Ff mischien ken je gewoon vrouwen die dat eerlijk toegeven.quote:Op maandag 19 april 2010 10:26 schreef Fortitude het volgende:
Stelletje schapen.Alleen reacties zijn klonen van elkaar, andere soortgelijke topics lopen opeens heel anders.
Zo gek zijn de eerste 5 punten ook weer niet, wel zwaar overdreven. Vrouwen praten veel wat vaak overkomt als zeuren, rationaliteit kan vaak niet tegen dat van een man op, hebben teveel tassen / schoenen / troep, zijn vaak onzeker in vergelijking met een man en zijn erg jaloers op andere vrouwen.
Ja natuurlijk, dit is niet het geval bij jullie / de vrouwen die jullie kennen. Ik ken gewoon de verkeerde vrouwen.
Precies! Dan zouden ze daar weer topics van moeten maken..quote:
Lieve TS,quote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef Leonidas82 het volgende:
zijn notoire zeurders
emotioneel labiel
zijn notoire verspillers, verkwisters van geld
hebberig en statusbelust
structureel onzeker over zichzelf en haterig jegens andere (concurrende) vrouwen
Zodra ze getrouwd zijn worden ze frigide en willen ze geen seks meer en ondertussen hun man dreigend waarschuwen vooral niet vreemd te gaan omdat ze anders met kind en huis vandoor gaan.
En snappen niet dat hun doorgeschoten 'gemulti-task' niet gewaardeerd wordt door hun vent die gewoon rust wil en ff wil relaxe..
Klacht: vrouwen wat moet je er ook iig mee
De Schöninger Speere?quote:Op maandag 19 april 2010 13:05 schreef DE_krumpel het volgende:
whahhaha. uit onderzoek is gebleken dat vrouwen wapens hebben uitgevonden
Zonder bijen ook niet, maar die sla ik toch ook kapot zo snel ze irritante geluiden rond mijn hoofd gaan maken.quote:
Dat is niet waar, alhoewel wel begrijpbaar mits jullie over het algemeen niet zo incompetent waren (want vrouwen kunnen fysiek ook maar weinig en hebben daardoor hulpmiddelen nodig). Helaas valt dit in het rijtje van Einstein&Dyslexie, Beethoven&Asperger's, ...&..., etc. Allemaal leugens bedacht zodat mensen zich goed gaan voelen over iets waar ze zich eigenlijk helemaal niet goed over moeten voelen.quote:whahhaha. uit onderzoek is gebleken dat vrouwen wapens hebben uitgevonden
Altijd een beetje misselijk om dat zo te stellen. Achter veel van die mannen stond waarschijnlijk een vrouw die hem ondersteunde.quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zonder bijen ook niet, maar die sla ik toch ook kapot zo snel ze irritante geluiden rond mijn hoofd gaan maken.
[..]
Dat is niet waar, alhoewel wel begrijpbaar mits jullie over het algemeen niet zo incompetent waren (want vrouwen kunnen fysiek ook maar weinig en hebben daardoor hulpmiddelen nodig). Helaas valt dit in het rijtje van Einstein&Dyslexie, Beethoven&Asperger's, ...&..., etc. Allemaal leugens bedacht zodat mensen zich goed gaan voelen over iets waar ze zich eigenlijk helemaal niet goed over moeten voelen.
Jullie hebben wel wat dingetjes uitgevonden hoor, zo waren er bijv. wel een paar vrouwelijke wiskundigen die dingen onder een andere naam hebben uitgebracht. Jullie kunnen wel dingen uitvinden, no worries, maar tegenover elke vrouwelijke uitvinding/innovatie/theorie staan een miljoen mannelijke, die vaak kwalitatief gezien ook beter zijn.
Ik hoop dat je trollt gast.quote:Op maandag 19 april 2010 16:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Altijd een beetje misselijk om dat zo te stellen. Achter veel van die mannen stond waarschijnlijk een vrouw die hem ondersteunde.
Hmm.. riiight. Bijen.quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zonder bijen ook niet, maar die sla ik toch ook kapot zo snel ze irritante geluiden rond mijn hoofd gaan maken.
[..]
Dat is niet waar, alhoewel wel begrijpbaar mits jullie over het algemeen niet zo incompetent waren (want vrouwen kunnen fysiek ook maar weinig en hebben daardoor hulpmiddelen nodig). Helaas valt dit in het rijtje van Einstein&Dyslexie, Beethoven&Asperger's, ...&..., etc. Allemaal leugens bedacht zodat mensen zich goed gaan voelen over iets waar ze zich eigenlijk helemaal niet goed over moeten voelen.
Jullie hebben wel wat dingetjes uitgevonden hoor, zo waren er bijv. wel een paar vrouwelijke wiskundigen die dingen onder een andere naam hebben uitgebracht. Jullie kunnen wel dingen uitvinden, no worries, maar tegenover elke vrouwelijke uitvinding/innovatie/theorie staan een miljoen mannelijke, die vaak kwalitatief gezien ook beter zijn.
Poging wagen? Waar heb je het over.quote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Oneself het volgende:
Jullie zijn zo superieur, ik snap niet waarom wij vrouwen uberhaupt nog een poging wagen.![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 18:57 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Poging wagen? Waar heb je het over.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef Armoed het volgende:
[..]
..maar tegenover elke vrouwelijke uitvinding/innovatie/theorie staan een miljoen mannelijke, die vaak kwalitatief gezien ook beter zijn.
Oh ja, impliceer anders even dat vrouwen van nature dommer zijn. En ga daarbij volledig voorbij aan mogelijke culturele oorzaken.quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef Armoed het volgende:
[..]
[..]
Jouw moeder was/is geen lieve vrouw he?quote:
Waarom praat je zo mannen vs. vrouwen?quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef Armoed het volgende:
[..]
[..]
Daarom ook die PI.quote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jouw trollpost zijn zoooo doorzichtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |