Ik stel voor dat we de letters SV weg laten, dan kunnen we gewoon verder en als we willen commentaar op andere streams leveren, zoals die twee die Peter op zijn stream heeft staan. En natuurlijk commentaar op chatperikelen leverenquote:
Bedankt heksje.quote:Op zondag 18 april 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Het summum van luiheid was Liesbeth. Alsido deed ook niks, maar hij maakte er tenminste nog wel een hoop drukte bij.
PS Wat doen we als deze COS vol is? Houden we een COS aan voor allerlei streams (beestjes, cams, etc)? Ik ben daar wel voor.
Toch triest als je zo uit de tweede hand moet leven.quote:Op zondag 18 april 2010 19:27 schreef beequeen het volgende:
Je moet wat als je nergens antwoord krijgt. Gelukkig voor Angela werd haar buuv ziek en werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Zo kon ze haar zinnen even verzetten. True story.
Ik vind alles bestquote:Op zondag 18 april 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de letters SV weg laten, dan kunnen we gewoon verder en als we willen commentaar op andere streams leveren, zoals die twee die Peter op zijn stream heeft staan. En natuurlijk commentaar op chatperikelen leveren
Hansie en freak werken ook met mIRC en staan bijna altijd ingelogd. Maar het is waar dat het er erg rustig is. Ik heb wel een idee waarom maar hou dat voor me.quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch triest als je zo uit de tweede hand moet leven.
Ruudje, ik zie eigenlijk niemand meer op die chat, en freak en hansie zitten ook bij Peter. Sommige andere namen die ik me herinner zitten (helaas) wel bij Peter.
Seike en Mekkere is ons leven....quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik vind alles bestMoet iemand maar ff weghalen dan........zolang we wel mogen blijven zeiken en zeuren, zaniken en zeveren als het maar over de chat of over het Oude Vertrouwde maar doodgebloede SV mag gaan.
ik gok dat t komt omdat de streams dood zijnquote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hansie en freak werken ook met mIRC en staan bijna altijd ingelogd. Maar het is waar dat het er erg rustig is. Ik heb wel een idee waarom maar hou dat voor me.
quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hansie en freak werken ook met mIRC en staan bijna altijd ingelogd. Maar het is waar dat het er erg rustig is. Ik heb wel een idee waarom maar hou dat voor me.
je mist een beetje een goed onderwerp om over/tegen te zeiken is t niet?quote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Seike en Mekkere is ons leven....Neem dat niet af!!
Tsja, zal zo wel weer commentaar op komen. Ze zoekt het maar uit.quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
Toch triest als je zo uit de tweede hand moet leven.![]()
quote:660 tweets en 66 followers haha ...zoveel tweets geschreven voor 66 followers LOL op #naarde100 ben niet zo popi :-)
Jij mag nóóóóóóóit meer raden!!quote:Op zondag 18 april 2010 19:41 schreef gomi het volgende:
[..]
je mist een beetje een goed onderwerp om over/tegen te zeiken is t niet?
Wat is de tweet van Annemarie? En legt ze ook kaarten via Twitter?quote:Op zondag 18 april 2010 19:41 schreef beequeen het volgende:
Tsja, zal zo wel weer commentaar op komen. Ze zoekt het maar uit.
Laten we de Tweets niet vergeten hè? Spirimuts heeft toch nog iets van zelfkennis.![]()
[..]
4 op een rij...quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, je gaf t ook wel een beetje weg in ander topic he
Ik snap 'm. En dat bedoel ik dus met Suzzy: die vent mocht blijven zitten beledigen en trollen terwijl links en rechts de banhamer viel.quote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mag best open en bloot hier vertellen dat er sommige wegblijven op die chat van Ava om dat er een bepaald persoon wel eens inlogt, de ene keer met panty aan en da andere keer weer gewoon als man, link hoor je zo voordoen op een chat, echt Link
ze legt zelfs telepathisch kaarten als t moet.quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is de tweet van Annemarie? En legt ze ook kaarten via Twitter?
Dat was dus een Tweet van Spirimuts.quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef Disana het volgende:
Wat is de tweet van Annemarie? En legt ze ook kaarten via Twitter?
quote:Op zondag 18 april 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap 'm. En dat bedoel ik dus met Suzzy: die vent mocht blijven zitten beledigen en trollen terwijl links en rechts de banhamer viel.
Linke Loetje? Mag die uitlokker niet genoemd worden? Ik weet er nóg een... Boelkloedig! óók zo'n rellert!! En SeSeSeS die zeikert....quote:Op zondag 18 april 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap 'm. En dat bedoel ik dus met Suzzy: die vent mocht blijven zitten beledigen en trollen terwijl links en rechts de banhamer viel.
oh die laatste 2 die je noemt, echt die had ik al op negeer gezet, wat een stel zeikerds en overal komentaar op he, niks was leuk of werd leuk volgens hun, en vergeet Kkpiemel niet, nog zo een hopeloos figuurquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Linke Loetje? Mag die uitlokker niet genoemd worden? Ik weet er nóg een... Boelkloedig! óók zo'n rellert!! En SeSeSeS die zeikert....
Ik kan de gelukspoppetjes zo even niet vinden?quote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ze legt zelfs telepathisch kaarten als t moet.
Dankjewel. Ik zie dat ze wel reclame maakt. En 66 followers niet goed genoeg? Ze mag in haar handjes klappen, oplichtster dat ze isquote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was dus een Tweet van Spirimuts.
Alsje en nee, nog niet. Twitter is graties.![]()
http://twitter.com/Annemariesips
Thx!quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die laatste 2 die je noemt, echt die had ik al op negeer gezet, wat een stel zeikerds en overal komentaar op he, niks was leuk of werd leuk volgens hun, en vergeet Kkpiemel niet, nog zo een hopeloos figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |