abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80471423
ik heb hardlopen sokken van Falk ofzo , prima sokken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80471484
Volgens mij hebben ze bij de Hema ook best goede hardloopsokken
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  maandag 19 april 2010 @ 10:07:55 #103
3185 Adelante
To let it go now
pi_80471972
Les 16 zit er op, geen wat minder vanochtend, geen idee waar het aan ligt. Woensdag weer met stukjes van 7 minuten

Ik heb trouwens hardloopsokken van Xsocks, ook prima spul en redelijk betaalbaar. Maar 's zomers trek ik geen sokken aan in m'n schoenen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_80472448
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:07 schreef Adelante het volgende:
Les 16 zit er op, geen wat minder vanochtend, geen idee waar het aan ligt. Woensdag weer met stukjes van 7 minuten

Ik heb trouwens hardloopsokken van Xsocks, ook prima spul en redelijk betaalbaar. Maar 's zomers trek ik geen sokken aan in m'n schoenen.
Oeh, gaat dat niet stinken? En krijg je dan geen blaren enzo?
  maandag 19 april 2010 @ 11:32:36 #105
104871 remlof
Europees federalist
pi_80474803
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef GotC het volgende:

[..]

! Vast wel.

moet zeggen dat ik er even aan heb gedacht om een topic voor ongeveer elke sport te openen in LIF..
Als je het maar laat

We laten de reeks in LIF gewoon open en deze ook. Dan kijkt ieder voor zich maar waar ie zich het meeste thuisvoelt.
  maandag 19 april 2010 @ 11:37:30 #106
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80474998
Ik ben van pindavlees
pi_80475390
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Als je het maar laat

We laten de reeks in LIF gewoon open en deze ook. Dan kijkt ieder voor zich maar waar ie zich het meeste thuisvoelt.
Ik voel me thuis in het topic waar de rest ook zit, en die zitten nu verdeeld over twee delen waar ze dezelfde dingen vertellen.
  maandag 19 april 2010 @ 11:49:34 #108
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80475461
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik voel me thuis in het topic waar de rest ook zit, en die zitten nu verdeeld over twee delen waar ze dezelfde dingen vertellen.
Laat maar gaan joh, dit heeft geen zin ... luisteren gebeurt toch niet
Ik ben van pindavlees
  Redactie Sport maandag 19 april 2010 @ 12:01:44 #109
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_80475905
Zo! Ik ben net terug van Evy 1.

Het ging echt heerlijk, heel leuk op deze manier! Ik heb nu al zin in de volgende!

Zou de OP ook veranderd mogen worden? Ik sta nu onderaan onder DeLune||MyAsics.nl
Graag met DeLuna||Evy 0-5.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 19 april 2010 @ 12:05:30 #110
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_80476043
Ik moest erg lachen om deze tekst. Ik weet niet politiek correct, maar ik wel herkenbaar. Eigenlijk moet je het hele artikel even lezen.

Een stukje eruit.
quote:
"That's when I saw it. Big butts, little butts, old butts, young butts, firm butts, flabby butts – I was surrounded by butts. I've gotten compliments on the "fitness" of my "assets" from time to time. My husband is a butt-man and appreciates all that I have to offer. So it's not like I was feeling insecure about what I was bringing to the course. I was, however, absolutely amazed at the sea of cellulite that I found myself in. Even more to the point for my over-inflated ego – I was BEHIND all of those butts. Meaning that I physically could not catch those cellulite butts and thighs to save my life. Keep in mind that I'm a lean, mean fighting Marine. I fully expected plenty of women and men to be ahead of me. But I expected every one of THEM to be lean, mean fighting machines as well.'

Mijn lange broek is te warm, maar ik vind al die wiebelkonten zo... euh... ongepast. Het is niet anders, maar ik zie mezelf niet in een korte broek, omdat ik het zo slordig vind staan. Dus nogal zelfbewust. En dan zie je dus al die verschillende konten( en dijen en benen) om je heen op je eerste run.
pi_80476716
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef jack4ya het volgende:
Ik moest erg lachen om deze tekst. Ik weet niet politiek correct, maar ik wel herkenbaar. Eigenlijk moet je het hele artikel even lezen.

Een stukje eruit.
[..]

Mijn lange broek is te warm, maar ik vind al die wiebelkonten zo... euh... ongepast. Het is niet anders, maar ik zie mezelf niet in een korte broek, omdat ik het zo slordig vind staan. Dus nogal zelfbewust. En dan zie je dus al die verschillende konten( en dijen en benen) om je heen op je eerste run.
Ah joh, gewoon lekker in de verte kijken; op naar de finish!
Daar hebben de konten van anderen niets mee te maken; dat is ook wel het laatste waar ik aan denk op mijn eerste run!

En mij lijkt dat het gemak van het lopen ook wel voor gaat op hoe je eruit ziet!
pi_80477696
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Als je het maar laat

.
  maandag 19 april 2010 @ 13:06:40 #113
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_80478381
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef Vuurvliegje88 het volgende:

[..]

Ah joh, gewoon lekker in de verte kijken; op naar de finish!
Daar hebben de konten van anderen niets mee te maken; dat is ook wel het laatste waar ik aan denk op mijn eerste run!

En mij lijkt dat het gemak van het lopen ook wel voor gaat op hoe je eruit ziet!
Ja en nee.
Ja, 't gemakkelijkste is in mijn blote reet lopen... en nee, dat ga ik niet doen. Snap je?
Het kan nog zo functioneel zijn, als ik me er niet prettig in voel, dan wordt het naadje.
Ik vind hardlopen al zo'n mentale uitdaging. Ik wil er dan qua kleding er zo netjes/verzorgd/fatsoenlijk mogelijk uitzien. En zo luchtig mogelijk dan, met die hitte van zondag.
Misschien een vlinderbroekje of hardlooprokje... Ik ga eens rondkijken.
pi_80478446
Ik weet trouwens niet wie er waar en wanneer met de tip kwam, maar ik heb zaterdag bij de Appie de Start To Run, Runnersworld en Men's Health meegenomen met 30% bonuskorting per stuk. Toch leuk en er staan aardige dingen in voor de beginners!
pi_80478889
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik weet trouwens niet wie er waar en wanneer met de tip kwam, maar ik heb zaterdag bij de Appie de Start To Run, Runnersworld en Men's Health meegenomen met 30% bonuskorting per stuk. Toch leuk en er staan aardige dingen in voor de beginners!
Ja leuk is Start To Run, hé? (Ik was de tipgever niet, maar wel iemand die er ook gebruik van heeft gemaakt. ) Ik denk dat ik een abbonnement op Runners World ga nemen.
pi_80478995
Pagina 3 al en nog steeds geen TVP'tje, dat krijg je als je een weekend weg gaat. Weet niet of er vandaag veel van lopen gaat komen, gisteren eerst een aantal uur door Amsterdam gelopen met groep en gids (wordt je moeier van dan gewoon een flinke wandeling, vind ik zelf) en aan 't eind van de middag van Bunnik naar D-Z gelopen omdat de trein 't niet deed, de rechtstreekse bus net weg was, en ik na een paar dagen stad & drukte eigenlijk liever gewoon een stuk ging lopen dan een half uur op het busstation te zitten. Nog een stukje van de weg hardgelopen maar niet zo lang; tasje op m'n rug en gewone shirt + spijkerbroek zat prima voor het wandelen (gelukkig geen zware bagage, nou ja dan was ik ook wel op de Zeister bus blijven wachten) maar niet comfortabel voor het hardlopen. Misschien dat ik 't toch morgen ga proberen ondanks dat ik dan moet werken. Het is in ieder geval al ruim lang genoeg licht, als het me maar lukt genoeg te drinken verdeeld over de dag, dat vind ik op m'n werk nog steeds erg moeilijk!

(mag ik trouwens ook nog in de OP? Doe maar iets met 'net klaar met Evy 1' ofzo. Voel me toch nog wel meer thuis hier dan in het amateurstopic ook al heb ik vorige Donderdag les 27 gelopen).
pi_80479388
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Vuurvliegje88 het volgende:

[..]

Ja leuk is Start To Run, hé? (Ik was de tipgever niet, maar wel iemand die er ook gebruik van heeft gemaakt. ) Ik denk dat ik een abbonnement op Runners World ga nemen.
Ik was het En het is inderdaad een leuk blad, zal de gewone versie ook nog wel eens kopen denk ik.
Je krijgt toch meer het gevoel dat je met een serieuze sport bezig bent als je door zo'n blad leest, en dat geeft weer wat motivatie om er serieus mee bezig te zijn. Bij mij althans
pi_80479496
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik was het En het is inderdaad een leuk blad, zal de gewone versie ook nog wel eens kopen denk ik.
Je krijgt toch meer het gevoel dat je met een serieuze sport bezig bent als je door zo'n blad leest, en dat geeft weer wat motivatie om er serieus mee bezig te zijn. Bij mij althans
Ja, dat heb ik ook. Vooral ook door de verhaaltjes die erin staan van andere mensen die begonnen zijn.
Ik voel me dan meer alsof ik echt met iets serieus' bezig ben dan zomaar wat loop rond te huppelen.
Door buiten het hardlopen om er ook over te lezen, wordt het meer een echte hobby of zelfs passie dan zomaar iets waarmee ik bij wijze van spreken elk moment weer mee kan stoppen.
pi_80479635
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Vuurvliegje88 het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Vooral ook door de verhaaltjes die erin staan van andere mensen die begonnen zijn.
Ik voel me dan meer alsof ik echt met iets serieus' bezig ben dan zomaar wat loop rond te huppelen.
Door buiten het hardlopen om er ook over te lezen, wordt het meer een echte hobby of zelfs passie dan zomaar iets waarmee ik bij wijze van spreken elk moment weer mee kan stoppen.
Precies
pi_80479660
Er staan echt goede dingen in over voeding en dergelijke. Heb ik wel wat aan. Al schrok ik wel van de cover... "In 5 weken klaar voor de 5km". Dat lijkt me een beetje een optimistisch schema. Ik vind Evy al aan de rappe kant eigenlijk!
pi_80479966
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef KingOfMars het volgende:
Er staan echt goede dingen in over voeding en dergelijke. Heb ik wel wat aan. Al schrok ik wel van de cover... "In 5 weken klaar voor de 5km". Dat lijkt me een beetje een optimistisch schema. Ik vind Evy al aan de rappe kant eigenlijk!
Ik heb hem even in staan kijken in de supermarkt, maar die in 5 weken naar de 5km is geloof ik als je de 3 km al makkelijk haalt

Ben overigens zelf voornamelijk in de sportschool aan het hardlopen. Dan doe ik warming up op de fiets en dan 30 minuten loopband(vorige keer(afgelopen donderdag) 3 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, maar na 20 minuten gestopt).
Had eigenlijk gisteren nog buiten willen hardlopen, maar was zaterdag al moe en ook nog eens slecht geslapen, dat ik met spierpijn in armen en benen wakker geworden ben.. dus niet meer gaan lopen. En vervolgens vannacht wederom slecht geslapen.. Op de planning staat om morgen weer te gaan lopen, maar dan zal ik vannacht toch wat beter moeten slapen..
pi_80480146
Als de gast waar ik straks les van heb een beetje opschiet, dan ben ik misschien nog op tijd thuis om dan even te gaan lopen.
Dan wil ik even weer minimaal 2x 3 minuten lopen met nog stukjes van 2 erbij. Of vaker 3 natuurlijk, maar dat moeten we even zien Dan kan ik misschien verder met mijn gewone schema
Verkoudheid is nu toch wel zo'n beetje weg, gister ging op zich ook oké, maar nog niet zo lang achter elkaar gelopen en het was ook vrij warm.

Ik wil soepel over de straat dartelen een uur lang!
pi_80480171
Oeh, en ander goed nieuws: al m'n pijntjes zijn verschwunden. Hele weekend op stap geweest (weekendje weg met veel lopen) en ik was bang dat het 't allemaal geen goed zou doen maar kennelijk is het juist goed geweest al dat wandelen. Fijn om vanavond pijnvrij te kunnen gaan lopen, alleen oppassen voor teveel optimisme denk ik .
pi_80480211
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef KingOfMars het volgende:
Oeh, en ander goed nieuws: al m'n pijntjes zijn verschwunden. Hele weekend op stap geweest (weekendje weg met veel lopen) en ik was bang dat het 't allemaal geen goed zou doen maar kennelijk is het juist goed geweest al dat wandelen. Fijn om vanavond pijnvrij te kunnen gaan lopen, alleen oppassen voor teveel optimisme denk ik .
Ja, al te optimistisch zijn is wel gevaarlijk. Dat merk ik bij mezelf ook. Dan wil ik gaan lopen en dan zie ik mezelf al lekker rennen, maar zodra ik tien seconden echt gelopen heb doet er iets zeer, voel ik mijn adem, mijn kuiten of wat dan ook. En dat demotiveert
  Redactie Sport maandag 19 april 2010 @ 14:00:24 #125
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_80480293
Ik heb ook uitgerekend dat ik gemiddel 7.53km/u loop. (Da's dus inclusief wandelen) Dat viel me best mee, of ik heb gewoon een slecht inschattingsvermogen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')