Ik had na de eerste les ook een paar dagen flinke spierpijn, dacht toen ook dat dat vast geen goed teken was, maar komt echt goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk niet dat morgen de spierpijn al weg is. Dat wordt dus een extra rustdag helaas.![]()
Na les 1 al
dat belooft dan nog wat voor mij (vandaag les 1 gelopen!)quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk niet dat morgen de spierpijn al weg is. Dat wordt dus een extra rustdag helaas.![]()
Na les 1 al
Van Evy 0-5?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:51 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
dat belooft dan nog wat voor mij (vandaag les 1 gelopen!)
Heb je toen meer dan die ene rustdag gepakt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik had na de eerste les ook een paar dagen flinke spierpijn, dacht toen ook dat dat vast geen goed teken was, maar komt echt goed![]()
Nu zit ik al in de 3de week en eigenlijk al 2 weken weinig tot geen spierpijn meer na het hardlopen.
Ik heb je in de wiki OP gezet, bij het volgende topic sta je in de OPquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
jup (zie mijn verhaaltje paar post hierboven). vond het op zich best goed te doen!
Ik moest wel, kon echt amper normaal lopen, mijn spierpijn zat vooral in mijn bovenbenen. Heb toen de eerste les nog een keer herhaald, daarna ook nog zeker 1 dag behoorlijke spierpijn gehad en daarna ging het eigenlijk steeds beterquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je toen meer dan die ene rustdag gepakt?
Ik ben eigenwijs blijven lopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:05 schreef E.T. het volgende:
Ik wil dat mijn holtes weer vrij zijn! En dat ik weer vrij kan ademen.. Dan kan ik weer lopen.. Zit nu al een week stil
Ah, oke.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik moest wel, kon echt amper normaal lopen, mijn spierpijn zat vooral in mijn bovenbenen. Heb toen de eerste les nog een keer herhaald, daarna ook nog zeker 1 dag behoorlijke spierpijn gehad en daarna ging het eigenlijk steeds beter
Ik loop ook gezellig doorquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijs blijven lopen![]()
Ging niet zo geweldig, maar dan bleef ik een beetje in het ritme.
Ja, verkoudheid kan zo'n langslepend verhaal zijn. Je blijft soms nog wel drie week wat nasnotteren en kuchen. Daar heb ik geen tijd voor hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop ook gezellig doorHeb last van astmatische allergie (hooikoorts die op m'n longen slaat), dus vooral leuk in het Zuiderpark! Met iets te weinig zuurstof+snotterende neus loop ik gezellig door
gezellig! Ik zal mijn best doen mijn ervaringen te blijven posten hier!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb je in de wiki OP gezet, bij het volgende topic sta je in de OP
hmzzz, ook toevallig, ik heb daar ook last van, ben benieuwd wat de zomer brengt. Morgen les 15! met waarschijnlijk weer te weinig slaap (dat scheelt echt zoveeel)quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop ook gezellig doorHeb last van astmatische allergie (hooikoorts die op m'n longen slaat), dus vooral leuk in het Zuiderpark! Met iets te weinig zuurstof+snotterende neus loop ik gezellig door
Vorig jaar had ik er rond mei geen last meer van..hangt dus puur van de pollen afquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:33 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
hmzzz, ook toevallig, ik heb daar ook last van, ben benieuwd wat de zomer brengt. Morgen les 15! met waarschijnlijk weer te weinig slaap (dat scheelt echt zoveeel)
m'n holtes doen zeer bij elke stap die ik zet en m'n neus doet het helemaal niet meer..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijs blijven lopen![]()
Ging niet zo geweldig, maar dan bleef ik een beetje in het ritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |