inderdaad, ze zijn er vanmorgen ook pas achter gekomen bij daglichtquote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die melding was waarschijnlijk bij mij in de straatIneens rond 1 uur snachts stond de straat vol met 2 brandweerwagens, 3 ambulances en 3 politieauto's en ook nog motoragenten
Edit: Of toch niet, het was blijkbaar om 02.30 en dit was al ervoor
Ja inderdaadquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, ze zijn er vanmorgen ook pas achter gekomen bij daglicht
Nederlands voetbal boeit me normaal vrij weinig, het maakt me ook niet uit wie wint, zolang ajax maar niet kampioen wordt...quote:
En daarom is het zo fantastisch om Ajacied te zijn. De afgunst die andere hebben, heerlijk!quote:Op maandag 26 april 2010 11:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Nederlands voetbal boeit me normaal vrij weinig, het maakt me ook niet uit wie wint, zolang ajax maar niet kampioen wordt...
Yep.quote:Op maandag 26 april 2010 21:54 schreef Graseter het volgende:
Zouden er trouwens Fok!ers zijn die in de Blaak wonen
Eh, ik ken wel een Linda, geen Ingeborg, maar ik vermoed dat er wel meer dames met die namen in Tilburg rondlopen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Stond in 2000 op de camping in Valkenburg met Ingeborg en Linda uit Tilburg. Iemand die hen misschien kent? Ben wel benieuwd hoe het met ze gaat.
Ik ken dan wel weer een Ingeborg, is 19 jaar. Maarja hoeveel Linda's en Ingeborg's lopen er idd wel niet rond hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Stond in 2000 op de camping in Valkenburg met Ingeborg en Linda uit Tilburg. Iemand die hen misschien kent? Ben wel benieuwd hoe het met ze gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |