Euhm, je hoeft niets letterlijk te volgen, maar je volgt nu helemaal niets uit de op, behalve (naar mijn weten) siliconenvrij zijn.. En dat is nou net niet de kern van het hele verhaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zal de op nog eens gaan bestuderen en hem dan letterlijk volgen
Ik spray er leave-in van Guhl in, als het niet meer om door te kammen isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Doe je er niets meer in na het wassen met shampoo en verzorgen met conditioner? Gewoon aan de lucht laten drogen?
Ik doe er altijd iets van leave-in in of haarcrème, anders pluist het sowieso, er hoeft maar iets van droogte of vocht in de lucht te zitten of woeiiiiiiiiiiiiii mijn haar vliegt omhoog, dat heb je nu eenmaal met (dun) krulhaar
Jep, ik gebruik ook deze leave in.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:54 schreef alors het volgende:
Dit gebruik ik, en BBQ kip geloof ik ook.
[ afbeelding ]
Heel fijn spul
En heb je nou al geprobeerd om je haar eens zonder SLS (sulfaten) te wassen? Deze zitten in heel erg veel shampoos en kunnen je haar en hoofdhuid uitdrogen.
Volgens mij wel, ten minste, als je CO wast zonder shampoo met SL(E)S. Als je toch siliconen gebruikt in welk haarproduct dan ook, maar dat niet eruit wast (wat niet met water kan, alleen met SL(E)S) krijg je namelijk te maken met build-up en eindig je na een weekje een slap bosje haar.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef EarthCry het volgende:
Wat haarserum en mouse betreft: is het beter als dit ook siliconenvrij is?
Helemaal juistquote:Op maandag 10 mei 2010 16:30 schreef Elinious het volgende:
[..]
(Dit is wat ik begrepen heb, fluit me gerust terug als ik het mis heb.)
Mijn antwoord weet je toch al: probeer het eensquote:
Jammer dat je moet registreren, kan je ook niet in v&a iets plaatsen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Ooi86 het volgende:
Harenmeisjes, ik verkoop wat van mijn Karpati spulletjes. Alles is niet gebruikt.
Interesse? Klik op onderstaande link
http://raponsje.forumup.be/viewtopic.php?t=3939&mforum=raponsje
waarom?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
Woahh, best wel een flink stuk van mijn haar afgeknipt vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |