al gebeurdquote:Op zondag 18 april 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
Goed topic dit.. Ik zal wel ff topicreport doen.
sorryquote:Op zondag 18 april 2010 17:04 schreef Kreator het volgende:
Goed topic dit.. Ik zal wel ff topicreport doen.
Bovenaan de pagina. geel driehoekje. Dan worden de mods op de hoogte gebracht.quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef -Engel- het volgende:
sorryik had al op enter gedrukt en zag toen ..... dat ik [singles] was vergeten te tikken
wat is zo'n topicreport?
Weer wat geleerd...quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina. geel driehoekje. Dan worden de mods op de hoogte gebracht.
Zondag bedoel je? Ja ze starten bij mij voor de deur.quote:Op zondag 18 april 2010 17:09 schreef -Engel- het volgende:
Weer wat geleerd...
Ik heb trouwens voor volgende week zaterdag in Enschede een slaapplek gefixt.![]()
Dat wordt fijn naar mannen kijken die sportief doen
neuh zaterdag is de eindetappe van de BATA... zondag de marathon van e'de (ook lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 17:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zondag bedoel je? Ja ze starten bij mij voor de deur.
Hoi Samzzquote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
En weer thuis
WCE was uberEn ik heb me best misdragen... Een beetje
Ola! Welkom thuis.quote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
En weer thuis
WCE was uberEn ik heb me best misdragen... Een beetje
Engelquote:
Dus? Wat is daar mis mee? Jammer dat ik die vriend niet benquote:Op zondag 18 april 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engel
Och... Een beetje. Gezoend met m'n beste vriendinnetje en haar vriend en toen, gewoon omdat het kan, m'n beste vriend er ook maar bij gepakt
quote:Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
iedereen is er stil van geworden
wij waren in t gaiapark heb de nieuwe baby gorilla gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |