Omdat ik in en om Breda mensen uit de brand help met computer problemen, ruil ik nog wel eens wat in, als ze ergens vanaf willen. Deze pc kwam terug zonder harde schijf (deze was stuk) en met 256mb ram.
Ik heb er een nieuwe schijf in gestoken, geheugen erbij, schoongemaakt en software opnieuw opgezet.
De bedoeling is dat deze nu een 2e leven gaat slijten bij een armlastige student of bijstandsgezin.
Het gaat om:
![]()
Een Acer Aspire T120 pc. De pc ziet er nog als nieuw uit.
De specs:
AMD Athlon XP 2600+ processor
512mb werkgeheugen
120gb harde schijf
Dvd-speler
Diskettestation (niet afgebeeld)
Kaartlezer
Toetsenbord + Muis
S3 64mb onboard videokaart / Nvidia Geforce MX440 64mb
Onboard Geluid
Onboard netwerkkaart
Naar keuze kan er nog een dvd-cd brander bij gezet worden of 256mb extra geheugen. De pc heeft een geldige XP Home licentie (welke ik erop kan zetten voor je) maar is momenteel voorzien van SUSE Linux. Ik heb dit gedaan omdat het toch nét wat vlotter werkt, en er mooier uitziet.
Als je wilt kom ik de PC afleveren in regio Breda, tegen benzinevergoeding (en ik heb een goedkope auto

).
Installatie van veel van je oude windows applicaties is vaak nog steeds mogelijk onder Linux, en ik kan je bij aflevering ook een beetje wegwijs maken.
Ik heb de pc helemaal nagelopen en grondig ge(duur)test en geef er daarom een week niet-goed-geld-terug garantie op, exclusief de vervoerskosten. Deze pc is dus niet bedoeld voor spec-kopers of knutselaars, ik zou hem liever wegdoen aan iemand die het echt goed kan gebruiken.
Vraagprijs 75 euro inclusief de licentie en besturingsssysteem naar keuze. Als je echt 'torn between options' bent wil ik er ook nog wel een dualboot van maken voor je, en een ander linux systeem zoals Ubuntu o.i.d. is natuurlijk ook geen probleem.
Standplaats Breda! Inruil defecte systemen is in overleg mogelijk.