abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80608316
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens...er zijn bitter weinig alternatieven voorhanden helaas. maar in dit geval geldt in mijn ogen dat de minst slechten ipv de sterksten spelen en de sterkte voorin kan de zwakte achterin niet compenseren...dat is onze achilleshiel en heb je dat bijv aan je rechterflank dan zou je dat nog kunnen opvangen, maar in het hart van het centrum en de backpositie als zich daar problemen voordoen is dat gelijk dodelijk, voor het hele team....

serieus, als messi, torres of christiano ronaldo is het toch heerlijk en een feestje om tegen middelmatige spelers zoals gio en matthijsen te mogen voetballen?! die liggen daar natuurlijk geen seconde wakker van!
maar ja, hopelijk kunnen we zo ver mogelijk komen...

kijk naar bayern, die hebben ook 2 lapzwansen achterin staan en staan toch al met 1 been in de finale (helaas).
Als een Messi, Torres of C. Ronaldo niet wakker liggen van onze verdedigers, moet je zorgen dat ze (bijna) niet de bal krijgen. Dat werkte prima tegen Italië en iets minder goed tegen Frankrijk (Henry heeft maar 3 keer de bal in z'n voeten gehad voorin geloof ik), maar dat wisten we ruimschoots te compenseren. Ik denk dat onze middenvelders goed genoeg zijn om de aanvoer volledig lam te leggen, dat heeft een deel 2 jaar geleden al bewezen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_80614897
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:53 schreef Jorwol het volgende:
Als Ruud fit blijft en lekker blijft scoren mag hij van mij in de spits, anders Van Persie in de Spits met Kuyt op rechtsbuiten en Robben op linksbuiten. Alles behalve die faler van een Elia!
---------------Stekelenburg------------
vd Wiel - Heitinga - Mathijsen - Gio--
--------De Jong - Van Bommel--------
----Robben - Sneijder - Van Persie--
---------Van Nistelrooij-----------------
Zo zou ik het ook doen. Zou niet weten waarom Ruud niet in de spits zou staan, hij is tenslotte een soort van Inzaghi van het Nederlands elftal. Elia zou ik wel gewoon meenemen trouwens, alleen niet in de basis.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:32:04 #153
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80615025
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Als een Messi, Torres of C. Ronaldo niet wakker liggen van onze verdedigers, moet je zorgen dat ze (bijna) niet de bal krijgen. Dat werkte prima tegen Italië en iets minder goed tegen Frankrijk (Henry heeft maar 3 keer de bal in z'n voeten gehad voorin geloof ik), maar dat wisten we ruimschoots te compenseren. Ik denk dat onze middenvelders goed genoeg zijn om de aanvoer volledig lam te leggen, dat heeft een deel 2 jaar geleden al bewezen.
Volgens mij kregen Frankrijk en Italie anders genoeg zeer grote kansen tegen Oranje, die ze OF verneukten, of Vd Sar redde ons...

Het zat ons in ieder geval bepaald niet tegen in die wedstrijden.
pi_80616537
-----------Stekelenburg--------------
vd.Wiel--Heitinga--Mathijssen--Gio
-----------v.Bommel--de Jong-------
Sneijder-----vd.Vaart-------Robben
-------------v.Persie-------------------

Gio : bij gebrek aan beter toch maar voor Gio gekozen. Braafheid zit alleen maar op de tribune en ook Drenthe speelt niet. Emanuelson als linksback zie ik niet echt zitten en Anita speelt pas 1seizoen op die positie.

Sneijder : vrij vanaf rechts dus hij kan steeds naar binnen trekken en kan van der wiel er overheen.

Bank :
Velthuizen
Boschker
Ooijer
Boula
Maduro(doet het goed bij Valencia)
Braafheid/Emanuelson/Anita/Drenthe
De Zeeuw
Afellay
Kuyt
Huntelaar
Babel
Elia

Zelf hoop ik nog voor Seedorf maar die gaat zo goed als zeker niet mee
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:01:26 #155
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80622989
zoiets zal het wel worden idd, TTD

Ikzelf zou Velthuizen zeker thuislaten, die man is de laatste tijd niet best - dan beter Vorm.
Ooijer zie ik ook geen meerwaarde in, maar kans is groot dat 'ie ook meegaat...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80623178
Velthuizen zou ik ook niet mee nemen, nog te onervaren en nog niet laten zien hoe hij bij een topclub presteert. En zoals reddiablo al aangaf, hij maakte de afgelopen weken geen al te sterke indruk. In plaats van Velthuizen zou ik Vorm of... tsja wie eigenlijk? Vermeer was goed bij Jong Oranje, maar is nu voornamelijk stand-in voor als Stekelenburg stuk gaat bij Ajax... Mulder doet het aardig bij Feyenoord, maar het is nog te vroeg om hem bij de selectie te halen. Qua keepers hebben we hetzelfde probleem als verdedigers ben ik bang...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:10:48 #157
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80623200
Gio is m.i. veel te traag geworden (net als ooijer). Doe me dan maar Braafheid en Heitinga oid, Boula mss.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80623208
ah, kan ik hier kijken hoe het werkt en horen of 't wat wordt met een opstelling?

Doe weer mee met 'n voetbal spelletje en vorige keer faalde ik jammerlijk, dus dat wil ik dit jaar wat beter gaan doen
Ja doei.
pi_80623251
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:10 schreef Catch22- het volgende:
Gio is m.i. veel te traag geworden (net als ooijer). Doe me dan maar Braafheid en Heitinga oid, Boula mss.
Bouhlarouz heeft dit seizoen pas 3 wedstrijden gespeeld..
pi_80623766
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:12 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Maar Gio kan naar mijn mening ook niet meer, gewoon wiel op linksback. Ik zie het straks al gebeuren, Gio tegen Messi, Ronaldo of Walcott om maar even wat op te noemen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:40:40 #161
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80623938
quote:

[..]

Dan die maar niet. Of als hij binnen 10 minuten Drogba uitschakelt en daarvoor rood ontvangt is 't ook goed.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80626589
quote:

[..]

Met Boulahrouz lever je voetballend vermogen in, maar ben je verdedigend meer zeker.
Met Mathijsen heb je iets meer voetballend vermogen, maar heb je verdedigend iets meer onzekerheid.
Met Gio heb je veel voetballend vermogen, maar speel je eigenlijk met 3,5 verdediger(s) ipv 4 verdedigers.

Ik denk dus dat de keuze voor 1 van de drie mede afhankelijk is van de gekozen tactiek en tegen wie je speelt.

Maar het WK zal voor Bouhlarouz denk ik wat te vroeg komen. Een fitte Bouhlarouz is wat mij betreft wel eerste keus, maar als je niet 100% bent, moet je ook niet geselecteerd worden, tenzij je echt exceptionele kwaliteiten hebt.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:24:15 #163
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80627156
Die 'verdedigende onzekerheid' van Matthijsen komt niet zozeer door Matthijsen, maar gewoon omdat Oranje erg ver naar voren speelt. Dan ben je eigenlijk altijd in je rug kwetsbaar, maar ik vind de verdediging in principe goed staan de laatste 2 jaar, uiteraard icm verdedigende middenvelders die ook hun taken uitvoeren.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:32:07 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80627420
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Yi-Long het volgende:
Die 'verdedigende onzekerheid' van Matthijsen komt niet zozeer door Matthijsen, maar gewoon omdat Oranje erg ver naar voren speelt. Dan ben je eigenlijk altijd in je rug kwetsbaar, maar ik vind de verdediging in principe goed staan de laatste 2 jaar, uiteraard icm verdedigende middenvelders die ook hun taken uitvoeren.
Zeker aangezien Mathijssen niet de snelste is, kan dat een probleem zijn.

Boulahrouz heeft trouwens bewezen dat hij geen wedstrijdritme nodig heeft om goed te spelen. Hij moet alleen wel fit zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:34:38 #165
25957 Reddiablo
pi_80627495
ik denk dat wij Mathijsen structureel onderschatten, hij is Duitsland immers ook zeker en zorgt voor "grundligkeit" om het eens netjes te zeggen Hij is echt wel een complete verdediger. Niettemin opteer ik er wel voor om liefst een snelle stevige back naast hem te hebben staan voor het geval dat.... (type Heitinga/Vlaar)
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:41:28 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80627753
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Reddiablo het volgende:
ik denk dat wij Mathijsen structureel onderschatten, hij is Duitsland immers ook zeker en zorgt voor "grundligkeit" om het eens netjes te zeggen Hij is echt wel een complete verdediger. Niettemin opteer ik er wel voor om liefst een snelle stevige back naast hem te hebben staan voor het geval dat.... (type Heitinga/Vlaar)
Er moet een snelle verdediger naast staan. Het is best een goede verdediger, maar hij is niet zo snel en met veel ruimte kom je dan nog wel eens in de problemen. Toen Ooijer naast hem stond was dat een verschrikking want die was nog langzamer. Heitinga, Vlaar of Boulahrouz (als hij mee gaat) ernaast zou het een minder probleem maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:45:17 #167
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80627930
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er moet een snelle verdediger naast staan. Het is best een goede verdediger, maar hij is niet zo snel en met veel ruimte kom je dan nog wel eens in de problemen. Toen Ooijer naast hem stond was dat een verschrikking want die was nog langzamer. Heitinga, Vlaar of Boulahrouz (als hij mee gaat) ernaast zou het een minder probleem maken.
En als Vermeer gewoon 1ste doelman was gebleven bij Ajax, en nu de nr.1 van Oranje was, dan heb je achterin ook iets meer 'zekerheid' wat betreft die ruimte in de rug, omdat Vermeer daar altijd erg snel en scherp op is. Zal ook vast een keer misgaan, maar normaal gesproken is dat een van zijn sterke punten.

Ik vind het sowieso jammer dat Vermeer niet eerste doelman is bij Ajax, maar goed, nu kun je Steek verkopen voor een leuk bedrag en dan heb je Vermeer gewoon als uitstekende opvolger.
pi_80628613
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Reddiablo het volgende:
sure en daarom krijgt HSV zeker ook zo verschrikkelijk tegengoals te verwerken, staan ze mede daardoor 7de terwijl ze normaal om de titel spelen en zie ik em gister ook weer als een houten klaas over het veld bewegen...
vind het echt 3 keer niks. leuk voor op de bank maar meer ook niet.

wat hierboven geopperd is, om de aanvoer af te snijden is natuurlijk een goed alternatief, maar 90 minuten tegen wereldsterren van brazilie/spanje houd je dat echt niet vol op een WK.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:05:41 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80628792
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

En als Vermeer gewoon 1ste doelman was gebleven bij Ajax, en nu de nr.1 van Oranje was, dan heb je achterin ook iets meer 'zekerheid' wat betreft die ruimte in de rug, omdat Vermeer daar altijd erg snel en scherp op is. Zal ook vast een keer misgaan, maar normaal gesproken is dat een van zijn sterke punten.

Ik vind het sowieso jammer dat Vermeer niet eerste doelman is bij Ajax, maar goed, nu kun je Steek verkopen voor een leuk bedrag en dan heb je Vermeer gewoon als uitstekende opvolger.
Stekelenburg is natuurlijk wel een betere keeper dan Vermeer. Vermeer is niet slecht, maar ik vind hem toch wel wat minder dan Stekelenburg. Mede ook omdat Stekelenburg mee uitstraalt.
pi_80628823
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Stekelenburg is natuurlijk wel een betere keeper dan Vermeer. Vermeer is niet slecht, maar ik vind hem toch wel wat minder dan Stekelenburg. Mede ook omdat Stekelenburg mee uitstraalt.
mee eens, net als bij matthijsen is de keepers kwestie een zaak van het opstellen van de minst slechte.....ipv de beste, maar ja. doe dan maar stekelenburg.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:18:52 #171
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80629300
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mjah, ik vind ze niet veel voor elkaar onderdoen, en misschien vind ik Vermeer zelfs wel een fractie beter, gezien zijn betere reactie op de lijn. Steek is wel beter geworden de laatste jaren met hoge ballen vanaf de zijkant, en straalt idd ook een bepaalde 'rust' uit, maar toch...

Zoals ik al zei, ik vind ze niet veel voor elkaar onderdoen. Puur persoonlijk zie ik liever Vermeer in de goal, want dat vind ik een technisch 'mooiere' en 'flitsendere' keeper, mooie sprongen enzo. Beide gewoon erg goed voor de NLse top. Internationaal kan ik niet beoordelen, maar uiteraard niet het niveau van Vd Sar.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:19:14 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80629317
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

mee eens, net als bij matthijsen is de keepers kwestie een zaak van het opstellen van de minst slechte.....ipv de beste, maar ja. doe dan maar stekelenburg.
Nou ja Stekelenburg is geen wereldtopper, maar ik vind het ook zeker geen slechte keeper.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:20:42 #173
25957 Reddiablo
pi_80629366
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:00 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

sure en daarom krijgt HSV zeker ook zo verschrikkelijk tegengoals te verwerken, staan ze mede daardoor 7de terwijl ze normaal om de titel spelen en zie ik em gister ook weer als een houten klaas over het veld bewegen...
vind het echt 3 keer niks. leuk voor op de bank maar meer ook niet.

wat hierboven geopperd is, om de aanvoer af te snijden is natuurlijk een goed alternatief, maar 90 minuten tegen wereldsterren van brazilie/spanje houd je dat echt niet vol op een WK.
35 tegengoals en 6 punten achter de nr 3... dat scheelt weinig. Beetje geluk en ze hadden dus 3e gestaan (ge-eindigd) Ik word persoonlijk niet vrolijk van jongens als Boateng en Demel, maar goed...
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:21:28 #174
25957 Reddiablo
pi_80629398
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou ja Stekelenburg is geen wereldtopper, maar ik vind het ook zeker geen slechte keeper.
Inderdaad. Steek is heel redelijk.
Vermeer had waarschijnlijk 2e keeper geweest als 'ie naar een andere club was gegaan... slechte carriere move, of hij wacht totdat Stekelenburg eindelijk een keer weggaat.
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:34:34 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80629924
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Inderdaad. Steek is heel redelijk.
Vermeer had waarschijnlijk 2e keeper geweest als 'ie naar een andere club was gegaan... slechte carriere move, of hij wacht totdat Stekelenburg eindelijk een keer weggaat.
Ik denk dat laatste.
Misschien zal Vermeer geen wereldsalaris hebben bij Ajax, maar hij zal niet slecht verdienen en dat moet hij ook maar zien te verdienen bij een andere club. Voor een keeper geven clubs niet zo snel geld uit. Zeker niet voor de 2de keeper van Ajax. Of je komt bij een matige ploeg terecht. Wat ook niet echt in je voordeel werkt.

Hij zit dus een beetje tussen wal en het schip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')