Dan zou ik zo'n ding met laadklep pakken. Scheelt je zoveel sjouwen en gedoe, plus alles kan erin!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Verhuizing zus
Dus dozen, bed in delen boekenkast ... die dingen
Bedoel idd de A325quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
A325 is Nijmegen - Arnhem, dacht dat jij de A12 bedoelde, die stond ook heel kansloos vast vanuit Duitsland.
Gefeliciteerd! Hoeveel rondes zijn er?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
dank u voor het duimen! Ben door naar de volgende ronde gelukkig!
Congratsquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
dat is nog niet bekend...
1e was met recruiter
2e was dit
3e heb ik dan zsm
dan kon er nog een assesment bij zitten en eventueel nog een gesprek... Heel grondig is het wel te noemen...
Met beetje pech dus nog 2-3 rondes en een assesment...
eerste keer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Rijbewijs van m'n vriend is ingenomen. Krijg je als je 220 rijdt waar je 120 mag. Echt hèstomme zak. Ze hebben 'm nog gematst geloof ik, omdat ie zo vriendelijk was maakten ze er maar 174 van, dus 54 te hard. Nu is ie het geloof ik 10 dagen kwijt plus hij krijgt een lekkere boete. Gefeliciteerd.
bij 220 was ie ook z'n auto kwijt dus... Maar dan idd te hopen dat ie niet afgelopen 30+ bekeuringen heeft gehad, anders kan ie hem wel eens een 3 of 6 maanden missen z'n rijbewijs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Rijbewijs van m'n vriend is ingenomen. Krijg je als je 220 rijdt waar je 120 mag. Echt hèstomme zak. Ze hebben 'm nog gematst geloof ik, omdat ie zo vriendelijk was maakten ze er maar 174 van, dus 54 te hard. Nu is ie het geloof ik 10 dagen kwijt plus hij krijgt een lekkere boete. Gefeliciteerd.
Nee, eerste geregistreerde. Ben je dan je auto kwijt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
bij 220 was ie ook z'n auto kwijt dus... Maar dan idd te hopen dat ie niet afgelopen 30+ bekeuringen heeft gehad, anders kan ie hem wel eens een 3 of 6 maanden missen z'n rijbewijs.
Zeg al: denk niet gemast maar gemiddelde snelheidquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, eerste geregistreerde. Ben je dan je auto kwijt?![]()
dan istie echt gematst! Zooo, dan had ie gebaald.. niemand mag aan z'n auto komen, pietjeprecies, had ie echt niet leuk gevonden als ze zijn auto hadden ingenomen.
Was eigenlijk beter geweest, dan leert ie dat "gecontroleerd hard rijden" van 'm misschien af.
True,quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef Guard het volgende:
Gecontroleerd hardrijden jaja...
Heb 1 x in een auto gezeten die slipte over een olieplek, dat ging met 100 per uur, auto total loss (vangrail), gelukkig geen verwondingen voor de inzittenden, mede dankzij de chauffeur die de slip nog enigsinds kon beheersen. Als je dat met 220 gebeurt ben je wel het haasje, ondanks dat je zelf denk dat je "gecontroleerd" rijdt.
Maar goed meeste mensen leren het pas als het een keer (bijna) fout gaat.
Dat soort snelheden komt er een artikel 5 aan te pas dat is ook nog eens een kapstok artikel waar ze van alles aan kunnen hangen, invorderingen rijbewijs, invorderingen auto en nog vele andere dingen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan iemand mij een linkje geven oid naar iets waar staat dat je auto ook echt ingevorderd kan worden bij bepaalde snelheden? Mijn vriend geloofde dat niet.
En tsja, met gecontroleerd hard rijden bedoelt hij meer dat hij het gas alleen intrapt als het echt rustig is op de wegen, zodat hij niemand hindert of in gevaar kan brengen (of andersom). Echte controle heb je idd niet, dat merk je wel aan die verhalen zoals die van Guard.
Hier staat met overschrijding van 100%, volgens mij is het bij een overschrijding van 70km/u maar dat weet ik niet meer zeker. Lang geleden dat ik rechten studeerde...quote:Tot slot is van belang dat de auto of motor waarmee de snelheidsovertreding is gepleegd, door de politie in beslag kan worden genomen, indien een overschrijding van de maximumsnelheid met meer dan 100% is geconstateerd en sprake is van concrete gevaarzetting. Ook hiertegen kan een klaagschrift worden ingediend bij de rechtbank, met het verzoek de auto of motor terug te geven.
Dumpen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Daten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
"hmm is dit zo leuk" -> "LOL"quote:
10 dagen valt wel meequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
10 dagen is voorlopig terug tot je naar de rechter magquote:Op woensdag 21 april 2010 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
10 dagen valt wel mee
Moet hij ook naar zo'n verplichte cursus of niet? of is dat ook alleen als je meerdere boetes hebt gehad?
Vooropgesteld, ik ben geen hardrijder. Niet in de auto, niet altijd op de motorquote:Op woensdag 21 april 2010 20:10 schreef Guard het volgende:
En allemaal terecht bovenstaande boetes en straffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |