Zolang ze de veertiende maar weer weg zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Ze gaan ook mensen soepeler Nederland in laten zeiden ze. Ook zonder visum.
En sommige gezinnen worden wrs in een bungalowpark gestopt, aangezien zoveel nachten op een luchthaven met je kleine kinderen overnachten niet echt handig is.
Of uiterlijk de 15e.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang ze de veertiende maar weer weg zijn.
Nou inderdaad! Prioriteiten!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang ze de veertiende maar weer weg zijn.
Je liegt!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag dit net boven de stad vliegen toen ik op het balkon zat
[ afbeelding ]
Kijk daar heb je semafooor, met 'z'n vriendje Dohommelquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag dit net boven de stad vliegen toen ik op het balkon zat
[ afbeelding ]
Ik zat alweer te F5enquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
Iemand al een sms gestuurd naar Greys dat het andere topic dicht is?
Da mag.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
Hier zie ik een luchtbalon. WTF! Ik vind dat dat niet kan!
(van de FP)quote:Rond 14.00 uur werd bekend dat het luchtruim in ieder geval tot zaterdag 20.00 uur gesloten blijft. Sinds dat tijdstip wordt vliegverkeer op zicht op eigen risico toegestaan. Dit geldt voor ballonvaart, zweefvliegen en zeil- en schermvliegen.
Moet je binnenkort in bikini?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kijk daar heb je semafooor, met 'z'n vriendje Dohommel![]()
Ik twijfel tussen een geroosterd broodje met filet americain of bitterballen en minihapjes
quote:
Dommel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kijk daar heb je semafooor, met 'z'n vriendje Dohommel![]()
ONZE bitterballen.quote:Ik twijfel tussen een geroosterd broodje met filet americain of bitterballen en minihapjes
De 15e pas weer toch?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je binnenkort in bikini?
Nee?
Zou ik voor het laatste gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |