Hmmm.... dat was ik toch alquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:56 schreef Sorbootje het volgende:
hihi Florian, lekker ding. Staat je goed!
Laura, ik zou hem door de brievenbus doen, anders ben je zo'n vandaal
Hoiquote:Op zondag 18 april 2010 09:06 schreef freecell het volgende:
hoi
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 18 april 2010 12:01 schreef Mereltje het volgende:
Ik ben er de 29ste ook bijmisschien even een lijstje maken in de openingspost
Stadsparkquote:Op zondag 18 april 2010 20:02 schreef FP128 het volgende:
Zo een meet, hoe moet ik mij dat voorstellen? Gewoon bij
iemand thuis of ergens op een grasveld met een picknickmand?
Dat laatstequote:Op zondag 18 april 2010 20:02 schreef FP128 het volgende:
Zo een meet, hoe moet ik mij dat voorstellen? Gewoon bij
iemand thuis of ergens op een grasveld met een picknickmand?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:13 schreef Mereltje het volgende:
Veel afmeldingen en minder weer, andere datum prikken
Heb je wel een leven dan?quote:
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:18 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Heb je wel een leven dan?![]()
![]()
Ik wacht even af wat de datum wordt en ben ook vrij flexibel op de zaterdagen.
Zondagen vallen bij mij af.
No problemo!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Noli. het volgende:Ik gooi het hier in de groep!
![]()
(voor de insiders misschien heb ik a.s. zaterdag hulp bij aansporen nodig)
ik zal uitleggen dat mijn familie dan niet komtquote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Noli. het volgende:Ik gooi het hier in de groep!
![]()
(voor de insiders misschien heb ik a.s. zaterdag hulp bij aansporen nodig)
Mijne nietquote:Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Goede timing ook, dan is het loon net weer binnen.
Gaan de mannen mee eik?
Dan de mijnes ookquote:Op woensdag 15 september 2010 16:46 schreef simmu het volgende:
mijnes wel. wij komen met zn allen. tijden maakt ons ook niet zoveel uit. selene kan wel een keertje zonder tukkie en ravi doet slaapjes in de doek
Zeg, dan sla je dat tennissen maar een keer over hoor, dit is belangrijker!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef Mereltje het volgende:
Ik heb liever in de middag want moet tennissen van 11.30 uur tot 12.30 uur. Anders vroeg in de ochtend, zodat ik even langs kan komen.
haha wij moeten ook op tijd weg dan, maar ja....quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef simmu het volgende:
ja, ho! denk er ff aan dat wij een uur moeten rijden he!
niet vroeger dan 10 uur dan
En hij heeft niet genoeg aan in de auto slapen?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars slaapt thuis meestal van 12.30/13.00 uur tot 15.30 uur ongeveer
o nee, dan slaapt hij maar een klein uurtje he, veel te weinig om het vol te houden....en ik krijg hem er thuis niet nog een keer weer in.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En hij heeft niet genoeg aan in de auto slapen?
Ik vind het allemaal prima! Laura en ik zijn er sowiesoquote:Op woensdag 15 september 2010 21:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
o nee, dan slaapt hij maar een klein uurtje he, veel te weinig om het vol te houden....en ik krijg hem er thuis niet nog een keer weer in.
Maar sochtends kan dan wel toch?
Maar even afwachten hoe de rest allemaal zit qua tijden
Ik gok dat Ingrid en Djeez Kim ook meenemen? En ik neem iig H.anne en T.essel mee.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
haha wij moeten ook op tijd weg dan, maar ja....
ik weet ook nog niet of ik Meike dan meeneem.
Er zijn voornl baby's he
Yup.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ik gok dat Ingrid en Djeez Kim ook meenemen? En ik neem iig H.anne en T.essel mee.
(W.ilyan en M. moet ik nog even zien)
(uurtje of 10 iis idd wel wat aan de vroege kant, wij moeten ook een uurtje rijden)
Dan wachten we mooi af!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:29 schreef Mereltje het volgende:
Volgens weeronline wordt het zaterdag prachtig weer... Zo lang hoeft de meet toch niet te duren. Ik wacht wel af wat de plannen worden en kijk dan wel of ik kom. Hier totaal geen ritme voor slapen zit alleen met tennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |