TS werkt bij de McDonalds.quote:Op zondag 18 april 2010 21:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd wat voor sloeberbaan dat is, als je 100 euro moet lenen
Ze zijn bijna allemaal in Finland geregistreerd, dus waarschijnlijk idd allemaal van dezelfde eigenaar.quote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Mryc het volgende:
Reddingsgeld; is zeker van dezelfde eigenaren als Spoedgeld?
Dat is in ieder geval beter dan het sloeberschoonmaakbaantje van zijn schoonzusquote:
Altijd weer die Finnen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:30 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn bijna allemaal in Finland geregistreerd, dus waarschijnlijk idd allemaal van dezelfde eigenaar.
"Oh, you wanted CASH? Sorry, we thought you said ASH"quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
De ijslanders kosten nu meer geld hoor.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Oh, you wanted CASH? Sorry, we thought you said ASH"
Het rammelt idd aan alle kanten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:04 schreef Hilzillah het volgende:
Ben ik de enige die twijfels heeft bij TS z'n verhaal?
Fout. Wanneer er een contractuele termijn waarbinnen betaald dient te worden vaststaat, en deze overschreden wordt, is er automatisch sprake van verzuim (de fatale termijn).quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:03 schreef Consurechter het volgende:
Nee dat is niet toegestaan. Het bedrijf had hem eerst een herinnering moeten sturen, zie BW 6:82.
Het verzuim treedt in, wanneer de schuldenaar in gebreke wordt gesteld bij een schriftelijke aanmaning waarbij hem een redelijke termijn voor de nakoming wordt gesteld, en nakoming binnen deze termijn uitblijft.
Overigens zijn administratiekosten van enkele honderden euro's ook onredeljik.Dus mocht je een herinnering hebben gehad en toch niet hebben betaald, dan kan je 10 euro administratiekosten betalen. Overigens als de aanmaning ook vanuit het bedrijf zelf komt, en dus niet vanuit een incassobureau, dan adviseer ik om enkel 25 euro extra te betalen. Mochten ze meer willen dan gaan ze maar naar de rechter en dan moeten ze aantonen dat ze werkelijk 200 euro administratiekosten hebben.
Dat klopt, er zijn 3 rechtsgronden waarbij verzuim intreedt zonder ingebrekestellingquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fout. Wanneer er een contractuele termijn waarbinnen betaald dient te worden vaststaat, en deze overschreden wordt, is er automatisch sprake van verzuim (de fatale termijn).
Verder staat TS bekend om zijn rijke fantasie, dus ik zou mij er verder niet druk om maken.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef erikkll het volgende:
een lening van 100 euro?dat is toch te kansloos voor woorden.
Niet vergeten dat je een paar polen nodig hebt om het goed te doen. Nou schijnt het in de bouwwereld redelijk aan 't aflopen te zijn met werk voor polen dus allicht maak je een goede kans.quote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Ticootje het volgende:
100 euro lenen, 340 euro terugbetalen. Ik ga ook zo'n bedrijfje opzetten. Goud geld en altijd kneuzen die erin trappen.
Top reactie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:03 schreef Consurechter het volgende:
Nee dat is niet toegestaan. Het bedrijf had hem eerst een herinnering moeten sturen, zie BW 6:82.
Het verzuim treedt in, wanneer de schuldenaar in gebreke wordt gesteld bij een schriftelijke aanmaning waarbij hem een redelijke termijn voor de nakoming wordt gesteld, en nakoming binnen deze termijn uitblijft.
Overigens zijn administratiekosten van enkele honderden euro's ook onredeljik.Dus mocht je een herinnering hebben gehad en toch niet hebben betaald, dan kan je 10 euro administratiekosten betalen. Overigens als de aanmaning ook vanuit het bedrijf zelf komt, en dus niet vanuit een incassobureau, dan adviseer ik om enkel 25 euro extra te betalen. Mochten ze meer willen dan gaan ze maar naar de rechter en dan moeten ze aantonen dat ze werkelijk 200 euro administratiekosten hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |