abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80666717
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik weet nog dat Van Bronckhorst na de glorieuze winst op Italië en Frankrijk dacht dat we een serieuze titelkandidaat waren...

Ik weet nog dat we in 2006 de Serven wel even op zouden rollen...

Nederland - Letland werd overigens 3-0 en Frank de Boer zat niet in de selectie volgens mij.

-edit- sorry, hij was er wel bij, z'n laatste interland was op dat toernooi.
Volgens alle wedkantoren ook.
AFC Ajax
pi_80678858
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Gelukkig hoeven we de Verenigde Staten niet in de groepsfase te verslaan, Yi-Long

Maar 2 jaar geleden tegen Rusland gingen er in mijn ogen twee dingen mis: vBasten hield vast aan dezelfde tactiek als daarvoor en Hiddink rekende daarop. Hiddink had al lang gezien hoe je dat systeem lam kon leggen en vBasten had daar geen antwoord op. Ten tweede miste ik de scherpte, de aggressie en de wil bij de spelers. Als je keek naar hoe ze er bij stonden voor Frankrijk en Italië, ze waren klaar om die mafketels op te vreten en bereid om tot het gaatje te gaan om daar voor te zorgen. Tegen Rusland stonden ze er veel ontspannender bij, alsof ze in hun hoofd al bezig waren met welke kleur zwembroek ze die avond het zwembad in zouden duiken.

Rusland speelde zonder meer goed, maar met de juiste instelling zouden we toch een ronde verder zijn gekomen denk ik, of in ieder geval minder kansloos ten onder zijn gegaan.
Nederlanders zijn onzeker, geremd, functioneel aardig doen maar in het gevoelsleven broeit het flink en de gemiddelde Nederlander houd dat liever voor hem/haar zelf.
Het overlijden van het kind van Boulahrouz met als gevolg het spelen met rouwbanden heeft ook niet in ons voordeel gewerkt.. Ik denk, achteraf, dat Boulahrouz beter naar huis had kunnen gaan, het geforceerd "kijk ons als Nederlanders solidair zijn en open omgaan met rouw" heeft ons mogelijk de titel gekost (mijn visie)
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:45:30 #203
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_80679980
Stekel

vd Wiel --- Vlaar ----- Boulah-----Gio

van Bommel

Elia Sneijder Robben

Van Persie --- Kuijt
pi_80680249
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Italo het volgende:

[..]

Nederlanders zijn onzeker, geremd, functioneel aardig doen maar in het gevoelsleven broeit het flink en de gemiddelde Nederlander houd dat liever voor hem/haar zelf.
Het overlijden van het kind van Boulahrouz met als gevolg het spelen met rouwbanden heeft ook niet in ons voordeel gewerkt.. Ik denk, achteraf, dat Boulahrouz beter naar huis had kunnen gaan, het geforceerd "kijk ons als Nederlanders solidair zijn en open omgaan met rouw" heeft ons mogelijk de titel gekost (mijn visie)
Het was gewoon een tactische fout. Tegen Rusland werd Ooijer gewoon helemaal kapot gespeeld door Arshavin. Weet niet hoevaak Ooijer tegen zijn rugnummer moest aankijken. Destijds had Boulahrouz gewoon centraal achterin moeten spelen, gewoon stempel achter laten als tegen c.Ronaldo. En niet rechts want daar lag de ruimte en als er een speler was die slecht kon opbouwen was het wel Boulahrouz. Daar had Heitinga moeten spelen, rechts achter zonder tegenstander was gewoon iedeaal om hele tijd die opbouwende pass geven. Achteraf makkelijk praten maar dit had hem gewoon moeten zijn(met de selectie van toen) :
--------------vd. Sar---------------
Hetinga--Boulah-Mathijssen--Gio
----------De Jong--De Zeeuw----
Kuyt------vd.Vaart------Sneijder
--------------RvN-------------------

Van Persie en Robben waren tijdens die wedstrijd niet helemaal fit dus maar niet in de basis gedaan.
pi_80682904
Stekelenburg.

VD Wiel - Heitinga - Mathijssen - V. Bronckhorst.
Van Bommel - De Jong.
Robben - Sneijder - VdVaart
- Van Nistelrooij
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 25 april 2010 @ 00:14:02 #206
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_80683175
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef M_Aurelius het volgende:

[..]

Je kan voor de 4 aanvallende postities maar 8 spelers meenemen. Van Persie, Robben, Sneijder, Van der Vaart en Kuyt moeten sowieso mee lijkt me, dus dan heb je nog maar 3 plekken voor de volgende spelers: Huntelaar, Van Nistelrooy, Elia, Babel, Lens, Afellay.
Affelay mogen ze sowieso hier houden Elia en Babel hebben dit seizoen ook weinig gepresteerd.
Huntelaar mogen ze sowieso meenmen en ook Van Nistelrooy zou nog wel een goede optie kunnen zijn. Dan houdt je nog 1 plek over. Al hoewel Lens een goede speler is, vind ik hem er totaal niet uitspringen. Urby is bijv net zo goed...
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_80683329
quote:
Op zondag 25 april 2010 00:14 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Affelay mogen ze sowieso hier houden Elia en Babel hebben dit seizoen ook weinig gepresteerd.
Huntelaar mogen ze sowieso meenmen en ook Van Nistelrooy zou nog wel een goede optie kunnen zijn. Dan houdt je nog 1 plek over. Al hoewel Lens een goede speler is, vind ik hem er totaal niet uitspringen. Urby is bijv net zo goed...
Neem lens dan mee om een wedstrijd open te breken
AFC Ajax
pi_80683494
Dit is mijn opstelling:

Jammer dat Bange bert dit niet zal aandurven maar zo kunnen we tenminste eens winnen... ik stel voor om die zwakke mooiweervoetballers thuis te laten en eens te gaan pwnen!

Daarom ook een verandering in de organistatie en wissels:

zondag 25 april 2010 @ 00:25:15 #209
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_80683540
quote:
Op zondag 25 april 2010 00:23 schreef Flammie het volgende:
Dit is mijn opstelling:

[ afbeelding ]

Jammer dat Bange bert dit niet zal aandurven maar zo kunnen we tenminste eens winnen... ik stel voor om die zwakke mooiweervoetballers thuis te laten en eens te gaan pwnen!

[ afbeelding ]
Van der Wiel als wigger erbij?
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 25 april 2010 @ 00:25:20 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80683544
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:04 schreef RAF23 het volgende:
Stekelenbrug

vd Wiel - Heitinga - Mathijsen - Gio

V. Bommel - De Jong

Robben - Sneijder - VdVaart

V. Persie

Ik zou trouwens nog serieus overwegen om Daley Blind mee te nemen ipv Braafheid, wekelijks uitblinker en een WK is natuurlijk geweldig voor zn ontwikkeling! RVN erbij natuurlijk, Ooijer laten we fijn in Eindhoven.
Goed voor de ontwikkeling is leuk als je oefenwedstrijden hebt. Je neemt een jonge speler niet mee naar een WK om hem ervaring op te laten doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80683570
quote:
Dit is mijn opstelling:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha,FC Suriname
AFC Ajax
pi_80684330
quote:
Dit is mijn opstelling:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
4/11 zijn niet eens basisspelers bij hun club waarvan 1 zelfs op de tribune zit. Ohja Owusu is trouwens Ghanees international
quote:
Op zondag 25 april 2010 00:26 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Haha,FC Suriname
op vd.Wiel na natuurlijk
pi_80691106
Misschien 1 luxe probleem minder voor Bert, in Afrika.....

Einde seizoen voor Van der Vaart
Uitgegeven: 25 april 2010 12:24
Laatst gewijzigd: 25 april 2010 12:23

MADRID - Rafael van der Vaart komt dit seizoen niet meer in actie voor Real Madrid. De middenvelder heeft zaterdag in de competitiewedstrijd tegen Real Zaragoza een spierscheuring in zijn hamstring opgelopen.

© ANPDat meldt de Spaanse topclub op de website. Onderzoeken moeten uitwijzen of zijn deelname aan het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika in gevaar komt.

Van der Vaart viel tegen Zaragoza al na een kwartier uit. Zijn vervanger Raul hield enkelklachten over aan het duel. De aanvoerder van Real scoorde wel en 'De Koninklijke' won uiteindelijk met 2-1 door een late treffer van de Braziliaan Kaká.

Real is in een spannende titelstrijd verwikkeld met aartsrivaal Barcelona. De Catalanen hebben één punt voorsprong op de club uit de Spaanse hoofdstad met nog vier wedstrijden te gaan.
pi_80692069
- - - - - - - Robben - - - - Van Persie - - - - Kuyt - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - Sneijder - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - Van Bommel - - - - - - - De Jong - - - - - - - -
- Van Bronckhorst - - - - - - - - - - - - - - Van der Wiel -
- - - - - - - - - -Mathijsen- - - - - - - Heitinga- - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - Stekelenburg - - - - - - - - - - - - - - -

Duidelijk, de beste spelers op dit moment. Behalve Van Bronckhorst natuurlijk, maar ik geef hem de voorkeur door zijn ervaring. De beste Nederlandse speler op linksback is dit seizoen natuurlijk Anita. Maar hij heeft te weinig ervaring om het tegen topspelers op te nemen.
pi_80692555
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:08 schreef wahzo het volgende:

Duidelijk, de beste spelers op dit moment. Behalve Van Bronckhorst natuurlijk, maar ik geef hem de voorkeur door zijn ervaring. De beste Nederlandse speler op linksback is dit seizoen natuurlijk Anita. Maar hij heeft te weinig ervaring om het tegen topspelers op te nemen.
robben op links??
pi_80693307
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

robben op links??
tsja hij is wel linksbuiten wil je hem rechtsback zetten ofzo
pi_80693420
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

robben op links??
Dus? Heb je ooit gehoord van positiewisselingen tijdens de wedstrijd? Robben heeft trouwens het meest op links gespeeld bij Oranje.
pi_80693656
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:48 schreef TTD het volgende:

[..]

tsja hij is wel linksbuiten wil je hem rechtsback zetten ofzo
Hij heeft bij Real vaak genoeg aangegeven het liefst op rechts te spelen.Zet je beste speler(op dit moment dan)op de positie waar hij het liefst speelt.
AFC Ajax
pi_80695119
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:02 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Hij heeft bij Real vaak genoeg aangegeven het liefst op rechts te spelen.Zet je beste speler(op dit moment dan)op de positie waar hij het liefst speelt.
Nogmaals, positiewisselingen. Op links kan hij net zo veel gevaar brengen als op rechts, alleen op een andere manier. Als het daar niet lukt kan hij in de wedstrijd wisselen met Kuyt. Iets wat ze dit seizoen vaak genoeg deden.
  zondag 25 april 2010 @ 15:06:53 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80695245
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:08 schreef wahzo het volgende:

Kuyt er uit, Robben op rechts, Van der Vaart op links (als hij het op tijd haalt).
2000 light years from home
  zondag 25 april 2010 @ 15:21:58 #221
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_80695598
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:02 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Van Persie is de beste speler. Maar die staat zo wel prima, ja.
Haha Jap jonge trollgod
pi_80696158
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:21 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Van Persie is de beste speler. Maar die staat zo wel prima, ja.
Robben is op dit moment het beste in vorm,dat kun je niet ontkennen.
AFC Ajax
  zondag 25 april 2010 @ 15:53:49 #223
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80696347
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:47 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Robben is op dit moment het beste in vorm,dat kun je niet ontkennen.
Inderdaad. Zorgt er in z'n eentje voor dat Bayern kampioen wordt en de CL-finale gaat halen.
pi_80696512
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kuyt er uit, Robben op rechts, Van der Vaart op links (als hij het op tijd haalt).
Van der Vaart is geen buitenspeler, Van Marwijk hanteert de klassieke 4-3-3 dus past Van der Vaart daar niet.
  zondag 25 april 2010 @ 16:12:47 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80696834
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:00 schreef wahzo het volgende:

[..]

Van der Vaart is geen buitenspeler, Van Marwijk hanteert de klassieke 4-3-3 dus past Van der Vaart daar niet.
Hij kan wel als hangende linksbuiten spelen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')