Ze weten juist dondersgoed wat de capaciteiten van dat ding zijn, er is alleen nog geen wet die het gebruik van een GR verbiedt of beperkt waardoor je hem dus gewoon mag gebruiken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:25 schreef Tomboo het volgende:
Tuurlijk, zolang docenten geen flauw benul hebben van de capaciteiten van zo'n ding, lekker gebruiken.
Docenten weten echt wel wat je met zo'n ding kunt doen. Zo dom zijn ze niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:25 schreef Tomboo het volgende:
Tuurlijk, zolang docenten geen flauw benul hebben van de capaciteiten van zo'n ding, lekker gebruiken.
Kan makkelijk in de centrale topics per vakquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:40 schreef Jorian29 het volgende:
Als we nou ff een topic maken met een lijst aan spiekbriefjes per vak, dat zou wel handig zijn eigenlijk
Komt daarbij dat als je slaagt je i.i.g.weet dat je nog een lange weg hebtquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ze weten juist dondersgoed wat de capaciteiten van dat ding zijn,
er is alleen nog geen wet die het gebruik van een GR verbiedt of
beperkt waardoor je hem dus gewoon mag gebruiken.
Bij mijn examens werd het zelfs aangeraden om gebruik te maken
van de mogelijkheid tot het opslaan van gegevens in de GR.
Uiteindelijk had ik het niet nodig doordat ik juist door die spiekbriefjes
te maken alles goed genoeg geleerd had en daarnaast gaat het bij de
vakken waarbij je de GR mag gebruiken juist om het kunnen toepassen
van de formules ipv ze gewoon stomweg uit je hoofd te leren.
Wat een onzin... grootste gedeelte van de informatie die je aangeleverd krijgt op de middelbare school is compleet nutteloos in het 'echte leven'.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:19 schreef FP128 het volgende:
[..]
Komt daarbij dat als je slaagt je i.i.g.weet dat je nog een lange weg hebt
te gaan in de echte wereld daar je dus met hulp(spieken) dit examen hebt
gehaald.
Je houdt uiteindelijk jezelf voor de gek en niemand anders.![]()
Mijn mentor zegt dat het juist wel magquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Vandaag vertelde mijn mentor dat het wel als spieken gezien werd mocht je betrapt worden. Is dit ergens vastgelegd?
http://www.examenblad.nl/(...)2010_tcm2-102380.pdfquote:3.4 de grafische rekenmachine
De meest recente toegestane grafische rekenmachines zijn:
- Casio CFX-9850Gplus, CFX-9850GBplus, fx-9860G of fx-9860G SD
- Hewlett Packard 38G of 39G+
- Sharp EL 9600, EL 9650 en EL 9900
- Texas Instruments 83, 83 plus, 84 of 84 plus silver edition
- Texas Instruments TI-Nspire, alleen de versie zonder CAS (de TI-Nspire CAS is niet toegestaan)
Oudere typen zijn ook toegestaan maar de kans bestaat dat sommige examenopgaven daarmee niet of
minder goed te maken zijn. De grafische rekenmachines genoemd in de Septembermededeling 2004 zijn in
ieder geval nog voldoende.
Verder geldt het volgende.
a. Een grafische rekenmachine mag tijdens het examen niet op het lichtnet worden aangesloten of met
andere apparatuur worden verbonden.
b. Het is een kandidaat niet toegestaan tijdens het examen gebruik te maken van de grafische
rekenmachine van een andere kandidaat.
c. Het is niet nodig dat het geheugen van een grafische rekenmachine wordt gewist voor de aanvang van
een zitting van het centraal examen.
dat betekend dat alles wat erin zit erin mag blijvenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef Tamashii het volgende:
Niet nodig, betekent dat hetzelfde als: het mag niet?
dan print je ff 't examenregelement uit en laat je dat zien wanneer ze zeggen dat 't niet mag, behalve als je VMBO doet, dan moet je 't zelf ff opzoeken hoe 't zitquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:16 schreef scholiertjeh het volgende:
Hallo,
Ik lees hier dus dat ik gewoon dingen in mijn rekenmachine mag zetten. Maar ik lees net in een boekje die wij van school hebben gekregen (examenregels). Dat wij geen dingen in onze rekenmachine mogen zetten. Er wordt ook op gecontroleerd.
Mag dit, of mag ik er toch nog dingen inzetten?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:38 schreef MarkTP het volgende:
Ik probeer dus ook tekst via notefolio op mijn GR te zetten. Gaat ook allemaal goed en wel totdat ik kijk of het op mijn GR staat. Het gaat allemaal goed op de pc. Ik heb dus tekst getypt in het scherm. Dan naar send to device, dan gaat de transferring volgens mij ook goed. Maar dan ga ik naar APPS op mijn GR en staat er geen Notefolio tussen...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |