Nope, helemaal geen last. Geen puntjes, dingetjes, roodheid, pijntjes..gewoon lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Geerd het volgende:
Heeft of had niemand last van hun schoenen dan? blaren etc drukpunten?
quote:
Nee nergens last vanquote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Regen+rennen
Maarre, goed gedaan! Nog pijntjes en dingetjes?
Jaloers isquote:Op woensdag 21 april 2010 20:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope, helemaal geen last. Geen puntjes, dingetjes, roodheid, pijntjes..gewoon lekker.
kewl! wat weeg je?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:10 schreef GotC het volgende:
Zat effe te kijken, DaBuzzzzz, wij lopen ongeveer even snelIk loop meestal gemiddeld 7:06/7:10 voor een km (les 13+14)
Heb je geen goede schoenen dan? Dubbele sokken = meer kans op blaren (want meer schuiven)quote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Geerd het volgende:
Hoe ik nu merk hoe snel het vordert stijgt de motivatie alleen die schoenen bleg, al die druk punten.
Morgen rust vrijdag is met dubbele sok proberen een hele fijne en een dikkere.
Ja meneer. Omdat je zo'n lief een order geeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:31 schreef DaBuzzzzz het volgende:
zet nokia sports tracker ook effe in de OP http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do (Symbian S60) dus
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja meneer. Omdat je zo'n lief een order geeft.
Ik wil iig meteen door voor de 10k. Ik weet nog niet of ik dat met Evy of een ander schema ga doen...quote:Op donderdag 22 april 2010 08:10 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Zo, vandaag voor de 18 en 14 minuten met 1 minuut wandelpauze.(wtf?
)
De ergste spierpijn van de vorige keer is nu wel weg. Ik hoop dat mijn benen in de loop van de dag nog iets beter gaan voelen, dan ben ik er vanavond helemaal klaar voor.![]()
Wat gaan jullie eigenlijk doen als jullie klaar zijn met het schema? Gelijk door voor de 10 km, of eerst gewoon genieten van half uurtjes lopen en werken aan de snelheid, ofzo?
Dit, dus. Wat ik graag zou willen is dat het 'normaal' is of wordt om 's avonds even 5km te rennen en dat je daar dan iets van een half uurtje mee zoet bent. Pas als dat echt lekker gaat wil ik door naar de 10kmquote:Op donderdag 22 april 2010 08:10 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
eerst gewoon genieten van half uurtjes lopen en werken aan de snelheid, ofzo?
Succes ermee!quote:
Ik wil wel meedoen!quote:Op donderdag 22 april 2010 08:27 schreef Flappekz het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die in regio Den Haag/Rotterdam wonen? Lijkt me wel geinig om met een groep die 5k in Maasdijk te gaan lopen
http://www.vtmtelecomloop.nl/
Da's inderdaad goed te doenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:31 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen!Ik woon in de buurt van Leiden. Niet zo heel ver weg dus.
Ik zit vol met goede ideeenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef GotC het volgende:
Hee dat is idd wel een leuk idee! Maasdijk is wel een gat in de grond, maar wel gezellig.
Deel II is er zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Staat er in de volgende OP in, kan m namelijk niet meer veranderen
Ik straks les 17quote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef GotC het volgende:
[..]
DaaromDie paar posts kunnen we nog wel aan
Zometeen les 16 lopen
Dankje! Zal ik nodig hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:22 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Succes ermee!![]()
Ik denk dat ik ook wel eerst een tijdje met de 5 km bezig blijf. Zolang ik half dood blijf gaan van een half uurtje lopen, denk ik ook niet dat het goed is om meteen te gaan trainen om nog langer door te gaan. Ik heb sowieso mijn loopje op 16 Mei, maar misschien dat ik er daarna nog wel 1 of 2 van 5 km ga doen.![]()
Mijn volgende trainingsschema wordt denk ik wel Evy, het klinkt zo leuk als ik dat van jullie hoor.
Dit idee heb ik dus ookquote:Op donderdag 22 april 2010 08:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit, dus. Wat ik graag zou willen is dat het 'normaal' is of wordt om 's avonds even 5km te rennen en dat je daar dan iets van een half uurtje mee zoet bent. Pas als dat echt lekker gaat wil ik door naar de 10km.
Komt wel goed, ik begon ook met 3 minuten en zit nu op 45quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef KingOfMars het volgende:
Maar echt, ik kan me nog niks voorstellen bij 5km. Gisteren heb ik als laatste interval een, voor m'n gevoel, lang stuk aaneengelopen, kijk ik thuis in mapmyrun hoe lang dat precies is, is het iets van 0,7km.
.
Ik ook nog niet echt hoor. Tenminste, als het gaat om 5km achter elkaar hardlopen. Heb de 5km tijdens mn Evy-lessen wel al een paar keer doorkruisd, maar dat is dus incl wandelen...quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef KingOfMars het volgende:
Maar echt, ik kan me nog niks voorstellen bij 5km. Gisteren heb ik als laatste interval een, voor m'n gevoel, lang stuk aaneengelopen, kijk ik thuis in mapmyrun hoe lang dat precies is, is het iets van 0,7km.
.
Vind ik altijd zo geruststellend om te horen, is lastig voor te stellenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik begon ook met 3 minuten en zit nu op 45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |