Jammer dat de seizoensfinale afgelopen zaterdag al is geweest en je nu meer dan een jaar moet wachten op seizoen 2.. De hoofdrolspeler heeft kanker.quote:Op maandag 19 april 2010 20:14 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos heeft een nieuwe verslaving: Spartacus!
Die serie is echt dé bom!
Serieus? Als de seizoensfinale aflevering 13 is dan heb ik die vanochtend gezien.. jaar wachten duurt lang. Zit ook al te wachten op nieuw seizoen Heroesquote:Op maandag 19 april 2010 22:03 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Jammer dat de seizoensfinale afgelopen zaterdag al is geweest en je nu meer dan een jaar moet wachten op seizoen 2.. De hoofdrolspeler heeft kanker.
Dat is de seizoensfinale.quote:Op maandag 19 april 2010 22:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Serieus? Als de seizoensfinale aflevering 13 is dan heb ik die vanochtend gezien.. jaar wachten duurt lang. Zit ook al te wachten op nieuw seizoen Heroes
Pak dan iets degelijks uit vlaanderen om de boel te overbruggenquote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef existenz het volgende:
Jupiler was toch wel wennen na een weekend vol Duits wit bier
En was het nog lekker ?quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef existenz het volgende:
Jupiler was toch wel wennen na een weekend vol Duits wit bier
Dat is inderdaad erg netjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo fijn, heb even het Elisabeth gebeld, uitgelegd dat ik denk een ontsteking te hebben maar helemaal terug moet naar Tiel.. en nu mocht ik vanmiddag wel even hier op controle komen. Echt netjes, gezien ik daar niet eens behandeld ben.
Moet je echt een busje? Want ik heb toen bij Europcar zo'n vrachtwagentje (die je wel met B mag rijden) met een laadklep gehuurd voor 80¤ met 100km vrij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
Moet dit weekend een bestelbusje hebben
Heb gekeken bij autorent ad melisant.
Bestelbusje is daar 85 euro voor op een zaterdag.
Iemand nog goedkopere tips ?
Moet busje hebben met B rijbewijs het liefst
ik zal een kaarsje voor je opsteken... hmm.. nah, kom eigenlijk nooit in de kerk, ik zal er vanavond eentje op je geluk drinkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kolere... Moest vanmorgen voor sollicitatie naar Arnhem. Moest er om 9.30 zijn, dus ik denk, nou kwart over 7 wegrijden, dan moet dat wel lukken. Ging ook goed... Tot 10 km voor Arnhem, daar meer dan een uur over gedaan, was uiteindelijk 40 minuten te laat. Gelukkig niet de enige, ook een manager was te laat.
Wel goed gesprek en gevoel. Ze hadden speeddate en dan hoorde je meteen of je door mocht voor 2e gesprek en dat was zo. 2e gesprek was heel pittig, maar wel goed. Hoor vanavond of morgen meerdus fingers crossed!
Spannendquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kolere... Moest vanmorgen voor sollicitatie naar Arnhem. Moest er om 9.30 zijn, dus ik denk, nou kwart over 7 wegrijden, dan moet dat wel lukken. Ging ook goed... Tot 10 km voor Arnhem, daar meer dan een uur over gedaan, was uiteindelijk 40 minuten te laat. Gelukkig niet de enige, ook een manager was te laat.
Wel goed gesprek en gevoel. Ze hadden speeddate en dan hoorde je meteen of je door mocht voor 2e gesprek en dat was zo. 2e gesprek was heel pittig, maar wel goed. Hoor vanavond of morgen meerdus fingers crossed!
Ben benieuwd.. Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toevallig file Kleve - Arnhem gestaan ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Met dit weer ook zeker een beter planquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik zal een kaarsje voor je opsteken... hmm.. nah, kom eigenlijk nooit in de kerk, ik zal er vanavond eentje op je geluk drinken
Nee, is het hoofdkantoor, zou dan werken vanuit de vestiging in Helmond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Spannend
Ga je dan ook in Arnhem werken of was daar het hoofdkantoor o.i.d.?
Dank je, hoop dat het dan goed komt met de lege ruimtes waar ooit je kiezen zatenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Ik zal voor je duimen.
Klinkt ook niet verkeerd. Als idd op B rijbewijs mag is het goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moet je echt een busje? Want ik heb toen bij Europcar zo'n vrachtwagentje (die je wel met B mag rijden) met een laadklep gehuurd voor 80¤ met 100km vrij.
Wat denk je zelf als ik vanuit Tilburg kom? Beetje rare route om dan eerst via Venlo naar Duitsland te rijden en dan via Kleve weer terugquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Toevallig file Kleve - Arnhem gestaan ?
Jah dat is kleve arnhemquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ik vanuit Tilburg kom? Beetje rare route om dan eerst via Venlo naar Duitsland te rijden en dan via Kleve weer terug. Nee stond vast op A15-A325.
Je mag best groot rijden op B hoor. Maar dan moet je daar even kijken of anders ook nog Budget, die hebben die dingen ook goedkoop. Weet niet wat je moet vervoeren?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd. Als idd op B rijbewijs mag is het goed
Maar jah, bestelwagen heb ik al wel gereden kleine vrachtwagen nog niet ...
Verhuizing zusquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je mag best groot rijden op B hoor. Maar dan moet je daar even kijken of anders ook nog Budget, die hebben die dingen ook goedkoop. Weet niet wat je moet vervoeren?
A325 is Nijmegen - Arnhem, dacht dat jij de A12 bedoelde, die stond ook heel kansloos vast vanuit Duitsland.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah dat is kleve arnhem
Stond ik zelf ook in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |