond de wedstrijden samen een biertje of wijntje kunnen drinken. De Klassieker moet in ere worden hersteld."

"Dat zo'n historische wedstrijd in Nederland niet kan worden gespeeld is spijtig", kon Van Bronckhorst zich vinden in de woorden van Jol. "De bekerfinale is een mooie wedstrijd voor iedere speler. De sfeer bij de supporters en de opbouw naar de wedstrijd blijven je hele leven bij je."

Volgens Van Bronckhorst moeten iedereen zich inzetten om Klassiekers met supportersschare van zowel Feyenoord als Ajax mogelijk te maken. "Er gebeuren de laatste tijd zoveel dingen die niet bij het voetbal thuishoren. Soms sta je te kijken van wat er zich allemaal afspeelt. Dat is niet een ontwikkeling die alleen bij ons speelt, maar bij iedere club uit de competitie. We moeten er samen iets aan gaan doen. Als ik daar mijn steentje aan kan bijdragen, wil ik dat zeker doen."

Ajax-captain Luis Suarez zag ook voordelen van het uit elkaar trekken van de finale. "Anders hadden we alleen bij Feyenoord gespeeld en in De Kuip is het heel lastig en hadden we waarschijnlijk verloren", zei de Uruguayaanse aanvaller.
pi_80650024
Suarez troll!
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:54:00 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80650421
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk triester dat de spelers er de laatste jaren geen fuck om geven dat ze met 5-1 vernederd worden in de Arena.
Waaruit concludeer je dat? Daar ben je altijd zo makkelijk in, de beschuldigende vinger wijzen naar spelers, trainers of directie. Zou leuk zijn als dat ook ergens op gebaseerd was. Ik geloof best dat ze er stevig van balen, maar het is nu eenmaal anders voor hen dan voor ons.

Ben het met je eens dat ze wat strijdbaarder over mogen komen. Zoals Kuijt met Van der Vaart enkele jaren terug. Het is allemaal veel te lief en er probeert teveel opgelost te worden met voetbal i.p.v. passie en strijd.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:41 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dus iedereen met een andere mening dan jij is gelijk triest?

Dát is pas triest

Een ieder mag zijn eigen mening hebben. Maar vind het gewoon bijzonder treurig dat iedereen (nou ja, bijna iedereen) zich neerlegt bij een 5-0 verlies en er ook vanuit gaat dat zoiets gebeurd zondag. Waar is jullie trots.
Elite
Tegen TTIP
pi_80650940
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Waaruit concludeer je dat? Daar ben je altijd zo makkelijk in, de beschuldigende vinger wijzen naar spelers, trainers of directie. Zou leuk zijn als dat ook ergens op gebaseerd was. Ik geloof best dat ze er stevig van balen, maar het is nu eenmaal anders voor hen dan voor ons.

Ben het met je eens dat ze wat strijdbaarder over mogen komen. Zoals Kuijt met Van der Vaart enkele jaren terug. Het is allemaal veel te lief en er probeert teveel opgelost te worden met voetbal i.p.v. passie en strijd.
Ze zullen er misschien van balen, maar heb het idee dat dat meer is zoals bij elk willekeurig verlies: ze lopen hun winstpremie mis en staan in persoonlijk opzicht voor lul.

En natuurlijk wijs ik naar de trainer en de spelers, het is ongeloofelijk dat we jarenlang met enorme cijfers in de Arena verliezen. Dan kun je wel stellen dat er structueel gefaald wordt door die mensen.

Het moet idd strijdbaarder ja, maar elke keer als je denkt: "nu zouden ze er toch een keer voor 100 % voor moeten gaan?" zit je na 70 minuten alweer scheldend te kijken hoe de 4-0 erin vliegt.
-
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:05:56 #283
300700 GradusJansen
Sleukn is ne voltiedsbaan
pi_80650964
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze zullen er misschien van balen, maar heb het idee dat dat meer is zoals bij elk willekeurig verlies: ze lopen hun winstpremie mis en staan in persoonlijk opzicht voor lul.

En natuurlijk wijs ik naar de trainer en de spelers, het is ongeloofelijk dat we jarenlang met enorme cijfers in de Arena verliezen. Dan kun je wel zeggen dat er structueel gefaald wordt door die mensen.

Het moet idd strijdbaarder ja, maar elke keer als je denkt: "nu zouden ze er toch een keer voor 100 % voor moeten gaan?" zit je na 70 minuten alweer scheldend te kijken hoe de 4-0 erin vliegt.
Aan de inzet ligt het niet.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
pi_80651111
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:05 schreef GradusJansen het volgende:

[..]

Aan de inzet ligt het niet.
Dat moet wel. 5-1 en 4-0 zijn uitslagen waarmee je tegen Barcelona weg komt, niet bij Ajax.
-
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:13:09 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80651339
Aan de inzet ligt het niet ? Keer op keer worden de spelers als kleine kinderen aan de kant gezet door de kabouters van Ajax, het ligt echt wel aan de inzet. In ieder geval in de Arena.
pi_80653218
Ik ga wss naar een kroegje waar je een gratis drankje krijgt bij elke Feyenoord-goal, dus ik ga er met een lege portemonnee heen zondag
pi_80655520
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga wss naar een kroegje waar je een gratis drankje krijgt bij elke Feyenoord-goal, dus ik ga er met een lege portemonnee heen zondag
Je bedoeld bij elke tegengoal dan?
-
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:38:14 #288
53267 TC03
pi_80655661
quote:

[..]

[..]

Een ieder mag zijn eigen mening hebben. Maar vind het gewoon bijzonder treurig dat iedereen (nou ja, bijna iedereen) zich neerlegt bij een 5-0 verlies en er ook vanuit gaat dat zoiets gebeurd zondag. Waar is jullie trots.
Ik vind je kruistocht heel ontroerend maar ik weet toch echt zeker dat het 4-0 wordt zondag, sorry.
pi_80656599
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja jij heb er zin in
Feyenoord Rotterdam
pi_80657067
Nee, absoluut niet. Denk dat ik niet eens ga kijken: een finale hoort 1 wedstrijd te zijn.
Alleen als het 0-0 blijft kijk ik misschien de terugwedstrijd, dan blijft het finale-principe nog overeind. Al is het zelfs dan geen echte finale, want bij 1-1 wint Ajax dan de beker.
-
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:36:38 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80657540
De enige reden dat je niet kijkt, is omdat je bang bent voor een afstraffing.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 24 april 2010 @ 08:54:42 #292
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80661049
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Happel het volgende:
Dat dus...
pi_80661052
Pff ik word ondertussen ook wel moe dat gezeur.
"Oh we spelen over 2 wedstrijden, dus laat de joden die beker maar komen ophalen"

Al speelde we over 24 wedstrijden dan nog moet die beker gewoon naar ons. Tuurlijk heeft de KNVB alle voorpret verziekt, maar dat betekent niet dat die joden die beker maar mogen hebben.
#12 is not for sale!
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:15:59 #294
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_80661242
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zal maar een flesje water tegen de dorst meenemen als ik jou was
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 10:58:33 #295
138438 crew  Pizzakoppo
pi_80662662
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon met z'n allen voor de goal hangen en zo lang mogelijk 0-0 houden. Als zij eenmaal de 1-0 maken dan lopen ze waarschijnlijk vrij snel uit naar 4, 5-0 ook (vaak zo geweest dit seizoen), maar als het lang 0-0 blijft dan moet ik het nog zien hoe zij het er vanaf gaan brengen.
En dan thuis gaan jullie voetballen, geven ruimte weg en Ajax scoort een uitgoal. Lijkt me niet echt een slimme tactiek.
pi_80663275
quote:

[..]

[..]

wat ben ik blij dat ik de tijd van een centrum met de wolf, fraser, gobbel, bosz en heus nog bewust heb meegemaakt......
echt twee werelden nee een heel heelal verschil met wat er tegenwoordig rondloopt.
die wedstrijd tegen die portugezen toen

de wolf, beest!

waren echt een stel teringlijers bij elkaar toen, maar die lieten zich echt niet afbluffen, door niemand niet!
pi_80663851
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Happel het volgende:
Als dat zo was had ik de competitieduels ook al jaren niet meer gekeken.
-
  zaterdag 24 april 2010 @ 12:00:10 #298
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_80663967
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef FP128 het volgende:
Het meest trieste is dat jullie elftal en club nu andermaal laat blijken geregeerd
te worden door +/- 500? man die elke keer de media opzoeken met hun acties.
en denken dat ze het uit naam van de club doen.

Door dus die training op Varkenoord te verstoren hebben ze andermaal laten zien
dat nadenken niet hun sterkste kant is want dit is de situatie:

- Ajax is extra gemotiveerd en uit op wraak,en gezien de onderlinge wedstrijden
tussen Ajax en Feyenood van de afgelopen tijd is net toch altijd Ajax geweest
die de lakens uitdeelde zowel in de ArenA als in de Kuip.

Gevolg: Feyenoord verliest straks de bekerfinale en wordt opnieuw door Ajax
vernedert en heeft dan helemaal niets gewonnen en dan is ook die 4de plaats
onzeker en wordt het dus de 5de met alle gevolgen van dien.

- Had Feyenoord minstens hun best gedaan in Enschede en dan nog verloren
dan was er niks aan de hand geweest.

- Had Feyenoord een puntje uit Enschede meegenomen en daardoor Ajax in
het zadel gehouden voor de landstitel dan weet ik zeker dat Ajax minder gemotiveerd
was om die beker finale te winnen.

Gevolg:Feyenoord wint dan de beker en verstevigd ook nog zijn positie
op de ranglijst ( 4de) en gaat zonder problemen Europees voetbal spelen zonder
extra voorronde.

Kortom had Feyenoord gewoon zijn sportieve plicht gedaan dan was het op termijn
een win-win situatie geweest voor zowel Ajax als Feyenoord.

Maar nee, die 50 man op Varkenoord die wisten het beter..
Wat ben jij dom zeg. Het is natuurlijk volkomen normaal dat een ploeg als Feyenoord wint in Enschede, alleen dit jaar was een uitzondering zeker?
pi_80664006
quote:
Van Bronckhorst wil einde aan fanoorlog

AMSTERDAM – Aanvoerder van Feyenoord Giovanni van Bronckhorst betreurt het nog steeds dat de eindstrijd om de KNVB-beker over twee duels gaat.

"Er gebeuren zo veel dingen op en rond het voetbalveld die er niet thuishoren,” zegt Van Bronckhorst in De Telegraaf.

“Ik denk dat we daar als spelers samen een rol in kunnen spelen. Als ik iets kan betekenen, zal ik dat zeker doen. Het is goed om daar eens over te praten."

De oud-speler van Glasgow Rangers, Arsenal en Barcelona benadrukt daarbij dat overal in Europa de bekerfinale in een wedstrijd wordt gespeeld.

Spanning

“En dat hoort ook zo. De hele opbouw van de spanning rondom het duel, twee supportersgroepen die allebei een helft van het stadion vullen en een geweldige sfeer: dat is iets wat je als voetballer je hele leven bijstaat.”

De trainers Martin Jol en Mario Been beamen de woorden van Van Bronkhorst. "Dit moet in de toekomst niet meer voorkomen. Ajax-Feyenoord en andersom zijn echte klassiekers, de mooiste wedstrijden. Die moeten in ere worden hersteld,” aldus Jol.

Veiligheidsoverwegingen

Door de gewelddadige historie van Ajax- en Feyenoordhooligans tijdens eerdere ontmoetingen tussen de twee teams, is er uit veiligheidsoverwegingen besloten de finale in twee wedstrijden te spelen.

Daarbij mag het uitspelende team geen supporters meenemen.
Je zou om te beginnen je elftal niet jaarlijks zo als een amateurploeg weg te laten zetten en suf te gaan kijken hoe de Ajax-spelers de 4-0 erin knallen, scheelt weer wat frustratie vanuit je eigen kamp.
-
pi_80664104
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Deze post in combinatie met jouw usericon Ik zie het Johan zo zeggen
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_80664433
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je zou om te beginnen je elftal niet jaarlijks zo als een amateurploeg weg te laten zetten en suf te gaan kijken hoe de Ajax-spelers de 4-0 erin knallen, scheelt weer wat frustratie vanuit je eigen kamp.
Dus of jij je als een volwassen persoon gedraagt ligt volledig aan hoe je team presteert? Logisch man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')