Gebrekkige taalbeheersing ook bij het Dagblad van het Noordenquote:De politie besloot nog geen aanhoudingen omdat alle inzet nodig was voor de handhaving van de orde. De identiteit van een van de belagers is bij de politie bekend.
Naja, een pistool kun je het niet echt noemen. Wat het in feite is is gewoon een proppeschieter die Walther P5. Heeft maar 8 patronen.quote:
Betere training en grotere knuppels om de orde er in te rammenquote:
daar had het DvhN al last van toen het nog Nieuwsblad van het Noorden heette ...quote:Op zondag 18 april 2010 16:21 schreef Hukkie het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ngeren-in-Middelstum
[..]
Gebrekkige taalbeheersing ook bij het Dagblad van het Noorden
Het is natuurlijk moeilijk om na jarenlang soft te zijn geweest dit terug te draaien. Maar het zal moeten.quote:Op zondag 18 april 2010 16:52 schreef Boldface het volgende:
De politie treedt veel te soft op. Het moet niet eens zover kunnen komen dat jongeren agenten belagen. Als ze ook maar aanstalte maken om dat te gaan doen, moet de politie al ingrijpen. En hard ook, want een andere manier om dit soort tuig iets bij te brengen, is er niet.
Gewoon terplekke executeren. Dat zal ze leren. Gewoon alle agenten het recht geven iedereen neer te maaien.quote:Op zondag 18 april 2010 16:52 schreef Boldface het volgende:
De politie treedt veel te soft op. Het moet niet eens zover kunnen komen dat jongeren agenten belagen. Als ze ook maar aanstalte maken om dat te gaan doen, moet de politie al ingrijpen. En hard ook, want een andere manier om dit soort tuig iets bij te brengen, is er niet.
Er is wel een piepklein verschil tussen mensen die te 10km te hard rijden en mishandeling. Of vind jij die dingen even erg? Dat kan, maar dan ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.quote:Op zondag 18 april 2010 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon terplekke executeren. Dat zal ze leren. Gewoon alle agenten het recht geven iedereen neer te maaien.
Parkeerbon te laat, hatza tazeren, 10 km te hard, hops, schot netjes aan de kant van de weg.
Of bedoel je dat niet? Gewoon alleen hard straffen waar jij een hekel aan hebt?
Wet is wet weet je? Zero tolerance.quote:Op zondag 18 april 2010 17:46 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Er is wel een piepklein verschil tussen mensen die te 10km te hard rijden en mishandeling. Of vind jij die dingen even erg? Dat kan, maar dan ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.
Lijkt me sterk. Want ik hoor maar erg weinig dat er militairen in elkaar gemept wordenquote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef Teutobod het volgende:
Misschien waren ze allergisch voor uniformen?
Andersom is veel moeilijker lijkt me.quote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is natuurlijk moeilijk om na jarenlang soft te zijn geweest dit terug te draaien. Maar het zal moeten.
Dat zie je ook niet dagelijks in Duitsland. Zal wel een speciale gelegenheid zijn geweest dat agenten met MP5's rondlopen.quote:Op zondag 18 april 2010 17:52 schreef M-Stinos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjah, hoe zou t komen dat ze hier niet bang zijn voor politie..
quote:Op zondag 18 april 2010 17:54 schreef Spanky78 het volgende:
Tsja, wat mij betreft hadden ze er een paar in de benen geschoten. Een beetje meer respect voor de politie mag van mij wel.
Heeft de agent gedaan.quote:Op zondag 18 april 2010 17:59 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Mep er toch eens op los met je wapenstok.
Misschien wel. Maar ik heb laatst hier op Fok een filmpje gezien , daar zag je een agent door de wijk lopen met allerlei kinderen om hem heen die hem gewoon belachelijk maakten en hondsbrutaal waren. En hij liet het maar een beetje over zich komen, wat een genante vertoning was dat. En ja, dan begrijp ik wel dat er weinig tot geen respect meer is voor de politie.quote:
Is ook niet echt nodig, hoor. Dat kunnen we hier in de wijk regelmatig live zien. Het is hier ook niet bepaald de guardia civil die verantwoordelijk is voor de ordehandhaving.quote:Op zondag 18 april 2010 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik heb laatst hier op Fok een filmpje gezien , daar zag je een agent door de wijk lopen met allerlei kinderen om hem heen die hem gewoon belachelijk maakten en hondsbrutaal waren. En hij liet het maar een beetje over zich komen, wat een genante vertoning was dat. En ja, dan begrijp ik wel dat er weinig tot geen respect meer is voor de politie.
Jammer dat ik dat filmpje niet meer kan vinden.
Ik weet niet waar je dat leest, maar kennelijk heb je nogal een rijkelijke fantasie.quote:Op zondag 18 april 2010 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon terplekke executeren. Dat zal ze leren. Gewoon alle agenten het recht geven iedereen neer te maaien.
Parkeerbon te laat, hatza tazeren, 10 km te hard, hops, schot netjes aan de kant van de weg.
Of bedoel je dat niet? Gewoon alleen hard straffen waar jij een hekel aan hebt?
Ja want we willen graag de GC in NL hebben, of niet?quote:Op zondag 18 april 2010 19:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is ook niet echt nodig, hoor. Dat kunnen we hier in de wijk regelmatig live zien. Het is hier ook niet bepaald de guardia civil die verantwoordelijk is voor de ordehandhaving.
dát inderdaad. De opgevoede jongeren die ik ken komen nooit in aanraking met de politie, die zouden niet durvenquote:
in engeland hebben ze tasers, die schijnen goed te helpen. Gewoon een flinke stroomschok door het lichaam en ze zijn binnen een minuut koestquote:Op maandag 19 april 2010 10:52 schreef Zith het volgende:
En dat allemaal in Middelstum.
Ik pleit voor zero tolerance, overal in nederland, ipv met een lasergestuurde snelheidsmeter gewoon een lasergestuurde raket om overtreders ter plekke te straffen.
wel gevaarlijkquote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
in engeland hebben ze tasers, die schijnen goed te helpen. Gewoon een flinke stroomschok door het lichaam en ze zijn binnen een minuut koest![]()
[ afbeelding ]
Hard straffen is hard straffen. Dat roept men, ze willen hard! Dan gaan ze jankbekken als ze boete's krijgen voor een missend licht op hun fiets of geen ID bij zich hebben ofzo.quote:Op zondag 18 april 2010 17:46 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Er is wel een piepklein verschil tussen mensen die te 10km te hard rijden en mishandeling. Of vind jij die dingen even erg? Dat kan, maar dan ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.
Het klopt dat je een selectie maakt, wat is er op tegen? Misdaden die mensen erg vinden roepen wellicht om zwaardere straffen dan "lichte overtredingen". Nogmaals vind jij die dingen even erg? Moeten ze allebei(geweld en verkeersovertredingen) zwaarder gestraft worden of allebei niet?quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hard straffen is hard straffen. Dat roept men, ze willen hard! Dan gaan ze jankbekken als ze boete's krijgen voor een missend licht op hun fiets of geen ID bij zich hebben ofzo.
Kan ook anders natuurlijk, maar dan moet je niet harder straffen roepen, maar harder straffen wat jij niet leuk vind en dan ben je niet harder aan het straffen, dan ben je gewoon selectie aan het maken.
Ze kennen er eentje, dus dan zal dat de komende tijd wel gebeuren. Mensen verwarren hun eigen nieuwsbehoefte en ongeduld nog wel eens met het feitelijk verloop. Daar doe je niets aan, dat is hun beperking.quote:Op zondag 18 april 2010 17:58 schreef bijderechter het volgende:
Maar op deze manier ontstaat er wel een scheef beeld. Het idee dat er nooit iemand wordt aangehouden bij dit soort dingen..
Nee, ik vind ze zeker niet even erg. 10km te hard rijden doet niet direct iemand schade, dus ik zie niet in waarom dat sowieso gestraft moet worden. Het is gewoon een vorm van belasting en bij geweld, zoals hier is er sprake van directe aantasting en dan kan het mij geen reet schelen of het slachtoffer de agent of de jongeren zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 11:42 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Het klopt dat je een selectie maakt, wat is er op tegen? Misdaden die mensen erg vinden roepen wellicht om zwaardere straffen dan "lichte overtredingen". Nogmaals vind jij die dingen even erg? Moeten ze allebei(geweld en verkeersovertredingen) zwaarder gestraft worden of allebei niet?
Als je fatsoenlijk tegen de politie doet hoeft dat helemaal geen probleem te zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wel gevaarlijk
http://en.wikipedia.org/wiki/Taser_safety_issues
Is dit serieus?quote:Op zondag 18 april 2010 17:54 schreef Nee het volgende:
Knieschijven kapot schieten, indien minderjarig: enkeltje naar een pedofielen inrichting sturen.
Agenten zijn ook mensen, daar zitten ook enorme lullen tussen. De drempel om de Taser te gebruiken is veel lager, hoewel ook de Taser dodelijk kan zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk tegen de politie doet hoeft dat helemaal geen probleem te zijn.
Dat valt in de praktijk tegen, ze krijgen in zo'n geval nogal snel versterking zodat uiteindelijk degene met losse handen flink te pakken wordt genomen.quote:Op zondag 18 april 2010 17:20 schreef YazooW het volgende:
Een politieagent sla je niet zomaar hoor...
Wat een watjes.quote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
dát inderdaad. De opgevoede jongeren die ik ken komen nooit in aanraking met de politie, die zouden niet durven
Ze leren het wel af. En het is niet alsof mensen bij bosjes doodvallen na het taseren, er zijn een aantal incidenten geweest maar het blijft een wapen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Agenten zijn ook mensen, daar zitten ook enorme lullen tussen. De drempel om de Taser te gebruiken is veel lager, hoewel ook de Taser dodelijk kan zijn.
Elke gezonde jongen krijgt in zijn pubertijd aanvaringen daarmee, anders is 't een watje.quote:Op maandag 19 april 2010 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Alsof het stoer is om met de politie in aanraking te komen
Mijn enige aanvaringen met de politie eindigden allemaal met het uitschrijven van een bekeuring. Ben ik mans genoeg of had ik ze op hun bek moeten slaan?quote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke gezonde jongen krijgt in zijn pubertijd aanvaringen daarmee, anders is 't een watje.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Mijn enige aanvaringen met de politie eindigden allemaal met het uitschrijven van een bekeuring.
quote:
De verzetsstrijders van de Tweede Wereldoorlog waren anders best stoer.quote:Op maandag 19 april 2010 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Alsof het stoer is om met de politie in aanraking te komen
Die agenten niet.quote:Op maandag 19 april 2010 23:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik heb een opvoeding genoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |