quote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef Klonterpot het volgende:
Foto met iets herkenbaars, topic op achtergrond oid. ?
Hoezo magertjes? Mijn collega die is hem gewoon beu na 3 dagen hij heeft alle papieren waarmee hij kan aantonen dat het gewoon eerlijk is.quote:Op zondag 18 april 2010 20:43 schreef Dizer het volgende:
Subforum ingesteld.
Offtopic verwijderd.
Verhaal is wel magertjes eerlijk gezegd maar gezien ie in real life opgezocht kan worden, blijft ie daarom open.
Installatie dat niet lukt met dat soort apparaten? Dat vind ik nogal magertjes.quote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoezo magertjes? Mijn collega die is hem gewoon beu na 3 dagen hij heeft alle papieren waarmee hij kan aantonen dat het gewoon eerlijk is.
Als je gewoon intresse hebt moet je hem bellen.
Nou ik wil niet lullig doen maar ik hab al meerdere keren gelezen dat er kinderziektes zijn ontdekt met de Ipad.quote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Installatie dat niet lukt met dat soort apparaten? Dat vind ik nogal magertjes.
En mobiele nummers in V&A zijn niet toegestaan. Puur ter bescherming van de privacy
En terecht, want het ligt natuurlijk aan de iPad. De honderdduizenden mensen die zo'n ding hebben, zullen dan ook hetzelfde probleem als jij hebben. Het zal in ieder geval niet aan jou of je computer liggen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef Sala-adin het volgende:
ik heb de hoop opgegeven in de IPAD en daarom doe ik hem weg en wil helemaal niks meer met apple te maken hebben.
dat denk ik ook namelijk. maar hoe ik me op dit moment voel, ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef rickyszz het volgende:
Of ik denk dat Itunes weet dat ie nog niet uit is in nederland
en dat ie het daarom niet doet pas als de Ipad wel uit is.
Dus nog misschien eventjes geduld![]()
hij is toch van een collega? waarom ben jij er dan klaar mee?quote:Op zondag 18 april 2010 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
dat denk ik ook namelijk. maar hoe ik me op dit moment voel, ben ik er helemaal klaar mee.
heb geen zin om te wachten.
dank je wel. dat maakt me alleen maar depressiever.quote:Op zondag 18 april 2010 21:43 schreef Daanus het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)mt-in-september.html
Je weet toch welke versie je gekocht hebt, qua grootte harde schijf. Staat ook op achterkant.quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Folkwin het volgende:
Indien 16GB, wil ik bij deze 450 EUR bieden. Kan ik hem morgen op komen halen.
oooooooooooh ok ik snap hem..quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Je weet toch welke versie je gekocht hebt, qua grootte harde schijf. Staat ook op achterkant.
Mijn bod staat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |