Righttt.....quote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef Italo het volgende:
Gio eruit (mits Mathijsen links-back kan spelen)
Kuyt als vrije man op het middenveld, hij heeft voldoende werklust om op 2 posities tegelijk te spelen, theoretisch kun je zo makkelijk een-man-meer situatie creëren. Je hebt dan een extra verdediger, extra middenvelder en extra aanvaller (mits Kuyt nog even extra looptraining doet)..
[..]
Tja, als je geen goede opties hebt verder....quote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef j95 het volgende:
Sommige mensen hoor ik zeggen dat Anitas een optie zou zijn.
Maar dat lijkt me niet, tegen Feyenoord had hij het al moelijk.
Laat staan tegen de rechtsbuitens van de grote landen.
Ok, dan bel ik hem nietquote:Op maandag 26 april 2010 15:38 schreef VitaminWater het volgende:
Righttt.....
Heel misschien genoeg werklust om op 2 posities te spelen ja, maar hij heeft maar 1 lichaam die maar op 1 plek tegelijkertijd kan zijn. Dus ik weet niet precies hoe je op dit idee gekomen bent, maar ik zou V Marwijk nog maar even niet bellen..
Als je het telefoonnummer van Van Marwijk hebt zou ik het nu weg gooien. Dan kun je hem zeker weten niet bellenquote:Op maandag 26 april 2010 15:47 schreef Italo het volgende:
[..]
Ok, dan bel ik hem niet![]()
Ik vind Kuyt alleen nuttig als je hem kunt gebruiken voor een man-meer situatie. Kuyt ipv Elia (of Lens of Sneider op rechts..?) of Kuyt ipv van Persie vind ik niet de beste optie..
Kuyt als links-back is ook al genoemd, vind ik ook niet wereldvreemd..
Maak er maar 30 van. minimaalquote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En 20 centimeter groeien
Ik wist al dat je altijd maar wat roept, maar serieus Bakkal of Kuyt links back.quote:Op maandag 26 april 2010 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
Zoals ik eerder al opperde, als Gio niet zou kunnen, dan kun je volgens mij ook Bakkal of Kuyt zonder grote problemen op links-back zetten.
Niet de ideale oplossing natuurlijk, maar gezien de alternatieven in ieder geval een redelijk goede oplossing.
Ik heb soms het idee dat je maar wat zit te trollen, want gast Bakkal linksbackquote:Op maandag 26 april 2010 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
Zoals ik eerder al opperde, als Gio niet zou kunnen, dan kun je volgens mij ook Bakkal of Kuyt zonder grote problemen op links-back zetten.
Niet de ideale oplossing natuurlijk, maar gezien de alternatieven in ieder geval een redelijk goede oplossing.
Gewoon Ricky vd Berg op doelquote:Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat je maar wat zit te trollen, want gast Bakkal linksbackStraks kom je nog met het idee om Anita ipv. Stekelenburg te gebruiken als vd. Sar niet kan
_!
Ik meen het serieus, maar goed, jij dacht zeker ook dat de coach aan het trollen was toen hij Cocu opeens als centrale verdediger neerzette... of toen hij Cocu in de spits zette!?quote:Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat je maar wat zit te trollen, want gast Bakkal linksbackStraks kom je nog met het idee om Anita ipv. Stekelenburg te gebruiken als vd. Sar niet kan
_!
Hopeloos uit vorm. Dan zie ik liever Anita spelen, die heeft zich goed ontwikkeld de laatste tijd.quote:
Cocu heeft zelf bewezen wel degelijk genoeg kwaliteit te bezitten. Bakkal heeft dit absoluut niet gedaan, integendeel. Leuk als je tegen RKC goed speelt, maar het wordt toch wat anders als je ineens op een andere positie speelt tegen een echt voetbalteam als bijvoorbeeld Italië. Bakkal is voor het NE een waardeloze speler. Voor PSV best aardig, maar kan absoluut niet laten zien dat hij genoeg kwaliteiten heeft. Dat kan overigens niemand die nog nooit in een echte competitie heeft gespeeld. De enige speler uit de eredivisie die het niveau waarschijnlijk wel aankan is denk ik de Zeeuw. De rest is allemaal niet goed genoeg. En al helemaal niet om op een andere positie te spelen tegen wereldtop.quote:Op maandag 26 april 2010 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, maar goed, jij dacht zeker ook dat de coach aan het trollen was toen hij Cocu opeens als centrale verdediger neerzette... of toen hij Cocu in de spits zette!?
Je moet gewoon kijken naar de kwaliteiten van een speler, en aan de hand daarvan kun je een redelijke inschatting maken wat hij wel en niet aankan. Bakkal heeft ook vaak genoeg als verdedigende middenvelder gespeeld en deed dat altijd prima. De meeste tegenstanders spelen zonder flankspelers, dus dan kun je in principe rustig een Bakkal opstellen. Daarnaast heb je met De Jong en Van Bommel 2 verdedigende middenvelders, die dus ook af en toe zullen bijspringen wanneer vd Wiel of de links-back een rush naar voren maakt.
Emanuelson is eigenlijk ook geen linksback. Anita volgens mij ook niet. Drenthe ook niet. In de hele geschiedenis van het betaalde voetbal zijn er zeer regelmatig spelers als back komen te spelen die dat van origine helemaal niet waren. Het is een lichte omschakeling, maar als je een speler hebt die er een beetje bij is met zijn hoofd, is dat prima te doen. In het systeem zoals Oranje wil spelen, met opkomende backs, zou het dus juist best goed kunnen werken.
Op die leeftijd dat Cocu die posities innam in Oranje, was ook nog lang niet iedereen van zijn kwaliteiten overtuigd volgens mij. Dat begon toen net te komen (beetje zoals De Zeeuw dit seizoen de critici de mond snoert...)quote:Op maandag 26 april 2010 18:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Cocu heeft zelf bewezen wel degelijk genoeg kwaliteit te bezitten. Bakkal heeft dit absoluut niet gedaan, integendeel. Leuk als je tegen RKC goed speelt, maar het wordt toch wat anders als je ineens op een andere positie speelt tegen een echt voetbalteam als bijvoorbeeld Italië. Bakkal is voor het NE een waardeloze speler. Voor PSV best aardig, maar kan absoluut niet laten zien dat hij genoeg kwaliteiten heeft. Dat kan overigens niemand die nog nooit in een echte competitie heeft gespeeld. De enige speler uit de eredivisie die het niveau waarschijnlijk wel aankan is denk ik de Zeeuw. De rest is allemaal niet goed genoeg. En al helemaal niet om op een andere positie te spelen tegen wereldtop.
Dat je niet aan het trollen bent maakt het eigenlijk alleen maar eger
Tsja lastig, Anita speelt goed, maar kan zich op deze manier natuurlijk niet bewijzen. Het is een erg groot risico als je iemand als Anita meeneemt.quote:Op maandag 26 april 2010 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopeloos uit vorm. Dan zie ik liever Anita spelen, die heeft zich goed ontwikkeld de laatste tijd.
Anita staat natuurlijk wel iedere training tegen spelers als Suarez en Rommedahl enzo.quote:Op maandag 26 april 2010 18:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Tsja lastig, Anita speelt goed, maar kan zich op deze manier natuurlijk niet bewijzen. Het is een erg groot risico als je iemand als Anita meeneemt.
Aan de ene kant heb je Braafheid die erg uit vorm is, maar wel in een sterke competitie heeft gevoetbald. Aan de andere kant Anita die goed bezig is, maar in een competitie is waar amper tegenstand is. Bovendien is hij fysiek gewoon niet erg imponerend wat ook nog eens een nadeel is.
Hij heeft hopeloos gefaald in die sterke competitie. Niet bepaald een aanbeveling lijkt mij.quote:Op maandag 26 april 2010 18:09 schreef honda1990 het volgende:
Aan de ene kant heb je Braafheid die erg uit vorm is, maar wel in een sterke competitie heeft gevoetbald.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Anita voor de leeuwen werpen op het WK is niet ideaal. Anderzijds vind ik Braafheid en Gio ook niet erg overtuigend. De linksback positie is gewoon de achilleshiel van het NE. Bovendien: Anita mag dan fysiek niet erg imponerend overkomen, het is wel een geblokt iemand, laat zich niet zo maar wegzetten. Hij heeft opzich wel iets van Edgar Davids.quote:Aan de andere kant Anita die goed bezig is, maar in een competitie is waar amper tegenstand is. Bovendien is hij fysiek gewoon niet erg imponerend wat ook nog eens een nadeel is.
Hangt van de tegenstander af. Als die met een echte rechtsbuiten speelt dan geen Furby, want hij kan echt niet verdedigen.quote:Op maandag 26 april 2010 18:27 schreef TTD het volgende:
Als het tussen Anita en Emanuelson gaat kies ik nog steeds voor Emanuelson als linksback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |