Oeh, gaat dat niet stinken?quote:Op maandag 19 april 2010 10:07 schreef Adelante het volgende:
Les 16 zit er op, geen wat minder vanochtend, geen idee waar het aan ligt. Woensdag weer met stukjes van 7 minuten
Ik heb trouwens hardloopsokken van Xsocks, ook prima spul en redelijk betaalbaar. Maar 's zomers trek ik geen sokken aan in m'n schoenen.
Als je het maar laatquote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef GotC het volgende:
[..]! Vast wel.
moet zeggen dat ik er even aan heb gedacht om een topic voor ongeveer elke sport te openen in LIF..
Ik voel me thuis in het topic waar de rest ook zit, en die zitten nu verdeeld over twee delen waar ze dezelfde dingen vertellen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het maar laat
We laten de reeks in LIF gewoon open en deze ook. Dan kijkt ieder voor zich maar waar ie zich het meeste thuisvoelt.
Laat maar gaan joh, dit heeft geen zin ... luisteren gebeurt toch nietquote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik voel me thuis in het topic waar de rest ook zit, en die zitten nu verdeeld over twee delen waar ze dezelfde dingen vertellen.
quote:"That's when I saw it. Big butts, little butts, old butts, young butts, firm butts, flabby butts – I was surrounded by butts. I've gotten compliments on the "fitness" of my "assets" from time to time. My husband is a butt-man and appreciates all that I have to offer. So it's not like I was feeling insecure about what I was bringing to the course. I was, however, absolutely amazed at the sea of cellulite that I found myself in. Even more to the point for my over-inflated ego – I was BEHIND all of those butts. Meaning that I physically could not catch those cellulite butts and thighs to save my life. Keep in mind that I'm a lean, mean fighting Marine. I fully expected plenty of women and men to be ahead of me. But I expected every one of THEM to be lean, mean fighting machines as well.'
Ah joh, gewoon lekker in de verte kijken; op naar de finish!quote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef jack4ya het volgende:
Ik moest erg lachen om deze tekst. Ik weet niet politiek correct, maar ik wel herkenbaar. Eigenlijk moet je het hele artikel even lezen.
Een stukje eruit.
[..]
![]()
Mijn lange broek is te warm, maar ik vind al die wiebelkonten zo... euh... ongepast. Het is niet anders, maar ik zie mezelf niet in een korte broek, omdat ik het zo slordig vind staan. Dus nogal zelfbewust. En dan zie je dus al die verschillende konten( en dijen en benen) om je heen op je eerste run.![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het maar laat
We laten de reeks in LIF gewoon open en deze ook. Dan kijkt ieder voor zich maar waar ie zich het meeste thuisvoelt.
Ja en nee.quote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon lekker in de verte kijken; op naar de finish!![]()
Daar hebben de konten van anderen niets mee te maken; dat is ook wel het laatste waar ik aan denk op mijn eerste run!![]()
En mij lijkt dat het gemak van het lopen ook wel voor gaat op hoe je eruit ziet!
Ja leuk is Start To Run, hé?quote:Op maandag 19 april 2010 13:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik weet trouwens niet wie er waar en wanneer met de tip kwam, maar ik heb zaterdag bij de Appie de Start To Run, Runnersworld en Men's Health meegenomen met 30% bonuskorting per stuk. Toch leuk en er staan aardige dingen in voor de beginners!
Ik was hetquote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ja leuk is Start To Run, hé?(Ik was de tipgever niet, maar wel iemand die er ook gebruik van heeft gemaakt.
) Ik denk dat ik een abbonnement op Runners World ga nemen.
Ja, dat heb ik ook. Vooral ook door de verhaaltjes die erin staan van andere mensen die begonnen zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 13:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik was hetEn het is inderdaad een leuk blad, zal de gewone versie ook nog wel eens kopen denk ik.
Je krijgt toch meer het gevoel dat je met een serieuze sport bezig bent als je door zo'n blad leest, en dat geeft weer wat motivatie om er serieus mee bezig te zijn. Bij mij althans
Preciesquote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Vooral ook door de verhaaltjes die erin staan van andere mensen die begonnen zijn.
Ik voel me dan meer alsof ik echt met iets serieus' bezig ben dan zomaar wat loop rond te huppelen.
Door buiten het hardlopen om er ook over te lezen, wordt het meer een echte hobby of zelfs passie dan zomaar iets waarmee ik bij wijze van spreken elk moment weer mee kan stoppen.
Ik heb hem even in staan kijken in de supermarkt, maar die in 5 weken naar de 5km is geloof ik als je de 3 km al makkelijk haaltquote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef KingOfMars het volgende:
Er staan echt goede dingen in over voeding en dergelijke. Heb ik wel wat aan. Al schrok ik wel van de cover... "In 5 weken klaar voor de 5km". Dat lijkt me een beetje een optimistisch schema. Ik vind Evy al aan de rappe kant eigenlijk!
Ja, al te optimistisch zijn is wel gevaarlijk. Dat merk ik bij mezelf ook. Dan wil ik gaan lopen en dan zie ik mezelf al lekker rennen, maar zodra ik tien seconden echt gelopen heb doet er iets zeer, voel ik mijn adem, mijn kuiten of wat dan ook. En dat demotiveertquote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef KingOfMars het volgende:
Oeh, en ander goed nieuws: al m'n pijntjes zijn verschwunden. Hele weekend op stap geweest (weekendje weg met veel lopen) en ik was bang dat het 't allemaal geen goed zou doen maar kennelijk is het juist goed geweest al dat wandelen. Fijn om vanavond pijnvrij te kunnen gaan lopen, alleen oppassen voor teveel optimisme denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |