abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80631528
Als Stekelenburg een goed wk speelt dan is die komende zomer weg denk ik, dan zal Vermeer wel zijn kans krijgen.
pi_80633553
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef Robar het volgende:

[..]

Met Boulahrouz lever je voetballend vermogen in, maar ben je verdedigend meer zeker.
Met Mathijsen heb je iets meer voetballend vermogen, maar heb je verdedigend iets meer onzekerheid.
Met Gio heb je veel voetballend vermogen, maar speel je eigenlijk met 3,5 verdediger(s) ipv 4 verdedigers.

Ik denk dus dat de keuze voor 1 van de drie mede afhankelijk is van de gekozen tactiek en tegen wie je speelt.

Maar het WK zal voor Bouhlarouz denk ik wat te vroeg komen. Een fitte Bouhlarouz is wat mij betreft wel eerste keus, maar als je niet 100% bent, moet je ook niet geselecteerd worden, tenzij je echt exceptionele kwaliteiten hebt.
Ik denk niet dat je Boulahrouz en Mathijsen met v. Bronckhorst moet vergelijken. Tenslotte is Gio back en geen centrale verdediger. Zijn verdedigende kwaliteiten zijn gewoon wat minder, maar dat mag je enigszins verwachten van een linksback.

Gio wordt wat ouder, maar erg langzaam vind ik hem overigens niet worden. Ik volg hem niet iedere week in de eredivisie, maar als je terugkijkt naar het EK tegen Italië waar hij met aardige snelheid van achterlijn naar achterlijn rent kan ie toch nog een potje sprinten denk ik. Op langere termijn zullen we inderdaad wel een andere back nodig hebben, en dan een echte back, geen nep-back omdat het verdedigend niet denderend is anders.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:26:52 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80633781
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:20 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je Boulahrouz en Mathijsen met v. Bronckhorst moet vergelijken. Tenslotte is Gio back en geen centrale verdediger. Zijn verdedigende kwaliteiten zijn gewoon wat minder, maar dat mag je enigszins verwachten van een linksback.

Gio wordt wat ouder, maar erg langzaam vind ik hem overigens niet worden. Ik volg hem niet iedere week in de eredivisie, maar als je terugkijkt naar het EK tegen Italië waar hij met aardige snelheid van achterlijn naar achterlijn rent kan ie toch nog een potje sprinten denk ik. Op langere termijn zullen we inderdaad wel een andere back nodig hebben, en dan een echte back, geen nep-back omdat het verdedigend niet denderend is anders.
Ach, dat gemekker dat een speler niet meer goed genoeg is zodra hij een bepaalde leeftijd heeft, zul je altijd blijven houden. Alsof Gio 10 jaar geleden Overmars kon bijhouden(!) Nee dus.
2 jaar geleden in aanloop naar de EK riep ook half NL dat Gio te oud was, en volgens mij heeft hij het daar gewoon aardig gedaan...
Die kun je gewoon opstellen en je hebt er gewoon een degelijke goede speler staan. Niet de snelste. Niet de beste ter wereld. Niet de sterkste. Gewoon goed.

Uiteraard zal er intussen wel een opvolger moeten klaarstaan.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:27:06 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80633791
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:20 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Dat is alweer 2 jaar geleden.
2 jaren waarin de jaren extra tellen en hij in een mickey mouse competitie speelt waar hij niets keihard hoeft te trainen om nog mee te kunnen. Hij is echt een stuk minder geworden. Maar geen goed alternatief voor die kant dus het moet maar.
Daarnaast heeft hij natuurlijk ook wel zijn waarde als aanvoerder zijnde.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80634362
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is alweer 2 jaar geleden.
2 jaren waarin de jaren extra tellen en hij in een mickey mouse competitie speelt waar hij niets keihard hoeft te trainen om nog mee te kunnen. Hij is echt een stuk minder geworden. Maar geen goed alternatief voor die kant dus het moet maar.
Daarnaast heeft hij natuurlijk ook wel zijn waarde als aanvoerder zijnde.
Inderdaad, dat vergeten sommige mensen wel eens. Laatst hoorde ik ook iemand roepen dat Pieters dan maar op linksback moet... Ik denk dat de ervaring en het feit dat van Bronckhorst mentaal erg sterk is die verlies aan snelheid wel kan compenseren. Ook is hij in Oranje sowieso veel beter dan bij Feyenoord, omdat bij Oranje er een middenveld van wereldformaat voor hem speelt.
pi_80634974
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ach, dat gemekker dat een speler niet meer goed genoeg is zodra hij een bepaalde leeftijd heeft, zul je altijd blijven houden. Alsof Gio 10 jaar geleden Overmars kon bijhouden(!) Nee dus.
2 jaar geleden in aanloop naar de EK riep ook half NL dat Gio te oud was, en volgens mij heeft hij het daar gewoon aardig gedaan...
Die kun je gewoon opstellen en je hebt er gewoon een degelijke goede speler staan. Niet de snelste. Niet de beste ter wereld. Niet de sterkste. Gewoon goed.

Uiteraard zal er intussen wel een opvolger moeten klaarstaan.
Wat wel zo is is dat Gio 2 jaar terug niet voorbij werd gelopen door Duplan en nu dus wel. Tegen een land als Japan en Kameroen die zonder buitenspelers spelen kan je gerust Gio opstellen omdat hij geen vaste tegenstander heeft. Maar speel je tegen een Portugal of een Argentinië met Messi en Ronaldo als buitenspelers dan krijg je wel een groot probleem omdat zij zowel technisch sterker zijn dan Gio en tegelijker tijd ook nog eens veel sneller zijn.
Maargoed omdat we geen goeie linksback achter de rug hebben speelt Gio nog steeds. Maar tegen een land die met buitenspelers speelt heb ik nog liever dat Mathijssen linksback speelt.
pi_80635105
Stekelenbrug

vd Wiel - Heitinga - Mathijsen - Gio

V. Bommel - De Jong

Robben - Sneijder - VdVaart

V. Persie

Ik zou trouwens nog serieus overwegen om Daley Blind mee te nemen ipv Braafheid, wekelijks uitblinker en een WK is natuurlijk geweldig voor zn ontwikkeling! RVN erbij natuurlijk, Ooijer laten we fijn in Eindhoven.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:49:58 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80636640
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:00 schreef TTD het volgende:

[..]

Wat wel zo is is dat Gio 2 jaar terug niet voorbij werd gelopen door Duplan en nu dus wel. Tegen een land als Japan en Kameroen die zonder buitenspelers spelen kan je gerust Gio opstellen omdat hij geen vaste tegenstander heeft. Maar speel je tegen een Portugal of een Argentinië met Messi en Ronaldo als buitenspelers dan krijg je wel een groot probleem omdat zij zowel technisch sterker zijn dan Gio en tegelijker tijd ook nog eens veel sneller zijn.
Maargoed omdat we geen goeie linksback achter de rug hebben speelt Gio nog steeds. Maar tegen een land die met buitenspelers speelt heb ik nog liever dat Mathijssen linksback speelt.
... of je zet Kuyt linksback, of Bakkal. Beide spelers die je hoogstwaarschijnlijk gewoon overal neer kunt zetten en ze doen gewoon wat er dan van ze gevraagd wordt op die positie.

Maar goed, Gio zal natuurlijk gewoon onze linksback zijn dit WK, dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk, of we het er mee eens zijn of niet
pi_80637181
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... of je zet Kuyt linksback, of Bakkal. Beide spelers die je hoogstwaarschijnlijk gewoon overal neer kunt zetten en ze doen gewoon wat er dan van ze gevraagd wordt op die positie.

Maar goed, Gio zal natuurlijk gewoon onze linksback zijn dit WK, dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk, of we het er mee eens zijn of niet
lol ik zie het al voor me dat Messi helemaal gek wordt van Kuyt omdat hij constant in zijn nek blijft hijgen xD
pi_80637250
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:08 schreef TTD het volgende:

[..]

lol ik zie het al voor me dat Messi helemaal gek wordt van Kuyt omdat hij constant in zijn nek blijft hijgen xD
Ronaldo zal nog leuker zijn, die kan altijd zo heerlijk gefrustreerd doen als het niet lukt.
pi_80637606
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:04 schreef RAF23 het volgende:
Stekelenbrug

vd Wiel - Heitinga - Mathijsen - Gio

V. Bommel - De Jong

Robben - Sneijder - VdVaart

V. Persie

Ik zou trouwens nog serieus overwegen om Daley Blind mee te nemen ipv Braafheid, wekelijks uitblinker en een WK is natuurlijk geweldig voor zn ontwikkeling! RVN erbij natuurlijk, Ooijer laten we fijn in Eindhoven.
Van Nistelrooy hebben we helemaal niet nodig.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80637757
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:09 schreef TTD het volgende:
-----------Stekelenburg--------------
vd.Wiel--Heitinga--Mathijssen--Gio
-----------v.Bommel--de Jong-------
Sneijder-----vd.Vaart-------Robben
-------------v.Persie-------------------

Gio : bij gebrek aan beter toch maar voor Gio gekozen. Braafheid zit alleen maar op de tribune en ook Drenthe speelt niet. Emanuelson als linksback zie ik niet echt zitten en Anita speelt pas 1seizoen op die positie.

Sneijder : vrij vanaf rechts dus hij kan steeds naar binnen trekken en kan van der wiel er overheen.

Bank :
Velthuizen
Boschker
Ooijer
Boula
Maduro(doet het goed bij Valencia)
Braafheid/Emanuelson/Anita/Drenthe
De Zeeuw
Afellay
Kuyt
Huntelaar
Babel
Elia

Zelf hoop ik nog voor Seedorf maar die gaat zo goed als zeker niet mee
Als dit team ( hopelijk inclusief Seedorf ) de sfeer er goed in houdt en écht als team speelt, kan het nog wel eens heel ver komen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80637968
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Als dit team ( hopelijk inclusief Seedorf ) de sfeer er goed in houdt en écht als team speelt, kan het nog wel eens heel ver komen.
Grootste probleem voorzie ik in de groepsfase. Onderschatting is altijd al het grootste manco van Oranje geweest en als je ziet hoeveel moeite sommige eredivisie ploegen hebben om over kleintjes als Sparta, RKC of ADO te komen puur door onderschatting van de tegenstander, dan wordt dat lachen met Japan, Denemarken en Kameroen.
Japan = doen we effe.
Denemarken =
Kameroen = kunnen best aardig ballen, maar swah, eitje.

Eindresultaat: Nederland op de derde plek.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_80638203
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Grootste probleem voorzie ik in de groepsfase. Onderschatting is altijd al het grootste manco van Oranje geweest en als je ziet hoeveel moeite sommige eredivisie ploegen hebben om over kleintjes als Sparta, RKC of ADO te komen puur door onderschatting van de tegenstander, dan wordt dat lachen met Japan, Denemarken en Kameroen.
Japan = doen we effe.
Denemarken =

Gelukkig spelen de meeste basisspelers in Oranje niet in de eredivisie.
pi_80638210
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Japan = doen we effe.
Denemarken =

Je hebt idd gelijk, want bv. een Kameroen is idd ook niet te onderschatten. Enoh op het middenveld + die Song toch ( 2 goede voetballers die ook weten wat bikkelen is en mentaal sterk zijn ) En dan natuurlijk Eto'o. En dan heb ik nog maar een paar goede voetballers genoemd. Koemouaha ( die spits van Brugge, hij gaat allicht ook mee naar het WK, goede bewegelijke spits is dat )
Je kan er als Nederland zijnde idd gewoonweg uitgeflikkerd worden in de eerste ronde, maar hoop doet leven zeg ik altijd maar. Op naar de volgende ronde.
pi_80638376
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Je hebt idd gelijk, want bv. een Kameroen is idd ook niet te onderschatten. Enoh op het middenveld + die Song toch ( 2 goede voetballers die ook weten wat bikkelen is en mentaal sterk zijn ) En dan natuurlijk Eto'o. En dan heb ik nog maar een paar goede voetballers genoemd. Koemouaha ( die spits van Brugge, hij gaat allicht ook mee naar het WK, goede bewegelijke spits is dat )
Je kan er als Nederland zijnde idd gewoonweg uitgeflikkerd worden in de eerste ronde, maar hoop doet leven zeg ik altijd maar. Op naar de volgende ronde.
Juh, en het leukste is: Kameroen krijgen we als laatst en die zie ik toch wel als de sterkste tegenstander in de poule. Dus als we het verklooien tegen Japan en Denemarken, is de wedstrijd tegen Kameroen wellicht onze laatste strohalm...
pi_80638609
onderschatting?
Ik wist nog dat de Boer tijdens euro2004 zei dat we Letland met een nulltje of 5 op zouden rollen en wat werd de uitslag idd een 5-0
daarom nu
Japan : als we na een uur met 2 goals voorstaan gewoon de reserves minuten laten maken
Denemarken : zelfde verhaal
Kameroen : tegen die tijd zijn we toch al door dus gewoon reserves laten spelen
Alleen oppassen voor de eerst volgende ronde want daar vloog nederland de afgelopen 2 toernooien telkens eruit. Vervolgens stoten we door tot de halve finales en verliezen we die op basis van penalties althans dat zegt mijn gevoel.
pi_80638758
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:53 schreef TTD het volgende:
onderschatting?
Ik wist nog dat de Boer tijdens euro2004 zei dat we Letland met een nulltje of 5 op zouden rollen en wat werd de uitslag idd een 5-0
daarom nu
Japan : als we na een uur met 2 goals voorstaan gewoon de reserves minuten laten maken
Alleen oppassen voor de eerst volgende ronde want daar vloog nederland de afgelopen 2 toernooien telkens eruit. Vervolgens stoten we door tot de halve finales en verliezen we die op basis van penalties althans dat zegt mijn gevoel.
Ik weet nog dat Van Bronckhorst na de glorieuze winst op Italië en Frankrijk dacht dat we een serieuze titelkandidaat waren...

Ik weet nog dat we in 2006 de Serven wel even op zouden rollen...

Nederland - Letland werd overigens 3-0 en Frank de Boer zat niet in de selectie volgens mij.

-edit- sorry, hij was er wel bij, z'n laatste interland was op dat toernooi.

[ Bericht 2% gewijzigd door SocialDisorder op 23-04-2010 17:03:27 ]
pi_80650728
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik weet nog dat Van Bronckhorst na de glorieuze winst op Italië en Frankrijk dacht dat we een serieuze titelkandidaat waren...

Nederland - Letland werd overigens 3-0 en Frank de Boer zat niet in de selectie volgens mij.

Waren we ook, alleen speelde Rusland gewoon een goede wedstrijd, kan toch?
pi_80651998
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Tijdens EK 04 was ik nog jong dus kon me dat niet zo goed herinneren behalve de uitpraak van F. de Boer, want in mijn gedachten is het nog steeds een glorieuze 5-0
Wat blijkt die 5-0 was de 5-0 tegen Moldavië tijdens de kwalificatie.
  zaterdag 24 april 2010 @ 08:39:54 #196
299935 MickSutton
Blow me, I'm famous!
pi_80660944
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:53 schreef TTD het volgende:
onderschatting?
daarom nu
elke keer als we reserves laten spelen ipv de basis elf, gaat de wedstrijd daarna (weer met de basiself dus) verloren ofzo.

gewoon de basiself in het veld houden, lekker in het ritme en de flow laten wanneer die goed is.
Billy, I will guard you with my life.
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:21:11 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80661978
Japan heeft sowieso een erg goed team, waar we het al moeilijk tegen hadden toen Honda op een zijkant gedumpt werd door de coach waar hij niets waarmaakte. Als die straks centraal gaat spelen en hun belangrijkste man is, dan worden ze er dus nog sterker van. Volgens mij heeft Japan het andere 'grote' landen de laatste tijd ook al zeer moeilijk gemaakt, dus die moet je sowieso niet onderschatten. Die kunnen inmiddels echt wel aardig voetballen, spelen vaak ook echt vanuit de discipline als een team, en individueel zijn het toch steeds vaker zeer behendige mannetjes. Japan is geen San Marino ofzo. En dat het ons de laatste keer erg meezat tegen Italie en Frankrijk wil niet zeggen dat dat ook zal gebeuren tegen deze 'mindere' landen.

Kameroen: ken ik niet (als team), maar ik neem aan weer fysiek sterk en erg snel, en het tactisch vernuft van een blinde ezel.

USA: Tja, ook altijd voor oppassen. Die hebben altijd wel de mentaliteit dat ze willen en kunnen stunten. Vorig jaar nog in de finale van de confederations cup.

Tuurlijk heeft Oranje op papier veel betere spelers dan deze 3 landen, en een beter team, maar je zult echt wel alles moeten geven en goed moeten spelen om ze te kunnen verslaan. Alle 3 zijn volgens mij lastige tegenstanders.
pi_80662353
Gelukkig hoeven we de Verenigde Staten niet in de groepsfase te verslaan, Yi-Long

Maar 2 jaar geleden tegen Rusland gingen er in mijn ogen twee dingen mis: vBasten hield vast aan dezelfde tactiek als daarvoor en Hiddink rekende daarop. Hiddink had al lang gezien hoe je dat systeem lam kon leggen en vBasten had daar geen antwoord op. Ten tweede miste ik de scherpte, de aggressie en de wil bij de spelers. Als je keek naar hoe ze er bij stonden voor Frankrijk en Italië, ze waren klaar om die mafketels op te vreten en bereid om tot het gaatje te gaan om daar voor te zorgen. Tegen Rusland stonden ze er veel ontspannender bij, alsof ze in hun hoofd al bezig waren met welke kleur zwembroek ze die avond het zwembad in zouden duiken.

Rusland speelde zonder meer goed, maar met de juiste instelling zouden we toch een ronde verder zijn gekomen denk ik, of in ieder geval minder kansloos ten onder zijn gegaan.
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:10:38 #199
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80662943
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Gelukkig hoeven we de Verenigde Staten niet in de groepsfase te verslaan, Yi-Long

Maar 2 jaar geleden tegen Rusland gingen er in mijn ogen twee dingen mis: vBasten hield vast aan dezelfde tactiek als daarvoor en Hiddink rekende daarop. Hiddink had al lang gezien hoe je dat systeem lam kon leggen en vBasten had daar geen antwoord op. Ten tweede miste ik de scherpte, de aggressie en de wil bij de spelers. Als je keek naar hoe ze er bij stonden voor Frankrijk en Italië, ze waren klaar om die mafketels op te vreten en bereid om tot het gaatje te gaan om daar voor te zorgen. Tegen Rusland stonden ze er veel ontspannender bij, alsof ze in hun hoofd al bezig waren met welke kleur zwembroek ze die avond het zwembad in zouden duiken.

Rusland speelde zonder meer goed, maar met de juiste instelling zouden we toch een ronde verder zijn gekomen denk ik, of in ieder geval minder kansloos ten onder zijn gegaan.
Verrek.... hoe de fuck kom ik in godsnaam opeens met de VS in mijn hoofd!?!?

Denemarken... mjah, dat zou eigenlijk geen problemen moeten geven. Uiteraard ook niet onderschatten, maar die zijn zowel fysiek alswel mentaal alswel tactisch alswel technisch normaal gesproken niet zo goed als de anderen, laat staan als Oranje...

Ik was vorig jaar in hong Kong tijdens het WK, dus heb het wel gezien, maar niet zo goed als ik normaal zou kijken, maar wat ik er van zag was dat het ons tegen Italie en Frankrijk ook ERG meezat. Iedere bal die wij richting de goal schoten van de tegenstander leek er schitterend in te vliegen, en de grote kansen die de tegenstanders kregen, werden gemist (100% kansen voor Toni, Henry, etc) of gepakt door Sar.
We speelden goed, maar het zat ook erg mee, en dat in combinatie met de status van de landen waar we tegen speelden, leek 'ons' nogal zand in de ogen te strooien, waardoor men idd toch met een iets andere instelling de wedstrijd tegen Rusland in ging.

Dat kun je je op dit niveau niet veroorloven, en het is te hopen dat alle spelers zich daar dit keer van bewust zijn. Misschien is het zelfs wel beter als we heel moeilijk de poule-fase doorkomen, zodat ze beseffen dat ze echt 1 team moeten worden en zullen moeten knokken om er te komen, en dat dat geloof er ook echt inkruipt.
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:59:47 #200
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80666633
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Verrek.... hoe de fuck kom ik in godsnaam opeens met de VS in mijn hoofd!?!?

Denemarken... mjah, dat zou eigenlijk geen problemen moeten geven. Uiteraard ook niet onderschatten, maar die zijn zowel fysiek alswel mentaal alswel tactisch alswel technisch normaal gesproken niet zo goed als de anderen, laat staan als Oranje...

Ik was vorig jaar in hong Kong tijdens het WK, dus heb het wel gezien, maar niet zo goed als ik normaal zou kijken, maar wat ik er van zag was dat het ons tegen Italie en Frankrijk ook ERG meezat. Iedere bal die wij richting de goal schoten van de tegenstander leek er schitterend in te vliegen, en de grote kansen die de tegenstanders kregen, werden gemist (100% kansen voor Toni, Henry, etc) of gepakt door Sar.
We speelden goed, maar het zat ook erg mee, en dat in combinatie met de status van de landen waar we tegen speelden, leek 'ons' nogal zand in de ogen te strooien, waardoor men idd toch met een iets andere instelling de wedstrijd tegen Rusland in ging.

Dat kun je je op dit niveau niet veroorloven, en het is te hopen dat alle spelers zich daar dit keer van bewust zijn. Misschien is het zelfs wel beter als we heel moeilijk de poule-fase doorkomen, zodat ze beseffen dat ze echt 1 team moeten worden en zullen moeten knokken om er te komen, en dat dat geloof er ook echt inkruipt.
Vorig jaar was er geen WK, en ook geen EK, dus dat je in Hong Kong zat maakt niet uit .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')