abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80518468
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Verhuizing zus

Dus dozen, bed in delen boekenkast ... die dingen
Dan zou ik zo'n ding met laadklep pakken. Scheelt je zoveel sjouwen en gedoe, plus alles kan erin!
pi_80519258
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

A325 is Nijmegen - Arnhem, dacht dat jij de A12 bedoelde, die stond ook heel kansloos vast vanuit Duitsland.
Bedoel idd de A325
Maar wordt op radio enzo aangegeven Kleve Arnhem
Ik weet dat in duitsland ligt maar wordt wel zo aangegeven (dont ask me why )

Was in elk geval 10 km
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_80528428
dank u voor het duimen! Ben door naar de volgende ronde gelukkig!
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:49:27 #54
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80528454
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
dank u voor het duimen! Ben door naar de volgende ronde gelukkig!
Gefeliciteerd! Hoeveel rondes zijn er?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_80528552
dat is nog niet bekend...

1e was met recruiter
2e was dit
3e heb ik dan zsm

dan kon er nog een assesment bij zitten en eventueel nog een gesprek... Heel grondig is het wel te noemen...

Met beetje pech dus nog 2-3 rondes en een assesment...
pi_80537323
Rijbewijs van m'n vriend is ingenomen. Krijg je als je 220 rijdt waar je 120 mag. Echt hè stomme zak. Ze hebben 'm nog gematst geloof ik, omdat ie zo vriendelijk was maakten ze er maar 174 van, dus 54 te hard. Nu is ie het geloof ik 10 dagen kwijt plus hij krijgt een lekkere boete. Gefeliciteerd.
pi_80537761
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
dat is nog niet bekend...

1e was met recruiter
2e was dit
3e heb ik dan zsm

dan kon er nog een assesment bij zitten en eventueel nog een gesprek... Heel grondig is het wel te noemen...

Met beetje pech dus nog 2-3 rondes en een assesment...
Congrats
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Rijbewijs van m'n vriend is ingenomen. Krijg je als je 220 rijdt waar je 120 mag. Echt hè stomme zak. Ze hebben 'm nog gematst geloof ik, omdat ie zo vriendelijk was maakten ze er maar 174 van, dus 54 te hard. Nu is ie het geloof ik 10 dagen kwijt plus hij krijgt een lekkere boete. Gefeliciteerd.
eerste keer?
Of vaker rijbewijs ingenomen ?
En 220 misschien top ze nemen altijd gemiddelde
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_80538237
quote:
bij 220 was ie ook z'n auto kwijt dus... Maar dan idd te hopen dat ie niet afgelopen 30+ bekeuringen heeft gehad, anders kan ie hem wel eens een 3 of 6 maanden missen z'n rijbewijs.
pi_80538733
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

bij 220 was ie ook z'n auto kwijt dus... Maar dan idd te hopen dat ie niet afgelopen 30+ bekeuringen heeft gehad, anders kan ie hem wel eens een 3 of 6 maanden missen z'n rijbewijs.
Nee, eerste geregistreerde. Ben je dan je auto kwijt? dan istie echt gematst! Zooo, dan had ie gebaald.. niemand mag aan z'n auto komen, pietjeprecies, had ie echt niet leuk gevonden als ze zijn auto hadden ingenomen.

Was eigenlijk beter geweest, dan leert ie dat "gecontroleerd hard rijden" van 'm misschien af.
pi_80538811
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:47 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Nee, eerste geregistreerde. Ben je dan je auto kwijt? dan istie echt gematst! Zooo, dan had ie gebaald.. niemand mag aan z'n auto komen, pietjeprecies, had ie echt niet leuk gevonden als ze zijn auto hadden ingenomen.

Was eigenlijk beter geweest, dan leert ie dat "gecontroleerd hard rijden" van 'm misschien af.
Zeg al: denk niet gemast maar gemiddelde snelheid
heeft hij geluk gehad dat ze niet vol konden klokken
Ik luister NL-Talig
pi_80540051
Gecontroleerd hardrijden jaja...
Heb 1 x in een auto gezeten die slipte over een olieplek, dat ging met 100 per uur, auto total loss (vangrail), gelukkig geen verwondingen voor de inzittenden, mede dankzij de chauffeur die de slip nog enigsinds kon beheersen. Als je dat met 220 gebeurt ben je wel het haasje, ondanks dat je zelf denk dat je "gecontroleerd" rijdt.
Maar goed meeste mensen leren het pas als het een keer (bijna) fout gaat.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_80540603
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef Guard het volgende:
Gecontroleerd hardrijden jaja...
Heb 1 x in een auto gezeten die slipte over een olieplek, dat ging met 100 per uur, auto total loss (vangrail), gelukkig geen verwondingen voor de inzittenden, mede dankzij de chauffeur die de slip nog enigsinds kon beheersen. Als je dat met 220 gebeurt ben je wel het haasje, ondanks dat je zelf denk dat je "gecontroleerd" rijdt.
Maar goed meeste mensen leren het pas als het een keer (bijna) fout gaat.
True,
1 keer gehad a16 ri a58 die bocht goed hard genomen. Voelde halverwege de auto uitbreken wel gelijk opkunnen vangen.

sinds die tijd rijd ik daar ook niet meer zo hard door als toen
Ik luister NL-Talig
pi_80544572
Kan iemand mij een linkje geven oid naar iets waar staat dat je auto ook echt ingevorderd kan worden bij bepaalde snelheden? Mijn vriend geloofde dat niet .

En tsja, met gecontroleerd hard rijden bedoelt hij meer dat hij het gas alleen intrapt als het echt rustig is op de wegen, zodat hij niemand hindert of in gevaar kan brengen (of andersom). Echte controle heb je idd niet, dat merk je wel aan die verhalen zoals die van Guard.
pi_80544989
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan iemand mij een linkje geven oid naar iets waar staat dat je auto ook echt ingevorderd kan worden bij bepaalde snelheden? Mijn vriend geloofde dat niet .

En tsja, met gecontroleerd hard rijden bedoelt hij meer dat hij het gas alleen intrapt als het echt rustig is op de wegen, zodat hij niemand hindert of in gevaar kan brengen (of andersom). Echte controle heb je idd niet, dat merk je wel aan die verhalen zoals die van Guard.
Dat soort snelheden komt er een artikel 5 aan te pas dat is ook nog eens een kapstok artikel waar ze van alles aan kunnen hangen, invorderingen rijbewijs, invorderingen auto en nog vele andere dingen.

Voor puur alleen de snelheid:
quote:
Tot slot is van belang dat de auto of motor waarmee de snelheidsovertreding is gepleegd, door de politie in beslag kan worden genomen, indien een overschrijding van de maximumsnelheid met meer dan 100% is geconstateerd en sprake is van concrete gevaarzetting. Ook hiertegen kan een klaagschrift worden ingediend bij de rechtbank, met het verzoek de auto of motor terug te geven.
Hier staat met overschrijding van 100%, volgens mij is het bij een overschrijding van 70km/u maar dat weet ik niet meer zeker. Lang geleden dat ik rechten studeerde...
pi_80546644
Ik heb altijd gedacht met een dubbele overschrijding, maar vind het gek dat je in een woonwijk waar je 15 mag, en je gepakt word met 30, je dan je auto kwijt zou raken..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_80547784
quote:
Dumpen!
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_80547786
quote:
Daten?
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_80547914
Goede morgen
valt alles onder wat ze niet op een ander artikel kunnen gooien. Tevens artikel die je niet graag wilt hebben
Ik luister NL-Talig
pi_80565764
quote:
"hmm is dit zo leuk" -> "LOL"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 21 april 2010 @ 17:42:15 #71
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80566543
quote:
10 dagen valt wel mee
Moet hij ook naar zo'n verplichte cursus of niet? of is dat ook alleen als je meerdere boetes hebt gehad?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_80567942
*** Nul Dertien ***
pi_80569820
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

10 dagen valt wel mee
Moet hij ook naar zo'n verplichte cursus of niet? of is dat ook alleen als je meerdere boetes hebt gehad?
10 dagen is voorlopig terug tot je naar de rechter mag . Daar krijg je dan te horen dat je heel gevaarlijk en onverantwoord bent. Dan kijken ze naar de rest van je geschiedenis. Overtredingen 30+ en alle andere snelheidsovertredingen (even maar er vanuit gaan dat ie niet drinkt en rijdt). Dan krijgt ie te horen dat de OvJ een eis neer legt van 3-6 maanden rijontzegging met een proeftijd van 2 jaar (die ook pas na de uitspraak ingaat ook al duurt het opgeroepen worden soms een jaar) en een boete van rond de 900¤. Dan gaat de rechter je serieus aankijken en vraagt of je nog wat te melden hebt.

Heb je een schoon strafblad dan alleen de boete en de voorwaardelijke rijontzegging, heb je wel wat harder gereden al dan mag je je rijbewijs aan de rechter geven en dan legt die hem weg. Ben je echt een mongool dan mag je je rijbewijs door de shredder gooien, 2 jaar niet rijden en dan opnieuw gaan lessen. En ow ja... Toch nog steeds die bekeuringen betalen.

Die cursussen is met drank op rijden, die kosten rond de 800¤ voor 2-3 dagen en mag je ook zelf betalen.
pi_80572097
En allemaal terecht bovenstaande boetes en straffen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_80572241
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:10 schreef Guard het volgende:
En allemaal terecht bovenstaande boetes en straffen
Vooropgesteld, ik ben geen hardrijder. Niet in de auto, niet altijd op de motor
Maar ik vind sommige boetes veel te hoog. En dan niet alleen de financiele boetes, maar ook de cursussen die je verplicht bent erbij te doen. Daar mag wat mij betreft wel het een ander in gematigd gaan worden.. Of evt een extra kans geven voor zoiets word opgelegd..
*** Nul Dertien ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')