Zeker nadat hij gezegd heeft dat hij niet meer gaat kijken omdat zijn favoriete eruit zijnquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 11:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zijn er echt mensen die dat kijken?!!!!!
Dat zou ik TS niet willen aanraden omdat hij dan geassocieerd zou kunnen worden met 48-jarige volksbuurtende huismoeders.quote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef Robijn48 het volgende:
Er konden er maar drie overblijven, en er moest een keuze gemaakt worden.
Ik snap dat deze keuze door Jermaine gemaakt is.
Patrick was ook een favoriet van mij, maar allah.
Volgende week gewoon weer kijken joh![]()
Jep. Want het heeft een prachtig doel. Degene die wint mag optreden op de wereldwijde tribute aan MJ die Jermaine aan het organiseren is. Vind plaats in augustus. Als het doorgaat he(quote:Op zondag 18 april 2010 11:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zijn er echt mensen die dat kijken?!!!!!
Hou je aanname maar voor je, die is niet juist.quote:Op zondag 18 april 2010 11:36 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Dat zou ik TS niet willen aanraden omdat hij dan geassocieerd zou kunnen worden met 48-jarige volksbuurtende huismoeders.
Volgens mij is ie "right on the money". Doe eens een foto van jezelf posten om het tegendeel te bewijzen?quote:Op zondag 18 april 2010 11:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hou je aanname maar voor je, die is niet juist.
quote:
Nee. Gaat je nl. geen bal aan. Je moet niet zo snel oordelen, jochie.quote:Op zondag 18 april 2010 11:39 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij is ie "right on the money". Doe eens een foto van jezelf posten om het tegendeel te bewijzen?
Ik ben vlugge-oordeelmeneertje dus ik doe dat, ja? Foto's van je dochter(s) anders?quote:Op zondag 18 april 2010 11:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Gaat je nl. geen bal aan. Je moet niet zo snel oordelen, jochie.
Nee, vind ik niet, ben ervan overtuigd dat er een heel goede danser (of dansers) zal/zullen overblijven die MJ een waardig eerbetoon kan geven. En daar gaat het om, toch?quote:Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
Het programma is toch wel een flop om eerlijk te zijn.
Mwah, ik zie het meer als uitmelkerij.quote:Op zondag 18 april 2010 12:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet, ben ervan overtuigd dat er een heel goede danser (of dansers) zal/zullen overblijven die MJ een waardig eerbetoon kan geven. En daar gaat het om, toch?
Dat laatste: jah ik weet het, maar maakt mij niet uitquote:Op zondag 18 april 2010 12:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het meer als uitmelkerij.
En met flop bedoel ik dat het ontzettend weinig kijkcijfers heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |