quote:Op woensdag 21 april 2010 12:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]![]()
AWESOME! Sowieso hebben ik en -Menn0- nog een verassing
een duet?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]![]()
AWESOME! Sowieso hebben ik en -Menn0- nog een verassing
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Jullie zorgen ervoor dat het luchtruim wederom dichtgaat?
quote:
Voor Pluis: Abel - Onderwegquote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef Rauzer het volgende:
Ik zie helemaal geen Nederlandse nummers! Ik zou ze graag alledrie hetzelfde nummer willen zien zingen:
Gewoon in 1 keer goed zingen/spelen terwijl je voor een camera zitquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit me nu te bedenken dat er best wat bij komt kijken om zoiets vlekkeloos op te nemen. Ik krijg nog meer respect voor jullie.
quote:
Vind je? Het lijkt me juist zo leuk als de kandidaten een nummer zingen dat niet zo in hun straatje ligt, die van MoBlo is weer zo'n depressief nummerquote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]DaMn, die heb je wel passend uitgezocht hey!
Meng, Norah Jones is zo heerlijk om naar te luisterenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vind je? Het lijkt me juist zo leuk als de kandidaten een nummer zingen dat niet zo in hun straatje ligt, die van MoBlo is weer zo'n depressief nummer!
Dat heb ik ook wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vind je? Het lijkt me juist zo leuk als de kandidaten een nummer zingen dat niet zo in hun straatje ligt, die van MoBlo is weer zo'n depressief nummer!
Ja kan, maar is dit ook de finaleronde? Of komt er nog een ronde...quote:
Ok... dus een nummer dat totaal niet in hun straatje ligt. Maar ook niet bepaald met een depressieve toon. Dus iets dat blij en anders is. Hum... *denkt* Ah Eureka! Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok... dus een nummer dat totaal niet in hun straatje ligt. Maar ook niet bepaald met een depressieve toon. Dus iets dat blij en anders is. Hum... *denkt* Ah Eureka! Maar natuurlijk! [ afbeelding ]
Zou toch brutaal zijn? Als iedereen daarvoor gaat stemmen en ze dat k*tnummer moeten vertolken?quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zou toch brutaal zijn? Als iedereen daarvoor gaat stemmen en ze dat k*tnummer moeten vertolken?
En geloof het of niet, ik werd geïnspireerd vanwege jouw blije avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |