ja leuk.quote:Op zondag 18 april 2010 20:37 schreef zomermuis het volgende:
Stoppen eruit, meterkast zelf openmaken, en voelen of de koper contacten nat zijn.
niet doen!quote:Op zondag 18 april 2010 20:37 schreef zomermuis het volgende:
Stoppen eruit, meterkast zelf openmaken, en voelen of de koper contacten nat zijn.
Met dit advies wel jaquote:Op zondag 18 april 2010 20:37 schreef zomermuis het volgende:
Denk niet dat dat er 1 van mij isquote:Op zondag 18 april 2010 21:47 schreef zomermuis het volgende:
[..]
Nee het is mijn schuld,
zeg waar is die geile fobo-foto van je gebleven![]()
uit je aardlek komt geen waterquote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Periferique het volgende:
Ik keek net in mijn meterkast omdat de stoppen vanwegen een LAN-party waren uitgevallen. Tot mijn verbazing lag er een heleboel water op de vloer. Ik kan het lek alleen nergens vinden...ik heb alle stoppen weer aangezet, en ik heb weer stroom, dus dat is het probleem niet.
Ik neem aan dat het mijn aardlekschakelaar is, maar hoe kom ik daar achter?
quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Groene stroom, opgewekt door waterkracht? Dat wil nog weleens lekken.... vaak idd via de aardlek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, heb ik ook een keer gehad. Da's echt balen.Geen groene stroom meer voor mij dus...
Bij groene stroom moet je ook geen aardlekschakelaar gebruiken maar een waterlekschakelaar met aftapkraantjequote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Groene stroom, opgewekt door waterkracht? Dat wil nog weleens lekken.... vaak idd via de aardlek
mja dan nog moet je wel je aardlekschakelaar plakken met speciale plakkers he..quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
valt mee, met een beetje geluk is het maar de "oude" 220v, ipv. 230
Gewoon kitten, plamuur, opschuren en paar laagjes spuiten in desgewenst kleur en dan blanke lak overheenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja dan nog moet je wel je aardlekschakelaar plakken met speciale plakkers he..
die elektronen lekken er anders nog door heen
Blijkbaar heeft TS juist de adviezen opgevolgd die hij nu net niet had moeten opvolgen, want verder dan zijn openingspost is hij niet meer gekomen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:31 schreef Osramp het volgende:
Op het eerste advies van mien-moeke en Ra-z na, staat hier niks nuttigs. Staan zelfs gevaarlijke dingen tussen!
TS, als je niet weet wat er aan de hand is, blijf er dan VANAF. Die tip van de koperen contacten voelen is levensgevaarlijk!
Omdat er mensen zijn die echt zo dom zijn ::')quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom reageren mensen hier serieus op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |