Plakplastic.quote:Op zondag 18 april 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en ik ben een klein beetje vekleurd.
@Biancavia een lap stofIk heb wel gordijnen maar die wil ik niet dichtdoen omdat de bovenramen zo tof zijn.
Maar open is ook niet relaxed omdat de stoep direct langs mijn huis loopt. Dat wil je niet als je net een kwartier wakker bent.Luxaflex ed is lastig omdat ik het dan zou moeten ophangen aan mijn kunststof kozijn. en het is een huurhuis., Ik vind het wel prima zo.
nee, 1 grote k*tdag.quote:Op zondag 18 april 2010 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van deze prachtige lentedag?
Ik ben geen junk en woon niet in een junkenhol. Opgelost.quote:Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
Lap stof voor de ramen zie je ook vaak in pauperwijken in een junkenhol
Lakens voor de ramenquote:Op zondag 18 april 2010 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen junk en woon niet in een junkenhol. Opgelost.
Laten we het nu weer hebben over de heerlijke zomerse dag.![]()
Het is hier geen klaagbaak.
Ik héb gordijnen.quote:Op zondag 18 april 2010 19:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Lakens voor de ramen:')
je kan godverdomme overal op marktplaats gratis gordijnen krijgen.
Altijd al toch?quote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik héb gordijnen.
Maar daar ging het niet om.
Sinds wanneer moet je in ONZ ook al TS bashen?
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 18 april 2010 19:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Altijd al toch?
Je hebt trouwens wallen onder je ogen![]()
Gezellig!quote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
En het werd toch nog druk..... Want zanger Mike kwam ook nog ff langs
[ afbeelding ]
Weet ik waar jij woont?quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij weet waar ik woon, dat scheelt,![]()
Volksbuurtjes
Tentamens zijn voorbij, nieuw blok vanaf morgen helaasquote:Op zondag 18 april 2010 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
Verdomme zeg, ik ga denk ik een uitkering aanvragen zodat ik de hele dag in de voortuin kan zitten.
Kutschool.
Ja, ikweetz!quote:Op zondag 18 april 2010 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee, ik bedoelde Noek te quoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is prima vind ik. En kont van je moeder vindt dat ook!quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ikweetz!![]()
We komen van de zomer weer hè? Gert vertelt je daar nog alles over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |