abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80497755
Sneakers is het enige wat ik NIET kan vinden in Rosada of een ander outlet centre
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_80500153
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:14 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos heeft een nieuwe verslaving: Spartacus!
Die serie is echt dé bom!
Jammer dat de seizoensfinale afgelopen zaterdag al is geweest en je nu meer dan een jaar moet wachten op seizoen 2.. De hoofdrolspeler heeft kanker.
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
  maandag 19 april 2010 @ 22:36:34 #28
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_80501866
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:03 schreef SpeCulaes het volgende:

[..]

Jammer dat de seizoensfinale afgelopen zaterdag al is geweest en je nu meer dan een jaar moet wachten op seizoen 2.. De hoofdrolspeler heeft kanker.
Serieus? Als de seizoensfinale aflevering 13 is dan heb ik die vanochtend gezien.. jaar wachten duurt lang. Zit ook al te wachten op nieuw seizoen Heroes
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_80502477
Hoi Tilburg
pi_80502580
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:36 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Serieus? Als de seizoensfinale aflevering 13 is dan heb ik die vanochtend gezien.. jaar wachten duurt lang. Zit ook al te wachten op nieuw seizoen Heroes
Dat is de seizoensfinale.
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_80502946
Jupiler was toch wel wennen na een weekend vol Duits wit bier
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_80506572
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef existenz het volgende:
Pak dan iets degelijks uit vlaanderen om de boel te overbruggen Duits bier
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_80507983
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef existenz het volgende:
En was het nog lekker ?

Goede morgen TIlburgers
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_80511925
Morge :w. Net maar gebeld naar kaakchirurg dat het nog steeds niet over is, nu vermoeden ze een ontsteking, of ik zo snel mogelijk terug kan komen. Van Tilburg af..? Ja hoor. Shitzooi. En owja, dat ik nog goed moest spoelen met het spuitje.. ja, dat spuitje ligt thuis bij mijn ouders >.<.
pi_80515772
Zo fijn, heb even het Elisabeth gebeld, uitgelegd dat ik denk een ontsteking te hebben maar helemaal terug moet naar Tiel.. en nu mocht ik vanmiddag wel even hier op controle komen. Echt netjes, gezien ik daar niet eens behandeld ben .
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:31:08 #36
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80515858
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo fijn, heb even het Elisabeth gebeld, uitgelegd dat ik denk een ontsteking te hebben maar helemaal terug moet naar Tiel.. en nu mocht ik vanmiddag wel even hier op controle komen. Echt netjes, gezien ik daar niet eens behandeld ben .
Dat is inderdaad erg netjes
Hopelijk kunnen ze iets voor je doen!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_80517704
Kolere... Moest vanmorgen voor sollicitatie naar Arnhem. Moest er om 9.30 zijn, dus ik denk, nou kwart over 7 wegrijden, dan moet dat wel lukken. Ging ook goed... Tot 10 km voor Arnhem, daar meer dan een uur over gedaan, was uiteindelijk 40 minuten te laat. Gelukkig niet de enige, ook een manager was te laat.

Wel goed gesprek en gevoel. Ze hadden speeddate en dan hoorde je meteen of je door mocht voor 2e gesprek en dat was zo. 2e gesprek was heel pittig, maar wel goed. Hoor vanavond of morgen meer dus fingers crossed!
pi_80517813
Moet dit weekend een bestelbusje hebben
Heb gekeken bij autorent ad melisant.

Bestelbusje is daar 85 euro voor op een zaterdag.
Iemand nog goedkopere tips ?

Moet busje hebben met B rijbewijs het liefst
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_80517893
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
Moet dit weekend een bestelbusje hebben
Heb gekeken bij autorent ad melisant.

Bestelbusje is daar 85 euro voor op een zaterdag.
Iemand nog goedkopere tips ?

Moet busje hebben met B rijbewijs het liefst
Moet je echt een busje? Want ik heb toen bij Europcar zo'n vrachtwagentje (die je wel met B mag rijden) met een laadklep gehuurd voor 80¤ met 100km vrij.
pi_80518023
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kolere... Moest vanmorgen voor sollicitatie naar Arnhem. Moest er om 9.30 zijn, dus ik denk, nou kwart over 7 wegrijden, dan moet dat wel lukken. Ging ook goed... Tot 10 km voor Arnhem, daar meer dan een uur over gedaan, was uiteindelijk 40 minuten te laat. Gelukkig niet de enige, ook een manager was te laat.

Wel goed gesprek en gevoel. Ze hadden speeddate en dan hoorde je meteen of je door mocht voor 2e gesprek en dat was zo. 2e gesprek was heel pittig, maar wel goed. Hoor vanavond of morgen meer dus fingers crossed!
ik zal een kaarsje voor je opsteken... hmm.. nah, kom eigenlijk nooit in de kerk, ik zal er vanavond eentje op je geluk drinken
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:30:22 #41
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80518114
quote:

Spannend
Ga je dan ook in Arnhem werken of was daar het hoofdkantoor o.i.d.?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_80518170
quote:

Ben benieuwd.. Ik zal voor je duimen .
pi_80518236
quote:

Toevallig file Kleve - Arnhem gestaan ?
Ik luister NL-Talig
pi_80518247
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef aardappel het volgende:

[..]

ik zal een kaarsje voor je opsteken... hmm.. nah, kom eigenlijk nooit in de kerk, ik zal er vanavond eentje op je geluk drinken
Met dit weer ook zeker een beter plan
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:30 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Spannend
Ga je dan ook in Arnhem werken of was daar het hoofdkantoor o.i.d.?
Nee, is het hoofdkantoor, zou dan werken vanuit de vestiging in Helmond.
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ben benieuwd.. Ik zal voor je duimen .
Dank je, hoop dat het dan goed komt met de lege ruimtes waar ooit je kiezen zaten /
pi_80518261
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Moet je echt een busje? Want ik heb toen bij Europcar zo'n vrachtwagentje (die je wel met B mag rijden) met een laadklep gehuurd voor 80¤ met 100km vrij.
Klinkt ook niet verkeerd. Als idd op B rijbewijs mag is het goed
Maar jah, bestelwagen heb ik al wel gereden kleine vrachtwagen nog niet ...
Ik luister NL-Talig
pi_80518271
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:33 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Toevallig file Kleve - Arnhem gestaan ?
Wat denk je zelf als ik vanuit Tilburg kom? Beetje rare route om dan eerst via Venlo naar Duitsland te rijden en dan via Kleve weer terug . Nee stond vast op A15-A325.
pi_80518297
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:34 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Wat denk je zelf als ik vanuit Tilburg kom? Beetje rare route om dan eerst via Venlo naar Duitsland te rijden en dan via Kleve weer terug . Nee stond vast op A15-A325.
Jah dat is kleve arnhem

Stond ik zelf ook in
Ik luister NL-Talig
pi_80518298
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:34 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Klinkt ook niet verkeerd. Als idd op B rijbewijs mag is het goed
Maar jah, bestelwagen heb ik al wel gereden kleine vrachtwagen nog niet ...
Je mag best groot rijden op B hoor. Maar dan moet je daar even kijken of anders ook nog Budget, die hebben die dingen ook goedkoop. Weet niet wat je moet vervoeren?
pi_80518379
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Je mag best groot rijden op B hoor. Maar dan moet je daar even kijken of anders ook nog Budget, die hebben die dingen ook goedkoop. Weet niet wat je moet vervoeren?
Verhuizing zus

Dus dozen, bed in delen boekenkast ... die dingen
Ik luister NL-Talig
pi_80518442
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Jah dat is kleve arnhem

Stond ik zelf ook in
A325 is Nijmegen - Arnhem, dacht dat jij de A12 bedoelde, die stond ook heel kansloos vast vanuit Duitsland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')