Klootzakkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:44 schreef Waaghals het volgende:
Dat zijn die enorme nederlandse geldhopen die ze aan het verbranden zijn, niks vulkaan
Eerst ons geld verbranden, en dan nog het as terugsturen ook.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:44 schreef Waaghals het volgende:
Dat zijn die enorme nederlandse geldhopen die ze aan het verbranden zijn, niks vulkaan
Je wilt het niet betalen omdat je het niet KAN betalen. En dat spiegel je in een sterk staaltje onmacht mooi op een ander op een forumquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]ik WIL het niet eens betalen..
london..
Goeie documentaire. Zouden ze standaard in de klas moeten laten zien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:01 schreef Socios het volgende:
Ach, money is just debt.
(+ deel 2 t/m 5)
Londen heerst. Prachtstad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]ik WIL het niet eens betalen..
london..
denk jij maar dat ik het niet kan betalen...quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:45 schreef Babysap het volgende:
[..]
Je wilt het niet betalen omdat je het niet KAN betalen. En dat spiegel je in een sterk staaltje onmacht mooi op een ander op een forum![]()
Londen roeleert...
Hoe willen ze dat gaan doen dan?quote:Op zondag 18 april 2010 13:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien moeten ze dat gat maar laten verwijderen van deze planeet.
Weet ik niet.quote:Op zondag 18 april 2010 13:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat gaan doen dan?
Oh, en ben je er dan zelf al eens geweest? Ik ben vorige zomer in New York geweest, dus ik kan het nog niet vergelijken. Het is in ieder geval beter dan Amsterdamquote:Op zondag 18 april 2010 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
denk jij maar dat ik het niet kan betalen...
als je daarblij mee bent, prima..
london is imho een kut stad t.o.v. andere internationale steden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |