Beschrijving
Hoi,
Ik verkoop mijn macbook omdat ik graag een nieuwe tv wil kopen.
Hij is ongeveer 2 jaar oud en is destijds veel gebruikt.
Ik heb recent veel onderdelen van de laptop ge-upgrade.
Omdat ik graag eerlijk ben heb ik de plus en min puntjes op een rij gezet.
Plus-punten:
Er zit er nu een nieuwe 500GB hardeschijf in zodat je meer dan genoeg geheugen hebt voor al je films, muziek en games.
Ook zit er nieuw 4 GB werkgeheugen in waardoor de macbook super snel is, als je bijvoorbeeld internet aan klikt is hij er meteen!
Er zitten veel accessoires bij zo als één extra oplader (met mankementje) en een HDMI en DVI kabel en Apple remote.
Ook zit er een nieuwe laptop tas bij! (zie foto's).
Mocht u interesse hebben in bepaalde software dan kan dat gereld worden, mail voor meer informatie.
Min-punten:
De witte buitenkant van de laptop, de bovenkant en onderkant zitten wat gebruikers krassen.
de laptop zelf het deel wat je ziet als je hem gebruikt is splinter nieuw.
Ook zitten er wat vuil of krasjes op het scherm of zo en ik wil het er niet afhalen omdat ik daar nog al onhandig in ben. Het valt verder niet op alleen als je op websites zit met een witte achtergrond, maar niet hinderlijk. De extra oplader heeft een los contactje wat verder geen gevaar geeft maar daardoor sluit hij niet altijd goed aan, ik ben hiermee langs apple geweest en die wisten mij te vertellen dat het niet schadelijk is. en er zit dus ook nog een goede oplader bij.
Mocht u meer informatie of foto's willen over deze 'minpuntjes' dan kunt je gerust even PMén!
Alles op een rijtje :
* Macbook White 2.2 Ghz
* 2 opladers
* Apple remote
* Apple Mini-DVI naar DVI adapter
* DVI naar HDMI kabel
* Orinele Cd's E.D
* Laptop Tas
Ik vraag er 650,- euro voor dat lijkt me redelijk mocht je een goed bod hebben of een vraag dan mag u uiteraard PMén!!Mijn voorkeur gaat uit naar ophalen, maar verzenden dan kan ook.
Foto's:
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Zspirit op 18-04-2010 19:10:23 ]