abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80423665
Ik heb er geen handleiding van, en heb hem dus niet in elkaar gekregen om er een fatsoenlijke foto van te maken

Er zitten raampjes in, afsluitbaar met een cover + rits, en enkele gaasdelen voor het luchten.
De tent is in zeer nette staat maar nogal muf, want hij heeft enkele jaren in de schuur gelegen. Me dunkt kwestie van in de tuin zetten nu het lekker weer is, even lekker laten luchten en opnieuw behandelen tegen water wellicht.
Enige minpunt is dat er in de binnentent, aan een van de zijkanten onderaan een beetje weer zit. Geen grote plek en ook niet heel erg in het zicht.
Alle stokken, draden, etc zijn erbij, plus een voorraadje stevige haringen.

Ook is er een grote voortuin/luifel bij in hele nette staat. Nieuwprijs van de tent was vele honderden euro's destijds! Wij willen een nieuwe tent gaan kopen, al was het alleen maar omdat deze ons te groot/zwaar is en wij echt iets met handleiding nodig hebben

Af te halen in Breda. Omdat een vraagprijs verplicht is, 50 euro, maar een goed bod is welkom.

pi_80423841
quote:
Volgens mij is dat hem ja!

Maar dan nog met een extra voorluifel!
pi_80441719
ik heb een zelfde thuis staan maar dan van de wit tenten. Je moet die stok met dat 3 hoekje in de enkele punt zetten. Je hebt waarschijnlijk dan nog 2 stokken en een stang over, die moet in de opening.

Vervolgens plaats je 40 haringen en je tent staat, dat driehoekje is overigens om je binnentent in te bevestigen, die je vervolgens in je tent kan klikken met haakjes.

het duurt gemiddeld 30 a 60 minuten om hem op te zetten in je eentje en 30 a 45 minuten om het af te breken in je eentje.
pi_80587871
Ik heb even gekeken nav je PM,
maar ik ga eerst maar eens kijken in hoeverre mijn huidige tent nog "leeft",
die ligt alweer een paar jaar op zolder.
pi_80626808
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:20 schreef harley het volgende:
dan doe je er zeer lang over
heb zelf soortgelijke tent en zet hem in minder als 20 minuten op, opruimen hetzelfde.
Zijn wel fijne tenten maar heb nu zelf ook een 4 persoons en wil naar een 6 persoons uitvoering. Helaas worden er nog maar weinig van dit soort tenten gemaakt (of ze vragen echt de HOOFDprijs)
Met z'n tweeen staat hij binnen 20 minuten hoor;)
  zondag 2 mei 2010 @ 00:03:20 #7
249756 Symphonic
Look o Look
pi_80918569
Topic opgeschoond
Juin uit Eigen Tuin!
pi_80958441
Hij ligt te wachten op zijn volgende kampeerbezoek mensen!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:37:00 #9
210443 Nimke
van op de hoek
pi_80973238
Klinkt voor een eurie of 30-40 als een goeie festival-tent voor komend seizoen, heb alleen geen idee hoe ik het kreng zonder auto naar Utrecht zou krijgen Suggesties in die categorie?
Lekker smerig is niet vies
pi_80976600
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:37 schreef Nimke het volgende:
Klinkt voor een eurie of 30-40 als een goeie festival-tent voor komend seizoen, heb alleen geen idee hoe ik het kreng zonder auto naar Utrecht zou krijgen Suggesties in die categorie?
We komen daar af en toe nog wel eens, dan wil ik hem wel meenemen voor je, op voorwaarde dat hij daar blijft uiteraard

Aangezien ik niet gek veel benzine hoef te verbruiken, wil ik op een rustig moment wel op en neer rijden ook.

Stel dat ik hem kom brengen voor je, wat vind je dan van een prijs van 45 euro?
pi_81003502
Kick!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:54:55 #12
210443 Nimke
van op de hoek
pi_81031697
You've got mail baby!
  maandag 17 mei 2010 @ 16:48:19 #13
210443 Nimke
van op de hoek
pi_81539994
Heb em nog niet opgezet dat gaat gebeuren bij minder kans op regen maar topic kan dicht, het enorme gevaarte ligt nu op mijn veel te kleine kamer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')